abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65928487
Het zit zo, we zitten nu bij Interpolis met de autoverzekering en betalen 85 euro per maand..

Veel teveel, want bij ZLM kan het voor 37 euro en dan heb je ook nog de aansprakelijkheidsverzekering voor inzittenden en rechtsbijstand verkeer erbij..

Nu wil ik heel graag overstappen naar ZLM, maar ik zit nog aan Interpolis vast, minimaal nog 8 maanden..

Kun je dit op een of andere manier regelen? Bijvoorbeeld dat ik de auto van mijn vriend 'koop'? Of zijn ze niet verplicht om een vrijwaringsbewijs te krijgen?
Schorsen werkt niet, want dan kun je hem alleen maar tijdelijk stop zetten..

Wie o wie weet dit en weet of zoiets natuurlijk ook niet strafbaar is???
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:36:02 #2
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_65928598
85 per maand??? Is dat ding van goud ofzo?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_65928662
Hahaha, nou nee.. Maar ik schrok ook wel behoorlijk toen ik hoorde wat het bij ZLM kost..
Bij interpolis betaal je tot je 24ste gewoon veel teveel en ZLM maakt dat onderscheid niet..
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:38:18 #4
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_65928705
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:37 schreef Heleeeen het volgende:
Bij interpolis betaal je tot je 24ste gewoon veel teveel en ZLM maakt dat onderscheid niet..
Lijkt me sterk dat er een verzekeraar is die geen onderscheid maakt tussen de risicogroep t/m 24 jaar. Groter risico dus hogere premie. Simpel toch?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_65928768
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:38 schreef Gunner het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat er een verzekeraar is die geen onderscheid maakt tussen de risicogroep t/m 24 jaar. Groter risico dus hogere premie. Simpel toch?
Opzich wel logisch, maar ZLM doet dat dus niet..
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:42:08 #6
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_65928874
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:39 schreef Heleeeen het volgende:

[..]

Opzich wel logisch, maar ZLM doet dat dus niet..
Zou ik toch hun Algemene Voorwaarden en Polisvoorwaarden goed doorlezen..
Het verschil tussen 85 & 37 euro is namelijk wel érg groot.

Edit:
Verschil in leeftijd maken ze dus wel degelijk
quote:
Voor bestuurders jonger dan 24 jaar geldt een extra eigen
risico van ¤ 65,- per gebeurtenis, als de schade is veroorzaakt
door een gebeurtenis die wordt vermeld in artikel 25.a.10.
Als er sprake is van zowel WA- als cascoschade, brengen wij
dit eigen risico slechts eenmaal in rekening.

[ Bericht 27% gewijzigd door Civilian op 10-02-2009 21:52:19 ]
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:43:25 #7
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_65928920
Wij zaten met een soortgelijk probleem..

Wij hebben de auto inderdaad overgeschreven op mijn naam,hij zijn verzekering opgezegd omdat de auto verkocht was,en ik een andere verzekering afgesloten.

Misschien niet helemaal even netjes,maar nooit meer wat van gehoord.
pi_65929177
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:43 schreef Suzziieee het volgende:
Wij zaten met een soortgelijk probleem..

Wij hebben de auto inderdaad overgeschreven op mijn naam,hij zijn verzekering opgezegd omdat de auto verkocht was,en ik een andere verzekering afgesloten.

Misschien niet helemaal even netjes,maar nooit meer wat van gehoord.
Woonde jullie toen beide op hetzelfde adres?
Oh, voor TS. Je hebt zelf een akkoord gegeven voor de huidige verzekering. Dien deze uit en stap over. Meldt dat nu alvast (tenzij je natuurlijk via een trucje iets gaat regelen) en leg uit waarom je weg gaat, wie weet komen ze alsnog met een goede aanbieding en kan het contract overgezet worden.
  Redactie Frontpage dinsdag 10 februari 2009 @ 21:55:03 #9
38148 crew  Innisdemon
pi_65929361
Waarom zet je die auto niet even op pa z'n naam. En weer terug
Dan heb je een vrijwaringsbewijs en wordt de verzekering beeindigd.
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_65929510
Veel verzekeraars kennen een clausule dat je de verzekering binnen 1 maand na een schademelding mag beeindigen. Dat houdt in dat bijvoorbeeld het repareren van een sterretje (= schademelding) inhoudt dat je 'm mag opzeggen.

Of dat overal zo is, geen idee.
pi_65929896
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:37 schreef Heleeeen het volgende:
Hahaha, nou nee.. Maar ik schrok ook wel behoorlijk toen ik hoorde wat het bij ZLM kost..
En vervolgens met je offerte van ZLM naar Polis Direct. Laatstgenoemde gaat namelijk nog 10% onder de premie van je offerte zitten. Daarnaast geven zij een garantie op de beste voorwaarden. Als er bij Polis Direct iets niet gedekt is, terwijl dat bij een andere verzekeraar onder dezelfde omstandigheden wel gedekt zou zijn, dan krijg je het toch vergoed.
pi_65931676
Dat wordt dus overschrijven!

Thnx allemaal
pi_65932422
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 22:46 schreef Heleeeen het volgende:
Dat wordt dus overschrijven!

Thnx allemaal
Ik hoop voor je dat het lukt. Laat je weten wat er gebeurt na de overschrijving?
pi_65965553
Zeker, laat wel even weten of het gelukt is
pi_65973645
Overschrhijven kan prima. Ik sprak ooit een collega van mn vader die in de autoverzekeringen zat. Over families waar keer op keer de auto op een andere naam gezet werd. Was geen enkel probleem voor ze en werd gewoon keer op keer geaccepteerd zonder vragen.
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')