Wat hij zegtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Daarom moet je op zaterdag niet de stad in gaan![]()
!
Even gekeken op de website van de IBG en volgens mij is de stufi inderdaad uitbetaald.. Kan wel kloppen ook want ik zag erg veel studenten/scholieren. Mooie vrouwelijke studentes ookquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat hij zegt [ afbeelding ]!
De lonen en stufi's zijn weer binnen dus dat zal de voornaamste reden zijn waarom 't zo druk was
(crisis of niet).
't Enige voordeel van die drukte is dat de kans stukken kleiner is dat er 'n verkoper of verkoopster aan je kop komt zeuren met "Kan ik je ergens mee helpen?". Euh, nee, anders had ik je 't wel gevraagd.
Helaasch moet ik nog 1 jaar wachten op mijn stufi.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even gekeken op de website van de IBG en volgens mij is de stufi inderdaad uitbetaald.. Kan wel kloppen ook want ik zag erg veel studenten/scholieren. Mooie vrouwelijke studentes ook.
Alesha Dixon - The Boy Does Nothing
Ik heb er al geen recht meer opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef 3FMaster het volgende:
Helaasch moet ik nog 1 jaar wachten op mijn stufi.
Wat doe jij eigenlijk op een werkdagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb er al geen recht meer op.
Veel koffie / thee drinken en professioneel prutser wezen en dat is best zwaar !quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op een werkdag
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
She's cute!!
[ afbeelding ]
Goeiemiddag!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel koffie / thee drinken en professioneel prutser wezen en dat is best zwaar !
Voor wie het gemist heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Iemand net dat gelul over Lingo gehoord? Dat was ik
zoals ik begreep hebben de mensen van de enquettes niet veel hoger dan een 2 terug gekregen voor het programma als rapportcijferquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:53 schreef -Hans- het volgende:
http://weblog.domienversc(...)ste%20Weekend%20DNA/
http://3voor12.vpro.nl/programmas/29794118/2008
[..]
Wat-oh-wat zal de reden toch zijn dat de radio langer kan blijven aanstaan op zaterdagvond? Gisteren hebben we het hier al even over gehad dat mogelijk That's Live! een uur langer zal gaan duren, maar ik sluit een extra uur Weekend DNA toch ook niet uit. Binnenkort dus duidelijkheid!.
We moeten ook niet te krampachtig gaan doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:05 schreef Brennel het volgende:
Nieuws over die vliegtuigcrash, en dan het uur openen met Learn to Fly...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |