quote:
Op zondag 31 mei 2009 12:15 schreef Angstgegner het volgende:Heb DOVO gisteren weer eens in actie gezien. Onbegrijpelijk dat Spakenburg van deze ploeg de bekerfinale (en dat na een 2-0 voorsprong met kansen op meer) heeft verloren. Geen greintje zelfvertrouwen, voetbalintellect en scorend vermogen. Voor Martin van der Meijden zal er wel een standbeeld in Veenendaal worden opgericht, want hij kreeg het alleen al in de verlenging voor elkaar om drie levensgrote kansen te missen. De verdedigers van DETO konden niet meer op hun benen staan.
Ik denk dat het voor DOVO uitstel van executie is, want een ploeg met zo weinig kwaliteiten (en dat geldt ook voor de zwaar overschatte middenvelder Bas Dreef) heeft in feite niets in de hoofdklasse te zoeken. En als ik DOVO-supporter was zou ik van de aankopen tot nu toe ook niet bepaald vrolijk worden.
Als je goed gelezen hebt dan had je kunnen zien dat ze erg wisselvallig speelden dit jaar. En over Dreef ben ik het niet met je eens, dat is een geweldige speler.
Vd Meijden daarentegen is gewoon diepe ellende. Ik heb de beelden mogen zien en hij mag zich schamen. Als Lionel Messi als kleinste man op het veld een bal er woensdag nog in kan koppen vanuit een lastige kans en hoek, dan moet hij dat toch ook kunnen met zulke levensgrote kansen.
Ik ben benieuwd naar zaterdag, dan wordt er voor de beker gespeeld. En nee, volgend jaar wordt niemand vrolijk van nee...