abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66503704
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:33 schreef GGMM het volgende:
Ik ben de komende week blij.
Al verliezen we zondag ben ik al niet meer blij hoor.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66503712
En weer thuis. Verdomme wat lekker zeg, maar wat een spanning. Na de eerste helft zag ik het echt niet meer zitten: Middenveld voetbalde belabberd, Enoh al snel geel Fiorentina vaak gevaarlijk voor doel, Sulejmani weer amper een actie.

Eigenlijk pas toen Leo er in kwam begon het een beetje te lopen; veel balbezit, op de helft van Fiorentina, wat kleine kansjes. En dan in de 88e minuut (ofzo): heerlijk! Ik ben geen fan van Leo, maar vandaag is hij koning!

PS1, de scheids was een debiel
PS2, lol @ die gast naast mij die vergeten was in welk van hij zat en zeker 15 minuten verdwaald was
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_66503730
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:31 schreef Landgeld het volgende:
nu naar Frankrijk

Vermeer (basis?)
Leooooo (doet het goed als invaller)
Vermaelen (die ook die rolstoelers/Denthmen langsgaat na de wedstrijd)

Enige nadeel is dat we op dit moment nog gewoon een vaste spits (zoals Huntelaar) missen. Dat zag je een aantal keer.... soms een mooie voorzet maar er stond niemand. Ook niemand kon de bal vasthouden voorin. Suarez is een topper om lekker te zwerven. Maar een dieptespits die in de lucht moet vechten en een bal met zijn rug naar de goal kan vasthouden is het niet.....
Suarez was ook zeer goed.
pi_66503740
Nog ff genieten, de goal van LEO!

LEONARDO, LEONARDO, LEONARDOOOOO`!!
pi_66503752
Marseille moet te doen zijn als je ze zag spelen vandaag . Plus, ik schat Fiorentina hoger in.

Maar ik ga geen uitspraken doen
pi_66503768
TYFUS vlucht is nu alweer 25 eu duurder
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66503781
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

GEKKENHUISSSS

Vertonghen moet trouwens echt oprotten met al z'n lange ballen. Die vrije trap van 'm na dat tikje van Urby was echt dramatisch . Ik schaamde me rot. Flapdrol.

Marseille here we come .
pi_66503782
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:34 schreef Cheiron het volgende:
En weer thuis. Verdomme wat lekker zeg, maar wat een spanning. Na de eerste helft zag ik het echt niet meer zitten: Middenveld voetbalde belabberd, Enoh al snel geel Fiorentina vaak gevaarlijk voor doel, Sulejmani weer amper een actie.

Eigenlijk pas toen Leo er in kwam begon het een beetje te lopen; veel balbezit, op de helft van Fiorentina, wat kleine kansjes. En dan in de 88e minuut (ofzo): heerlijk! Ik ben geen fan van Leo, maar vandaag is hij koning!

PS1, de scheids was een debiel
PS2, lol @ die gast naast mij die vergeten was in welk van hij zat en zeker 15 minuten verdwaald was
Sorry, maar de scheids floot fantastisch. Het enige wat je hem na kon laten is dat hij te weinig kaarten trok voor die Italianen.
pi_66503812
Genieten geblazen dit.

Vermeer
Leo
Heatwave

AJAX

En zondag onderuit in Utrecht.
pi_66503821
Oh, en Suarez in de spits werkt niet! Bij voorzetten staat er niemand omdat Suarez steeds gaat zwerven.. Liever nog Bodul terwijl hij er nog niet klaas voor is dan deze halfbakken oplossing.

En ik heb compleet gemist wat er met Stekelenburg was. Geblesseerd neem ik aan?
pi_66503846
Knap gewonnen, ik moet het toegeven.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_66503850
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef toma het volgende:

[..]

Sorry, maar de scheids floot fantastisch. Het enige wat je hem na kon laten is dat hij te weinig kaarten trok voor die Italianen.
Felipe had er anders best met rood eraf gekund, ik ergerde me echt aan hem vandaag
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
pi_66503853
Wanneer het team compleet fit is, en Sulejmani zijn oude niveau herpakt, denk ik dat we het ver kunnen schoppen.
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_66503858
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef Cheiron het volgende:
Oh, en Suarez in de spits werkt niet! Bij voorzetten staat er niemand omdat Suarez steeds gaat zwerven.. Liever nog Bodul terwijl hij er nog niet klaas voor is dan deze halfbakken oplossing.

Steek was ziek.
Maar ik ben het met je eens dat Suarez absoluut geen spits is. Bij elke voorzet stond hij op de verkeerde positie.
pi_66503860
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef Noshiba het volgende:
TYFUS vlucht is nu alweer 25 eu duurder
Je moet ook snel boeken, hoe minder plaatsen over hoe duurder en de maatschappijen weten inmiddels natuurlijk ook al wel dat er een zooi supporters richting Marseille moet.
pi_66503867
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef toma het volgende:

[..]

Ik zag het natuurlijk van een afstandje, maar ik vond het erg warrig en weinig consequent. En ging er voor het doelpunt van Fiorentina geen hand tegen de bal?
pi_66503870
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:36 schreef Cheiron het volgende:

Ziek
  donderdag 26 februari 2009 @ 23:38:15 #93
144213 Adidah
Het was wraak
pi_66503879
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:35 schreef Pieter-utd het volgende:
Marseille moet te doen zijn als je ze zag spelen vandaag . Plus, ik schat Fiorentina hoger in.

Maar ik ga geen uitspraken doen
Ik schatte Fiorentina ook hoger in dan Ajax. Ik schatte Fiorentina ook hoger in dan Rangers...wie zal het zeggen...
pi_66503882
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:37 schreef marp0 het volgende:

[..]

Felipe had er anders best met rood eraf gekund, ik ergerde me echt aan hem vandaag
Wat een geweldenaar die gast. Zo'n speler kun je in ieder team gebruiken.
pi_66503899
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:37 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Ik zag het natuurlijk van een afstandje, maar ik vond het erg warrig en weinig consequent. En ging er voor het doelpunt van Fiorentina geen hand tegen de bal?
Nee, dat was de schouder van Lindgren. Maar de scheids was echt goed.
pi_66503918
Het feit dat we maar één centrale spits hebben breekt ons dan toch een beetje op. Wat had ik graag Kanu erbij gehad, maar dat is vooral jeugdsentiment.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_66503935
Misschien kunnen we Stekelenburg aan Fiorentina verpatsen ?
pi_66503941
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:

[..]

Je moet ook snel boeken, hoe minder plaatsen over hoe duurder en de maatschappijen weten inmiddels natuurlijk ook al wel dat er een zooi supporters richting Marseille moet.
No shit Maar niet iedereen heeft al z'n gegeven bij de hand en is al thuis...
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_66503947
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:38 schreef toma het volgende:

[..]

Nee, dat was de schouder van Lindgren. Maar de scheids was echt goed.
Verdomme net een nieuwe bril
pi_66503974
quote:
Op donderdag 26 februari 2009 23:39 schreef Noshiba het volgende:

[..]

No shit Maar niet iedereen heeft al z'n gegeven bij de hand en is al thuis...
Daar hopen ze dan ook op. Toen Groningen Fiorentina lootte, waren 5 minuten later sommige vluchten qua prijs al verdubbeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')