Die gingen vorig jaar ook maar we zullen zien, ik zal het zaterdag even vragen.quote:Op donderdag 26 februari 2009 16:57 schreef methodmich het volgende:
En volgens F1Bas blijft Kemper, maar geruchten zijn toch sterk dat ie vertrekt.
Jep, jammer wat is een goede speler.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 16:10 schreef methodmich het volgende:
Bram Meurs in elk geval wel weg bij de Vogels, gaat terug naar Noordwijk!
Mwa, gewoon een gestolen punt van KB maar die tellen ook.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:47 schreef methodmich het volgende:
De Vogels zijn het een beetje kwijt?? Nu weer 2-2 tegen Kozakken Boys. Sparta Nijkerk en Hoek winnen, ook Spakenburg verliest.
Ben helemaal niet blij met die Axwijk, niemand is positief over hem. Leuke bankzitter wellicht.quote:Op zondag 8 maart 2009 21:51 schreef 5-Sterren het volgende:
[quote]Op zondag 8 maart 2009 15:55 schreef methodmich het volgende:
Iwan Axwijk van Lisse naar de Vogels?
Klopt. Radio M wist het ook al te melden.
Yvo Rottiné is ook op een oor na gevild, of hij gaat naar Spakenburg die hem een laatste exceptioneel bod hebben gedaan.
Na het weekend is er ook meer bekend omtrent Kemper
Volgens mijn informatie blijft hij. Urk betaald niet dus dat lijkt me een fabel. Er wordt gewerkt aan combinatie met een functie binnen de club.quote:Op zondag 8 maart 2009 22:20 schreef methodmich het volgende:
Urk zou verrassend zijn, ik had toch echt ASV Dronten verwacht eigenlijk.
En Kemper blijft, zoals ik al zeiquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:31 schreef methodmich het volgende:
Axwijk dus rond met IJsselmeervogels, net als Sjoerd Rensen.
Doelman Rensen naar IJsselmeervogels
Zwaluwen '30 / Henver haalt doelman Stephan Veenboer van AFC. Speelde vorig seizoen nog een keer mee bij Vitesse.
De meesten namen kloppen niet. Op Ivo Rottiné na.quote:Op zondag 15 maart 2009 11:48 schreef methodmich het volgende:
IJsselmeervogels zou volgens hun forum gaan shoppen bij Hollandia (Ivo Rottiné, Klaas Vriend) en daarnaast de profs Said Bakkati (Go Ahead Eagles) en Etienne Shew-Atjon (FC Utrecht) willen halen.
Gewoon onderweg stoppen bij de Raayberg onderweg dan.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 15:19 schreef Wunderlichius het volgende:
Ze gaan het dus niet op regio doen, maar op zaterdag en zondag. Dat houdt dus in dat je wedstrijden kunt krijgen tussen Hoek en Harkemase Boys. Beide ploegen liggen 341 km bij elkaar vandaan. Persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken dat ik zo'n eind in de bus zou moeten zitten.
Het risico dat je daar dan blijft hangen met een paar goudgele rakkers is dan veel te grootquote:Op woensdag 18 maart 2009 17:17 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gewoon onderweg stoppen bij de Raayberg onderweg dan.
En:quote:Kozakken Boys-aanwinst Frank Broers was al vroeg volwassen
Hij debuteerde op twintigjarige leeftijd met NAC in de Arena tegen Ajax. Elf seizoenen, bijna 250 wedstrijden, drie promoties en vier clubs (FC Emmen, Sparta, VVV-Venlo en Go Ahead Eagles) verder, kiest de ervaren verdediger Frank Broers voor zijn eigen bedrijfje én Kozakken Boys. Een nadere kennismaking.
JAN VOLWERK
OOSTERHOUT
Zijn jeugd. ,,Ik ben in Alkmaar geboren, maar in Brabant opgegroeid. Mijn vader, mijn ooms en mijn neven, ze zaten allemaal op hockey. Ik vond alles leuk en deed aan tennis, hockey en vanaf mijn vijfde jaar aan voetbal. Bij de kabouters van SV Eendracht uit Groesbeek, mijn eerste club. Nadat ik rond mijn tiende verhuisde naar Oosterhout, moest ik kiezen. Die keus was voor mij niet moeilijk: voetbal. Ik kwam bij TSC Oosterhout in D1. In de spits of als linksbuiten. NAC had al snel belangstelling, maar ik moest van mijn vader mijn school afmaken. Als vroege leerling was ik op mijn vijftiende klaar en mocht ik naar het CIOS in Sittard. En naar NAC. In die tijd ben ik snel volwassen geworden. Ik woonde al op mezelf, al ging ik na de training bij NAC en voor de terugreis per trein naar Sittard nog wel even thuis eten. Ik heb het CIOS afgemaakt, inclusief mijn trainersdiploma’s TC3 en TC2. Voor TC1 had ik helaas geen tijd meer, omdat ik in die tijd in NAC 1 kwam.’’
Zijn debuut. ,,Als je bij de A-selectie van een profclub komt, begint je opleiding opnieuw. In de jeugd was ik gewend om de beste te zijn. Nu was ik de slechtste. Ogen open houden en hard knokken en niet de arrogante of bijdehante meneer uithangen. Ik heb wat op mijn flikker gehad in het begin. Van ervaren spelers als John Karelse, Alfred Schreuder, Geert Brusselers en Jeffrey van As. Ik stond niet meer voorin. Bij de beloften werd ik tegen Ajax in de Meer als linksachter getest. Ik schakelde toen Márcio Santos uit, dat jaar Ajax duurste aankoop in de historie, en bleef daarna verdediger. Mijn debuut in het eerste elftal was ook tegen Ajax. In de Arena, kwartfinale beker. We verloren wel, maar het debuut was onvergetelijk.’’
Zijn blessure. ,,In het tweede seizoen in NAC 1 raakte ik zwaar geblesseerd. Bij een tackle op de training raakte mijn enkel bekneld en scheurde ik alles af. Ik dacht einde voetballoopbaan. Acht maanden later voetbalde ik weer. Wel met beperkingen. Ik was minder snel en minder wendbaar. De reden ook dat ik voor de eredivisie net steeds tekort kwam. Ik ben er wel trots op dat ik bijna vijftig wedstrijden voor NAC heb gespeeld en jarenlang in de top van de eerste divisie heb gespeeld.’’
Zijn trainers. ,,Henk ten Cate is misschien wel de beste voetbaltrainer die ik heb meegemaakt. In sociaal opzicht en op het gebied van communicatie was hij echter zeker niet mijn trainer. De beste trainer in alle opzichten vind ik Ruud Brood. Een dolletje als het kan, serieus als het moet. En Ten Cate hebben we trouwens een keer flink te pakken gehad. Tijdens een trainingskamp met NAC op de Canarische Eilanden. We kregen permissie om ’s avonds te stappen. Als we maar om half elf thuis in het hotel waren. Keurig op tijd meldden we ons bij Ten Cate in de lobby en wensten hem welterusten. Een man of acht klom vervolgens uit het raam en stapte in taxi’s die nog stonden te wachten en dook het nachtleven weer in tot een uur of vier. De derde nacht ging Brian Roy voor het eerst mee. Maar toen hij zich van zijn balkon af liet glijden, kwam hij verkeerd neer. Het gevolg: een barst in zijn voet. Op de training de dag erna hoorden we een schreeuw. Brian gilde het uit. Trainer ik ben op een steen gaan staan. Ten Cate schold direct manager Jan Rab uit. Hoe kun jij zo stom zijn om zo’n slecht veld te regelen? Wij gierden het uit van de pret.’’
Nieuw begin. ,,Ik kan terugkijken op een heerlijk voetballeven. Hoogtepunt? De wedstrijd met NAC in de Kuip tegen Feyenoord. In 1999, 2-2 en Feyenoord werd kampioen. Wat een sfeer. Nu is het genoeg. Ik ben vorig jaar voor de derde keer aan mijn enkel geopereerd. Acht, negen keer trainen per week is te veel. En ik run een eigen bedrijfje.’’
quote:’Ik heb Van Seeters vast gewaarschuwd’
OOSTERHOUT - Frank Broers (31) kijkt uit naar zijn avontuur bij Kozakken Boys.
,,Een mooie club met een fanatieke trouwe aanhang. Ik heb ook met IJsselmervogels gesproken. Maar ik heb geen zin meer om ver te reizen en Kozakken Boys is ook een topamateurclub. De fans kunnen gerust zijn. Ik kom niet naar Werkendam om af te bouwen. Ik wil ook zeker mijn verantwoordelijkheid nemen. Samen met Christian Opschoor, met wie ik bij NAC nog samen heb gespeeld, ga ik de zeker de kar trekken. Ik heb Kozakken Boys al een paar keer zien spelen. Een leuke ploeg. Alleen in tactisch en organisatorisch opzicht zie ik nog wel verbeterpunten. Ik heb trainer Ad van Seeters, met wie ik een prima gesprek heb gehad, al gewaarschuwd. Ik zal vaak de confrontatie met hem opzoeken. Maar wel positief hoor, en alleen met de bedoeling om het elftal beter te maken. Ik ben ook wel een leiderstype en de dialoog met trainers heb ik heel mijn voetballeven al gezocht. Als tien spelers iets vonden, was ik altijd de boodschapper. Ik wil later ook zelf trainer worden. Ik ben benieuwd hoe ik met een selectie van twintig mensen kan omgaan.’’
Hallo SpartaNijkerk!quote:Op maandag 23 maart 2009 13:15 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:
Wat nieuws over Sparta Nijkerk,
Guus Reurink stopt, is chirurg en kan dat met het voetbal niet goed combineren,was de laatste tijd belangrijk voor Sparta.
Frank Corba vertrekt naar Roda 46, stond altijd wissel dus logische keus.
Voor de rest hebben de meeste bij getekend.
Ijsselmeervogels heeft vorige week gesprek gehad met Stefan Fredriksen,het is nog onduidelijk of de rappe aanvaller blijft of vertrekt.Overigens wilde Ijsselmeervogels ook Niels Buijtenhuis en Joris van Rooijen maar die blijven bij Sparta Nijkerk.
Maurice van der Wilt , Die vertrekt bij Spakenburg staat in de belangstelling van Sparta Nijkerk en Dovo.
Op dit moment traint Mustafa Aydin verleden bij Go Ahead Eagles mee bij Sparta Nijkerk,hij heeft nog geen besluit genomen wat hij gaat doen na dit seizoen.
Van der Wilt zal voor zowel Sparta N. als DOVO een prima aanwinst zijn. Voor hem zelf zou het beter zijn om naar Sparta N. te gaan.quote:Op maandag 23 maart 2009 13:15 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:
Wat nieuws over Sparta Nijkerk,
Guus Reurink stopt, is chirurg en kan dat met het voetbal niet goed combineren,was de laatste tijd belangrijk voor Sparta.
Frank Corba vertrekt naar Roda 46, stond altijd wissel dus logische keus.
Voor de rest hebben de meeste bij getekend.
Ijsselmeervogels heeft vorige week gesprek gehad met Stefan Fredriksen,het is nog onduidelijk of de rappe aanvaller blijft of vertrekt.Overigens wilde Ijsselmeervogels ook Niels Buijtenhuis en Joris van Rooijen maar die blijven bij Sparta Nijkerk.
Maurice van der Wilt , Die vertrekt bij Spakenburg staat in de belangstelling van Sparta Nijkerk en Dovo.
Op dit moment traint Mustafa Aydin verleden bij Go Ahead Eagles mee bij Sparta Nijkerk,hij heeft nog geen besluit genomen wat hij gaat doen na dit seizoen.
quote:Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef HPayne het volgende:
[..]
Hallo SpartaNijkerk!
Weet jij iets van dat Mitchell Poot na dit seizoen naar Nunspeet gaat?
Ja maar de vraag is bij Frederiksen of ihj dit seizoen gaat of volgend seizoen.quote:Op maandag 23 maart 2009 21:38 schreef Wunderlichius het volgende:
[..]
Van der Wilt zal voor zowel Sparta N. als DOVO een prima aanwinst zijn. Voor hem zelf zou het beter zijn om naar Sparta N. te gaan.
Voor wat betreft Stefan Frederiksen: die wil zelf graag naar IJsselmeervogels (een gevoel wat ik noot zal begrijpen).
Verder ben ik benieuwd of Spakenburg op korte termijn nog nieuwe en vertrekkende spelers bekend zal maken.
Hoe scheur je een nier? Vraag het Agilar Agilera. Ongelofelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:26 schreef deejaylethal het volgende:
Kooijman trouwens de rest van het seizoen geblesseerd... Hoe scheur je je nier?!
DOVO moet eens een schop onder de kont krijgen; sinds ik weg ben is het er niet echt beter op geworden... Volgend jaar dan maar weer kampioen.
Zijn dat initialen? Is het iemand uit het Betaald Voetbal? (zou dan ook van de Vogels zelf kunnen zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2009 21:23 schreef 5-Sterren het volgende:
B V
Dan hebben Van Wijk en Etwi zeker een goede indruk gemaakt tijdens de oefenwedstrijd van afgelopen zaterdag tegen ons. Als alle geruchten waar zijn gaan er bij Spakenburg volgend seizoen veel spelers uit de zondaghoofdklasse rondlopen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:47 schreef methodmich het volgende:
Volgens de site van AFC gaan drie spelers van FC Omniworld (de amateurtak) komend seizoen in B spelen. Dwight Eind naar Sparta Nijkerk, Jordy van Wijk en Iry Etwi naar Spakenburg.
Guus Reurink van Sparta Nijkerk naar NVC.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:30 schreef Wunderlichius het volgende:
[..]
Dan hebben Van Wijk en Etwi zeker een goede indruk gemaakt tijdens de oefenwedstrijd van afgelopen zaterdag tegen ons. Als alle geruchten waar zijn gaan er bij Spakenburg volgend seizoen veel spelers uit de zondaghoofdklasse rondlopen.
Hoorde trouwens ook een gerucht dat Spakenburg volgend jaar in C wil gaan voetballen. Ik hoop niet dat dat waar is.
Frederiksen gaat overigens niet naar IJsselmeervogels. Was gisteren toevallig bij Sparta Nijkerk en daar hebben ze geen goed woord over voor wat betreft de handelswijze van IJsselmeervogels. Buiten Frederiksen zijn ook Joris van Rooijen en Niels Buitenhuijs (allemaal met een doorlopend contract) benaderd. Van Rooijen en Buitenhuijs hebben direct aangegeven bij Sparta Nijkerk te willen blijven, Frederiksen nu dus ook.
Of de handelswijze van IJsselmeervogels echt laakbaar is weet ik niet. Inmiddels ken ik alleen de kant van Sparta Nijkerk.
Ja Frederiksen blijft gelukkig...
Kent iemand Dwight Eind?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:26 schreef deejaylethal het volgende:
Kooijman trouwens de rest van het seizoen geblesseerd... Hoe scheur je je nier?!
DOVO moet eens een schop onder de kont krijgen; sinds ik weg ben is het er niet echt beter op geworden... Volgend jaar dan maar weer kampioen.
Hoe doet hij het bij jullie? Bij Nunspeet kan hij dan samen gaan spelen met z'n broertje die zeer knap speelt voor een debutant in het 1e.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:
Micthell Poot verkast waarschijnlijk toch naar Nunspeet.
Maar wat een irritante vent...quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:
Ja vraag het Aguilar Aguilera die met een vieze gestrekte been de buik van Dick Kooijman opzocht,hij moet zo 4 weken in het ziekenhuis lblijven maar Sparta heeft al wel een nieuw contract voor hem klaar liggen want is dit seizoen 1 van de uitblinkers...![]()
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:49 schreef HPayne het volgende:
[..]
Hoe doet hij het bij jullie? Bij Nunspeet kan hij dan samen gaan spelen met z'n broertje die zeer knap speelt voor een debutant in het 1e.
Sparta verder goed bezig inderdaad. Volgend jaar op zeker een kandidaat voor de topklasse.
Waar gaat Henar heen denk je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:
Raoul Henar en Gary Spier zullen Sparta Nijkerk waarschijnlijk verlaten.
Die zou enkele jaren geleden al eens naar DOVO komen...quote:Op zondag 29 maart 2009 23:00 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:
Ik hoorde get gerucht dat Sparta Nijkerk ook bezig is met Hans v/d Haar...
En naar Spakenburg.......quote:Op maandag 30 maart 2009 21:15 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Die zou enkele jaren geleden al eens naar DOVO komen...
Hij komt samen met Rottiné, omdat jullie het meeste betalen.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:23 schreef Wunderlichius het volgende:
[..]
En naar Spakenburg.......
Overigens weet iemand op ons forum te melden dat Klaas Vriend van Hollandia zijn ja-woord aan Spakenburg heeft gegeven. De officiele site rept echter nog nergens over. We zullen dus zien.
Wat dacht je dan? Dat ze naar Spakenburg of IJsselmeervogels komen omdat het kunstgras zo mooi groeit? Clubliefde of iets in die geest bestaat allang niet meer bij spelers van Spakenburg of IJsselmeervogels. Deze "amateurs" gaat het voornamelijk om de centen. Ik zal je voorspellen dat dit met de invoering van de topklasse alleen nog maar erger zal worden. Of je daar blij mee moet zijn is een andere vraag.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij komt samen met Rottiné, omdat jullie het meeste betalen.
Dat snap ik ook wel maar de één betaalt meer dan de ander, dan is die keuze makkelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:39 schreef Wunderlichius het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ze naar Spakenburg of IJsselmeervogels komen omdat het kunstgras zo mooi groeit? Clubliefde of iets in die geest bestaat allang niet meer bij spelers van Spakenburg of IJsselmeervogels. Deze "amateurs" gaat het voornamelijk om de centen. Ik zal je voorspellen dat dit met de invoering van de topklasse alleen nog maar erger zal worden. Of je daar blij mee moet zijn is een andere vraag.
Maar van welk geld? Lijkt me niet echt geloofwaardig om die reden.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:23 schreef Wunderlichius het volgende:
Deejaylethal, het schijnt dat DOVO serieuze interesse heeft in Maurice van der Wilt, zou voor DOVO een leuke aanwinst zijn.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:49 schreef HPayne het volgende:
[..]
Hoe doet hij het bij jullie? Bij Nunspeet kan hij dan samen gaan spelen met z'n broertje die zeer knap speelt voor een debutant in het 1e.
Sparta verder goed bezig inderdaad. Volgend jaar op zeker een kandidaat voor de topklasse.
Ik weet niet wie jou informatie is, maar NEE DAT BEN IK NIETquote:Op woensdag 1 april 2009 16:25 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie ben jij dat Nunspeet-supportertje dat steeds rare dingen over mij schrijft op het forum van IJsselmeervogels. En dat terwijl jij mij niet eens kent. Flinke vent hoor, thuis zeker weinig te vertellen?
Als dat zo is, heb ik niets gezegd en bied ik mijn excuses aan. Het is in ieder geval een heel vervelend mannetje, die kennelijk een beetje populair wil doen.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:47 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jou informatie is, maar NEE DAT BEN IK NIET![]()
Dat is iemand anders die ik overigens wel ken, maar waar ik het zelfs bijna nooit mee eens ben, en waar ik me ook aan erger.
Wel jammer hoor om dit te veronderstellen!!
Tja ik weet het. Hij zit ook op andere forums.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:10 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Als dat zo is, heb ik niets gezegd en bied ik mijn excuses aan. Het is in ieder geval een heel vervelend mannetje, die kennelijk een beetje populair wil doen.
Ja, ik kan niet zeggen dat de overgang van Rottiné echt als een verrassing komtquote:Op donderdag 2 april 2009 17:30 schreef methodmich het volgende:
Ivo Rottiné zoals verwacht dus ook naar Spakenburg.
Thijs van Tent Beking blijft bij DOVO.
Hoek heeft een goed aanvallende ploeg, met de 1-1 kan ik wel leven al hebben we zelf ook grote kansen gemist.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:38 schreef methodmich het volgende:
De Vogels winnen niet, maar lopen toch uit.
Jouw mening neem ik niet serieus. Als je die wedstrijd van gister had gezien had je wel wat anders gezegd, alhoewel iets anders dan een pro-blauwe mening zal je niet snel kunnen geven.quote:Op zondag 5 april 2009 15:58 schreef Angstgegner het volgende:
En o ja, slechte scheidsrechters treffen we allemaal F1 Bas. Spakenburg heeft Jan Smit, de leidsman die IJsselmeervogels-Hoek floot, op Tweede Paasdag tegen Purmersteijn (beker). Wij hebben nooit problemen met hem.
Je dacht toch niet dat ik jou wel serieus nam. Als Spakenburg slecht speelt, ben ik de eerste die dat signaleert, dus je lult weer gigantisch uit je nek. IJsselmeervogels heeft geen punten verspeeld door de scheidsrechter van zaterdag. Dat is de essentie van het verhaal, al wil jij de mensen anders doen geloven.. Het wordt tijd dat je die foeilijke rode bril eens een keer afzet en tegengas krijgt, want je bazelt al jaren de grootst mogelijke onzin. Zelfs fanatieke Vogels-supporters die ik ken en die jou kennen beamen dat.quote:Op zondag 5 april 2009 16:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jouw mening neem ik niet serieus. Als je die wedstrijd van gister had gezien had je wel wat anders gezegd, alhoewel iets anders dan een pro-blauwe mening zal je niet snel kunnen geven.
Ik heb ook nog wel wat verhalen over jou hoor, beautycasequote:Op zondag 5 april 2009 17:07 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik jou wel serieus nam. Als Spakenburg slecht speelt, ben ik de eerste die dat signaleert, dus je lult weer gigantisch uit je nek. IJsselmeervogels heeft geen punten verspeeld door de scheidsrechter van zaterdag. Dat is de essentie van het verhaal, al wil jij de mensen anders doen geloven.. Het wordt tijd dat je die foeilijke rode bril eens een keer afzet en tegengas krijgt, want je bazelt al jaren de grootst mogelijke onzin. Zelfs fanatieke Vogels-supporters die ik ken en die jou kennen beamen dat.
quote:Kozakken Boys mag bij DOVO geen averij oplopen
WERKENDAM - Het inhaalduel bij DOVO beslist zaterdag welke kant Kozakken Boys op mag kijken in de slotfase van het seizoen: naar boven of naar beneden.
,,Het is een cruciaal treffen,’’ beaamt trainer Ad van Seeters. ,,DOVO staat op de twaalfde plek, maar heeft maar vier punten minder. We mogen dus geen averij oplopen. Dan zal de beleving wel in orde moeten zijn, want ik vond dat we op dat gebied in de laatste thuiswedstrijd tegen Ajax tekort schoten.’’
DOVO daarentegen verzamelde de voorbije weken op basis van pure werklust belangrijke punten. In Veenendaal missen de ‘boys’ de geschorsten Michael Samuel en Elroy Boonstoppel. De Brabantse club is in beroep gegaan tegen de extra straf van twee wedstrijden voor Arie Lock, naar aanleiding van diens rode kaart in de uitwedstrijd tegen Volendam.
Er zijn leukere plekken om kampioen te worden, in ieder geval alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 12 april 2009 00:35 schreef F1Bas het volgende:
Eindelijk weer eens een goede wedstrijd gezien! De vorm begint net op tijd weer te komen.
Volgende weekend kampioen worden, uit bij Geinoord.
Klopt maar de busreis terug wordt zeker gezellig.quote:Op zondag 12 april 2009 00:56 schreef HPayne het volgende:
[..]
Er zijn leukere plekken om kampioen te worden, in ieder geval alvast gefeliciteerd
Als je het hele seizoen bekijkt is het niet zo vreemd hoor dat Spakenburg heeft verloren bij SDC Putten. Op de één of andere manier krijgt trainer Dick de Boer de ploeg niet aan het voetballen. Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij de juiste man is voor Spakenburg. Of het verlies tegen SDC Putten nou in jullie voor- of nadeel is boeit me niet zo, dan moet DOVO zelf de punten ook maar pakken tegen Spakenburgquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:36 schreef deejaylethal het volgende:
Vreemd vooral dat Spakenburg het laat liggen. En zeker in ons nadeel!
DOVO heeft vandaag een geweldige 3-2 overwinning geboekt na twee maal op achterstand te zijn gekomen. Eindelijk een keer de wedstrijd van Thijs van Tent Beking.
quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef methodmich het volgende:
IJsselmeervogels kampioen geworden. F1Bas, gefeliciteerd!!!
Geinoord na vier jaar gedegradeerd. Morgen de update etc.
Leuk team, met aardige voetballers. En best een leuk sportpark. Ze zijn helaas echter nog niet veilig, al zit rechtstreeks degraderen er niet meer in.quote:Op maandag 20 april 2009 09:59 schreef knars het volgende:
En daar pakt de goudse trots toch weer mooi een puntje in Spakenburg. Mooi hoor.
Leuk dat ze het zo degelijk blijven doen, dat besef begint nu ook een beetje tot de gouwenaren door te dringen. De kinderen uit de buurt willen tegenwoordig ook bij Jodan Boys voetballen ipv de "wijk" clubs Olympia, ONA, DONK en GSV, terwijl Jodan Boys altijd een wat saaier (christelijk) imago had. Jodan Boys heeft, voor zover ik begreep, onlangs al een ledenstop voor de pupillen af moeten kondigen
RTV Utrecht berichtte over die Tony Tol.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef 5-Sterren het volgende:
IJsselmeervogels zou dan Tony Tol van Jong Utrecht hebben gestrikt. Of dit klopt?
Hmmm, mij onbekend.
Er staan in ieder gevel twee spelers met de dezelfde achternaam in de belangstelling. Het zijn geen broers.
IJsselmeervogels gaat tot de kampioenscompetitie niet meer trainen op maandag. Wesseling zal dan wel bij de jong bvo competitiewedstrijden gaan kijken.
Ja, zo heb ik gehoord inderdaad. Volgende week kan ik het zelf weer een keer zien tegen Ajax, dan moeten toch écht drie punten gepakt worden.quote:Op zondag 26 april 2009 10:37 schreef Wunderlichius het volgende:
Nou deejaylethal, als DOVO-supporter zou ik me nu wel ernstig zorgen maken. Wat een zwakke vertoning gisteren. Wij speelden wel een redelijke pot voetbal, maar werden werkelijk geen centimeter dwars gezeten door DOVO. Aan niets was te zien dat de Veenendalers voor lijfsbehoud voetbalden.
Dat is wel erg, maar ik zie de relevante link met de zaterdaghoofdklasse niet...quote:Op woensdag 29 april 2009 01:08 schreef knars het volgende:
Dat van die minderjarige aanranders in Gouda was overigens achter het voetbalveld tijdens Jodan Boys - Ajax
Dus DOVO in de halve finale tegen FC Chabab. Hebben gisteren met 3-0 gewonnen van IJsselmeervogels. Alle drie de doelpunten werden gescoord door Nick Soolsma. Soolsma speelt volgend jaar overigens voor het ambitieuze Young Boys uit Haarlem.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:53 schreef deejaylethal het volgende:
Simpele winst in de kwartfinale van de beker vanavond: 3-0 gewonnen van 1A kampioenskandidaat Odin '59. Nu wordt het DOVO tegen de Vogels of FC Kebab...
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:11 schreef deejaylethal het volgende:
DOVO heeft vandaag heel knap de beker gewonnen in de finale tegen Spakenburg. Met 2-0 en 3-1 achter, en met 3-4 gewonnen bij de blauwen. Bas Dreef scoorde de winnende goal. Toch weer een mooie wedstrijd gemist.
quote:Spakenburg zwaar gestraft voor wangedrag
19 mei 2009
De KNVB heeft amateurclub Spakenburg zwaar gestraft voor de wanordelijkheden in de beladen confrontatie met IJsselmeervogels op zaterdag 9 mei. De tuchtcommissie van de KNVB besloot Spakenburg voorwaardelijk uit de competitie te nemen, met een proeftijd van één jaar. Ook moet de zaterdaghoofdklasser een boete van 200 euro betalen.
Een speler van Spakenburg mag tot 1 januari 2010 niet voetballen, vanwege zijn aandeel in de ongeregeldheden tijdens en na het duel met IJsselmeervogels. De bewuste speler is inmiddels door de club ontslagen.
De teammanager van de amateurclub, die de scheidsrechter belaagde, mag van de KNVB dit kalenderjaar ook geen functies meer vervullen bij Spakenburg. Hij besloot eerder zelf al zijn functie neer te leggen. Een andere speler van Spakenburg kreeg een schorsing van zes wedstrijden.
Zware straf, wat een lachertjequote:
Inderdaad, dat slaat nergens op. En wat is nou 200 euro.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zware straf, wat een lachertje![]()
Drie punten minder op het huidige seizoen, wat geen enkele consequentie heeft
Als ze ballen hebben en niet meer bij de Vogels in de competitie willen vragen ze overschrijving aan naar Aquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:29 schreef HPayne het volgende:
[..]
Inderdaad, dat slaat nergens op. En wat is nou 200 euro.
Geruchten gaan dat Spakenburg naar C zou gaan?? o.a. dankzij deze gebeurtenissen.
Ik zal ze niet missen die blauwenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:45 schreef HPayne het volgende:
Samuel is wel een goede aanwinst weer van de blauwen. En laat ze maar naar C gaan...
De penningmeester wel denk ik... Ga je de derby niet missen dan?quote:
Ik bedoel maar...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:37 schreef uitje4life het volgende:
[..]
De penningmeester wel denk ik... Ga je de derby niet missen dan?
/Angstgegener mode: we zijn bang voor de blauwenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:00 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ik bedoel maar...
Ik hou ook niet van GVVV, maar vind de wedstrijden toch wel erg leuk ieder jaar.
Zie: Kampioenscompetitie amateursquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:05 schreef deejaylethal het volgende:
De Vogels zijn trouwens snoeihard onderuit geveegd... Nog meningen hierover?
André Paus wordt niet alleen genoemd, maar is inmiddels ook daadwerkelijk aangetrokken als trainer voor het volgende seizoen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:15 schreef methodmich het volgende:
André Paus wordt ook genoemd.
Osvaldo de Pina van TOGR gaat naar Jodan Boys trouwens.
Hé rooie dombo, laat mij er even buiten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
/Angstgegener mode: we zijn bang voor de blauwen![]()
Maar serieus, een paar jaar geen derby kan geen kwaad en ik ben zeker niet de enige die er zo over denkt.
Ik wil wel naar de hoofdklasse A trouwens.
Donderdag was je in het echt veel leukerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:42 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Hé rooie dombo, laat mij er even buiten.
kloptquote:Op zondag 24 mei 2009 15:53 schreef methodmich het volgende:
Zitten wel leuke nieuwelingen bij, zoals Van den Herik, Veenboer en Lenny de Panna. Ook wel een paar basisspelers bij de vertrekkers volgens mij.
Ben wel benieuwd of Zwaluwen weer in B wil spelen of een aanvraag gaat doen voor A.
Spelers willen ook wel afwachten of DOVO niet degradeert, lijkt mij.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:39 schreef methodmich het volgende:
Dat zou gezien de ligging best kunnen natuurlijk. We zullen vast spoedig meer weten.
Gek dat DOVO de verdediging dan niet versterkt deejaylethal of hebben ze zelf het idee genoeg spelers te hebben??
Goed voorspeld inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:53 schreef deejaylethal het volgende:
Zoals ik vanmiddag al zei komen Danny Kuijer van SLV (aanvaller) en Roy Schaap (als vervanger van Thijm) naar DOVO toe komend seizoen.
Uit het betaald voetbal kan nog wel even natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:26 schreef deejaylethal het volgende:
Dank je wel! Aardig dood zitten gaan hier in Dublin gister.
Dan ben ik ook benieuwd nu of er nog spelers aangekondigd gaan worden nu de hoofdklasse veilig is. Laatste dag daarvoor namelijk...
Als je goed gelezen hebt dan had je kunnen zien dat ze erg wisselvallig speelden dit jaar. En over Dreef ben ik het niet met je eens, dat is een geweldige speler.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:15 schreef Angstgegner het volgende:
Heb DOVO gisteren weer eens in actie gezien. Onbegrijpelijk dat Spakenburg van deze ploeg de bekerfinale (en dat na een 2-0 voorsprong met kansen op meer) heeft verloren. Geen greintje zelfvertrouwen, voetbalintellect en scorend vermogen. Voor Martin van der Meijden zal er wel een standbeeld in Veenendaal worden opgericht, want hij kreeg het alleen al in de verlenging voor elkaar om drie levensgrote kansen te missen. De verdedigers van DETO konden niet meer op hun benen staan.
Ik denk dat het voor DOVO uitstel van executie is, want een ploeg met zo weinig kwaliteiten (en dat geldt ook voor de zwaar overschatte middenvelder Bas Dreef) heeft in feite niets in de hoofdklasse te zoeken. En als ik DOVO-supporter was zou ik van de aankopen tot nu toe ook niet bepaald vrolijk worden.
Hilmi is inderdaad een broer van Sukru. Hilmi speelde het seizoen 1999/2000 voor Spakenburg en verdiende na dat seizoen een transfer naar het betaalde voetbal. Hij heeft ooit nog een interview gegeven en daarin gezegd dat hij bij de amateurs alleen nog maar terug zou keren bij Spakenburg. Volgend seizoen speelt hij dus voor onze "geliefde" buurvrouw...... De laatste jaren is Mihci vaak geblesseerd geweest. Persoonlijk denk ik dat de vogels met hem een behoorlijke gok nemen.quote:Op maandag 1 juni 2009 19:09 schreef methodmich het volgende:
Weet niet of het broers zijn. Hilmi is met recht een avonturier, speelde al bij diverse profclubs. Zeer behoorlijke aanvaller.
Kijk aan, Angstgegner gaat weer serieus reageren. Hoe komt dat? Omdat ik mijn pseudo niet hoef aan te passen? Of omdat je bij hoofdklasse.org er alweer uitgetyft bent?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:02 schreef Angstgegner het volgende:
Wat IJsselmeervogels met Mihçi is mij een groot raadsel. De naam Stefan Postma valt in de wandelgangen als opvolger van keeper Martijn Middelbeek. Het is te hopen voor hem dat die niet zulke blunders maakt als zijn voorganger, want dan heeft hij - gelet op zijn dildoverleden - het zwaar te verduren bij de fanatieke rooie fans. Die Sjoerd Rensen, de keeper die ze enkele maanden geleden aantrokken, heeft door zijn vele kolderieke blunders bij Dordrecht ook al geen beste reputatie
Wij hebben er geen.quote:Op maandag 8 juni 2009 19:40 schreef methodmich het volgende:
Geen Postma dus. Terol dan? Of toch die Cambuur-goalie?
http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_item&id=788 trouwens, mis o.a. nog Vogels en Spakenburg in die lijst!
-edit-. Bij hoofdklasse.org had ik kunnen blijven en ben ik uiteindelijk zelf opgestapt. Zoals zovaak ben je weer volledig verkeerd geïnformeerd. Ik weet niet wie jou heeft verteld dat ik krantenbezorger ben, maar die is in ieder geval al net zo van de ratten besnuffeld als jouw persoontje.quote:Op zondag 7 juni 2009 21:33 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]
Kijk aan, Angstgegner gaat weer serieus reageren. Hoe komt dat? Omdat ik mijn pseudo niet hoef aan te passen? Of omdat je bij hoofdklasse.org er alweer uitgetyft bent?
Feit is in ieder geval dat je nadat het duidelijk begon te worden dat IJsselmeervogels de titel zou pakken je ineens een stuk minder actief was. Wel te begrijpen hoor als je hebt geroepen dat SVS op zeker kampioen zouden worden en IJsselmeervogels op zeker niet omdat ze een trainer hebben die er niets van bakt.
Van de eerste tot de laatste wedstrijd koploper...
Over Postma kan ik kort zijn. No Way.
Hij is bij IJsselmeervogels gesignaleerd samen met Hans van der Haar, zo is de roddel ontstaan.
BTW: Hoorde dat promotie hebt gemaakt. Van krantenschrijver naar krantenbezorger. Hoe doe je dat toch?![]()
![]()
![]()
Ik heb hier nog geen bewijs van kunnen vinden... Ik zou het een stomme keus vinden, vd Meer heeft een goede visie én is een prima trainer. DOVO heeft trouwens toezeggingen van sponsoren gehad waardoor er nu geld vrijgekomen is. Waren ze weken geleden nog blut, nu is er ineens weer geld. Shoppen bij de profs dus.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:10 schreef methodmich het volgende:
Nog diverse geruchten rondom de Vogels.
Behalve Stefan Postma zou ook Ale de Boer van Cambuur in beeld zijn als keeper, terwijl ook Pascal Heije van RBC en Geoffrey Verweij van Emmen in de belangstelling zouden staan.
En op het gastenboek van de D-Side van DOVO speculeert men over een eventueel vertrek van Van der Meer, maar kan ook meer wens zijn. Weet jij daar iets van deejaylethal?
Of aan het lezen van jullie conversaties op FOK!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:01 schreef Angstgegner het volgende:
In ieder geval heb ik twee geweldige thuiswedstrijden in de strijd om de zaterdagtitel van je cluppie gezien, al had ik natuurlijk ook de voorkeur kunnen geven aan een lachfilm op de TV.
Nee, integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:01 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Maak je je trouwens al enigszins zorgen om de 'geweldige' aankopen die jullie tot nu toe hebben gedaan?
Joost Terol blijft toch gewoon bij AGOVV?quote:Op maandag 8 juni 2009 19:40 schreef methodmich het volgende:
Geen Postma dus. Terol dan? Of toch die Cambuur-goalie?
http://www.hoofdklasse.org/index.php?mod=inc_item&id=788 trouwens, mis o.a. nog Vogels en Spakenburg in die lijst!
-edit-quote:Op dinsdag 9 juni 2009 01:01 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
-edit- Bij hoofdklasse.org had ik kunnen blijven en ben ik uiteindelijk zelf opgestapt. Zoals zovaak ben je weer volledig verkeerd geïnformeerd. Ik weet niet wie jou heeft verteld dat ik krantenbezorger ben, maar die is in ieder geval al net zo van de ratten besnuffeld als jouw persoontje.
Wat Wesseling betreft: de beste man ligt hevig onder vuur, omdat hij meerdere spelers tegen zich in het harnas heeft gejaagd. In ieder geval heb ik twee geweldige thuiswedstrijden in de strijd om de zaterdagtitel van je cluppie gezien, al had ik natuurlijk ook de voorkeur kunnen geven aan een lachfilm op de TV. Wat een stumperdjes. Als Spakenburg de gehele competitie had kunnen beschikken over Wilson en Houwing, die na de winterstop door blessures slechts sporadisch konden worden ingezet, was dat rooie zootje volgens mij nog knap zenuwachtig geworden en hadden de Blauwen tot het eind meegedaan om de titel.
Maak je je trouwens al enigszins zorgen om de 'geweldige' aankopen die jullie tot nu toe hebben gedaan?
Zou je gewoon eens inhoudelijk kunnen reageren? En ben je ook zo sportief om ons te feliciteren als de door de blauwe afgedankte spits die komend seizoen bij IJsselmeervogels speelt de winnende scoort tijdens de derby (als spakenburg bij ons in de poule durft te blijven)?quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:10 schreef Angstgegner het volgende:
-edit-
Het grote IJsselmeervogels zou met twee vingers in de neus even de zaterdagtitel winnen en daarna ook nog even de algemeen amateurtitel meepakken. We hebben allemaal kunnen zien hoe het afgelopen is.
Ik praat over twee bepalende spitsen, die in normale doen goed zijn voor veertig goals, twintig per persoon om precies te zijn. Als bij IJsselmeervogels Kevin Winter aan banden wordt gelegd, kunnen de overige spelers er net zo goed mee stoppen, want dan is het voetbal niet om aan te zien. Harkemase Boys en Rijnsburgse Boys legden de zwakke plekken genadeloos bloot en schakelden Winter keurig uit. Ook met Bas Mooij in de gelederen zou IJsselmeervogels kansloos zijn geweest.
Je info over hoofdklasse.org klopt voor geen meter. Ik ben zelf opgestapt, hetgeen meerdere mensen kunnen bevestigen. Ook je info over Stefan Postma klopt absoluut niet. Voor de zoveelste keer probeer je hier iedereen wat dingen wat wijs te maken. Enkele personen hebben gisteravond de komst van Mr. Dildo op het domste forum van Nederland kenbaar gemaakt. De Blauwen hebben hun eerste sfeeractie alweer klaar.
-edit-quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:46 schreef ABZH het volgende:
[..]
Zou je gewoon eens inhoudelijk kunnen reageren? En ben je ook zo sportief om ons te feliciteren als de door de blauwe afgedankte spits die komend seizoen bij IJsselmeervogels speelt de winnende scoort tijdens de derby (als spakenburg bij ons in de poule durft te blijven)?
-edit-quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:27 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Hé doorgedraaid imbecieletje,
Wie ben jij om mij hier tot de orde te roepen. Ik reageer alleen inhoudelijk als er geen onzin en persoonlijke zaken bij worden gehaald. Dus let op je woordkeus in het vervolg. Wij hebben geen spits nodig die eerst voor een bepaald bedrag wil komen, vervolgens een auto met een tankpas eist, daarna dreigt naar andere clubs te vertrekken (Elinkwijk of IJsselmeervogels, net alsof Spakenburg dit erg vindt) en bovendien alleen maar een amateurclub wil gebruiken omdat hij zo een overschrijving voor 15 jull heeft geregeld, als hij geen betaalde club kan vinden. Zijn diepste wens is namelijk om in Australië te gaan voetballen. Maar dat weten ze niet bij het lachertje van de strijd om de zaterdagtitel. Jullie denken de Mihci in huis te hebben gehaald die tien jaar geleden nog wekelijks schitterde voor Spakenburg. Ik geef je op een briefje dat hij nog geen twee maanden blijft bij dat rode broeinest. Dan heeft hij alweer met iedereen ruzie gehad, zoals dat ook bij vrijwel al zijn vorige clubs het geval was. Topaankoop hé met 25 duels in de laatste drie seizoenen. Verheug me nu al op zijn eerste confrontatie met Roy Wesseling, al vraag ik me af hoelang deze parodie op een trainer zelf nog mag blijven bij je cluppie.
Hij krijgt trouwens helemaal niets bij jullie, geen reiskosten, geen premies en geen basisbedrag.
Hoe krijg je het trouwens in je botte hersens om hier maar te durven veronderstellen dat Spakenburg niet bij jullie in de hoofdklasse B zou durven. Jij gelooft dus ook al die ezels die al wekenlang speculeren over het feit dat Spakenburg zogenaamd naar C gaat. Blijf vooral lekker dromen jochie. Ik weet al maandenlang dat Spakenburg komend seizoen in de hoofdklasse B. Voorwaardelijke straf of geen voorwaardelijke straf. Dan zal ik nog even een voorspelling doen. Tussen nu en twee weken gaat die straf van tafel.
1. Als jij hier normaal post en niet persoonlijk wordt in mijn richting, zoals in je vorige bericht en zoals dat rooie vriendje van je met die belachelijke forumnaam ook dikwijls reageert jegens mij, zal ik je antwoord geven op je vragen. Als Mihci de winnende scoort tegen Spakenburg zal ik niet zo sportief zijn om jullie te feliciteren. Ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom ik rooien zou moeten feliciteren. De kans is zeer groot dat Mihci er bij de eerste derby niet eens meer is, zoals ik in mijn vorige post reeds verwoordde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef ABZH het volgende:
[..]
-edit-
Mijn vraag was en is of je zo sportief bent om ons te feliciteren als hij de winnende scoort tegen jullie. graag een inhoudelijke reactie, indien mogelijk.
Verder wil ik je er vriendelijk op wijzen dat IJsselmeervogels geen laaste maar 2e is geworden in de strijd om de zaterdagtitel. Dus ik weet niet zo goed waar je "het lachtertje van" op baseert.
Daarnaast zou het je sieren om iets minder neerbuigend te spreken over de beste amateurclub van Nederland.
Jammer, had best naar A gewild(niet dat het aan de orde was). Hou wel van een paar 'nieuwe' clubs erbij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:44 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan Indelingen hoofdklasse 2009/10 dit de discussie weer wat vriendelijker maken?
Roept u maar, wie zijn de kanshebbers voor de topklasse? Wat kunnen de promovendi?
Weer laat je in deze post zien dat je er niet veel van snapt, dat je alleen maar indruk probeert te maken met feitenkennis. Op basis van die feitenkennis trek je de raarste conclusies, zonder visie, zonder inzicht ongenuanceerd zwetsen. Niet zo gek dat je nergens meer welkom bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:10 schreef Angstgegner het volgende:
-edit-
Het grote IJsselmeervogels zou met twee vingers in de neus even de zaterdagtitel winnen en daarna ook nog even de algemeen amateurtitel meepakken. We hebben allemaal kunnen zien hoe het afgelopen is.
Ik praat over twee bepalende spitsen, die in normale doen goed zijn voor veertig goals, twintig per persoon om precies te zijn. Als bij IJsselmeervogels Kevin Winter aan banden wordt gelegd, kunnen de overige spelers er net zo goed mee stoppen, want dan is het voetbal niet om aan te zien. Harkemase Boys en Rijnsburgse Boys legden de zwakke plekken genadeloos bloot en schakelden Winter keurig uit. Ook met Bas Mooij in de gelederen zou IJsselmeervogels kansloos zijn geweest.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jammer, had best naar A gewild(niet dat het aan de orde was). Hou wel van een paar 'nieuwe' clubs erbij.
Denk dat er dit seizoen niet weer zo heel veel concurrentie is, zie alleen Sparta en Svs nog in de buurt komen.
Hoek is ook niet slecht. En Kozakken Boys heeft ook weer hoge verwachtingen. Ben wel benieuwd wie voor de eerste vier gaan spelen. Ook GVVV is altijd lastig te bespelen en Zwaluwen '30 / Henver hoopt zelf te kunnen gaan verrassen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jammer, had best naar A gewild(niet dat het aan de orde was). Hou wel van een paar 'nieuwe' clubs erbij.
Denk dat er dit seizoen niet weer zo heel veel concurrentie is, zie alleen Sparta en Svs nog in de buurt komen.
Dat bedoel ik. Volgens jou kun je Kemper niet als argument gebruiken, maar zelf voer je Miel Mans op als argument. Hoe bedoel je kronkel in je hoofd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:35 schreef Angstgegner het volgende:
Je snapt er zelf niets van, met Steinraht (weet je nu nog steeds niet hoe je die naam schrijft??), die al maanden uit vorm is en Kemper (al maandenlang geblesseerd en bovendien flink aan slijtage onderhevig) zou IJsselmeervogels ook geen zaterdagtitel hebben. Jullie grote mond is voorlopig gesnoerd. Spakenburg heeft nooit beweerd dat FC Lisse en HHC wel even verslagen zouden worden. Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar in ieder geval niet van een betrouwbare bron. Maar dat is natuurlijk al vaker gebleken. Het feit dat je ook nergens inhoudelijk op in durft te gaan (reageer eens op Mihci en niet te vergeten de nieuwe keeper Stefan Postma) of durf je dat niet aan. Jij hebt gewoon een KD-complex. Ik weet ondertussen ook al wie je bent, dat supportertje met dat brilletje op dat mij na die heerlijke thuiswedstrijden van je cluppie tegen HB en RB even gefrustreerd aansprak. Je werd er snel uitgeluld, maar dat was natuurlijk geen nieuws voor je. F1 Bas behoort ook tot je vriendjes.
Maar hoe dan ook, de hoop van de rooien dat de Blauwen in C zouden gaan is sinds gisteren flink de bodem ingeslagen. Waar die hoop op gebaseerd was, dat zal wel weer te moeilijk voor je zijn om uit te leggen. Met de versterkingen die de Blauwen hebben ingehaald, is de topklasse verzekerd en gaat de ploeg tot het laatste moment om de titel meedoen. Jouw cluppie heeft geen enkele versterking binnengehaald, waarvan ik op voorhand zeg, die gaat het helemaal maken. Nee, ook Johan Pater met zijn twaalf goals in 128 duels of iets in die geest, zelfs al helemaal niet. Bovendien rommelt het al weken in de spelersgroep (zie dat kleuterforumpje van de rooien) en ligt Wesseling zwaar onder vuur. De macht van de gebroeders Winter lijkt tanende.De 31-ste titel is verder weg dan ooit....
Uit AD / De Dordtenaarquote:'Kozakken Boys-gevoel zit diep bij sponsors’
WERKENDAM - De aanhang van Kozakken Boys kreeg vorige week de gelegenheid kennis te maken met de nieuwe selectie.
En ze waren er allemaal. Zelfs Frank Broers (Go Ahead Eagles) was ondanks privéomstandigheden even naar De Zwaaier gekomen. Broers, ooit basisspeler bij NAC Breda, wordt samen met Christian Opschoor (140 wedstrijden voor IJsselmeervogels) gezien als de nieuwe leider van de Werkendamse ‘boys’. ,,Dat ontbrak er in de afgelopen competitie nog wel eens aan,’’ stelde technisch manager Cor van Randwijk tijdens de presentatie van de spelersgroep. ,,Daarom was het ook wisselvalligheid troef. En dat willen wij komend seizoen, dat uiterst belangrijk wordt door de versterkte promotie naar de topklasse, voorkomen.’’
Kozakken Boys is klaar voor de topklasse. Trainer Ad van Seeters: ,,Ik vind dat wij onze selectie zowel kwalitatief als in de breedte goed versterkt hebben. Goed beschouwd is er slechts één basisspeler (Michael Samuel, red.) vertrokken en zijn er vijf potentiële basisspelers bijgekomen.’’ Van Seeters somde het rijtje nog maar eens op. Behalve Opschoor en Broers, zijn dat Christiaan Perrier (Unitas) en Frans van den Steenhoven (Roda Boys). Bovendien lijkt Pascal Ippel na een jaar blessureleed eindelijk inzetbaar. Kozakken Boys houdt zich tevens bezig met het opleiden van talenten. Met name Ger Klop, trainer van het tweede elftal en op maandag assistent van Van Seeters, krijgt een voorname rol. Ruud Boons (18) is een talent uit Waspik, Eyton Scheimann (19) - jawel, de jongere broer van voormalig ‘Kozak’ Samuel Scheimann - komt van Alexandria’66, Gerko Nijhof is eigen kweek. Dit trio kan zich komend seizoen via de Kozakken Boys-opleiding in de kijker spelen. Quentin Jacoba werd ook in het rijtje nieuwe spelers gepresenteerd. De Bredanaar traint echter al vanaf de winterstop met de groep mee. Hij liet in een aantal vriendschappelijke wedstrijden zien straks in aanmerking te komen voor een basisplaats. ,,Ik kan centraal achterin spelen, maar de trainer kan mij ook gebruiken als rechtsback en verdedigende middenvelder.’’ Jacoba doorliep tien jaar lang de opleiding bij Willem II om daarna naar FC Eindhoven te vertrekken. ,,Het is jammer dat de KNVB mijn overschrijving per 1 januari niet honoreerde. Dan had ik bij Kozakken Boys al eerder kunnen laten zien wat ik waard ben.’’
Van Randwijk herinnerde de 150 supporters er nog maar eens aan dat Kozakken Boys minder last heeft van de financiële crisis dan andere clubs in de hoofdklasse. ,,Ik weet dat er clubs zijn die met hun budget dertig procent terug moeten. Bij ons is de achteruitgang marginaal. Bij Kozakken Boys-sponsors zit het gevoel dieper. Zij laten de club niet snel vallen.’’
Van Seeters zorgde nog voor een stevige uitsmijter. ,,Allereerst bied ik aan de supporters mijn verontschuldigingen aan voor het belabberde afgelopen seizoen. En kijk naar de toekomst: ik lik mijn vingers af bij deze selectie. Mijn koppie mag er na vier seizoen af als ik komend seizoen met deze groep niet bij de top-zes presteer. Kozakken Boys moet naar de topklasse.’’ De coach voegde daar wel enkele voorwaarden aan toe. ,,De selectie moet wel redelijk intact blijven en niet met extreem veel schorsingen en blessures te maken krijgen.’’
-edit- Of al die rotte appels moeten bij jullie uit de selectie worden gegooid. en dat legioen Volendammers dat komt zal ook alleen maar voor onrust zorgen omdat 'hun' trainer is weggestuurdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:35 schreef Angstgegner het volgende:
Je snapt er zelf niets van, met Steinraht (weet je nu nog steeds niet hoe je die naam schrijft??), die al maanden uit vorm is en Kemper (al maandenlang geblesseerd en bovendien flink aan slijtage onderhevig) zou IJsselmeervogels ook geen zaterdagtitel hebben. Jullie grote mond is voorlopig gesnoerd. Spakenburg heeft nooit beweerd dat FC Lisse en HHC wel even verslagen zouden worden. Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar in ieder geval niet van een betrouwbare bron. Maar dat is natuurlijk al vaker gebleken. Het feit dat je ook nergens inhoudelijk op in durft te gaan (reageer eens op Mihci en niet te vergeten de nieuwe keeper Stefan Postma) of durf je dat niet aan. Jij hebt gewoon een KD-complex. Ik weet ondertussen ook al wie je bent, dat supportertje met dat brilletje op dat mij na die heerlijke thuiswedstrijden van je cluppie tegen HB en RB even gefrustreerd aansprak. Je werd er snel uitgeluld, maar dat was natuurlijk geen nieuws voor je. F1 Bas behoort ook tot je vriendjes.
Maar hoe dan ook, de hoop van de rooien dat de Blauwen in C zouden gaan is sinds gisteren flink de bodem ingeslagen. Waar die hoop op gebaseerd was, dat zal wel weer te moeilijk voor je zijn om uit te leggen. Met de versterkingen die de Blauwen hebben ingehaald, is de topklasse verzekerd en gaat de ploeg tot het laatste moment om de titel meedoen. Jouw cluppie heeft geen enkele versterking binnengehaald, waarvan ik op voorhand zeg, die gaat het helemaal maken. Nee, ook Johan Pater met zijn twaalf goals in 128 duels of iets in die geest, zelfs al helemaal niet. Bovendien rommelt het al weken in de spelersgroep (zie dat kleuterforumpje van de rooien) en ligt Wesseling zwaar onder vuur. De macht van de gebroeders Winter lijkt tanende.De 31-ste titel is verder weg dan ooit....
Zag het inderdaad, uiteindelijk elkaar toch gevonden. Jij was wel voorstander toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef deejaylethal het volgende:
Bij DOVO gaat het weer ruig deze zomer. De "initiatiefgroep" heeft een officiële bijeenkomst gehouden waarin veel gezegd is. De website van de d-side is nu ook offline, waaronder ook het gastenboek én de mededeling is er dat men achter de initiatiefgroep staat. Ik weet het allemaal niet zo. Zeker na gehoord te hebben dat de initiatiefgroep aan het geld van de vereniging zelf wil gaan zitten.
Het contract van Erik vd Meer is trouwens verlengd.
zwaluwen heeft nu allemaal relatief jonge onervaren jongens gehaald, ik denk dat ze ervan uitgaan dat na aankomend seizoen veel ervaren (dure) krachten de club verlaten. Tenzij er een nieuwe hoofdsponsor komt die er veel geld in pompt, alleen dat is in deze tijden niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:12 schreef methodmich het volgende:
Hmm is het nu dus zonder Henver in de clubnaam?? Wat voor gevolgen heeft dat denk je Fortitudo?
Evenals DOVO en GVVV, al heeft de gemeente Hoorn daar weer weinig mee te makenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:08 schreef Fortitudo het volgende:
zwaluwen speelt trouwens vanaf aankomend seizoen op kunstgras, gesponsord door gemeente Hoorn.
IJsselmeervogels speelt eerst uit tegen Jodan Boys dan Bennekom thuis en Volendam thuis.quote:Op donderdag 18 juni 2009 17:34 schreef methodmich het volgende:
Ze zullen ook wel moeten toch? Nou ja, er is nog een maand te gaan ongeveer, dus kan nog alle kanten op.
Iemand al een speelschema gezien? Druppelen her en der voorzichtig binnen.
Kijk dat is tenminste weer een normale datum ipv de laatste competitiewedstrijd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:35 schreef 5-Sterren het volgende:
[..]7 november en 10 april staat de derby op het programma (speelronde 9).
Vind ik ook. Het voetbal leeft in Leerdam, dat is leuk om te zien. Nu alleen nog wat aan de parkeercapaciteit doen en het is helemaal primaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:07 schreef Wunderlichius het volgende:
Leuk dat LRC weer terug is in de hoofdklasse, een sympathieke club,
Je hebt gelijk, was Schelluinen uiteraard. Bij LRC is lastiger parkeren idd, met dat lange weggetje richting sportpark.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:41 schreef Gudde het volgende:
Het parkeren rond de bekerfinale was natuurlijk niet in Leerdam, maar de gemeente schijnt druk bezig te zijn met het vinden van een oplossing. Ben benieuwd of er nog iets uit komt rollen voor aanvang van het nieuwe seizoen.
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:49 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, was Schelluinen uiteraard. Bij LRC is lastiger parkeren idd, met dat lange weggetje richting sportpark.
Volgens www.hoofdklasse.org is Geert den Ouden in beeld bij Spakenburg. Verrassend.
Klopt. Alle spelers die contact hebben met IJsselmeervogels worden benaderd door Spakenburg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 01:57 schreef Angstgegner het volgende:
Heb even wat navraag gedaan. Die Verweij heeft ook contact gehad met Spakenburg, maar kwam met absurde financiële eisen op de proppen, waardoor ze in het blauwe kamp gauw klaar met hem waren.
Ik wel al had ik eerder een verdediger erbij verwacht, daar is het nog krapjes.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:20 schreef Brllm het volgende:
verstandig![]()
ben trouwens benieuwd naar die verweij. had niet verwacht dat er, naast een keeper, nog iemand bij zou komen. blijkbaar is de topklasse heilig.
Die van der Kruis die naar Quick Boys gaat ook hoor...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 17:33 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk dat Verweij zich trouwens ook heeft ingeschreven voor Team VVCS, ondanks zijn afspraken met de Vogels. Maar goed, hoeft nog niets te betekenen, dat gebeurt vaker.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:47 schreef Wunderlichius het volgende:
Zelfs "onze" Christy Bonevacia gaat het proberen via het VVCS team. Ik hoop van ganser harte dat hij ergens onderdak weet te vinden
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:43 schreef methodmich het volgende:
Wanneer zal de nieuwe spits van Spakenburg bekend worden? Ben wel benieuwd.
Je weet dat onderbouwen niet mijn sterkste punt isquote:Op zondag 28 juni 2009 16:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik mis een degelijke onderbouwing in je bericht. Maar zo vreemd is het niet dat Bonevacia dit gaat proberen, omdat hij in het afgelopen seizoen ook een paar keer heeft geprobeerd om weg te komen. Bovendien heeft Spakenburg hem vorig seizoen uit dit elftal geplukt. Na de wedstrijd tegen IJsselmeervogels heeft hij al aangekondigd weer wedstrijden te gaan spelen voor het VVCS-team.
MVV thuis moeten jullie kunnen pakken, Hilversum al helemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Wunderlichius het volgende:
Overigens speelt Spakenburg in de eerste ronde van de KNVB beker een uitwedstrijd tegen Hilversum. Bij winst spelen de Blauwen in de tweede ronde thuis tegen MVV.
Gerucht ontkracht:quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef 5-Sterren het volgende:
De geruchtenstroom dat Andre Paus als assistent naar Twente gaat begint steeds sterker te worden.
Komt er nog een spits voor jullie?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:49 schreef Wunderlichius het volgende:
[..]
Gerucht ontkracht:
André Paus: “Ik in beeld bij FC Twente? Complete onzin!”
Onze nieuwe trainer André Paus ontzenuwt geruchten dat hij in beeld zou zijn bij FC Twente als assistent-trainer. Dat heeft hij vandaag vanaf zijn vakantie adres laten weten.
“Ik weet nergens van! Ik concentreer mij maar op één club en dat is SV Spakenburg, al het overige is “broodje aap”, aldus de geboren Twentenaar.
bron: website s.v. Spakenburg
quote:Hoek test twee spelers
25 juli 2009 - 19:19
ZAT B - Mogelijk wordt de selectie van Hoek de komende tijd nog aangevuld. Trainer Paul Telussa laat vanaf vandaag namelijk twee spelers meetrainen met zijn groep, zo meldt de club op de eigen website. De Zeeuwen trainden vandaag voor het eerst, inclusief de twee testers. Het gaat om Joachim de Wilde en Mahamed Habib N'Diaye.
De Wilde is een 21-jarige middenvelder, die na een beenbreuk niet meer wist door te breken bij Lokeren en op zoek moest naar een nieuwe club. Hij is een neef van voormalig Rode Duivel en Anderlecht-goalie Filip de Wilde. N'Diaye is een 23-jarige linksback uit Mali, die vorig seizoen voor Hamme speelde. Ook stond hij enige tijd onder contract bij AA Gent en KV Kortrijk, waar hij meetrainde met voormalig Hoek-linksbuiten Istvan Bakx.
Parris vond ik trouwens een erg goede speler, viel als enige op bij Zwaluwen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:35 schreef methodmich het volgende:
Zwaluwen '30 moet verder zonder Sergio Parris. Die kan vanwege zijn werk niet meer op zaterdag spelen en gaat dus bij AFC, dat na het vertrek van Malcolm Esajas naar MVV een aanvaller zocht, aan de slag.
Dan ben je er vast bij of niet Angstgegner?quote:IJsselmeervogels oefent tegen Jong FC Twente
Zaterdag 1 augustus 2009
Aanstaande woensdag oefent IJsselmeervogels op de eigen Westmaat tegen het beloftenelftal van FC Twente. Het duel tussen het team van Rene Hake, hij volgde half juli Cees Lok op, en het IJsselmeervogels van Roy Wesseling zal om 19.30 aanvangen.
Sorry, ik heb helaas te weinig tijd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:56 schreef methodmich het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuw topic. Gaat F1Bas aan de slag zoals in Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2009/10 of iemand anders? Zo niet, maak ik er later deze week wel één.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan ben je er vast bij of niet Angstgegner?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |