agh soquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Vaak gaat het om nummers of artiesten met film in de titel. Maar soundtracks zou ook kunnen, ik heb die nog niet geluisterd.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:12 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
alweer lekker in de tuin bezig geweest perfect weertje voor nu pizza in de oven en even lekker 3fm luisteren
3FM in de middag in het weekend krijg ik meestal kriebels van, vooral na 12 uur.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:12 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
alweer lekker in de tuin bezig geweest perfect weertje voor nu pizza in de oven en even lekker 3fm luisteren
... maar vanaf 15 uur gaat Domien proberen terug te tellen van 50 naar 1!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:17 schreef borisz het volgende:
[..]
3FM in de middag in het weekend krijg ik meestal kriebels van, vooral na 12 uur.. Dus die radio gaat in het weekend op 1 voor Langs de Lijn op 2 voor Spijkers met Koppen of op Veronica voor Rick v V
.
uhuquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar vanaf 15 uur gaat Domien proberen terug te tellen van 50 naar 1!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Was wel grappig bij 1 van die podcasts, ekdom drukte perongeluk de CD speler uit. Dan krijg je opeens dit
- Nummer valt weg
- Stilte, je denkt bijna dat je mp3speler naar de klote is
- Ekdom "Kut ik druk perongeluk de CD speler uit![]()
. Even zoeken welk nummer het was op de CD. Mijn excusus "
- Start plaatje opnieuw in.
Maar dat is een hitlijst dan moet de radio ook op een andere zenderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... maar vanaf 15 uur gaat Domien proberen terug te tellen van 50 naar 1!
Wat voor pizzaquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:12 schreef themauster het volgende:
Goedemiddag![]()
We zullen het zometeen wel gaan horenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:47 schreef 3FMaster het volgende:
Ik denk dat ze wel gaat voor het etentje
quote:
QMTA !quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:52 schreef 3FMaster het volgende:
Nee, dit wordt niets.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal kijken wat ik voor je kan doen!
* 3FMaster ergert zich hopeloos, omdat we hier wel digitale tv hebben, maar geen 101tv.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
*verheugd zich nu al op aanstaande vrijdag* ekstra weekend op 101
Ik ga via internet kijkenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:59 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
* 3FMaster ergert zich hopeloos, omdat we hier wel digitale tv hebben, maar geen 101tv.
Waarom zou je kijken als je ook webcam hebtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga via internet kijken![]()
* naatje_1 heeft ook digatale maar geen 101
Naj, wat is dan het nut? Of via de 3FM webcam kijken, of via 101 webcamquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ga via internet kijken![]()
* naatje_1 heeft ook digatale maar geen 101
Nja, wie weet komt er wat meer tekst bij enzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:02 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Naj, wat is dan het nut? Of via de 3FM webcam kijken, of via 101 webcam
MaW
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
Meer concurrentie op mobiel internetaltijd goed voor ons als consument
Gaat vast wel heel leuk worden, maar ik hoop wel dat de focus nu niet teveel bij de tv komt te liggen..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:58 schreef naatje_1 het volgende:
*verheugd zich nu al op aanstaande vrijdag* ekstra weekend op 101
Toen Eric 'Nieuws' zei, leek het net alsof het is opgenomen met een mobiel. Het leek op een slechte kwaliteit.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gaat vast wel heel leuk worden, maar ik hoop wel dat de focus nu niet teveel bij de tv komt te liggen..
't is flink wennen aan het nieuwe stemgeluid... Ben nog niet helemaal overtuigd.
Het komt ook op mij over alsof het allemaal even heel snel is ingesproken. Ook mag er wel wat meer enthousiasme worden gelegd in hetgeen wat hij inspreekt. Het komt nogal plichtmatig over, maar goed het zal ook wel een kwestie van wennen zijnquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Toen Eric 'Nieuws' zei, leek het net alsof het is opgenomen met een mobiel. Het leek op een slechte kwaliteit.
Ik moet ook nog eerst ff wennen.
Morgen begint het toch pas echt officieelquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:11 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Toen Eric 'Nieuws' zei, leek het net alsof het is opgenomen met een mobiel. Het leek op een slechte kwaliteit.
Ik moet ook nog eerst ff wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |