Irritant inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
He annemieke domme doos draai die webcam nou is terug, je bent niet in je eentje in de studio
 .
.

Nou, dat klopt sowieso niet. Laat ik dat gerucht even uit de wereld helpen!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
White Noiseen de programmas die erna komen ook

De statistieken spreken je ieder geval tegenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:18 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, dat klopt sowieso niet. Laat ik dat gerucht even uit de wereld helpen!

Jij hebt de grafiekjes begrijp ik?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De statistieken spreken je ieder geval tegen

Zeg, Domien, als ik héél lief kijk he... wil je dan voor ons eindelijk weer eens MGMT - Kids draaien?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jij hebt de grafiekjes begrijp ik?
Neehoor, het heeft echt niets met rapportcijfers te maken!

Grafiekjes zijn voor mensen die geen cijfers kunnen lezenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:25 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jij hebt de grafiekjes begrijp ik?
Neehoor, het heeft echt niets met rapportcijfers te maken!

Als ie dat es doetquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zeg, Domien, als ik héél lief kijk he... wil je dan voor ons eindelijk weer eens MGMT - Kids draaien? [ afbeelding ]
 .
.

Check je PM.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 19:31 schreef Brennel het volgende:
Ik verlang naar MGMT - Kids, véél te lang niet meer gehoord.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ SG / BRM O+!!

quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Check je PM.
*weer verder met 't bidden naar de voetbalgoden gaat* SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Je loopt blauw aan als je héél lief kijkt!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Zeg, Domien, als ik héél lief kijk he... wil je dan voor ons eindelijk weer eens MGMT - Kids draaien? [ afbeelding ]

Ik wil het zó graag, dat ik m'n adem gespannen in houdquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:33 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Je loopt blauw aan als je héél lief kijkt!

quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
*weer verder met 't bidden naar de voetbalgoden gaat*
quote:

quote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:46 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik wil het zó graag, dat ik m'n adem gespannen in houd
 !
!NP!quote:Enne, thanks voor je pb!

AZquote:Op zaterdag 28 februari 2009 20:50 schreef Againzender het volgende:
Halikidee hallo beste FOK!ers !

Inderdaad, hup Groningenquote:

Nee, het wordt 2-0, maar je blijft hopenquote:

dit is toch 1 grote vredige communitie?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:17 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat een lieve berichtjes trouwens, hierboven!

Meende 't serieusquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
dit is toch 1 grote vredige communitie?
 Niet over Pink enzo, maar over mijn laatste Weekend DNA!
 Niet over Pink enzo, maar over mijn laatste Weekend DNA!

Fijn dat je het zo fijn vindtquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Meende 't serieusNiet over Pink enzo, maar over mijn laatste Weekend DNA!
 Het wordt toch even wennen straks op de zaterdagavond...
 Het wordt toch even wennen straks op de zaterdagavond... ) dus ik hoor je nog genoeg
 ) dus ik hoor je nog genoeg  

Ga je missen op de zaterdagavond , het lichtje aan de horizon van de zaterdagavondquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:24 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Meende 't serieusNiet over Pink enzo, maar over mijn laatste Weekend DNA!

Ik hoorde vanmorgen domien ook voor het eerst beginnen dankzij mijn kleinequote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Fijn dat je het zo fijn vindtHet wordt toch even wennen straks op de zaterdagavond...
Maar ik ben ik het weekeinde altijd weer vroeg wakker (leuk he, kinderen) dus ik hoor je nog genoeg

Was wel leuk dat Gerard nog even er doorheen schreeuwde, Klaxons was dan ook een hele fijne plaat om mee wakker te wordenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik hoorde vanmorgen domien ook voor het eerst beginnen dankzij mijn kleine
ik voel een band tussen ons ontstaan

Inderdaadquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Was wel leuk dat Gerard nog even er doorheen schreeuwde, Klaxons was dan ook een hele fijne plaat om mee wakker te worden

Nog steeds? *te lui om op te staan*quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bren, Kids als achtergrondmuziek op Nederland 3!

Nope, helaasquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nog steeds? *te lui om op te staan*
 .
.

quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:57 schreef 3FMaster het volgende:
Laat ik dan ook maar zwaaien. Zit niet 3FM te luisteren,dat wel
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:55 schreef Sersjee het volgende:
Ja hoi
Eindelijk weer eens op tijd thuis op zaterdagavond
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:52 schreef Marc63 het volgende:
Laat ik ook maar eens zwaaien
Ik luister per slot van rekening al een half uurtje mee.

.
.

8:45 uur?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:02 schreef Sersjee het volgende:
Zo, laatste telefoontje gepleegd. Nu heb ik tot morgenochtend 08.45 geen verplichtingen meer, wat een luxe!
* Sersjee moet echt een andere hobby gaan zoeken...
 Nou, tegen die tijd draai ik me nog een keer om
 Nou, tegen die tijd draai ik me nog een keer om  .
.

DIE LUCHTquote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt een glas Chileense rode wijn inen steekt wierook aan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |