Hij had wel 3x geel moeten geven aan die Felipe Melo. Die vent maakte de meeste overtredingen van alle spelers en bleef van geel bespaard. Dat was drama.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry, maar de scheids floot fantastisch. Het enige wat je hem na kon laten is dat hij te weinig kaarten trok voor die Italianen.
Er moet een spits bij idd.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:39 schreef Morendo het volgende:
Het feit dat we maar één centrale spits hebben breekt ons dan toch een beetje op. Wat had ik graag Kanu erbij gehad, maar dat is vooral jeugdsentiment.
Nou ik ga zeker vanavond boeken!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Daar hopen ze dan ook op. Toen Groningen Fiorentina lootte, waren 5 minuten later sommige vluchten qua prijs al verdubbeld.
Steek verpatsen voor 5-10 miljoen, Vermeer op doel zetten, kampioen wordenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:40 schreef TIM-846 het volgende:
Kenneth gaat volgend seizoen echt niet meer op de bank zitten als Stekelenburg mocht blijven. Dat is zeker!
Klopt. Maar op een paar gele kaarten na heeft hij geweldig gefloten in vergelijking met de nederlandse scheidsrechters.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij had wel 3x geel moeten geven aan die Felipe Melo. Die vent maakte de meeste overtredingen van alle spelers en bleef van geel bespaard. Dat was drama.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef w00h00 het volgende:
Nog ff genieten, de goal van LEO!
LEONARDO, LEONARDO, LEONARDOOOOO`!!
Er is ook een goede TGV verbinding tussen Parijs en Marseille. Lekker met de trein door 'la douche France'.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nou ik ga zeker vanavond boeken!
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef toma het volgende:
[..]
Klopt. Maar op een paar gele kaarten na heeft hij geweldig gefloten in vergelijking met de nederlandse scheidsrechters.
Hij is nog geen Klaas neequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en Suarez in de spits werkt niet! Bij voorzetten staat er niemand omdat Suarez steeds gaat zwerven.. Liever nog Bodul terwijl hij er nog niet klaas voor is dan deze halfbakken oplossing.
En ik heb compleet gemist wat er met Stekelenburg was. Geblesseerd neem ik aan?
Dan moeten we hem wel verpatsen aan een club die de scoutingsverslagen van drie jaar geleden nog heeft liggen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Steek verpatsen voor 5-10 miljoen, Vermeer op doel zetten, kampioen worden
LEONARDO!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Evert ten Napel verdient een standbeeld. Wat heb ik mij weer kapot gelachen om die vent. Wat een klasbak is het toch. Pure cult..
Dat maakte deze wedstrijd (en uitslag) alleen nog maar beter. Je wist gewoon dat ie uit z'n dak zou gaan bij een gelijkmaker.
Mooi commentaar ja!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Evert ten Napel verdient een standbeeld. Wat heb ik mij weer kapot gelachen om die vent. Wat een klasbak is het toch. Pure cult..
Dat maakte deze wedstrijd (en uitslag) alleen nog maar beter. Je wist gewoon dat ie uit z'n dak zou gaan bij een gelijkmaker.
Oude capslock-terrorist. Er zit weinig metrum in ofwel?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:46 schreef toma het volgende:
[..]
LEONARDO!!!!!!!!!
BEGINT AAN IETS! ALLEEN HIJ WEET HET! DAAR!!!!
LINKS IN DE GOAL VAN FREY
HIJ DOET MAAR WAT, MAAR WAT HIJ DOET IS GOUD WAARD!
LEONARDO
GELIEFD VERGUISD!
Het zou zo een gedicht kunnen zijn
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef Adidah het volgende:
Maar ik heb mij wel even afgetrokken op die 1 - 1.
Dat was een quote van Evert. Dan heb je geen metrum nodigquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oude capslock-terrorist. Er zit weinig metrum in ofwel?
quote:Van Basten: 'Kenneth heeft ons er doorheen gesleept'
26/02/2009 23:15
'Al met al is het knap', blikte coach Marco van Basten tevreden terug op de kwalificatie van Ajax voor de vierde ronde van het UEFA Cup-toernooi.
De Amsterdamse ploeg schakelde Fiorentina uit met een 1-1 in De Arena en een 1-0 zege in Florence. 'Het gaat erom dat je doorgaat', vervolgde Van Basten voor de camera van Studio Sport.
'We hadden onze handen vol aan een sterk Fiorentina. Met kunst- en vliegwerk hebben we het lang spannend kunnen houden. Kenneth heeft ons erdoorheen gesleept, want zij waren in de eerste helft overal slimmer en sneller in. Na rust ging het iets beter. En op het einde hadden we dan toch een kans die Leo helemaal zelf heeft gecreëerd. Daarop hadden we ook gehoopt, dit soort kansjes.'
'Ik begrijp dat Fiorentina baalt, want al met al waren zij wel by far beter. We hebben gezien dat Fiorentina een sterke tegenstander is. Maar wij hebben geknokt tot de laatste minuut. Wat dat betreft is het knap dat we verder zijn. Het is leuk dat we dit meemaken. Dit gaat allemaal net een stapje sneller dan in de Eredivisie. Zo kun je een hoop ervaring opdoen.'
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef Adidah het volgende:
Die opmerking dat de goal van Leonardo hem deed denken aan de goal van Maradona tegen Engeland was echt geniaal.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
vreemdquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef Adidah het volgende:
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Die opmerking dat de goal van Leonardo hem deed denken aan de goal van Maradona tegen Engeland was echt geniaal.![]()
Hij was het echt ff helemaal kwijt als je dat soort dingen zegt.
Speelde goed jaquote:
Weet ik veel hoe die bloedkop heet, mafketel is hetquote:
Whehehehehquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:51 schreef Noshiba het volgende:
prosac beste maat, moet jij toevallig niet even in kpd een bezoekje brengen zodat wij hier even ons gang kunnen gaan?
ik alleen maar dat het nog duurder zal worden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:54 schreef Silaz het volgende:
Hoop niet dat de prijzen voor Marseille weer zo knakesduur zijn als deze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |