DE OP IS HIER TE VINDEN! 
hahaquote:Fiorentina speelde duidelijk met de handrem erop. Zoals al vaker gezegd, de UEFA-cup is voor Italiaanse ploegen niets meer dan een troostprijs. De competitie is een stuk belangrijker voor ze.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Vermeer ook top ja.
Er valt echt nog wel wat te zeiken, maar vooruit, nu ff niet.
Mochten we die Fransen ook pakken, tegen wie moeten we dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Morendo het volgende:
Paris Saint-Germain - Sporting Braga
Manchester City - Aalborg BK
Hamburger SV - Galatasaray
CSKA Moskou - Shakhtar Donetsk
Udinese - Zenit Sint-Petersburg
Valencia/Dinamo Kiev - Metalist Charkov
Werder Bremen - Saint-Etienne
Olympique Marseille - Ajax
Nou jongens, wie gaat het worden?
quote:Ajax in achtste finales tegen Olympique Marseille
Ajax speelt in de achtste finales in de strijd om de UEFA Cup beker tegen het Franse Olympique Marseille. De Fransen schakelden FC Twente donderdagavond na strafschoppen uit. Na een 0-1 zege in Enschede waren de Fransen na penalties de gelukkigste.
Ajax speelt op 12 maart eerst uit in Marseille. Op 18 of 19 maart speelt Ajax de return in de Amsterdam Arena.
Waarom? Omdat we Werder dan terug kunnen pakken, Italië nog een keer aan kunnen doen, de Jong laten zien dat hij een foute keuze heeft gemaakt om vervolgens in Istanbul van Galatasaray te winnen!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Morendo het volgende:
Felipe had wel 3 keer rood kunnen krijgenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Luco het volgende:
Scheids was ook bang om kaarten uit te delen zeg, maar dat boeit niks meer!
Ajax! EIndelijk laat onze trots weer wat zien in Europa
!
En hierdoor neem ik je niet meer serieusquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Eigenlijk hoopte ik dat Ajax niet door zou gaan maar nu ze tegen een franse poep club moeten hoop ik dat ze die een oorwassing gaan geven om dan nog even een duitse tegenstander uit te schakelen en daarna met opgeheven hoofd de uefa cup te verlaten. Fiorentina ha meritato più meglio!
Geldt voor de grote clubs wel, maar Fiorentina gaf vorig seizoen voorafgaand tegen Groningen nog aan dat men echt wel voor de UEFAcup wilde gaan.quote:
PSGquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Morendo het volgende:
Is nog niet bekend. Wanneer de loting plaatsvind, weet ik ook niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mochten we die Fransen ook pakken, tegen wie moeten we dan?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:08 schreef venomsnake het volgende:
Die verliezen toch..
Wij zijn redelijk eensgezindquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
PSG
City
Hsv
Cska
Zenit
? kan nog niet
Werder
Ajax (hopelijk)
De hele lange zijde deed ook mee met "En wie niet springt"quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:24 schreef zjroentje het volgende:
Wat een pot zeg.Over 2 wedstrijden gezien onverdiend door, maar lekker boeiend.
En wat een heerlijk sfeertje in de Arena.
Ik hoop op Dynamo de volgende ronde. Maar OM gaat al erg kut worden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Morendo het volgende:
Dinamo Kiev - Metalist Charkov
Sletjequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:26 schreef Luco het volgende:
Ajax nu op Eurosport met vlaams commentaar
Denk steek wel weer gewoon.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:26 schreef Mr_DG het volgende:
Het zal me benieuwen wie er zondag tegen Utreg keept.
Dat is helemaal niet erg! Welk vak zat je? 428?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef Houniet het volgende:
Ik ben me stem kwijt, hoe erg is dat.
idd. Ajax doorquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hahahahahaahaha bedankt voor de lach zeg... wat een stumperts.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef Urquhart het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum17/115-21.php
Dit is ook smullen nu
Dat sowieso.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:28 schreef TIM-846 het volgende:
En zondag weer een braspartij afleveren tegen Utrecht
Geweldig dit commentaarquote:Met een beetje meeval geraakt hij er doorheen, Leònardò
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:29 schreef Pieter-utd het volgende:
UEFA Cup wedstrijden zijn trouwens een stuk leuker dan CL wedstrijden
ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef Houniet het volgende:
Ik ben me stem kwijt, hoe erg is dat.
Cup winnen en 2e achter AZ....quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Luco het volgende:
Jongens, kampioen en volgende ronde kansloos uit de cup vliegen of de cup winnen en 2e worden achter AZ?
Kampioen worden we toch niet meer, dus daar reken ik al helemaal niet meer op. Keus is dus snel gemaaktquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Luco het volgende:
Jongens, kampioen en volgende ronde kansloos uit de cup vliegen of de cup winnen en 2e worden achter AZ?
UEFA cup winnen. Sorry, maar dan liever internationaal succes.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Luco het volgende:
Wel moeilijke keuzequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Luco het volgende:
Is die Bodul niet zo'n type?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Landgeld het volgende:
nu naar Frankrijk![]()
Vermeer(basis?)
Leooooo(doet het goed als invaller)
Vermaelen(die ook die rolstoelers/Denthmen langsgaat na de wedstrijd)
Enige nadeel is dat we op dit moment nog gewoon een vaste spits (zoals Huntelaar) missen. Dat zag je een aantal keer.... soms een mooie voorzet maar er stond niemand. Ook niemand kon de bal vasthouden voorin. Suarez is een topper om lekker te zwerven. Maar een dieptespits die in de lucht moet vechten en een bal met zijn rug naar de goal kan vasthouden is het niet.....
Zou je sex hebben met je vader als iemand een pistool op je moeder richtte?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Luco het volgende:
Een Gilardino dus, ja dat merkte je erg goed op sommige momenten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Landgeld het volgende:
nu naar Frankrijk![]()
Vermeer(basis?)
Enige nadeel is dat we op dit moment nog gewoon een vaste spits (zoals Huntelaar) missen. Dat zag je een aantal keer.... soms een mooie voorzet maar er stond niemand. Ook niemand kon de bal vasthouden voorin. Suarez is een topper om lekker te zwerven. Maar een dieptespits die in de lucht moet vechten en een bal met zijn rug naar de goal kan vasthouden is het niet.....
Al verliezen we zondag ben ik al niet meer blij hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ben de komende week blij.
Suarez was ook zeer goed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Landgeld het volgende:
nu naar Frankrijk![]()
Vermeer(basis?)
Sorry, maar de scheids floot fantastisch. Het enige wat je hem na kon laten is dat hij te weinig kaarten trok voor die Italianen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:34 schreef Cheiron het volgende:
En weer thuis. Verdomme wat lekker zeg, maar wat een spanning. Na de eerste helft zag ik het echt niet meer zitten: Middenveld voetbalde belabberd, Enoh al snel geel Fiorentina vaak gevaarlijk voor doel, Sulejmani weer amper een actie.
Eigenlijk pas toen Leo er in kwam begon het een beetje te lopen; veel balbezit, op de helft van Fiorentina, wat kleine kansjes. En dan in de 88e minuut (ofzo): heerlijk! Ik ben geen fan van Leo, maar vandaag is hij koning!
PS1, de scheids was een debiel
PS2, lol @ die gast naast mij die vergeten was in welk van hij zat en zeker 15 minuten verdwaald was
Felipe had er anders best met rood eraf gekund, ik ergerde me echt aan hem vandaagquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry, maar de scheids floot fantastisch. Het enige wat je hem na kon laten is dat hij te weinig kaarten trok voor die Italianen.
Steek was ziek.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en Suarez in de spits werkt niet! Bij voorzetten staat er niemand omdat Suarez steeds gaat zwerven.. Liever nog Bodul terwijl hij er nog niet klaas voor is dan deze halfbakken oplossing.
En ik heb compleet gemist wat er met Stekelenburg was. Geblesseerd neem ik aan?
Je moet ook snel boeken, hoe minder plaatsen over hoe duurder en de maatschappijen weten inmiddels natuurlijk ook al wel dat er een zooi supporters richting Marseille moet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef Noshiba het volgende:
TYFUS vlucht is nu alweer 25 eu duurder
Ik zag het natuurlijk van een afstandje, maar ik vond het erg warrig en weinig consequent. En ging er voor het doelpunt van Fiorentina geen hand tegen de bal?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry, maar de scheids floot fantastisch. Het enige wat je hem na kon laten is dat hij te weinig kaarten trok voor die Italianen.
Ziekquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en Suarez in de spits werkt niet! Bij voorzetten staat er niemand omdat Suarez steeds gaat zwerven.. Liever nog Bodul terwijl hij er nog niet klaas voor is dan deze halfbakken oplossing.
Ik schatte Fiorentina ook hoger in dan Ajax. Ik schatte Fiorentina ook hoger in dan Rangers...wie zal het zeggen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Marseille moet te doen zijn als je ze zag spelen vandaag. Plus, ik schat Fiorentina hoger in.
Maar ik ga geen uitspraken doen
Wat een geweldenaar die gast. Zo'n speler kun je in ieder team gebruiken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:37 schreef marp0 het volgende:
[..]
Felipe had er anders best met rood eraf gekund, ik ergerde me echt aan hem vandaag
Nee, dat was de schouder van Lindgren. Maar de scheids was echt goed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik zag het natuurlijk van een afstandje, maar ik vond het erg warrig en weinig consequent. En ging er voor het doelpunt van Fiorentina geen hand tegen de bal?
No shitquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je moet ook snel boeken, hoe minder plaatsen over hoe duurder en de maatschappijen weten inmiddels natuurlijk ook al wel dat er een zooi supporters richting Marseille moet.
Verdomme net een nieuwe brilquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, dat was de schouder van Lindgren. Maar de scheids was echt goed.
Daar hopen ze dan ook op. Toen Groningen Fiorentina lootte, waren 5 minuten later sommige vluchten qua prijs al verdubbeld.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:39 schreef Noshiba het volgende:
[..]
No shitMaar niet iedereen heeft al z'n gegeven bij de hand en is al thuis...
Hij had wel 3x geel moeten geven aan die Felipe Melo. Die vent maakte de meeste overtredingen van alle spelers en bleef van geel bespaard. Dat was drama.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef toma het volgende:
[..]
Er moet een spits bij idd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:39 schreef Morendo het volgende:
Het feit dat we maar één centrale spits hebben breekt ons dan toch een beetje op. Wat had ik graag Kanu erbij gehad, maar dat is vooral jeugdsentiment.
Nou ik ga zeker vanavond boeken!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daar hopen ze dan ook op. Toen Groningen Fiorentina lootte, waren 5 minuten later sommige vluchten qua prijs al verdubbeld.
Steek verpatsen voor 5-10 miljoen, Vermeer op doel zetten, kampioen wordenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:40 schreef TIM-846 het volgende:
Kenneth gaat volgend seizoen echt niet meer op de bank zitten als Stekelenburg mocht blijven. Dat is zeker!
Klopt. Maar op een paar gele kaarten na heeft hij geweldig gefloten in vergelijking met de nederlandse scheidsrechters.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij had wel 3x geel moeten geven aan die Felipe Melo. Die vent maakte de meeste overtredingen van alle spelers en bleef van geel bespaard. Dat was drama.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef w00h00 het volgende:
Nog ff genieten, de goal van LEO!
LEONARDO, LEONARDO, LEONARDOOOOO`!!
Er is ook een goede TGV verbinding tussen Parijs en Marseille. Lekker met de trein door 'la douche France'.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nou ik ga zeker vanavond boeken!
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef toma het volgende:
[..]
Klopt. Maar op een paar gele kaarten na heeft hij geweldig gefloten in vergelijking met de nederlandse scheidsrechters.
Hij is nog geen Klaas neequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef Cheiron het volgende:
Dan moeten we hem wel verpatsen aan een club die de scoutingsverslagen van drie jaar geleden nog heeft liggen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Steek verpatsen voor 5-10 miljoen, Vermeer op doel zetten, kampioen worden
LEONARDO!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Evert ten Napel verdient een standbeeld. Wat heb ik mij weer kapot gelachen om die vent. Wat een klasbak is het toch. Pure cult..
Dat maakte deze wedstrijd (en uitslag) alleen nog maar beter. Je wist gewoon dat ie uit z'n dak zou gaan bij een gelijkmaker.
Mooi commentaar ja!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Evert ten Napel verdient een standbeeld. Wat heb ik mij weer kapot gelachen om die vent. Wat een klasbak is het toch. Pure cult..
Dat maakte deze wedstrijd (en uitslag) alleen nog maar beter. Je wist gewoon dat ie uit z'n dak zou gaan bij een gelijkmaker.
Oude capslock-terrorist. Er zit weinig metrum in ofwel?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:46 schreef toma het volgende:
[..]
LEONARDO!!!!!!!!!
BEGINT AAN IETS! ALLEEN HIJ WEET HET! DAAR!!!!
LINKS IN DE GOAL VAN FREY
HIJ DOET MAAR WAT, MAAR WAT HIJ DOET IS GOUD WAARD!
LEONARDO
GELIEFD VERGUISD!
Het zou zo een gedicht kunnen zijn
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef Adidah het volgende:
Maar ik heb mij wel even afgetrokken op die 1 - 1.
Dat was een quote van Evert. Dan heb je geen metrum nodigquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oude capslock-terrorist. Er zit weinig metrum in ofwel?
quote:Van Basten: 'Kenneth heeft ons er doorheen gesleept'
26/02/2009 23:15
'Al met al is het knap', blikte coach Marco van Basten tevreden terug op de kwalificatie van Ajax voor de vierde ronde van het UEFA Cup-toernooi.
De Amsterdamse ploeg schakelde Fiorentina uit met een 1-1 in De Arena en een 1-0 zege in Florence. 'Het gaat erom dat je doorgaat', vervolgde Van Basten voor de camera van Studio Sport.
'We hadden onze handen vol aan een sterk Fiorentina. Met kunst- en vliegwerk hebben we het lang spannend kunnen houden. Kenneth heeft ons erdoorheen gesleept, want zij waren in de eerste helft overal slimmer en sneller in. Na rust ging het iets beter. En op het einde hadden we dan toch een kans die Leo helemaal zelf heeft gecreëerd. Daarop hadden we ook gehoopt, dit soort kansjes.'
'Ik begrijp dat Fiorentina baalt, want al met al waren zij wel by far beter. We hebben gezien dat Fiorentina een sterke tegenstander is. Maar wij hebben geknokt tot de laatste minuut. Wat dat betreft is het knap dat we verder zijn. Het is leuk dat we dit meemaken. Dit gaat allemaal net een stapje sneller dan in de Eredivisie. Zo kun je een hoop ervaring opdoen.'
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef Adidah het volgende:
Die opmerking dat de goal van Leonardo hem deed denken aan de goal van Maradona tegen Engeland was echt geniaal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
vreemdquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef Adidah het volgende:
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die opmerking dat de goal van Leonardo hem deed denken aan de goal van Maradona tegen Engeland was echt geniaal.![]()
Hij was het echt ff helemaal kwijt als je dat soort dingen zegt.
Speelde goed jaquote:
Weet ik veel hoe die bloedkop heet, mafketel is hetquote:
Whehehehehquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:51 schreef Noshiba het volgende:
prosac beste maat, moet jij toevallig niet even in kpd een bezoekje brengen zodat wij hier even ons gang kunnen gaan?
ik alleen maar dat het nog duurder zal worden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:54 schreef Silaz het volgende:
Hoop niet dat de prijzen voor Marseille weer zo knakesduur zijn als deze
Kenneth Vermeer jwt.quote:
Vetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:06 schreef Jasza het volgende:
JA HAHAHAHAHAHAHAH, Me been helemaal naar de tering na die goal, 100 man erop gestaan ofzo te gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JASZAAAAAquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:06 schreef Jasza het volgende:
JA HAHAHAHAHAHAHAH, Me been helemaal naar de tering na die goal, 100 man erop gestaan ofzo te gek
Hij deed gewoon een één-twee met de tegenstander. Hoe briljant moet je dan zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:14 schreef Houniet het volgende:
"Hij doet maar wat, maar wat 'tie doet is goud waard!!!!!!"
Aldus Evert ten Apel!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:13 schreef DurQ het volgende:
Werder Bremen (GER) v AS Saint-Etienne (FRA)
PFC CSKA Moskva (RUS) v FC Shakhtar Donetsk (UKR)
Udinese Calcio (ITA) v FC Zenit St. Petersburg (RUS)
Paris Saint-Germain FC (FRA) v SC Braga (POR)
FC Dynamo Kyiv (UKR) v FC Metalist Kharkiv (UKR)
Manchester City FC (ENG) v Aalborg BK (DEN)
Olympique de Marseille (FRA) v AFC Ajax (ENG)
Hamburger SV (GER) v Galatasaray AŞ (TUR)
Van uefa.com
Sinds wanneer zitten wij in Engeland
Dat zou i khem zo gunnen he, wat een wedstrijd, wat een sfeer wat een goal en nu naar bedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wij gaan gewoon de UEFA CUP voor Sjakie winnen
"Hij hypnotiseerde de tegenstander, raakte in trance en schoot Ajax naar de zevende hemel!"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef Adidah het volgende:
[..]
Hij deed gewoon een één-twee met de tegenstander. Hoe briljant moet je dan zijn.
Hier ook al problemen inderdaad. Vrij krijgen gaat hem niet worden vrees ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:16 schreef Jasza het volgende:
Gatverdamme, welke mongool heeft die UEFA planning gedaan, over 2 weken uit in Marseille. Lekker met werk enzo.
En jij moest en zou toch naar marseille want twente was niet goed genoeg ofzo...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hier ook al problemen inderdaad. Vrij krijgen gaat hem niet worden vrees ik.
Dat zou wat zijn man.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wij gaan gewoon de UEFA CUP voor Sjakie winnen
Linkje?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb het doelpunt van Leo al twintig keer bekeken maar ik krijg er echt geen genoeg van. De ontlading blijft machtig mooi.
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-484300/quote:
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-484300/quote:
Krijg er ook geen genoeg van. hehe en dat commentaar van Evert is ookquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb het doelpunt van Leo al twintig keer bekeken maar ik krijg er echt geen genoeg van. De ontlading blijft machtig mooi.
Weet ik veel dat dat binnen twee weken is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
En jij moest en zou toch naar marseille want twente was niet goed genoeg ofzo...
Same here. Kan nu echt geen vrij meer krijgen. Is de exacte datum van de return al bekend?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Weet ik veel dat dat binnen twee weken is.
Ik heb geen idee. Wat een tyfuszooi weer allemaalquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Same here. Kan nu echt geen vrij meer krijgen. Is de exacte datum van de return al bekend?
Dat commentaarquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wel heel lekker die beelden van die goal
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Same here. Kan nu echt geen vrij meer krijgen. Is de exacte datum van de return al bekend?
http://www.uefa.com/uefa/keytopics/kind=64/newsid=551134.htmlquote:Round of 16 2nd leg 18/19.03.2009
Hou op.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:32 schreef Saekerhett het volgende:
Ik kan me nog een wedstrijd in 2003 herinneren in San Siro waarbij dat precies andersom gebeurde...
Same here. Tegen Twente heb je veel meer kans op onderschatting (quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:26 schreef finsdefis het volgende:
Vreemd genoeg heb ik het gevoel dat we tegen Marseille meer kans hebben dan dat we tegen Twente zouden hebben gehad. Maar ja, hoogmoed komt voor de val, dus ik hoop maar op niet al te veel. Het is al mooi dat we zo ver zijn gekomen.
stiekem wel jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
Liever tegen Marseille dan tegen Twente.
Ontslag nemen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hier ook al problemen inderdaad. Vrij krijgen gaat hem niet worden vrees ik.
Op boeken klikkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:59 schreef Noshiba het volgende:
Godver zaten nog 1 klik van boeken af, zegt m'n pa opeens : als jij de kaarten regelt betaal ik.
wat nu wat nu :S
???????quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:59 schreef Noshiba het volgende:
Godver zaten nog 1 klik van boeken af, zegt m'n pa opeens : als jij de kaarten regelt betaal ik.
Hij kan het geld later toch nog geven?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:59 schreef Noshiba het volgende:
Ja maar als ik met de 'boys' ga gaat die ouwe niet mee hoor, en als ik met die ouwe ga dan ga ik niet met die boys meequote:
Als je pa betaald wil ik ook wel meequote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:03 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja maar als ik met de 'boys' ga gaat die ouwe niet mee hoor, en als ik met die ouwe ga dan ga ik niet met die boys mee
Kan je je pa echt niet overtuigen mee te gaan met jullie?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:03 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja maar als ik met de 'boys' ga gaat die ouwe niet mee hoor, en als ik met die ouwe ga dan ga ik niet met die boys mee
Ow op die manierquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:03 schreef Noshiba het volgende:
Ja tof, lekker snuiven en knokken samen met je vader.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:05 schreef finsdefis het volgende:
Kan je je pa echt niet overtuigen mee te gaan met jullie?![]()
Ja maar met die ouwe naar het buitenland voor ajaxquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ow op die manierSnapte al weinig van je post. Maargoed ik ken je vader niet en je boys niet. Maar ik zou met de boys gaan.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja tof, lekker snuiven en knokken samen met je vader.![]()
Ja lekkerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:05 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Kan je je pa echt niet overtuigen mee te gaan met jullie?![]()
Al neem ik m'n pa mee met ons mee te gaan kijkt ie me nooit meer aan thuis en wilt ie me niet meer kennen dat weet ik zeker dat is het probleem juistquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:05 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Kan je je pa echt niet overtuigen mee te gaan met jullie?En anders is het natuurlijk ook lache om een keer met je pa mee te gaan als het een beetje een relaxte gast is.
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:07 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ja tof, lekker snuiven en knokken samen met je vader.![]()
Ligt er idd ook aan wat je uitvoert en hoe je pa is jaquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:08 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Al neem ik m'n pa mee met ons mee te gaan kijkt ie me nooit meer aan thuis en wilt ie me niet meer kennen dat weet ik zeker dat is het probleem juist
Jij hebt hem door!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:13 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ligt er idd ook aan wat je uitvoert en hoe je pa is ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Jij hebt hem door!Ik ben dan ook heel helder momenteel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
Die vlaggetes zien er best vet uitquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:24 schreef Noshiba het volgende:
http://ajax.netwerk.to/ni(...)voor%20Gabri_rss.php
://www.ajaxlife.nl/video/detail/223
Weet iemand de naam van dat liedjequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Volledig mee eens.
Nederland-Frankrijk op het afgelopen EK is ook een mooi voorbeeld. Zo nu en dan bekijk ik de samenvatting nog eens terug puur vanwege zijn puik geleverde werk en de enorme ontlading die hier in huis ontstond. Zijn enthousiasme in die wedstrijd blijft me voor altijd bij.
![]()
?
One Night Only - Just for Tonightquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet iemand de naam van dat liedje [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] ?
Dus samengevat een one night stand?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
One Night Only - Just for Tonight
Die vlaggetjes moeten ze eens afschaffen, die waren leuk tijdens Andre Rieu in het Olympisch stadion maar daarna niet meerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:33 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Die vlaggetes zien er best vet uit![]()
Eigenlijk zouden ze in het midden van elke zijde rode vlaggetjes uit moeten delen
Wat een carnavalsmuziek trouwens
Vind het er wel vet uitzien, als ze er iig het Ajax wit-rood-wit van zouden maken. Dan doet het dagjesvolk eindelijk ook mee met een sfeeractiequote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die vlaggetjes moeten ze eens afschaffen, die waren leuk tijdens Andre Rieu in het Olympisch stadion maar daarna niet meer
Vroeger met die tientallen fakkels in het Olympisch was het een prachtig gezicht, nu heb je het gevoel of je naar Jostiband-publiek aan het kijken bentquote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:56 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Vind het er wel vet uitzien, als ze er iig het Ajax wit-rood-wit van zouden maken. Dan doet het dagjesvolk eindelijk ook mee met een sfeeractie
Waarom heeft die chech een hoedje op ?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 01:38 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
Belangrijke informatie voordat je een vraag stelt in EK!
Geweldig vermaakt toen op EK.
Anyhow welterusten mensen.
Raar genoeg heb ik ook wel genoten van Sulejmani, voetballend was het bagger maar hij bleef wel werken en knokkenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:11 schreef MaxC het volgende:
Net terug, wat een wedstrijd
Ik dacht na de 0-1 dat de 0-2 en 0-3 snel zal volgen maar die veerkracht was geweldig![]()
Vertonghen, Vermeer & Gabri waren de beste
Gregory komt er wel denk ik, Vermeer ook, daar gaan we meer van horen dan over Stekelenburg in de toekomst.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermeer: 'Denk dat Stekelenburg zondag weer keept'
Zo hey, stevige kerel geworden die Gregory.
Wtf heb ik gemist?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 02:12 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Raar genoeg heb ik ook wel genoten van Sulejmani, voetballend was het bagger maar hij bleef wel werken en knokken
Je hoort het publiek al opveren als Leonardo zich door de verdediging heen prutst, en dan met de goal erbij is het lawaai compleet.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-484300/
En nu op naar de volgende schopploegquote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een schopploeg dat Fiorentina
Ja was Marseille zo erg aan het schoppen dan gisteR?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
En nu op naar de volgende schopploeg
Niet te zuinig van wat ik in de eerste helft had gezien.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja was Marseille zo erg aan het schoppen dan gisteR?
Oke, is er al een doorloting voor ronde hier na?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet te zuinig van wat ik in de eerste helft had gezien.
Die Samassa (of hoe die spits ook heet) had al 2 keer rood mogen hebben voor aanslagen op Rajkovic en Braafheid.
Een andere speler gaf een kopstoot aan Douglas.
Iemand anders die zette expres zijn kicksen in de dijbeen van Arnoutovic.
SOw. Er stonden erbij te zingen alsof we de CL hadden gewonnenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:58 schreef Jnk18 het volgende:
Welke malloot kreeg het in z'n hoofd om "We are the Champions" te draaien na de wedstrijd? Vond ik een beetje lachwekkend na 2 lucky wedstrijden..
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:58 schreef Jnk18 het volgende:
Welke malloot kreeg het in z'n hoofd om "We are the Champions" te draaien na de wedstrijd? Vond ik een beetje lachwekkend na 2 lucky wedstrijden..
Bij Feyenoord zijn ze al in extase als ze Kalmar uitschakelenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld
Idd, ik heb ook zitten kijken op EL, die hadden echt met 9 man moeten staan, zeker 2 keer direct rood wegens hele nare overtredingen, die kopstoot idd en die debiel die met zijn poot naar achteren stond te wachten bij de achterlijn.. en dan idd nog wat andere nare trappen, tikjes etc..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet te zuinig van wat ik in de eerste helft had gezien.
Die Samassa (of hoe die spits ook heet) had al 2 keer rood mogen hebben voor aanslagen op Rajkovic en Braafheid.
Een andere speler gaf een kopstoot aan Douglas.
Iemand anders die zette expres zijn kicksen in de dijbeen van Arnoutovic.
Marseille schat ik wel wat lager in dan Fiorentina.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:10 schreef Jnk18 het volgende:
Marseille van wat ik gister heb gezien in de 90 min was inderdaad een schopploeg... hopelijk krijgen we een scheids die dat meteen afstraft.
quote:Ajax treft Olympique Marseille in de achtste finales van de UEFA Cup. De ploeg van Marco van Basten begint donderdag 12 maart met een uitduel. De return in de ArenA wordt woensdag 18 maart gespeeld.
De voorverkoop voor het thuisduel (20.45 uur) begint voor seizoenkaarthouders (eigen plek, verkoop met korting) aanstaande zaterdag. Prijzen en beschikbare vakken worden vrijdagmiddag gepubliceerd op Ajax.nl.
Voor de uitwedstrijd zal het voorverkoopschema zo snel mogelijk gecommuniceerd worden. Het tijdstip van de wedstrijd in Marseille is momenteel nog niet bekend.
Goed nieuws.quote:De blessure die Ajax-middenvelder Gabri donderdagavond opliep, lijkt mee te vallen. De Spanjaard moest na tachtig minuten strompelend het veld verlaten.
Gabri keerde donderdag juist terug na een afwezigheid van een week door een blessure, maar leek tien minuten voor tijd terug te keren in de lappenmand. Hinkend en leunend op de verzorger van Ajax moest de Catalaan het veld verlaten.
Volgens de teamarts van Ajax valt de kuitblessure die Gabri heeft opgelopen mee. Het zou gaan om een lichte verrekking, meldde een woordvoerster van Ajax na afloop aan Goal.com. Toch is Gabri een twijfelgeval voor de uitwedstrijd tegen FC Utrecht.
Ondanks het uitvallen van de Spaanse motor op het middenveld knokte de Amsterdammers zich in de resterende tien minuten naast Fiorentina. In de achtste finales van de UEFA Cup wacht nu Olympique Marseille, dat na penalty's van FC Twente won.
Lucky Ajax en UJFA!!!!!!!111quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
weer een gelukje met de uit / thuis loting
Huiliequote:Semioli: "Ajax heeft de hele avond niets gedaan!"
AMSTERDAM - Twee wedstrijden lang domineerde Fiorentina, maar na 180 minuten voetballen was Ajax de ploeg die zich plaatste voor de laatste zestien van de UEFA Cup. Franco Semioli speelde een prima wedstrijd, maar stond na afloop met lege handen.
Semioli stond de aanvallers Alberto Gilardino en Adrian Mutu bij. Dat ging hem prima af, want na vier minuten zorgde dat al voor een levensgrote kans. De aanvaller mistte echter alleen voor Vermeer. In de tweede helft zag hij dat Mutu zijn corner op de paal kopte.
"Het was heel teleurstellend om Ajax dat late doelpunt te zien maken", vertelde hij na afloop tegenover Goal.com. "We hadden tot dan toe de hele wedstrijd gedomineerd. Ajax heeft de hele avond niets gedaan! Net als vorige week, toen ze ook niet van hun helft af kwamen."
"We creëerden een fantastisch aantal kansen in de aanval, maar het enige dat we niet deden is ze af te maken. Ik voelde me goed en wilde graag tot het einde spelen, maar de keuze lag bij de trainer", aldus Semioli, die in de tweede helft naar de kant gehaald werd. "Ik hoop dat ik nog een belangrijke bijdrage kan leveren aan het team, de rest van het seizoen. We moeten nu alles op de Serie A zetten."
quote:Vertonghen: "Italianen zijn een beetje raar"
AMSTERDAM - Tot de 75ste minuut stond Ajax tegen Fiorentina onder druk. De Amsterdammers leken rijp voor de sloop, maar kropen dankzij de aanvallende wissel van Marco van Basten uit hun schulp. Jan Vertonghen genoot na afloop van 'zijn mooiste wedstrijd bij Ajax'.
Mooiste wedstrijd
"Dit was sowieso één van de mooiste wedstrijden van mij in Ajax-shirt, misschien wel dé mooiste", zei de Belg na afloop tegen Goal.com. "Van PSV of Feyenoord winnen is mooi, maar Europees zo'n wedstrijd overleven is nog mooier."
Succes of niet, Ajax stond lang met de rug tegen de muur. "Maar ik had de hele wedstrijd het gevoel dat wij het konden redden, maar dan krijg je toch die 0-1 en dan wordt het link", vervolgt Vertonghen. "Als zij door bleven drukken hadden we het moeilijker gekregen. Waarom ze dat niet deden? Italianen, hè. Ik denk dat dat het is."
Onder de indruk van Gilardino
Toch opmerkelijk, want ook Fiorentina was er nog niet. Vertonghen: "Maar ze gokten op een verlenging of op een gelukje. Italianen zijn een beetje raar. Ik was er in ieder geval blij mee en met mij iedereen van Ajax, denk ik."
Hoe vond de Belg het om tegen Alberto Gilardino en Adrian Mutu te spelen? "Wel onder de indruk geraakt, hoor. Veel aandacht ging uit naar Mutu, maar ik had meer te maken met Gilardino. Bij AC Milan heeft hij het niet gered, maar hij was heel erg sterk. Echt de beste spits waar ik tegen gespeeld heb. Je denkt dat je er bent, maar hij is ook voetballend heel goed. Onzeker werd ik er niet van, ik had juist iets meer aandacht en scherpte erdoor."
Marseille...
Ajax moet nu naar Marseille. Hoe kijkt hij daar tegenaan?
"Daar ben ik blij mee. Het is wel afwachten. We proberen weer een ronde verder te komen. Marseille is in ieder geval een leuke tegenstander."
Daar betrapte ik mezelf ook nog ff opquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:58 schreef toma het volgende:
[..]
SOw. Er stonden erbij te zingen alsof we de CL hadden gewonnen
Was gewoon een idiote actie maar hij deed eigenlijks niks verkeerd hoor ie fiorentina spelerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:41 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Daar betrapte ik mezelf ook nog ff op![]()
Maar de tering zeg wat een idioot die scheidsrechter, alles tegen fluiten. Van der Wiel kreeg in de tweede helft een volle klap op zijn gezicht en ging neer, was volgens mij duidelijk een elleboog maar er kon nog geen geel vanaf.
Schitterend inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
prijzen zijn zeker weer omhoog gegaan al?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:46 schreef Noshiba het volgende:
Iemand nog goedkope vliegtickets oid naar marseille gevonden ?
binnen een paar minuten na dat de wedstrijd was afgelopen alquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
prijzen zijn zeker weer omhoog gegaan al?
Man man, zo kan er geen 50' tv meer vanafquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
prijzen zijn zeker weer omhoog gegaan al?
Vermeerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:57 schreef Dvm86 het volgende:
Oleguer verdient ook een compliment, speelde opnieuw een zeer degelijke wedstrijd.
Enoh moet wat minder schoffelen watn er zijn veel nutteloze overtredingenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vermeer.
Zeker. Oleguer is ook wel een held hoor, alleen een onzichtbare held. Hij is echt goed. Ik heb genoten van hem gister, evenals Enoh. Gewoon kei vast op de man, heel het veld over.
V/d Wiel was ook puik trouwens.
Vertonghen had z;n dag gewoon niet dat zag je ook wel in z'n spel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:56 schreef Nashje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die lange ballen van Vertonghen? Mijn inziens is dat echt troep en heb je er geen fuck aan. Kappen daarmee. En ook die vrije trap van 'm was echt drama.
Vermaelen op links is ook niet echt geweldig ben ik achtergekomen. Hij kan niet over de flank voor aanvallende impulsen zorgen.
Direct na de 1-1 hebben een hoop ajacieden vast al geboekt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef toma het volgende:
[..]
binnen een paar minuten na dat de wedstrijd was afgelopen al
Maar ook veel nuttige. Vind het echt een mooi ventje. Werkt hardquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Enoh moet wat minder schoffelen watn er zijn veel nutteloze overtredingen
Hij had inderdaad wel een mindere dag, klopt. Maar ik zie liever meer opbouw vanuit achter (Marco ook). Stekelenburg heeft er ook een handje van.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Vertonghen had z;n dag gewoon niet dat zag je ook wel in z'n spel.
Die ballen zijn meestal prima en daar hebben we wel wat aan hoor zolang het maar gene standaard recept word.
Hij komt ook net terug van een blessure, ik heb Gabri en zeker Enoh ook wel eens beter zien spelen. Ik ben echt heel erg benieuwd welke keeper de voorkeur gaat krijgen van Van Basten... lijk mij geen aangename keuze als je weet dat je 2e keeper momenteel zoveel beter keept dan je eerste.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Vertonghen had z;n dag gewoon niet dat zag je ook wel in z'n spel.
Na die eerste gele kaart dacht ik dat hij er wel eens met rood af zou kunnen gaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar ook veel nuttige. Vind het echt een mooi ventje. Werkt hard.
Nee hoor, en de spelers waren er ook niet echt op ingespeeld, zeker een paar een keer blinde voorzet voor goal gezien, waar dus niemand liepquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:
Was ik trouwens de enige die gisterenavond zag hoe erg we een degelijke en balvaste centrumspits miste?
We misten een kopsterke spits. Dus hoop dat Dario snel weer fit is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:
Was ik trouwens de enige die gisterenavond zag hoe erg we een degelijke en balvaste centrumspits miste?
Nee zeker niet. Is hier ook al vaak gezegd volgens mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:
Bij de Italianen zat juist een erg balvaste spits. Gilardinoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:
De laatste Nederlandse club waaraan de UEFA cup besteed is, is Feyenoord en dat zal altijd zo blijven.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:13 schreef denthemen het volgende:
Ik rij al erg op de zaken vooruit maar 20 mei de Finale, ik heb dan geen tentamensDus mócht het lukken
Nou, en kijk waar je nu staatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De laatste Nederlandse club waaraan de UEFA cup besteed is, is Feyenoord en dat zal altijd zo blijven.
Die verrader was er toen ook al bij![]()
Wat ik ook mooi vond was:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Schitterend inderdaad.
Toen de 2e helft op het punt stond om te beginnen stond de camera op Vermeer en Evert zei het volgende: "Vermeer staat op doel bij Ajax omdat Stekelenburg met griep kampt. Voor degene die dat nog niet wist, want misschien was u wel tennissen.... of iets anders."![]()
!!
AJAX!!
Wat maak jij je ongekend belachelijk, héérlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De laatste Nederlandse club waaraan de UEFA cup besteed is, is Feyenoord en dat zal altijd zo blijven.
Die verrader was er toen ook al bij![]()
Waarmee maak ik me belachelijk?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat maak jij je ongekend belachelijk, héérlijk
Met hetgeen waar ik je mee quotequote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarmee maak ik me belachelijk?
Steek liet er geen bal door Vermeer wel dat terzijdequote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat ik ook mooi vond was:
"Wat moet Fiorentina wel niet denken, staat er een keeper op doel die alles tegenhoudt."
Lullig voor Steek, maar wel gelijk.
v/d Wiel liet anders een aantal keren goed zijn man weer lopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vermeer.
Zeker. Oleguer is ook wel een held hoor, alleen een onzichtbare held. Hij is echt goed. Ik heb genoten van hem gister, evenals Enoh. Gewoon kei vast op de man, heel het veld over.
V/d Wiel was ook puik trouwens.
Zou die niet naar Ajax te halen zijn? De ideale spitsquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:26 schreef denthemen het volgende:
Ik kon wel genieten van het spel van Gilardino, je kan hem áltijd aanspelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |