Lijkt me sterk dat er een verzekeraar is die geen onderscheid maakt tussen de risicogroep t/m 24 jaar. Groter risico dus hogere premie. Simpel toch?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:37 schreef Heleeeen het volgende:
Bij interpolis betaal je tot je 24ste gewoon veel teveel en ZLM maakt dat onderscheid niet..
Opzich wel logisch, maar ZLM doet dat dus niet..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat er een verzekeraar is die geen onderscheid maakt tussen de risicogroep t/m 24 jaar. Groter risico dus hogere premie. Simpel toch?
Zou ik toch hun Algemene Voorwaarden en Polisvoorwaarden goed doorlezen..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:39 schreef Heleeeen het volgende:
[..]
Opzich wel logisch, maar ZLM doet dat dus niet..
quote:Voor bestuurders jonger dan 24 jaar geldt een extra eigen
risico van ¤ 65,- per gebeurtenis, als de schade is veroorzaakt
door een gebeurtenis die wordt vermeld in artikel 25.a.10.
Als er sprake is van zowel WA- als cascoschade, brengen wij
dit eigen risico slechts eenmaal in rekening.
Woonde jullie toen beide op hetzelfde adres?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:43 schreef Suzziieee het volgende:
Wij zaten met een soortgelijk probleem..
Wij hebben de auto inderdaad overgeschreven op mijn naam,hij zijn verzekering opgezegd omdat de auto verkocht was,en ik een andere verzekering afgesloten.
Misschien niet helemaal even netjes,maar nooit meer wat van gehoord.
En vervolgens met je offerte van ZLM naar Polis Direct. Laatstgenoemde gaat namelijk nog 10% onder de premie van je offerte zitten. Daarnaast geven zij een garantie op de beste voorwaarden. Als er bij Polis Direct iets niet gedekt is, terwijl dat bij een andere verzekeraar onder dezelfde omstandigheden wel gedekt zou zijn, dan krijg je het toch vergoed.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:37 schreef Heleeeen het volgende:
Hahaha, nou nee.. Maar ik schrok ook wel behoorlijk toen ik hoorde wat het bij ZLM kost..
Bij interpolis betaal je tot je 24ste gewoon veel teveel en ZLM maakt dat onderscheid niet..
Ik hoop voor je dat het lukt. Laat je weten wat er gebeurt na de overschrijving?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:46 schreef Heleeeen het volgende:
Dat wordt dus overschrijven!
Thnx allemaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |