DNA of 3v12White Noise ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoals ik begreep hebben de mensen van de enquettes niet veel hoger dan een 2 terug gekregen voor het programma als rapportcijfer
White Noisequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
DNA of 3v12White Noise ?Beide verdienen een 2 ja
.
Terecht! het is ook echt vreselijk kud. Maar ja, dat is mijn persoonlijke meningquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
White Noiseen de programmas die erna komen ook
Thanks!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor wie het gemist heeft
http://rapidshare.com/fil(...)o_28_feb_09.mp3.html
Het was gewoon een constatering, niet dat ik er geschokt door was ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We moeten ook niet te krampachtig gaan doen.
Is een 9-5 baan niets voor jou. lekker de weekenden vrijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
Het was gewoon een constatering, niet dat ik er geschokt door was ofzo![]()
Als je moe bent wil je wel eens een smiley vergeten ofzo
Neuh, ik hou wel van die flexibele tijden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is een 9-5 baan niets voor jou. lekker de weekenden vrij
Domien extra lief aankijken vanavondquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik verlang naar MGMT - Kids, véél te lang niet meer gehoord.
Ik zal zwoel met m'n wimpers wapperen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domien extra lief aankijken vanavond
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik zal zwoel met m'n wimpers wapperen.
Wie wil dat nou niet , is niet de meest erge om op schoot te gaan zittenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Corton wil wel eens op Kylie zitten.
* eens is met MaWquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie wil dat nou niet , is niet de meest erge om op schoot te gaan zitten
Zal ook de laatste keer zijn dat ik W DNA ga luisteren, Annemieke kan ik echt niet leuk vinden, gelukkig is Paul de Leeuw weer op tv.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* eens is met MaW.
Nog 10 min en dan de laatste weekend DNA met der Domien ! Annemieke zit vanavond achter de knoppen.
Euh, ik geloof dat ik wat gemist heb? Gaat Annemieke alleen of met iemand anders weekend DNA doen, of stopt weekend DNA er helemaal mee..?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* eens is met MaW.
Nog 10 min en dan de laatste weekend DNA met der Domien ! Annemieke zit vanavond achter de knoppen.
Ze gaat alleen verderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
Euh, ik geloof dat ik wat gemist heb? Gaat Annemieke alleen of met iemand anders weekend DNA doen, of stopt weekend DNA er helemaal mee..?
Ik verwacht ook dat het aantal luisteruren voor mij tijdens Weekend DNA flink omlaag zal gaan. Ben sowieso geen fan van Annemieke en ze is al genoeg te horen op 3FM. Ik vind Domien juist de betere tijdens de uitzending en laat hij nou net vertrekken..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal ook de laatste keer zijn dat ik W DNA ga luisteren, Annemieke kan ik echt niet leuk vinden, gelukkig is Paul de Leeuw weer op tv.
Zonde... jammer Domienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze gaat alleen verderDomien is toch wel de smaakmaker van het programma.
Overigens blijft het programma wel gewoon Weekend DNA heten, maar dan dus zonder Domien. Misschien dat het programma zelfs een uur langer gaat duren, maar dat horen we komende weekquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
Euh, ik geloof dat ik wat gemist heb? Gaat Annemieke alleen of met iemand anders weekend DNA doen, of stopt weekend DNA er helemaal mee..?
Irritant inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
He annemieke domme doos draai die webcam nou is terug, je bent niet in je eentje in de studio
Nou, dat klopt sowieso niet. Laat ik dat gerucht even uit de wereld helpen!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
White Noiseen de programmas die erna komen ook
De statistieken spreken je ieder geval tegenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, dat klopt sowieso niet. Laat ik dat gerucht even uit de wereld helpen!
Jij hebt de grafiekjes begrijp ik?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De statistieken spreken je ieder geval tegen
Zeg, Domien, als ik héél lief kijk he... wil je dan voor ons eindelijk weer eens MGMT - Kids draaien?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jij hebt de grafiekjes begrijp ik?
Neehoor, het heeft echt niets met rapportcijfers te maken!
Grafiekjes zijn voor mensen die geen cijfers kunnen lezenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jij hebt de grafiekjes begrijp ik?
Neehoor, het heeft echt niets met rapportcijfers te maken!
Als ie dat es doetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zeg, Domien, als ik héél lief kijk he... wil je dan voor ons eindelijk weer eens MGMT - Kids draaien? [ afbeelding ]
Check je PM.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:31 schreef Brennel het volgende:
Ik verlang naar MGMT - Kids, véél te lang niet meer gehoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Check je PM.
*weer verder met 't bidden naar de voetbalgoden gaat*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je loopt blauw aan als je héél lief kijkt!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zeg, Domien, als ik héél lief kijk he... wil je dan voor ons eindelijk weer eens MGMT - Kids draaien? [ afbeelding ]
Ik wil het zó graag, dat ik m'n adem gespannen in houdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je loopt blauw aan als je héél lief kijkt!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
*weer verder met 't bidden naar de voetbalgoden gaat*![]()
quote:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik wil het zó graag, dat ik m'n adem gespannen in houd![]()
NP!quote:Enne, thanks voor je pb!
AZquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:50 schreef Againzender het volgende:
Halikidee hallo beste FOK!ers !
Inderdaad, hup Groningenquote:
Nee, het wordt 2-0, maar je blijft hopenquote:
dit is toch 1 grote vredige communitie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat een lieve berichtjes trouwens, hierboven!
Meende 't serieusquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is toch 1 grote vredige communitie?![]()
Fijn dat je het zo fijn vindtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Meende 't serieusNiet over Pink enzo, maar over mijn laatste Weekend DNA!
Ga je missen op de zaterdagavond , het lichtje aan de horizon van de zaterdagavondquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Meende 't serieusNiet over Pink enzo, maar over mijn laatste Weekend DNA!
Ik hoorde vanmorgen domien ook voor het eerst beginnen dankzij mijn kleinequote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo fijn vindtHet wordt toch even wennen straks op de zaterdagavond...
Maar ik ben ik het weekeinde altijd weer vroeg wakker (leuk he, kinderen) dus ik hoor je nog genoeg
Was wel leuk dat Gerard nog even er doorheen schreeuwde, Klaxons was dan ook een hele fijne plaat om mee wakker te wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen domien ook voor het eerst beginnen dankzij mijn kleine
ik voel een band tussen ons ontstaan
Inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was wel leuk dat Gerard nog even er doorheen schreeuwde, Klaxons was dan ook een hele fijne plaat om mee wakker te worden
Nog steeds? *te lui om op te staan*quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bren, Kids als achtergrondmuziek op Nederland 3!
Nope, helaasquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nog steeds? *te lui om op te staan*
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:57 schreef 3FMaster het volgende:
Laat ik dan ook maar zwaaien. Zit niet 3FM te luisteren,dat wel
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Ja hoi![]()
Eindelijk weer eens op tijd thuis op zaterdagavond
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:52 schreef Marc63 het volgende:
Laat ik ook maar eens zwaaien
Ik luister per slot van rekening al een half uurtje mee.
8:45 uur?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:02 schreef Sersjee het volgende:
Zo, laatste telefoontje gepleegd. Nu heb ik tot morgenochtend 08.45 geen verplichtingen meer, wat een luxe!
* Sersjee moet echt een andere hobby gaan zoeken...
DIE LUCHTquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt een glas Chileense rode wijn inen steekt wierook aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |