Wat hij zegtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Daarom moet je op zaterdag niet de stad in gaan![]()
!
Even gekeken op de website van de IBG en volgens mij is de stufi inderdaad uitbetaald.. Kan wel kloppen ook want ik zag erg veel studenten/scholieren. Mooie vrouwelijke studentes ookquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Wat hij zegt [ afbeelding ]!
De lonen en stufi's zijn weer binnen dus dat zal de voornaamste reden zijn waarom 't zo druk was
(crisis of niet).
't Enige voordeel van die drukte is dat de kans stukken kleiner is dat er 'n verkoper of verkoopster aan je kop komt zeuren met "Kan ik je ergens mee helpen?". Euh, nee, anders had ik je 't wel gevraagd.
Helaasch moet ik nog 1 jaar wachten op mijn stufi.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Even gekeken op de website van de IBG en volgens mij is de stufi inderdaad uitbetaald.. Kan wel kloppen ook want ik zag erg veel studenten/scholieren. Mooie vrouwelijke studentes ook.
Alesha Dixon - The Boy Does Nothing
Ik heb er al geen recht meer opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:29 schreef 3FMaster het volgende:
Helaasch moet ik nog 1 jaar wachten op mijn stufi.
Wat doe jij eigenlijk op een werkdagquote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik heb er al geen recht meer op.
Veel koffie / thee drinken en professioneel prutser wezen en dat is best zwaar !quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk op een werkdag
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 14:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
She's cute!!
[ afbeelding ]
Goeiemiddag!
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 16:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veel koffie / thee drinken en professioneel prutser wezen en dat is best zwaar !
Voor wie het gemist heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Iemand net dat gelul over Lingo gehoord? Dat was ik
zoals ik begreep hebben de mensen van de enquettes niet veel hoger dan een 2 terug gekregen voor het programma als rapportcijferquote:Op zaterdag 28 februari 2009 15:53 schreef -Hans- het volgende:
http://weblog.domienversc(...)ste%20Weekend%20DNA/
http://3voor12.vpro.nl/programmas/29794118/2008
[..]
Wat-oh-wat zal de reden toch zijn dat de radio langer kan blijven aanstaan op zaterdagvond? Gisteren hebben we het hier al even over gehad dat mogelijk That's Live! een uur langer zal gaan duren, maar ik sluit een extra uur Weekend DNA toch ook niet uit. Binnenkort dus duidelijkheid!.
We moeten ook niet te krampachtig gaan doen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:05 schreef Brennel het volgende:
Nieuws over die vliegtuigcrash, en dan het uur openen met Learn to Fly...
DNA of 3v12White Noise ?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zoals ik begreep hebben de mensen van de enquettes niet veel hoger dan een 2 terug gekregen voor het programma als rapportcijfer
White Noisequote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
DNA of 3v12White Noise ?Beide verdienen een 2 ja
.
Terecht! het is ook echt vreselijk kud. Maar ja, dat is mijn persoonlijke meningquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
White Noiseen de programmas die erna komen ook
Thanks!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 17:26 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voor wie het gemist heeft
http://rapidshare.com/fil(...)o_28_feb_09.mp3.html
Het was gewoon een constatering, niet dat ik er geschokt door was ofzoquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We moeten ook niet te krampachtig gaan doen.
Is een 9-5 baan niets voor jou. lekker de weekenden vrijquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
Het was gewoon een constatering, niet dat ik er geschokt door was ofzo![]()
Als je moe bent wil je wel eens een smiley vergeten ofzo
Neuh, ik hou wel van die flexibele tijden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is een 9-5 baan niets voor jou. lekker de weekenden vrij
Domien extra lief aankijken vanavondquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:31 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik verlang naar MGMT - Kids, véél te lang niet meer gehoord.
Ik zal zwoel met m'n wimpers wapperen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Domien extra lief aankijken vanavond
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:33 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik zal zwoel met m'n wimpers wapperen.
Wie wil dat nou niet , is niet de meest erge om op schoot te gaan zittenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Corton wil wel eens op Kylie zitten.
* eens is met MaWquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie wil dat nou niet , is niet de meest erge om op schoot te gaan zitten
Zal ook de laatste keer zijn dat ik W DNA ga luisteren, Annemieke kan ik echt niet leuk vinden, gelukkig is Paul de Leeuw weer op tv.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* eens is met MaW.
Nog 10 min en dan de laatste weekend DNA met der Domien ! Annemieke zit vanavond achter de knoppen.
Euh, ik geloof dat ik wat gemist heb? Gaat Annemieke alleen of met iemand anders weekend DNA doen, of stopt weekend DNA er helemaal mee..?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
* eens is met MaW.
Nog 10 min en dan de laatste weekend DNA met der Domien ! Annemieke zit vanavond achter de knoppen.
Ze gaat alleen verderquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
Euh, ik geloof dat ik wat gemist heb? Gaat Annemieke alleen of met iemand anders weekend DNA doen, of stopt weekend DNA er helemaal mee..?
Ik verwacht ook dat het aantal luisteruren voor mij tijdens Weekend DNA flink omlaag zal gaan. Ben sowieso geen fan van Annemieke en ze is al genoeg te horen op 3FM. Ik vind Domien juist de betere tijdens de uitzending en laat hij nou net vertrekken..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal ook de laatste keer zijn dat ik W DNA ga luisteren, Annemieke kan ik echt niet leuk vinden, gelukkig is Paul de Leeuw weer op tv.
Zonde... jammer Domienquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze gaat alleen verderDomien is toch wel de smaakmaker van het programma.
Overigens blijft het programma wel gewoon Weekend DNA heten, maar dan dus zonder Domien. Misschien dat het programma zelfs een uur langer gaat duren, maar dat horen we komende weekquote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:52 schreef Brennel het volgende:
[..]
Euh, ik geloof dat ik wat gemist heb? Gaat Annemieke alleen of met iemand anders weekend DNA doen, of stopt weekend DNA er helemaal mee..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |