Deze instelling zegt meer als genoegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:52 schreef Heleeeen het volgende:
IkEn ik ga me vanaf morgen ook heel anders opstellen.. Ga mijn functieprofiel maar eens aanhouden denk ik.. Dan zullen ze waarschijnlijk merken dat ik toch wel erg veel deed..
quote:En ik ga me vanaf morgen ook heel anders opstellen.. Ga mijn functieprofiel maar eens aanhouden denk ik.. Dan zullen ze waarschijnlijk merken dat ik toch wel erg veel deed..
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:02 schreef dudelisius het volgende:
gewoon ontslag nemen, komen ze vanzelf huilend terug!
Ik zie het probleem al, je denkt dat "ze hebben lak aan authoriteit" een valide excuus is voor jou om de boel niet onder controle te hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:52 schreef Heleeeen het volgende:
was gewoon super veel te doen in de winkel plus we hebben ook nog 2 stage jongens rondlopen die lak hebben aan authoriteit..
Vind de baas niet erg... Zijn altijd mensen die voor minder gaan werkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:02 schreef dudelisius het volgende:
gewoon ontslag nemen, komen ze vanzelf huilend terug!
Precies dat dus....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zie het probleem al, je denkt dat "ze hebben lak aan authoriteit" een valide excuus is voor jou om de boel niet onder controle te hebben.
Jij was de manager, dus jij hebt ervoor te zorgen dat ze luisteren naar authoriteit.
Doen ze dat niet, zeg je dat ze morgen niet terug hoeven te komen.
Het is geen kwestie van mensen die niet luisteren naar authoriteit, het is een kwestie van mensen die geen authoriteit uit durven oefenen.
En weer terug gezet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:11 schreef genakt het volgende:
hehe ze heeft alles maar verwijdert
ts kon het het echt niet aan![]()
edit en het is weer terug
Dus eh, als er wel zo'n verkoopster als jij rondgelopen had toen jij het mocht proberen, was het je allemaal wel gelukt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:52 schreef Heleeeen het volgende:
Want ik als verkoopster deed altijd heel erg veel dus de assistent bedrijfsleiders die we hadden gehad hebben het altijd erg makkelijk gehad..
Plus het feit dat ik ook niet zo werd ingewerkt als diegenen die nieuw waren als assistent bedrijfsleider..
Heb dus gisteren te horen gekregen dat mn filiaalmanager het niet wil, ik kan het niet aan volgens haar.. Nee onder de omstandigheden zoals ze waren niet nee, maar zoals de anderen in dienst zijn gekomen wel..
Ze had vast andere reacties verwachtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:11 schreef genakt het volgende:
hehe ze heeft alles maar verwijdert
ts kon het het echt niet aan![]()
edit en het is weer terug
Ze wil dan ook een slotje, want ze is nog steeds boos.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:20 schreef Dromer het volgende:
Dit topic gaat het hem niet meer worden.
(TS is al tig keer de waarheid gezegd en meer kunnen we er niet van maken, lijkt me)
Waarom opent ze het dan als ze nog steeds boos is over zoiets?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze wil dan ook een slotje, want ze is nog steeds boos.
Dat ziet ze dan ook als haar fout, hè.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarom opent ze het dan als ze nog steeds boos is over zoiets?
Tsja, dan moet je niet op Fok zijn, daar wordt je genadeloos afgestraft als het onterecht is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat ze hoopte op meer bijval. En die bleef uit. Deceptie op deceptie, daarvan zou ik ook een woedeaanval krijgen.
Miep krijgt hogere functie als assistent bedrijfsleidster, het gaat niet zo goed; het bedrijf is een zooitje;miep vind dat dat logisch is want het is tenslotte heel druk en andere mensen willen niet naar miep luisteren, dus eigenlijk vind miep dat ze best een goede assistent-bedrijfsleidster is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:53 schreef Bulletdodger het volgende:
Iemand een samenvatting? de OP is geedit ben wel benieuwd wat er aan de hand was
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Miep krijgt hogere functie als assistent bedrijfsleidster, het gaat niet zo goed; het bedrijf is een zooitje;miep vind dat dat logisch is want het is tenslotte heel druk en andere mensen willen niet naar miep luisteren, dus eigenlijk vind miep dat ze best een goede assistent-bedrijfsleidster is.
Miep wordt op het matje geroepen, miep wordt weer gedegradeerd omdat baas vind dat miep niet geschikt is als assistent bedrijfsleidster.
Miep kan er niet mee om gaan en opent een topic op Fok!.
Gevolg : hilariteit alom, en miep leert tot 10 te tellen voor ze een topic opent.
lezenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 12:00 schreef Bulletdodger het volgende:
ok ze had dus alles weggehaald, ik d8 een gedeelte weg-geedit
Je vorige bazen, deden het dus naar verwachting, doordat zij werk delegeerden wat uitgevoerd moest worden. Klinkt alsof jij je normale werkzaamheden nog net zo deed en daarbovenop nog je leidinggevende functie probeerde uit te oefenen. Wijze les, maar dat gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:33 schreef Heleeeen het volgende:
Na alle reacties te hebben gelezen hebben jullie idd ook wel gelijk dat ik inderdaad ook onder deze omstandigheden moet functioneren.. En dat lukte inderdaad niet nee, maar ik denk dat als ik naar de vorige assistenten keek dat die dit ook niet hadden gered.. En daar ging het mij eigenlijk meer om.. Die hebben het wat dat betreft wel gered deels door mij, omdat ik sommige taken daarvan op me nam..
En als ik dit van te voren had geweten en mij dit van te voren was verteld ik zowieso al nee had gezegd, want ik ken mezelf wat dat betreft ook wel..
Ben er nu ook wel wat rustiger onder.. En zal me ook heus wel in blijven zetten, maar dan wel meer richting mijn functieprofiel..
Als verkoopster voer ik mijn werkzaamheden wat dat betreft hartstikke prima uit, ook gehoord bij mijn jaargesprek.. En zoals de omstandigheden er 3 maanden geleden voor stonden had ik het denk ik ook wel gered.. Maar nu inderdaad niet.. En dat zit me gewoon een beetje dwars, dat ik niet dezelfde randvoorwaarden krijg als 3 maanden terug..
Ik ben nog jong, 23 jaar dus ik kan alle kanten nog op wat dat betreft..
Haha klopt helemaal Sjeenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 23:21 schreef Brad het volgende:
[..]
Je vorige bazen, deden het dus naar verwachting, doordat zij werk delegeerden wat uitgevoerd moest worden. Klinkt alsof jij je normale werkzaamheden nog net zo deed en daarbovenop nog je leidinggevende functie probeerde uit te oefenen. Wijze les, maar dat gaat niet lukken.
Als je ziet dat de vorige leidinggevenden jou nodig hadden, regel iemand die jou kan helpen bij die taken en richt je op je rol om mensen aan het werk te krijgen. Leidinggeven is niets anders dan plannen, mensen motiveren en werk delegeren en durven uit handen te geven (ook al kun jij het beter). Hoe beter je delegeert, hoe meer je aan je overige taken toekomt.
quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:04 schreef Lemmeb het volgende:
Mensen die zich uit laten buiten in een winkel
Ja het betaald niet erg goed, maar ik zit er niet voor het geld want dan had ik wel voor een baan gekozen waarbij het er heel erg commercieel aan toe gaat en waar je puur en alleen voor het geld gaat..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:04 schreef Lemmeb het volgende:
Mensen die zich uit laten buiten in een winkel
Van die mensen die meteen in je nek hangen zodra je een stap in de winkel zet en dan de hele tijd zeuren "Kan ik u helpen?"quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:12 schreef Heleeeen het volgende:
Ik doe het voor de mensen die in de winkel komen, die dankbaar de winkel uitgaan omdat jij de tijd voor ze hebt genomen en jou kennis met hun deelt en omdat je een eerlijk advies geeft..
Die heb je er inderdaad ook, maar zo ben ik gelukkig niet.. Heb er zelf ook een gruwelijke hekel aan namelijkquote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:22 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Van die mensen die meteen in je nek hangen zodra je een stap in de winkel zet en dan de hele tijd zeuren "Kan ik u helpen?"
Ik zou wel eens willen weten van al die bijdehandjes aan het begin van dit topic hoe ze dit zouden oplossen.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 00:08 schreef Heleeeen het volgende:
[..]
Haha klopt helemaal Sjeen
Je hebt inderdaad helemaal gelijk Brad, maar wat als je dat werk niet bij iemand anders neer kan leggen omdat die personen pas net in dienst zijn en dat nog niet kunnen? Die personen missen de basis om die werkzaamheden uit te voeren, maar je hebt ook geen tijd om het uit te leggen?
Het is onzin om te veronderstellen dat je niets kunt uitleggen. Dan vraag je maar of mensen een half uur eerder komen en leg je ze de basis in dat half uur uit. Vervolgens geef je ze de verantwoordelijkheid en accepteer je dat het wat minder soepel loopt.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik zou wel eens willen weten van al die bijdehandjes aan het begin van dit topic hoe ze dit zouden oplossen.
Dit klinkt als iemand die weet waar het over gaat. Mijn complimentenquote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou ja, ik kan mij wel een beetje voorstellen hoe TS zich voelt.
Ben zelf ook net 24, en op mijn 22e werd ik gebombardeerd tot bedrijfsleidster. De jaren ervoor heb ik mijzelf ook uit de naad gewerkt. Niet omdat het zo geweldig verdient, maar omdat ik er plezier in had. Bij mij heeft de opstap naar bedrijfsleidster gelukkig goed uitgepakt. Maar achteraf gezien kan ik ook niet zeggen dat ik het gemakkelijk had.
In het begin kom je inderdaad handen en ogen te kort. Er bleven taken wekenlang liggen maar hee, je moet wel prioriteiten stellen. Ik kan er wel eerst voor gaan zorgen dat op administratief gebied het zaakje op orde is, maar dat schiet niet op als ik in de winkel personeel heb werken wat maar half functioneert. Dus daar heb ik eerst mijn aandacht op gericht en tijd in geinvesteerd. Langzamerhand kun je dan dingen steeds meer los laten en net wat men hier zegt: Het zal nooit precies zo gaan zoals jij het wilt en doet. En op dat moment ben jij degene die moet bijsturen en moet zeggen: 'Nee het moet niet zo, het moet op deze manier'.
Zoals die stagiaires die de kantjes ervan af liepen, daar moet je gewoon gelijk korte metten mee maken. Of naar jou luisteren, of lekker opsodemieteren. Ik heb een beetje het gevoel dat jij dacht 'kan ik dat wel maken?'
Maar ik kan er ook helemaal naast zitten natuurlijk. In ieder geval, in het begin had ik dat wel vaak. Maar langzamerhand kwam daar verandering in want je moet vooruit.
Als je hier echt in gelooft, dan zou ik niet bij de pakken neer gaan zitten en gewoon door blijven gaan met het werk. Misschien dat er dan over een tijdje een nieuwe kans komt.
En wie ben jij dan dat je dat kunt beoordelen?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 11:53 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dit klinkt als iemand die weet waar het over gaat. Mijn complimenten
Iemand die op dezelfde manier zou handelen. Ik beweer niet dat ik het precies weet, maar zoals beschreven klinkt het heel redelijk.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 12:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En wie ben jij dan dat je dat kunt beoordelen?
En zo is het.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 13:21 schreef Snapcount2 het volgende:
Ik denk dat de TS niet al te lang moet stilstaan bij het bittere gevoel wat ze er nu bij heeft, maar moet gaan denken "wat heb ik hiervan geleerd?", welke problemen hebben er gespeeld toen je bedrijfsleider was, en hoe zou je het in de toekomst aanpakken.
Als je het bittere gevoel aan de kant schuift, en er lering uit trekt, dan heb je in ieder geval iets gehad aan deze tijd.
Een half uur eerder doen ze niet, want het is niet de winkel waar ze vast staan.. Het is maar even om in te vallen.. En de basis is niet in een half uurtje uitgelegd namelijk (gaat om telecom)..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 09:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het is onzin om te veronderstellen dat je niets kunt uitleggen. Dan vraag je maar of mensen een half uur eerder komen en leg je ze de basis in dat half uur uit. Vervolgens geef je ze de verantwoordelijkheid en accepteer je dat het wat minder soepel loopt.
DAT is delegeren. Uit handen geven, en hooguit wat sturen. Die mensen gaan het toch nooit doen zoals jij het zelf zou doen.
Dit is heel herkenbaar inderdaad, maar wat ik al aangaf accepteerde mijn bazin dit niet.. En door de druk die zij gaf ben ik eigenlijk een beetje bezweken, want ik wilde wel dat alles goed liep..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 10:34 schreef Twinkle20 het volgende:
Nou ja, ik kan mij wel een beetje voorstellen hoe TS zich voelt.
Ben zelf ook net 24, en op mijn 22e werd ik gebombardeerd tot bedrijfsleidster. De jaren ervoor heb ik mijzelf ook uit de naad gewerkt. Niet omdat het zo geweldig verdient, maar omdat ik er plezier in had. Bij mij heeft de opstap naar bedrijfsleidster gelukkig goed uitgepakt. Maar achteraf gezien kan ik ook niet zeggen dat ik het gemakkelijk had.
In het begin kom je inderdaad handen en ogen te kort. Er bleven taken wekenlang liggen maar hee, je moet wel prioriteiten stellen. Ik kan er wel eerst voor gaan zorgen dat op administratief gebied het zaakje op orde is, maar dat schiet niet op als ik in de winkel personeel heb werken wat maar half functioneert. Dus daar heb ik eerst mijn aandacht op gericht en tijd in geinvesteerd. Langzamerhand kun je dan dingen steeds meer los laten en net wat men hier zegt: Het zal nooit precies zo gaan zoals jij het wilt en doet. En op dat moment ben jij degene die moet bijsturen en moet zeggen: 'Nee het moet niet zo, het moet op deze manier'.
Zoals die stagiaires die de kantjes ervan af liepen, daar moet je gewoon gelijk korte metten mee maken. Of naar jou luisteren, of lekker opsodemieteren. Ik heb een beetje het gevoel dat jij dacht 'kan ik dat wel maken?'
Maar ik kan er ook helemaal naast zitten natuurlijk. In ieder geval, in het begin had ik dat wel vaak. Maar langzamerhand kwam daar verandering in want je moet vooruit.
Als je hier echt in gelooft, dan zou ik niet bij de pakken neer gaan zitten en gewoon door blijven gaan met het werk. Misschien dat er dan over een tijdje een nieuwe kans komt.
dan moet je dat ZEGGEN. Nee, niet op dit forum, maar tegen je leidinggevende. Jij vindt dat je oneerlijk behandeld bent en bent daar zo gefrustreerd over dat je je werk eronder wilt gaan laten lijden. Dat is alleszins reden tot een gesprek, anders sta jij weken met een grafbek in die toko en heb je zo weer een negatief functioneringsgesprek aan je broek hangen. Beter wordt het er niet op. PRAAT.quote:En ik ga me vanaf morgen ook heel anders opstellen.. Ga mijn functieprofiel maar eens aanhouden denk ik.. Dan zullen ze waarschijnlijk merken dat ik toch wel erg veel deed..
...
Eh... er valt niets 'niet te doen' jij bent de baas. En anders moet je inderdaad DIRECT, voordat het naar de klote gaat hoofdkantoor bellen en zeggen dat ze het met dit zooitje ongeregeld lekker zelf mogen leiden.quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:06 schreef Heleeeen het volgende:
[..]
Een half uur eerder doen ze niet, want het is niet de winkel waar ze vast staan..
Inschattingsfout dus.quote:Het is maar even om in te vallen.. En de basis is niet in een half uurtje uitgelegd namelijk (gaat om telecom)..
En ik accepteerde het opzich wel dat het iets minder soepel liep, maar mijn bazin helaas niet..
Zo dacht ik er dus ook over, maar ze verwachten 2 x zoveel van iemand die al in dienst is hoorde ik vorige week ineens toen ik nog niet gedregadeerd was.. Toen had ik al zoiets van; Hmmm oke, das minder..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:23 schreef Mwanatabu het volgende:
Nou, als ik het verhaal van TS leest dan heeft ze echt wel een punt. Ja, echte bedrijfsleiders kunnen moeilijke, drukke omstandigheden aan, maar niet als je zo even gebombardeerd wordt tot en niet ingewerkt wordt en ook nog eens allemaal nieuw niet functionerend materiaal rond hebt lopen.
Je gaat toch ook niet een typiste in een retedrukke periode ineens opwaarderen tot directiesecretaresse zonder haar goed in te werken en die laat je toch ook niet zomaar freewheelen om dan na een paar weken te zeggen dat ze het blijkbaar niet aan kan?
Inwerken hoort gewoon bij een nieuwe functie, daar is haar baas flink mee in gebreke gebleven. Ik weet niet of hij tussendoor nog geëvalueerd heeft hoe het ging of dat ze dat zelf gedaan heeft, maar dat is dan ook niet lekker gegaan, als het eerste vervolggesprek al de lading heeft van "tja sorry, dit is m niet dus he".
TS, als je nog steeds zo denkt als in dit stukje:
[..]
dan moet je dat ZEGGEN. Nee, niet op dit forum, maar tegen je leidinggevende. Jij vindt dat je oneerlijk behandeld bent en bent daar zo gefrustreerd over dat je je werk eronder wilt gaan laten lijden. Dat is alleszins reden tot een gesprek, anders sta jij weken met een grafbek in die toko en heb je zo weer een negatief functioneringsgesprek aan je broek hangen. Beter wordt het er niet op. PRAAT.
Geloof me ik zou het heel graag willen hoor, maar dat zou dan onbetaald zijn.. En dat maakt mij opzich niet uit, want ik ben best bereid om er wat eigen tijd in te steken.. Maar je weet hoe de meeste mensen denken over onbetaald werk..quote:Op zaterdag 28 februari 2009 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eh... er valt niets 'niet te doen' jij bent de baas. En anders moet je inderdaad DIRECT, voordat het naar de klote gaat hoofdkantoor bellen en zeggen dat ze het met dit zooitje ongeregeld lekker zelf mogen leiden.
[..]
Inschattingsfout dus.
x2quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zie het probleem al, je denkt dat "ze hebben lak aan authoriteit" een valide excuus is voor jou om de boel niet onder controle te hebben.
Jij was de manager, dus jij hebt ervoor te zorgen dat ze luisteren naar authoriteit.
Doen ze dat niet, zeg je dat ze morgen niet terug hoeven te komen.
Het is geen kwestie van mensen die niet luisteren naar authoriteit, het is een kwestie van mensen die geen authoriteit uit durven oefenen.
Lekker generaliserend, dat voegt tenminste iets toe...quote:Op zondag 1 maart 2009 21:48 schreef THEFXR het volgende:
Altijd hetzelfde met die vrouwen, smoesjes,excuses waarom er dingen niet gelukt zijn.
Voor dit bedrijf waar je nu werkt ben je te licht bevonden,misschien geeft een ander bedrijf je nog een 2de kans.
Ik geef toe dat ik in het begin ook niet positief over TS dacht, maar ze heeft het goed uitgelegd en ik ben het nu helemaal met haar eens. Dit soort opmerkingen hebben we dus niets aan.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:48 schreef THEFXR het volgende:
Altijd hetzelfde met die vrouwen, smoesjes,excuses waarom er dingen niet gelukt zijn.
Voor dit bedrijf waar je nu werkt ben je te licht bevonden,misschien geeft een ander bedrijf je nog een 2de kans.
Waarom? Vanaf de openingspost was al wel duidelijk wat voor een irreëel en incapabel onding je bent.quote:Op zondag 1 maart 2009 21:32 schreef Heleeeen het volgende:
Kastanova
Heb je uberhaupt moeite gedaan om het topic te lezen?
Nee dat weet ik niet, vertel eens? Mijn ervaring (als leidinggevend) is dat de meeste mensen best bereid zijn om een keer onbetaald een half uurtje of uurtje eerder te beginnen of langer te blijven. Heb je het uberhaupt gevraagd?quote:Op zaterdag 28 februari 2009 22:15 schreef Heleeeen het volgende:
[..]
Geloof me ik zou het heel graag willen hoor, maar dat zou dan onbetaald zijn.. En dat maakt mij opzich niet uit, want ik ben best bereid om er wat eigen tijd in te steken.. Maar je weet hoe de meeste mensen denken over onbetaald werk..
Haar functioneren staat los van dat van jou. Stop met denken dat de wereld rechtvaardig is.quote:Het enige frapante is dat het van haar zelf wel wordt geaccepteerd (ze heeft ook niemand direct in de winkel boven haar staan dus ja)..
Wat ben je traag. Ik zag het al aan de topictitel.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:35 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom? Vanaf de openingspost was al wel duidelijk wat voor een irreëel en incapabel onding je bent.
jawel, want het is mijn mening en de wat wil de TS nu bereiken met dit topic? ze wil mensen die met haar meepraten. De ledinggevende zag het niet zitten met haar, punt uit, althans voor dit bedrijf waar ze nu werkt.quote:Op zondag 1 maart 2009 22:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik in het begin ook niet positief over TS dacht, maar ze heeft het goed uitgelegd en ik ben het nu helemaal met haar eens. Dit soort opmerkingen hebben we dus niets aan.
En wat voeg jij dan toe met je reactie?quote:Op zondag 1 maart 2009 22:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Lekker generaliserend, dat voegt tenminste iets toe...
Ik geef aan dat generaliserende reacties niet nodig zijn in dit topic... dat voegt genoeg toequote:Op maandag 2 maart 2009 03:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
En wat voeg jij dan toe met je reactie?
Klopt maar daar kun je lering uittrekken voor een volgende keer. Als jij in een hogere positie wordt gedumpt zonder enige vorm van begeleiding, dan is het wachten op problemen.quote:Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
jawel, want het is mijn mening en de wat wil de TS nu bereiken met dit topic? ze wil mensen die met haar meepraten. De ledinggevende zag het niet zitten met haar, punt uit, althans voor dit bedrijf waar ze nu werkt.
Incompetente jankzak.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:51 schreef Heleeeen het volgende:
Want aan de andere kant heb ik niet meer zo'n hoge pet op van mijn bedrijf als dit hun beleid is..
Pffff, 80% van de Nederlanders is incompetent op alle gebieden die je maar kunt bedenken, het is niet eens noemenswaardig meer.... Gewoon een jammerlijk feit.quote:
Dat incompetente dat is nog niet zo erg, beroerder wordt het als ze denken het wel te zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 02:38 schreef Lamon het volgende:
[..]
Pffff, 80% van de Nederlanders is incompetent op alle gebieden die je maar kunt bedenken, het is niet eens noemenswaardig meer.... Gewoon een jammerlijk feit.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 00:51 schreef Heleeeen het volgende:
Hiermee wou ik het topic graag van mijn kant sluiten..
quote:Op woensdag 4 maart 2009 02:28 schreef Emimich het volgende:
Waarom heb je eigenlijk niet aan de bel getrokken tijdens de periode dat het eigenlijk mis ging, dus voordat je te horen kreeg dat je in hun ogen niet voldeed?
Klopt, maar je kunt ook niet verwachten dat iemand met weinig tot geen ervaring meteen de hele baan perfect doet. Je moet op zijn minst eerst ingewerkt worden en enige tijd begeleid worden.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:39 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat TS inderdaad niet geschikt is voor die functie, aangezien je niet kan verwachten dat het altijd van een leien dakje loopt.
Wat ik me wel kan voorstellen na deze ervaring, dat zij zich aan haar functie-omschrijving gaat houden, en niet voor de volgende bedrijfsleidster de kastanjes uit het vuur gaat halen.
Als de TS echt een functie als assisitent bedrijfsleider ambieerde, en zichzelf goed genoeg kende had ze dat ook in het gesprek kunnen aangeven dat ze wel nog op somige punten ondersteuning nodig heeft om in de functie te groeien. Op deze manier is het wel makkelijk voor werkgevers om mensen die denken dat ze alles zomaar kunnen eens hard met hun beide voeten op de grond te laten landen.quote:Op woensdag 4 maart 2009 12:49 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt, maar je kunt ook niet verwachten dat iemand met weinig tot geen ervaring meteen de hele baan perfect doet. Je moet op zijn minst eerst ingewerkt worden en enige tijd begeleid worden.
Ik weet niet wat voor soort winkel het is, maar in de detailhandel is nog genoeg werk. (Heleen, als je even PM't heb ik mss. wel een tip voor je - afhankelijk van wat je zoekt en in welke regio je zit...).quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Met al die mensen die nu in de rij staan voor een baan? Ik denk het niet.....
Laat me raden, je was zo blij dat je niet hebt gevraagd hoe het zat met de begeleiding?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Heleeeen het volgende:
Goed bericht!!
Heb alles uitgelegd aan de rayonmanager en ik ben per 1 april officieel aankomend aasistent filiaalmananager en na een half jaar, mits alles goed loopt, assistent filiaalmanager:):)
Dus het vertrouwen is er nog steeds en ik heb er ook weer al het vertrouwen in
Nou we worden verplicht om iedere week met elkaar om de tafel te zitten om het erover te hebben, wat beter kan enzovoort..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:28 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Laat me raden, je was zo blij dat je niet hebt gevraagd hoe het zat met de begeleiding?
Mooi dat je blij bent, maar wat heb je nu concreet binnen gehaald? Ik bedoel 'mist alles goed loopt'....quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Heleeeen het volgende:
Goed bericht!!
Heb alles uitgelegd aan de rayonmanager en ik ben per 1 april officieel aankomend aasistent filiaalmananager en na een half jaar, mits alles goed loopt, assistent filiaalmanager:):)
Volgens mij ben je een schattig blondje en ik had je ws ook een twee kans gegevenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:33 schreef Heleeeen het volgende:
[..]
Nou we worden verplicht om iedere week met elkaar om de tafel te zitten om het erover te hebben, wat beter kan enzovoort..
Ik krijg nu een kans zoals iedereen hem krijgt en ook de begeleiding die ik nodig heb
Dus ja ik heb er wel naar gevraagd.. Dat is ook de reden dat de rayonmanager de beslissing heeft overruled van mijn bazin.. Maar mijn bazin is ook nog jong en moet ook nog veel leren, zit net zelf een half jaar op die functie.. Dus ze vond het niet erg, nee ze gunt het me zelfs heel erg.. En ik heb ook geen wrok gemerkt van haar kant... En er ook naar gevraagd en dat was ook niet zo..
Ik moet gewoon meer mn mond open trekken en mijn bazin moet ook gewoon duidelijker zijn naar iedereen..
Een eerlijke kans van een half jaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:34 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Mooi dat je blij bent, maar wat heb je nu concreet binnen gehaald? Ik bedoel 'mist alles goed loopt'....
Wat zijn de criteria daarvoor? Ik zeg het maar ff om te voorkomen dat je over een half jaar gefrustreerd bent
Enne... niet weer dezelfde fout maken he, luisteren naar onze adviezen he![]()
Whahaha.. Nou ik zat er vandaag nou niet op mn best bij qua uiterlijk dus nee dat zal het niet geweest zijnquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:36 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een schattig blondje en ik had je ws ook een twee kans gegeven
Das leuk,maar het is nog niet eens een officiele functiequote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Heleeeen het volgende:
Goed bericht!!
ik ben per 1 april officieel aankomend assistent filiaalmananager
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:00 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Das leuk,maar het is nog niet eens een officiele functie
Thnxquote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:52 schreef eleusis het volgende:
Gefeliciteerd en zo zie je maar dat je mond opentrekken werkt
Nuttige kick...quote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef Halcon het volgende:
Als het voor geen meter loopt, moet je op de blaren zitten. Wees blij dat je een kans hebt gehad. Je hebt die kans verknald, volgende keer beter zou ik zeggen.
Damn hey, als je dan een topic kick doet, lees dan ook ff het hele topic doorquote:Op dinsdag 28 juli 2009 23:48 schreef Halcon het volgende:
Als het voor geen meter loopt, moet je op de blaren zitten. Wees blij dat je een kans hebt gehad. Je hebt die kans verknald, volgende keer beter zou ik zeggen.
Nu het topic toch weer omhoog gekicked is, bevalt de baan een beetje TS?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Heleeeen het volgende:
Goed bericht!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |