Deze instelling zegt meer als genoegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:52 schreef Heleeeen het volgende:
IkEn ik ga me vanaf morgen ook heel anders opstellen.. Ga mijn functieprofiel maar eens aanhouden denk ik.. Dan zullen ze waarschijnlijk merken dat ik toch wel erg veel deed..
quote:En ik ga me vanaf morgen ook heel anders opstellen.. Ga mijn functieprofiel maar eens aanhouden denk ik.. Dan zullen ze waarschijnlijk merken dat ik toch wel erg veel deed..
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:02 schreef dudelisius het volgende:
gewoon ontslag nemen, komen ze vanzelf huilend terug!
Ik zie het probleem al, je denkt dat "ze hebben lak aan authoriteit" een valide excuus is voor jou om de boel niet onder controle te hebben.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:52 schreef Heleeeen het volgende:
was gewoon super veel te doen in de winkel plus we hebben ook nog 2 stage jongens rondlopen die lak hebben aan authoriteit..
Vind de baas niet erg... Zijn altijd mensen die voor minder gaan werkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:02 schreef dudelisius het volgende:
gewoon ontslag nemen, komen ze vanzelf huilend terug!
Precies dat dus....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:07 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ik zie het probleem al, je denkt dat "ze hebben lak aan authoriteit" een valide excuus is voor jou om de boel niet onder controle te hebben.
Jij was de manager, dus jij hebt ervoor te zorgen dat ze luisteren naar authoriteit.
Doen ze dat niet, zeg je dat ze morgen niet terug hoeven te komen.
Het is geen kwestie van mensen die niet luisteren naar authoriteit, het is een kwestie van mensen die geen authoriteit uit durven oefenen.
En weer terug gezet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:11 schreef genakt het volgende:
hehe ze heeft alles maar verwijdert
ts kon het het echt niet aan![]()
edit en het is weer terug
Dus eh, als er wel zo'n verkoopster als jij rondgelopen had toen jij het mocht proberen, was het je allemaal wel gelukt?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:52 schreef Heleeeen het volgende:
Want ik als verkoopster deed altijd heel erg veel dus de assistent bedrijfsleiders die we hadden gehad hebben het altijd erg makkelijk gehad..
Plus het feit dat ik ook niet zo werd ingewerkt als diegenen die nieuw waren als assistent bedrijfsleider..
Heb dus gisteren te horen gekregen dat mn filiaalmanager het niet wil, ik kan het niet aan volgens haar.. Nee onder de omstandigheden zoals ze waren niet nee, maar zoals de anderen in dienst zijn gekomen wel..
Ze had vast andere reacties verwachtquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:11 schreef genakt het volgende:
hehe ze heeft alles maar verwijdert
ts kon het het echt niet aan![]()
edit en het is weer terug
Ze wil dan ook een slotje, want ze is nog steeds boos.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 11:20 schreef Dromer het volgende:
Dit topic gaat het hem niet meer worden.
(TS is al tig keer de waarheid gezegd en meer kunnen we er niet van maken, lijkt me)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |