DE OP IS HIER TE VINDEN! 
hahaquote:Fiorentina speelde duidelijk met de handrem erop. Zoals al vaker gezegd, de UEFA-cup is voor Italiaanse ploegen niets meer dan een troostprijs. De competitie is een stuk belangrijker voor ze.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Vermeer ook top ja.
Er valt echt nog wel wat te zeiken, maar vooruit, nu ff niet.
Mochten we die Fransen ook pakken, tegen wie moeten we dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Morendo het volgende:
Paris Saint-Germain - Sporting Braga
Manchester City - Aalborg BK
Hamburger SV - Galatasaray
CSKA Moskou - Shakhtar Donetsk
Udinese - Zenit Sint-Petersburg
Valencia/Dinamo Kiev - Metalist Charkov
Werder Bremen - Saint-Etienne
Olympique Marseille - Ajax
Nou jongens, wie gaat het worden?
quote:Ajax in achtste finales tegen Olympique Marseille
Ajax speelt in de achtste finales in de strijd om de UEFA Cup beker tegen het Franse Olympique Marseille. De Fransen schakelden FC Twente donderdagavond na strafschoppen uit. Na een 0-1 zege in Enschede waren de Fransen na penalties de gelukkigste.
Ajax speelt op 12 maart eerst uit in Marseille. Op 18 of 19 maart speelt Ajax de return in de Amsterdam Arena.
Waarom? Omdat we Werder dan terug kunnen pakken, Italië nog een keer aan kunnen doen, de Jong laten zien dat hij een foute keuze heeft gemaakt om vervolgens in Istanbul van Galatasaray te winnen!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Morendo het volgende:
Felipe had wel 3 keer rood kunnen krijgenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Luco het volgende:
Scheids was ook bang om kaarten uit te delen zeg, maar dat boeit niks meer!
Ajax! EIndelijk laat onze trots weer wat zien in Europa
!
En hierdoor neem ik je niet meer serieusquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Eigenlijk hoopte ik dat Ajax niet door zou gaan maar nu ze tegen een franse poep club moeten hoop ik dat ze die een oorwassing gaan geven om dan nog even een duitse tegenstander uit te schakelen en daarna met opgeheven hoofd de uefa cup te verlaten. Fiorentina ha meritato più meglio!
Geldt voor de grote clubs wel, maar Fiorentina gaf vorig seizoen voorafgaand tegen Groningen nog aan dat men echt wel voor de UEFAcup wilde gaan.quote:
PSGquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Morendo het volgende:
Is nog niet bekend. Wanneer de loting plaatsvind, weet ik ook niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mochten we die Fransen ook pakken, tegen wie moeten we dan?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:08 schreef venomsnake het volgende:
Die verliezen toch..
Wij zijn redelijk eensgezindquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
PSG
City
Hsv
Cska
Zenit
? kan nog niet
Werder
Ajax (hopelijk)
De hele lange zijde deed ook mee met "En wie niet springt"quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:24 schreef zjroentje het volgende:
Wat een pot zeg.Over 2 wedstrijden gezien onverdiend door, maar lekker boeiend.
En wat een heerlijk sfeertje in de Arena.
Ik hoop op Dynamo de volgende ronde. Maar OM gaat al erg kut worden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Morendo het volgende:
Dinamo Kiev - Metalist Charkov
Sletjequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:26 schreef Luco het volgende:
Ajax nu op Eurosport met vlaams commentaar
Denk steek wel weer gewoon.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:26 schreef Mr_DG het volgende:
Het zal me benieuwen wie er zondag tegen Utreg keept.
Dat is helemaal niet erg! Welk vak zat je? 428?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef Houniet het volgende:
Ik ben me stem kwijt, hoe erg is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |