Kenneth Vermeer jwt.quote:
Vetquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:06 schreef Jasza het volgende:
JA HAHAHAHAHAHAHAH, Me been helemaal naar de tering na die goal, 100 man erop gestaan ofzo te gek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JASZAAAAAquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:06 schreef Jasza het volgende:
JA HAHAHAHAHAHAHAH, Me been helemaal naar de tering na die goal, 100 man erop gestaan ofzo te gek
Hij deed gewoon een één-twee met de tegenstander. Hoe briljant moet je dan zijnquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:14 schreef Houniet het volgende:
"Hij doet maar wat, maar wat 'tie doet is goud waard!!!!!!"
Aldus Evert ten Apel!
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:13 schreef DurQ het volgende:
Werder Bremen (GER) v AS Saint-Etienne (FRA)
PFC CSKA Moskva (RUS) v FC Shakhtar Donetsk (UKR)
Udinese Calcio (ITA) v FC Zenit St. Petersburg (RUS)
Paris Saint-Germain FC (FRA) v SC Braga (POR)
FC Dynamo Kyiv (UKR) v FC Metalist Kharkiv (UKR)
Manchester City FC (ENG) v Aalborg BK (DEN)
Olympique de Marseille (FRA) v AFC Ajax (ENG)
Hamburger SV (GER) v Galatasaray AŞ (TUR)
Van uefa.com
Sinds wanneer zitten wij in Engeland
Dat zou i khem zo gunnen he, wat een wedstrijd, wat een sfeer wat een goal en nu naar bedquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wij gaan gewoon de UEFA CUP voor Sjakie winnen
"Hij hypnotiseerde de tegenstander, raakte in trance en schoot Ajax naar de zevende hemel!"quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef Adidah het volgende:
[..]
Hij deed gewoon een één-twee met de tegenstander. Hoe briljant moet je dan zijn.
Hier ook al problemen inderdaad. Vrij krijgen gaat hem niet worden vrees ik.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:16 schreef Jasza het volgende:
Gatverdamme, welke mongool heeft die UEFA planning gedaan, over 2 weken uit in Marseille. Lekker met werk enzo.
En jij moest en zou toch naar marseille want twente was niet goed genoeg ofzo...quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hier ook al problemen inderdaad. Vrij krijgen gaat hem niet worden vrees ik.
Dat zou wat zijn man.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wij gaan gewoon de UEFA CUP voor Sjakie winnen
Linkje?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb het doelpunt van Leo al twintig keer bekeken maar ik krijg er echt geen genoeg van. De ontlading blijft machtig mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |