agh soquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Vaak gaat het om nummers of artiesten met film in de titel. Maar soundtracks zou ook kunnen, ik heb die nog niet geluisterd.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:12 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
alweer lekker in de tuin bezig geweest perfect weertje voor nu pizza in de oven en even lekker 3fm luisteren
3FM in de middag in het weekend krijg ik meestal kriebels van, vooral na 12 uur.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:12 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
alweer lekker in de tuin bezig geweest perfect weertje voor nu pizza in de oven en even lekker 3fm luisteren
... maar vanaf 15 uur gaat Domien proberen terug te tellen van 50 naar 1!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:17 schreef borisz het volgende:
[..]
3FM in de middag in het weekend krijg ik meestal kriebels van, vooral na 12 uur.. Dus die radio gaat in het weekend op 1 voor Langs de Lijn op 2 voor Spijkers met Koppen of op Veronica voor Rick v V
.
uhuquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar vanaf 15 uur gaat Domien proberen terug te tellen van 50 naar 1!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Was wel grappig bij 1 van die podcasts, ekdom drukte perongeluk de CD speler uit. Dan krijg je opeens dit
- Nummer valt weg
- Stilte, je denkt bijna dat je mp3speler naar de klote is
- Ekdom "Kut ik druk perongeluk de CD speler uit![]()
. Even zoeken welk nummer het was op de CD. Mijn excusus "
- Start plaatje opnieuw in.
Maar dat is een hitlijst dan moet de radio ook op een andere zenderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar vanaf 15 uur gaat Domien proberen terug te tellen van 50 naar 1!
Wat voor pizzaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:12 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
We zullen het zometeen wel gaan horenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:47 schreef 3FMaster het volgende:
Ik denk dat ze wel gaat voor het etentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |