DE OP IS HIER TE VINDEN! 
hahaquote:Fiorentina speelde duidelijk met de handrem erop. Zoals al vaker gezegd, de UEFA-cup is voor Italiaanse ploegen niets meer dan een troostprijs. De competitie is een stuk belangrijker voor ze.
quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:18 schreef HeatWave het volgende:
Vermeer ook top ja.
Er valt echt nog wel wat te zeiken, maar vooruit, nu ff niet.
Mochten we die Fransen ook pakken, tegen wie moeten we dan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Morendo het volgende:
Paris Saint-Germain - Sporting Braga
Manchester City - Aalborg BK
Hamburger SV - Galatasaray
CSKA Moskou - Shakhtar Donetsk
Udinese - Zenit Sint-Petersburg
Valencia/Dinamo Kiev - Metalist Charkov
Werder Bremen - Saint-Etienne
Olympique Marseille - Ajax
Nou jongens, wie gaat het worden?
quote:Ajax in achtste finales tegen Olympique Marseille
Ajax speelt in de achtste finales in de strijd om de UEFA Cup beker tegen het Franse Olympique Marseille. De Fransen schakelden FC Twente donderdagavond na strafschoppen uit. Na een 0-1 zege in Enschede waren de Fransen na penalties de gelukkigste.
Ajax speelt op 12 maart eerst uit in Marseille. Op 18 of 19 maart speelt Ajax de return in de Amsterdam Arena.
Waarom? Omdat we Werder dan terug kunnen pakken, Italië nog een keer aan kunnen doen, de Jong laten zien dat hij een foute keuze heeft gemaakt om vervolgens in Istanbul van Galatasaray te winnen!quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Morendo het volgende:
Felipe had wel 3 keer rood kunnen krijgenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Luco het volgende:
Scheids was ook bang om kaarten uit te delen zeg, maar dat boeit niks meer!
Ajax! EIndelijk laat onze trots weer wat zien in Europa
!
En hierdoor neem ik je niet meer serieusquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Eigenlijk hoopte ik dat Ajax niet door zou gaan maar nu ze tegen een franse poep club moeten hoop ik dat ze die een oorwassing gaan geven om dan nog even een duitse tegenstander uit te schakelen en daarna met opgeheven hoofd de uefa cup te verlaten. Fiorentina ha meritato più meglio!
Geldt voor de grote clubs wel, maar Fiorentina gaf vorig seizoen voorafgaand tegen Groningen nog aan dat men echt wel voor de UEFAcup wilde gaan.quote:
PSGquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Morendo het volgende:
Is nog niet bekend. Wanneer de loting plaatsvind, weet ik ook niet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Mochten we die Fransen ook pakken, tegen wie moeten we dan?
quote:Op donderdag 26 februari 2009 20:08 schreef venomsnake het volgende:
Die verliezen toch..
Wij zijn redelijk eensgezindquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:22 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
PSG
City
Hsv
Cska
Zenit
? kan nog niet
Werder
Ajax (hopelijk)
De hele lange zijde deed ook mee met "En wie niet springt"quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:24 schreef zjroentje het volgende:
Wat een pot zeg.Over 2 wedstrijden gezien onverdiend door, maar lekker boeiend.
En wat een heerlijk sfeertje in de Arena.
Ik hoop op Dynamo de volgende ronde. Maar OM gaat al erg kut worden.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:19 schreef Morendo het volgende:
Dinamo Kiev - Metalist Charkov
Sletjequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:26 schreef Luco het volgende:
Ajax nu op Eurosport met vlaams commentaar
Denk steek wel weer gewoon.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:26 schreef Mr_DG het volgende:
Het zal me benieuwen wie er zondag tegen Utreg keept.
Dat is helemaal niet erg! Welk vak zat je? 428?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef Houniet het volgende:
Ik ben me stem kwijt, hoe erg is dat.
idd. Ajax doorquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:02 schreef jorienvdherik het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Hahahahahaahaha bedankt voor de lach zeg... wat een stumperts.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:11 schreef Urquhart het volgende:
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum17/115-21.php
Dit is ook smullen nu
Dat sowieso.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:28 schreef TIM-846 het volgende:
En zondag weer een braspartij afleveren tegen Utrecht
Geweldig dit commentaarquote:Met een beetje meeval geraakt hij er doorheen, Leònardò
Elk nadeel heb z'n voordeelquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:29 schreef Pieter-utd het volgende:
UEFA Cup wedstrijden zijn trouwens een stuk leuker dan CL wedstrijden
ik ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:27 schreef Houniet het volgende:
Ik ben me stem kwijt, hoe erg is dat.
Cup winnen en 2e achter AZ....quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Luco het volgende:
Jongens, kampioen en volgende ronde kansloos uit de cup vliegen of de cup winnen en 2e worden achter AZ?
Kampioen worden we toch niet meer, dus daar reken ik al helemaal niet meer op. Keus is dus snel gemaaktquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Luco het volgende:
Jongens, kampioen en volgende ronde kansloos uit de cup vliegen of de cup winnen en 2e worden achter AZ?
UEFA cup winnen. Sorry, maar dan liever internationaal succes.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Luco het volgende:
Wel moeilijke keuzequote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Luco het volgende:
Is die Bodul niet zo'n type?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Landgeld het volgende:
nu naar Frankrijk![]()
Vermeer(basis?)
Leooooo(doet het goed als invaller)
Vermaelen(die ook die rolstoelers/Denthmen langsgaat na de wedstrijd)
Enige nadeel is dat we op dit moment nog gewoon een vaste spits (zoals Huntelaar) missen. Dat zag je een aantal keer.... soms een mooie voorzet maar er stond niemand. Ook niemand kon de bal vasthouden voorin. Suarez is een topper om lekker te zwerven. Maar een dieptespits die in de lucht moet vechten en een bal met zijn rug naar de goal kan vasthouden is het niet.....
Zou je sex hebben met je vader als iemand een pistool op je moeder richtte?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Luco het volgende:
Een Gilardino dus, ja dat merkte je erg goed op sommige momenten.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Landgeld het volgende:
nu naar Frankrijk![]()
Vermeer(basis?)
Enige nadeel is dat we op dit moment nog gewoon een vaste spits (zoals Huntelaar) missen. Dat zag je een aantal keer.... soms een mooie voorzet maar er stond niemand. Ook niemand kon de bal vasthouden voorin. Suarez is een topper om lekker te zwerven. Maar een dieptespits die in de lucht moet vechten en een bal met zijn rug naar de goal kan vasthouden is het niet.....
Al verliezen we zondag ben ik al niet meer blij hoor.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ben de komende week blij.
Suarez was ook zeer goed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Landgeld het volgende:
nu naar Frankrijk![]()
Vermeer(basis?)
Sorry, maar de scheids floot fantastisch. Het enige wat je hem na kon laten is dat hij te weinig kaarten trok voor die Italianen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:34 schreef Cheiron het volgende:
En weer thuis. Verdomme wat lekker zeg, maar wat een spanning. Na de eerste helft zag ik het echt niet meer zitten: Middenveld voetbalde belabberd, Enoh al snel geel Fiorentina vaak gevaarlijk voor doel, Sulejmani weer amper een actie.
Eigenlijk pas toen Leo er in kwam begon het een beetje te lopen; veel balbezit, op de helft van Fiorentina, wat kleine kansjes. En dan in de 88e minuut (ofzo): heerlijk! Ik ben geen fan van Leo, maar vandaag is hij koning!
PS1, de scheids was een debiel
PS2, lol @ die gast naast mij die vergeten was in welk van hij zat en zeker 15 minuten verdwaald was
Felipe had er anders best met rood eraf gekund, ik ergerde me echt aan hem vandaagquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry, maar de scheids floot fantastisch. Het enige wat je hem na kon laten is dat hij te weinig kaarten trok voor die Italianen.
Steek was ziek.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en Suarez in de spits werkt niet! Bij voorzetten staat er niemand omdat Suarez steeds gaat zwerven.. Liever nog Bodul terwijl hij er nog niet klaas voor is dan deze halfbakken oplossing.
En ik heb compleet gemist wat er met Stekelenburg was. Geblesseerd neem ik aan?
Je moet ook snel boeken, hoe minder plaatsen over hoe duurder en de maatschappijen weten inmiddels natuurlijk ook al wel dat er een zooi supporters richting Marseille moet.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef Noshiba het volgende:
TYFUS vlucht is nu alweer 25 eu duurder
Ik zag het natuurlijk van een afstandje, maar ik vond het erg warrig en weinig consequent. En ging er voor het doelpunt van Fiorentina geen hand tegen de bal?quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef toma het volgende:
[..]
Sorry, maar de scheids floot fantastisch. Het enige wat je hem na kon laten is dat hij te weinig kaarten trok voor die Italianen.
Ziekquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en Suarez in de spits werkt niet! Bij voorzetten staat er niemand omdat Suarez steeds gaat zwerven.. Liever nog Bodul terwijl hij er nog niet klaas voor is dan deze halfbakken oplossing.
En ik heb compleet gemist wat er met Stekelenburg was. Geblesseerd neem ik aan?
Ik schatte Fiorentina ook hoger in dan Ajax. Ik schatte Fiorentina ook hoger in dan Rangers...wie zal het zeggen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Marseille moet te doen zijn als je ze zag spelen vandaag. Plus, ik schat Fiorentina hoger in.
Maar ik ga geen uitspraken doen
Wat een geweldenaar die gast. Zo'n speler kun je in ieder team gebruiken.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:37 schreef marp0 het volgende:
[..]
Felipe had er anders best met rood eraf gekund, ik ergerde me echt aan hem vandaag
Nee, dat was de schouder van Lindgren. Maar de scheids was echt goed.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:37 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik zag het natuurlijk van een afstandje, maar ik vond het erg warrig en weinig consequent. En ging er voor het doelpunt van Fiorentina geen hand tegen de bal?
No shitquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je moet ook snel boeken, hoe minder plaatsen over hoe duurder en de maatschappijen weten inmiddels natuurlijk ook al wel dat er een zooi supporters richting Marseille moet.
Verdomme net een nieuwe brilquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef toma het volgende:
[..]
Nee, dat was de schouder van Lindgren. Maar de scheids was echt goed.
Daar hopen ze dan ook op. Toen Groningen Fiorentina lootte, waren 5 minuten later sommige vluchten qua prijs al verdubbeld.quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:39 schreef Noshiba het volgende:
[..]
No shitMaar niet iedereen heeft al z'n gegeven bij de hand en is al thuis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |