abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 2 maart 2009 @ 09:08:27 #76
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_66606779
quote:
Op maandag 2 maart 2009 03:39 schreef THEFXR het volgende:

[..]

En wat voeg jij dan toe met je reactie?
Ik geef aan dat generaliserende reacties niet nodig zijn in dit topic... dat voegt genoeg toe
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 2 maart 2009 @ 09:11:33 #77
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_66606840
quote:
Op zondag 1 maart 2009 23:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]

jawel, want het is mijn mening en de wat wil de TS nu bereiken met dit topic? ze wil mensen die met haar meepraten. De ledinggevende zag het niet zitten met haar, punt uit, althans voor dit bedrijf waar ze nu werkt.
Klopt maar daar kun je lering uittrekken voor een volgende keer. Als jij in een hogere positie wordt gedumpt zonder enige vorm van begeleiding, dan is het wachten op problemen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Official ESF Kreviewer maandag 2 maart 2009 @ 09:25:22 #78
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_66607145
Goed topic. Nu nog zwanger worden en klagen over het feit dat je maar 5 maanden vrij krijgt.
  maandag 2 maart 2009 @ 18:50:31 #79
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_66626084
Dit topic hoort in de klaagbaak, ipv WGR
  maandag 2 maart 2009 @ 18:51:27 #80
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_66626108
delete
pi_66639831
Wat ik wilde bereiken met dit topic?

Niet dat iedereen mij gelijk gaf, verre van eigenlijk.. Ja in het begin wilde ik dat wel, maar toen was ik nog boos.. Inmiddels niet meer alhoewel ik het wel jammer blijf vinden de manier waarop..

Maar al met al is het een hele goede les geweest voor mezelf, want de volgende keer dat me zoiets wordt aangeboden dan zal ik vragen wat ze van mij verwachten en of ik uberhaupt begeleiding krijg.. Zoniet dan pas ik ervoor namelijk..

En aan de andere kant had ik er ook wel wat dingen voor op moeten geven.. Ik was afgelopen 4 weken een stuk chagerijniger en voelde me vaker niet lekker.. En dat zag ik zelf niet in tot vorige week.. Toen werd me even een flinke spiegel voorgehouden.. Je niet hoeven druk te maken om hoe dingen uiteindelijk lopen op het werk en geen werk mee naar huis nemen is ook wel lekker..

Ik zit niet op een schopstoel, maar ben inmiddels wel verder aan het kijken.. Want aan de andere kant heb ik niet meer zo'n hoge pet op van mijn bedrijf als dit hun beleid is..

En ja misschien hoort dit in klaagbaak, maar aan de andere kant kunnen mensen misschien hun lering hieruit trekken wanneer hun promotie zomaar in de handen wordt gedrukt..

Iedereen die nuttige reacties heeft gegeven, bedankt! Ik zal er zeker wat mee doen mocht ik ooit weer zulke 'obstakels' tegenkomen

Hiermee wou ik het topic graag van mijn kant sluiten..
pi_66640607
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 00:51 schreef Heleeeen het volgende:
Want aan de andere kant heb ik niet meer zo'n hoge pet op van mijn bedrijf als dit hun beleid is..
Incompetente jankzak.
I was an atheist until I realized I was God
pi_66640632
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 02:34 schreef kastanova het volgende:

[..]

Incompetente jankzak.
Pffff, 80% van de Nederlanders is incompetent op alle gebieden die je maar kunt bedenken, het is niet eens noemenswaardig meer.... Gewoon een jammerlijk feit.
pi_66640734
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 02:38 schreef Lamon het volgende:

[..]

Pffff, 80% van de Nederlanders is incompetent op alle gebieden die je maar kunt bedenken, het is niet eens noemenswaardig meer.... Gewoon een jammerlijk feit.
Dat incompetente dat is nog niet zo erg, beroerder wordt het als ze denken het wel te zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2009 03:17:37 ]
pi_66676799
Heb ik nu dit topic doodgemaakt?
  woensdag 4 maart 2009 @ 02:19:35 #86
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_66677621
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 00:51 schreef Heleeeen het volgende:
Hiermee wou ik het topic graag van mijn kant sluiten..
pi_66677652
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 02:19 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Soms menen zulke mensen het echt.
pi_66677666
Waarom heb je eigenlijk niet aan de bel getrokken tijdens de periode dat het eigenlijk mis ging, dus voordat je te horen kreeg dat je in hun ogen niet voldeed?
pi_66677678
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 02:28 schreef Emimich het volgende:
Waarom heb je eigenlijk niet aan de bel getrokken tijdens de periode dat het eigenlijk mis ging, dus voordat je te horen kreeg dat je in hun ogen niet voldeed?

Als je in loondienst bent ga je dat toch niet doen?
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:39:55 #90
3542 Gia
User under construction
pi_66686186
Ik denk dat TS inderdaad niet geschikt is voor die functie, aangezien je niet kan verwachten dat het altijd van een leien dakje loopt.

Wat ik me wel kan voorstellen na deze ervaring, dat zij zich aan haar functie-omschrijving gaat houden, en niet voor de volgende bedrijfsleidster de kastanjes uit het vuur gaat halen.
  woensdag 4 maart 2009 @ 12:49:08 #91
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_66686515
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:39 schreef Gia het volgende:
Ik denk dat TS inderdaad niet geschikt is voor die functie, aangezien je niet kan verwachten dat het altijd van een leien dakje loopt.

Wat ik me wel kan voorstellen na deze ervaring, dat zij zich aan haar functie-omschrijving gaat houden, en niet voor de volgende bedrijfsleidster de kastanjes uit het vuur gaat halen.
Klopt, maar je kunt ook niet verwachten dat iemand met weinig tot geen ervaring meteen de hele baan perfect doet. Je moet op zijn minst eerst ingewerkt worden en enige tijd begeleid worden.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_66686810
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 12:49 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Klopt, maar je kunt ook niet verwachten dat iemand met weinig tot geen ervaring meteen de hele baan perfect doet. Je moet op zijn minst eerst ingewerkt worden en enige tijd begeleid worden.
Als de TS echt een functie als assisitent bedrijfsleider ambieerde, en zichzelf goed genoeg kende had ze dat ook in het gesprek kunnen aangeven dat ze wel nog op somige punten ondersteuning nodig heeft om in de functie te groeien. Op deze manier is het wel makkelijk voor werkgevers om mensen die denken dat ze alles zomaar kunnen eens hard met hun beide voeten op de grond te laten landen.
pi_66735802
quote:
Op vrijdag 27 februari 2009 10:03 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Met al die mensen die nu in de rij staan voor een baan? Ik denk het niet.....
Ik weet niet wat voor soort winkel het is, maar in de detailhandel is nog genoeg werk. (Heleen, als je even PM't heb ik mss. wel een tip voor je - afhankelijk van wat je zoekt en in welke regio je zit...).

Overigens denk ik dat 90% van de mensen niet weet wat voor zooitje de detailhandel is. De CAO bestaat, maar verwacht niet dat een winkelier zich eraan houdt. Verwacht geen opleiding, verwacht geen begeleiding (dat kost geld namelijk en vaak is er niemand die kan begeleiden). Verwacht ook geen normaal, gemotiveerd personeel: vanwege personeelstekort wordt ongeveer iedereen aangehouden. Dingen die bij een kantoorbaan tot ontslag zouden leiden worden in een winkel geaccepteerd, omdat er anders niemand meer is om de deur dicht te draaien 's avonds. (Denk aan bedrijfsleiders die 40 uur schrijven, maar er nog geen tien uur per week zijn omdat ze vreemdgaan en bij hun vriendin zitten).

[ Bericht 21% gewijzigd door Effete op 05-03-2009 18:12:54 ]
pi_66907479
Goed bericht!!

Heb alles uitgelegd aan de rayonmanager en ik ben per 1 april officieel aankomend aasistent filiaalmananager en na een half jaar, mits alles goed loopt, assistent filiaalmanager :):)

Dus het vertrouwen is er nog steeds en ik heb er ook weer al het vertrouwen in
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:28:54 #95
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66907670
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Heleeeen het volgende:
Goed bericht!!

Heb alles uitgelegd aan de rayonmanager en ik ben per 1 april officieel aankomend aasistent filiaalmananager en na een half jaar, mits alles goed loopt, assistent filiaalmanager :):)

Laat me raden, je was zo blij dat je niet hebt gevraagd hoe het zat met de begeleiding?
pi_66907830
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:28 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Laat me raden, je was zo blij dat je niet hebt gevraagd hoe het zat met de begeleiding?
Nou we worden verplicht om iedere week met elkaar om de tafel te zitten om het erover te hebben, wat beter kan enzovoort..

Ik krijg nu een kans zoals iedereen hem krijgt en ook de begeleiding die ik nodig heb

Dus ja ik heb er wel naar gevraagd.. Dat is ook de reden dat de rayonmanager de beslissing heeft overruled van mijn bazin.. Maar mijn bazin is ook nog jong en moet ook nog veel leren, zit net zelf een half jaar op die functie.. Dus ze vond het niet erg, nee ze gunt het me zelfs heel erg.. En ik heb ook geen wrok gemerkt van haar kant... En er ook naar gevraagd en dat was ook niet zo..

Ik moet gewoon meer mn mond open trekken en mijn bazin moet ook gewoon duidelijker zijn naar iedereen..
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:34:12 #97
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_66907870
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:23 schreef Heleeeen het volgende:
Goed bericht!!

Mooi dat je blij bent, maar wat heb je nu concreet binnen gehaald? Ik bedoel 'mist alles goed loopt'....
Wat zijn de criteria daarvoor? Ik zeg het maar ff om te voorkomen dat je over een half jaar gefrustreerd bent
Enne... niet weer dezelfde fout maken he, luisteren naar onze adviezen he
Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
  dinsdag 10 maart 2009 @ 19:36:32 #98
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_66907966
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:33 schreef Heleeeen het volgende:

[..]

Nou we worden verplicht om iedere week met elkaar om de tafel te zitten om het erover te hebben, wat beter kan enzovoort..

Ik krijg nu een kans zoals iedereen hem krijgt en ook de begeleiding die ik nodig heb

Dus ja ik heb er wel naar gevraagd.. Dat is ook de reden dat de rayonmanager de beslissing heeft overruled van mijn bazin.. Maar mijn bazin is ook nog jong en moet ook nog veel leren, zit net zelf een half jaar op die functie.. Dus ze vond het niet erg, nee ze gunt het me zelfs heel erg.. En ik heb ook geen wrok gemerkt van haar kant... En er ook naar gevraagd en dat was ook niet zo..

Ik moet gewoon meer mn mond open trekken en mijn bazin moet ook gewoon duidelijker zijn naar iedereen..
Volgens mij ben je een schattig blondje en ik had je ws ook een twee kans gegeven
pi_66908127
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:34 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Mooi dat je blij bent, maar wat heb je nu concreet binnen gehaald? Ik bedoel 'mist alles goed loopt'....
Wat zijn de criteria daarvoor? Ik zeg het maar ff om te voorkomen dat je over een half jaar gefrustreerd bent
Enne... niet weer dezelfde fout maken he, luisteren naar onze adviezen he
Een eerlijke kans van een half jaar Waarbij ik wel begeleiding krijg

De criteria zijn nog wel steeds hetzelfde tuurlijk.. En de dingen waar ik nu op vast loop krijgen we meer de tijd voor om die op te pakken en alsnog helemaal goed te krijgen..

Haha ja ja.. Er zitten hele goede adviezen tussen waar ik ook zeker wat mee heb gedaan/ga doen.. Maar het feit waar het gewoon mis ging is het communiceren aan beide kanten.. Mijn bazin ging van bepaalde verwachtingen uit en ik had zelf ook meer aan moeten geven.. En ik moet me ook minder druk maken om dingen..
pi_66908185
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 19:36 schreef Bob-B het volgende:

[..]

Volgens mij ben je een schattig blondje en ik had je ws ook een twee kans gegeven
Whahaha.. Nou ik zat er vandaag nou niet op mn best bij qua uiterlijk dus nee dat zal het niet geweest zijn En ik ben ook niet echt blond.. Nou ja donkerblond/bruin, maar niet echt blond
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')