SOw. Er stonden erbij te zingen alsof we de CL hadden gewonnenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:58 schreef Jnk18 het volgende:
Welke malloot kreeg het in z'n hoofd om "We are the Champions" te draaien na de wedstrijd? Vond ik een beetje lachwekkend na 2 lucky wedstrijden..
Een kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:58 schreef Jnk18 het volgende:
Welke malloot kreeg het in z'n hoofd om "We are the Champions" te draaien na de wedstrijd? Vond ik een beetje lachwekkend na 2 lucky wedstrijden..
Bij Feyenoord zijn ze al in extase als ze Kalmar uitschakelenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een kinderhand is snel gevuld
Idd, ik heb ook zitten kijken op EL, die hadden echt met 9 man moeten staan, zeker 2 keer direct rood wegens hele nare overtredingen, die kopstoot idd en die debiel die met zijn poot naar achteren stond te wachten bij de achterlijn.. en dan idd nog wat andere nare trappen, tikjes etc..quote:Op vrijdag 27 februari 2009 07:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet te zuinig van wat ik in de eerste helft had gezien.
Die Samassa (of hoe die spits ook heet) had al 2 keer rood mogen hebben voor aanslagen op Rajkovic en Braafheid.
Een andere speler gaf een kopstoot aan Douglas.
Iemand anders die zette expres zijn kicksen in de dijbeen van Arnoutovic.
Marseille schat ik wel wat lager in dan Fiorentina.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:10 schreef Jnk18 het volgende:
Marseille van wat ik gister heb gezien in de 90 min was inderdaad een schopploeg... hopelijk krijgen we een scheids die dat meteen afstraft.
quote:Ajax treft Olympique Marseille in de achtste finales van de UEFA Cup. De ploeg van Marco van Basten begint donderdag 12 maart met een uitduel. De return in de ArenA wordt woensdag 18 maart gespeeld.
De voorverkoop voor het thuisduel (20.45 uur) begint voor seizoenkaarthouders (eigen plek, verkoop met korting) aanstaande zaterdag. Prijzen en beschikbare vakken worden vrijdagmiddag gepubliceerd op Ajax.nl.
Voor de uitwedstrijd zal het voorverkoopschema zo snel mogelijk gecommuniceerd worden. Het tijdstip van de wedstrijd in Marseille is momenteel nog niet bekend.
Goed nieuws.quote:De blessure die Ajax-middenvelder Gabri donderdagavond opliep, lijkt mee te vallen. De Spanjaard moest na tachtig minuten strompelend het veld verlaten.
Gabri keerde donderdag juist terug na een afwezigheid van een week door een blessure, maar leek tien minuten voor tijd terug te keren in de lappenmand. Hinkend en leunend op de verzorger van Ajax moest de Catalaan het veld verlaten.
Volgens de teamarts van Ajax valt de kuitblessure die Gabri heeft opgelopen mee. Het zou gaan om een lichte verrekking, meldde een woordvoerster van Ajax na afloop aan Goal.com. Toch is Gabri een twijfelgeval voor de uitwedstrijd tegen FC Utrecht.
Ondanks het uitvallen van de Spaanse motor op het middenveld knokte de Amsterdammers zich in de resterende tien minuten naast Fiorentina. In de achtste finales van de UEFA Cup wacht nu Olympique Marseille, dat na penalty's van FC Twente won.
Lucky Ajax en UJFA!!!!!!!111quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
weer een gelukje met de uit / thuis loting
Huiliequote:Semioli: "Ajax heeft de hele avond niets gedaan!"
AMSTERDAM - Twee wedstrijden lang domineerde Fiorentina, maar na 180 minuten voetballen was Ajax de ploeg die zich plaatste voor de laatste zestien van de UEFA Cup. Franco Semioli speelde een prima wedstrijd, maar stond na afloop met lege handen.
Semioli stond de aanvallers Alberto Gilardino en Adrian Mutu bij. Dat ging hem prima af, want na vier minuten zorgde dat al voor een levensgrote kans. De aanvaller mistte echter alleen voor Vermeer. In de tweede helft zag hij dat Mutu zijn corner op de paal kopte.
"Het was heel teleurstellend om Ajax dat late doelpunt te zien maken", vertelde hij na afloop tegenover Goal.com. "We hadden tot dan toe de hele wedstrijd gedomineerd. Ajax heeft de hele avond niets gedaan! Net als vorige week, toen ze ook niet van hun helft af kwamen."
"We creëerden een fantastisch aantal kansen in de aanval, maar het enige dat we niet deden is ze af te maken. Ik voelde me goed en wilde graag tot het einde spelen, maar de keuze lag bij de trainer", aldus Semioli, die in de tweede helft naar de kant gehaald werd. "Ik hoop dat ik nog een belangrijke bijdrage kan leveren aan het team, de rest van het seizoen. We moeten nu alles op de Serie A zetten."
quote:Vertonghen: "Italianen zijn een beetje raar"
AMSTERDAM - Tot de 75ste minuut stond Ajax tegen Fiorentina onder druk. De Amsterdammers leken rijp voor de sloop, maar kropen dankzij de aanvallende wissel van Marco van Basten uit hun schulp. Jan Vertonghen genoot na afloop van 'zijn mooiste wedstrijd bij Ajax'.
Mooiste wedstrijd
"Dit was sowieso één van de mooiste wedstrijden van mij in Ajax-shirt, misschien wel dé mooiste", zei de Belg na afloop tegen Goal.com. "Van PSV of Feyenoord winnen is mooi, maar Europees zo'n wedstrijd overleven is nog mooier."
Succes of niet, Ajax stond lang met de rug tegen de muur. "Maar ik had de hele wedstrijd het gevoel dat wij het konden redden, maar dan krijg je toch die 0-1 en dan wordt het link", vervolgt Vertonghen. "Als zij door bleven drukken hadden we het moeilijker gekregen. Waarom ze dat niet deden? Italianen, hè. Ik denk dat dat het is."
Onder de indruk van Gilardino
Toch opmerkelijk, want ook Fiorentina was er nog niet. Vertonghen: "Maar ze gokten op een verlenging of op een gelukje. Italianen zijn een beetje raar. Ik was er in ieder geval blij mee en met mij iedereen van Ajax, denk ik."
Hoe vond de Belg het om tegen Alberto Gilardino en Adrian Mutu te spelen? "Wel onder de indruk geraakt, hoor. Veel aandacht ging uit naar Mutu, maar ik had meer te maken met Gilardino. Bij AC Milan heeft hij het niet gered, maar hij was heel erg sterk. Echt de beste spits waar ik tegen gespeeld heb. Je denkt dat je er bent, maar hij is ook voetballend heel goed. Onzeker werd ik er niet van, ik had juist iets meer aandacht en scherpte erdoor."
Marseille...
Ajax moet nu naar Marseille. Hoe kijkt hij daar tegenaan?
"Daar ben ik blij mee. Het is wel afwachten. We proberen weer een ronde verder te komen. Marseille is in ieder geval een leuke tegenstander."
Daar betrapte ik mezelf ook nog ff opquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:58 schreef toma het volgende:
[..]
SOw. Er stonden erbij te zingen alsof we de CL hadden gewonnen
Was gewoon een idiote actie maar hij deed eigenlijks niks verkeerd hoor ie fiorentina spelerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:41 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Daar betrapte ik mezelf ook nog ff op![]()
Maar de tering zeg wat een idioot die scheidsrechter, alles tegen fluiten. Van der Wiel kreeg in de tweede helft een volle klap op zijn gezicht en ging neer, was volgens mij duidelijk een elleboog maar er kon nog geen geel vanaf.
Schitterend inderdaadquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
Evert ten Napel verdient een standbeeld. Wat heb ik mij weer kapot gelachen om die vent. Wat een klasbak is het toch. Pure cult..
Dat maakte deze wedstrijd (en uitslag) alleen nog maar beter. Je wist gewoon dat ie uit z'n dak zou gaan bij een gelijkmaker.
prijzen zijn zeker weer omhoog gegaan al?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:46 schreef Noshiba het volgende:
Iemand nog goedkope vliegtickets oid naar marseille gevonden ?
binnen een paar minuten na dat de wedstrijd was afgelopen alquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
prijzen zijn zeker weer omhoog gegaan al?
Man man, zo kan er geen 50' tv meer vanafquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
prijzen zijn zeker weer omhoog gegaan al?
Vermeerquote:Op vrijdag 27 februari 2009 08:57 schreef Dvm86 het volgende:
Oleguer verdient ook een compliment, speelde opnieuw een zeer degelijke wedstrijd.
Enoh moet wat minder schoffelen watn er zijn veel nutteloze overtredingenquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vermeer.
Zeker. Oleguer is ook wel een held hoor, alleen een onzichtbare held. Hij is echt goed. Ik heb genoten van hem gister, evenals Enoh. Gewoon kei vast op de man, heel het veld over.
V/d Wiel was ook puik trouwens.
Vertonghen had z;n dag gewoon niet dat zag je ook wel in z'n spel.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:56 schreef Nashje het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van die lange ballen van Vertonghen? Mijn inziens is dat echt troep en heb je er geen fuck aan. Kappen daarmee. En ook die vrije trap van 'm was echt drama.
Vermaelen op links is ook niet echt geweldig ben ik achtergekomen. Hij kan niet over de flank voor aanvallende impulsen zorgen.
Direct na de 1-1 hebben een hoop ajacieden vast al geboekt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:48 schreef toma het volgende:
[..]
binnen een paar minuten na dat de wedstrijd was afgelopen al
Maar ook veel nuttige. Vind het echt een mooi ventje. Werkt hardquote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Enoh moet wat minder schoffelen watn er zijn veel nutteloze overtredingen
Hij had inderdaad wel een mindere dag, klopt. Maar ik zie liever meer opbouw vanuit achter (Marco ook). Stekelenburg heeft er ook een handje van.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Vertonghen had z;n dag gewoon niet dat zag je ook wel in z'n spel.
Die ballen zijn meestal prima en daar hebben we wel wat aan hoor zolang het maar gene standaard recept word.
Hij komt ook net terug van een blessure, ik heb Gabri en zeker Enoh ook wel eens beter zien spelen. Ik ben echt heel erg benieuwd welke keeper de voorkeur gaat krijgen van Van Basten... lijk mij geen aangename keuze als je weet dat je 2e keeper momenteel zoveel beter keept dan je eerste.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:58 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Vertonghen had z;n dag gewoon niet dat zag je ook wel in z'n spel.
Na die eerste gele kaart dacht ik dat hij er wel eens met rood af zou kunnen gaanquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:07 schreef Nashje het volgende:
[..]
Maar ook veel nuttige. Vind het echt een mooi ventje. Werkt hard.
Nee hoor, en de spelers waren er ook niet echt op ingespeeld, zeker een paar een keer blinde voorzet voor goal gezien, waar dus niemand liepquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:
Was ik trouwens de enige die gisterenavond zag hoe erg we een degelijke en balvaste centrumspits miste?
We misten een kopsterke spits. Dus hoop dat Dario snel weer fit is.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:
Was ik trouwens de enige die gisterenavond zag hoe erg we een degelijke en balvaste centrumspits miste?
Nee zeker niet. Is hier ook al vaak gezegd volgens mij.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:
Bij de Italianen zat juist een erg balvaste spits. Gilardinoquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:09 schreef Dvm86 het volgende:
De laatste Nederlandse club waaraan de UEFA cup besteed is, is Feyenoord en dat zal altijd zo blijven.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:13 schreef denthemen het volgende:
Ik rij al erg op de zaken vooruit maar 20 mei de Finale, ik heb dan geen tentamensDus mócht het lukken
Nou, en kijk waar je nu staatquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De laatste Nederlandse club waaraan de UEFA cup besteed is, is Feyenoord en dat zal altijd zo blijven.
Die verrader was er toen ook al bij![]()
Wat ik ook mooi vond was:quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Schitterend inderdaad.
Toen de 2e helft op het punt stond om te beginnen stond de camera op Vermeer en Evert zei het volgende: "Vermeer staat op doel bij Ajax omdat Stekelenburg met griep kampt. Voor degene die dat nog niet wist, want misschien was u wel tennissen.... of iets anders."![]()
!!
AJAX!!
Wat maak jij je ongekend belachelijk, héérlijkquote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De laatste Nederlandse club waaraan de UEFA cup besteed is, is Feyenoord en dat zal altijd zo blijven.
Die verrader was er toen ook al bij![]()
Waarmee maak ik me belachelijk?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:20 schreef Breach het volgende:
[..]
Wat maak jij je ongekend belachelijk, héérlijk
Met hetgeen waar ik je mee quotequote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarmee maak ik me belachelijk?
Steek liet er geen bal door Vermeer wel dat terzijdequote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:20 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat ik ook mooi vond was:
"Wat moet Fiorentina wel niet denken, staat er een keeper op doel die alles tegenhoudt."
Lullig voor Steek, maar wel gelijk.
v/d Wiel liet anders een aantal keren goed zijn man weer lopen.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 09:55 schreef Nashje het volgende:
[..]
Vermeer.
Zeker. Oleguer is ook wel een held hoor, alleen een onzichtbare held. Hij is echt goed. Ik heb genoten van hem gister, evenals Enoh. Gewoon kei vast op de man, heel het veld over.
V/d Wiel was ook puik trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |