Nu paar keer gehoord, maar ik had heel wat anders verwacht. Nu is alleen de stem van Diergaarde vervangen door die van Corton. Had dan meteen alles omgegooid.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:37 schreef Sirolf het volgende:
Ohja, is de aangepaste vormgeving jullie al opgevallen? Zal wel wennen worden iig...
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:53 schreef borisz het volgende:
Roel je lijkt hans wel met die vier op een rij.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:00 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen mensjes![]()
*luistert ekdom in de nacht terug...*
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:58 schreef borisz het volgende:
Even mijn radio redden, *Switcht naar ander station.
praat me bijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
De film-podcast van Zijne Excellentie Ekdom is een prima vervanging.
Ik doe nu de liefdesliedjes nog even. Gisteren de breakup (welke me tegenviel).quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
De film-podcast van Zijne Excellentie Ekdom is een prima vervanging.
www.arbeidsvitaminen.nl en dan de podcastquote:
dat snap ik, maar film podcastquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
www.arbeidsvitaminen.nl en dan de podcast.
Zelf ben ik ze vanaf het begin aan het luisteren nu. Vorige week de eerste 10 geluisterd. Ben nu bij de gekleed top10
.
Ideetje; ga het luisteren.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar film podcastde beste soundtracks of de beste platen bij een film of of...
Vaak gaat het om nummers of artiesten met film in de titel. Maar soundtracks zou ook kunnen, ik heb die nog niet geluisterd.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat snap ik, maar film podcastde beste soundtracks of de beste platen bij een film of of...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |