quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Iemand net dat gelul over Lingo gehoord? Dat was ik
Fuck, nee niet gehoord.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:29 schreef koningdavid het volgende:
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm is bijna fokradio aan het worden
Timur belde me ook n.a.v. een KLB-topic over de zilveren bal bij Lingo.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]![]()
3fm is bijna fokradio aan het worden
Gehoord!quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Shit! helaas gemistquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Als het goed is kan je het ook opvragen bij sirolf die neemt de hele dag ook mee opquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:33 schreef koningdavid het volgende:
Ik moet het gesprek eigenlijk nog even opnemen via 'uitzending gemist' ofzo. Moet wel te doen zijn.
Wat/wie is sirolf precies?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als het goed is kan je het ook opvragen bij sirolf die neemt de hele dag ook mee op
Géén idee!quote:
Haha, jij bent Sirolf dus.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Géén idee!
Maar na de uitzending van Timur staat de MP3 van de uitzending op http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/bnn/timur/
Omdat ze zo'n uniek stemgeluid heeftquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:42 schreef Cee het volgende:
Waarom moet ik dat valszingende Taylor Swift niemendalletje al twee keer horen vandaag?
Hoe was het op het eilandje niet zo ver hier vandaanquote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:42 schreef Cee het volgende:
Waarom moet ik dat valszingende Taylor Swift niemendalletje al twee keer horen vandaag?
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:29 schreef koningdavid het volgende:
Hey Ceequote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:42 schreef Cee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |