Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 mei 2009 17:11 schreef deejaylethal het volgende:
DOVO heeft vandaag heel knap de beker gewonnen in de finale tegen Spakenburg. Met 2-0 en 3-1 achter, en met 3-4 gewonnen bij de blauwen. Bas Dreef scoorde de winnende goal. Toch weer een mooie wedstrijd gemist.
quote:Spakenburg zwaar gestraft voor wangedrag
19 mei 2009
De KNVB heeft amateurclub Spakenburg zwaar gestraft voor de wanordelijkheden in de beladen confrontatie met IJsselmeervogels op zaterdag 9 mei. De tuchtcommissie van de KNVB besloot Spakenburg voorwaardelijk uit de competitie te nemen, met een proeftijd van één jaar. Ook moet de zaterdaghoofdklasser een boete van 200 euro betalen.
Een speler van Spakenburg mag tot 1 januari 2010 niet voetballen, vanwege zijn aandeel in de ongeregeldheden tijdens en na het duel met IJsselmeervogels. De bewuste speler is inmiddels door de club ontslagen.
De teammanager van de amateurclub, die de scheidsrechter belaagde, mag van de KNVB dit kalenderjaar ook geen functies meer vervullen bij Spakenburg. Hij besloot eerder zelf al zijn functie neer te leggen. Een andere speler van Spakenburg kreeg een schorsing van zes wedstrijden.
Zware straf, wat een lachertjequote:
Inderdaad, dat slaat nergens op. En wat is nou 200 euro.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zware straf, wat een lachertje![]()
Drie punten minder op het huidige seizoen, wat geen enkele consequentie heeft
Als ze ballen hebben en niet meer bij de Vogels in de competitie willen vragen ze overschrijving aan naar Aquote:Op woensdag 20 mei 2009 08:29 schreef HPayne het volgende:
[..]
Inderdaad, dat slaat nergens op. En wat is nou 200 euro.
Geruchten gaan dat Spakenburg naar C zou gaan?? o.a. dankzij deze gebeurtenissen.
Ik zal ze niet missen die blauwenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:45 schreef HPayne het volgende:
Samuel is wel een goede aanwinst weer van de blauwen. En laat ze maar naar C gaan...
De penningmeester wel denk ik... Ga je de derby niet missen dan?quote:
Ik bedoel maar...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:37 schreef uitje4life het volgende:
[..]
De penningmeester wel denk ik... Ga je de derby niet missen dan?
/Angstgegener mode: we zijn bang voor de blauwenquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:00 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Ik bedoel maar...
Ik hou ook niet van GVVV, maar vind de wedstrijden toch wel erg leuk ieder jaar.
Zie: Kampioenscompetitie amateursquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:05 schreef deejaylethal het volgende:
De Vogels zijn trouwens snoeihard onderuit geveegd... Nog meningen hierover?
André Paus wordt niet alleen genoemd, maar is inmiddels ook daadwerkelijk aangetrokken als trainer voor het volgende seizoen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:15 schreef methodmich het volgende:
André Paus wordt ook genoemd.
Osvaldo de Pina van TOGR gaat naar Jodan Boys trouwens.
Hé rooie dombo, laat mij er even buiten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:02 schreef F1Bas het volgende:
[..]
/Angstgegener mode: we zijn bang voor de blauwen![]()
Maar serieus, een paar jaar geen derby kan geen kwaad en ik ben zeker niet de enige die er zo over denkt.
Ik wil wel naar de hoofdklasse A trouwens.
Donderdag was je in het echt veel leukerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:42 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Hé rooie dombo, laat mij er even buiten.
kloptquote:Op zondag 24 mei 2009 15:53 schreef methodmich het volgende:
Zitten wel leuke nieuwelingen bij, zoals Van den Herik, Veenboer en Lenny de Panna. Ook wel een paar basisspelers bij de vertrekkers volgens mij.
Ben wel benieuwd of Zwaluwen weer in B wil spelen of een aanvraag gaat doen voor A.
Spelers willen ook wel afwachten of DOVO niet degradeert, lijkt mij.quote:Op maandag 25 mei 2009 17:39 schreef methodmich het volgende:
Dat zou gezien de ligging best kunnen natuurlijk. We zullen vast spoedig meer weten.
Gek dat DOVO de verdediging dan niet versterkt deejaylethal of hebben ze zelf het idee genoeg spelers te hebben??
Goed voorspeld inderdaad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:53 schreef deejaylethal het volgende:
Zoals ik vanmiddag al zei komen Danny Kuijer van SLV (aanvaller) en Roy Schaap (als vervanger van Thijm) naar DOVO toe komend seizoen.
Uit het betaald voetbal kan nog wel even natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:26 schreef deejaylethal het volgende:
Dank je wel! Aardig dood zitten gaan hier in Dublin gister.
Dan ben ik ook benieuwd nu of er nog spelers aangekondigd gaan worden nu de hoofdklasse veilig is. Laatste dag daarvoor namelijk...
Als je goed gelezen hebt dan had je kunnen zien dat ze erg wisselvallig speelden dit jaar. En over Dreef ben ik het niet met je eens, dat is een geweldige speler.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:15 schreef Angstgegner het volgende:
Heb DOVO gisteren weer eens in actie gezien. Onbegrijpelijk dat Spakenburg van deze ploeg de bekerfinale (en dat na een 2-0 voorsprong met kansen op meer) heeft verloren. Geen greintje zelfvertrouwen, voetbalintellect en scorend vermogen. Voor Martin van der Meijden zal er wel een standbeeld in Veenendaal worden opgericht, want hij kreeg het alleen al in de verlenging voor elkaar om drie levensgrote kansen te missen. De verdedigers van DETO konden niet meer op hun benen staan.
Ik denk dat het voor DOVO uitstel van executie is, want een ploeg met zo weinig kwaliteiten (en dat geldt ook voor de zwaar overschatte middenvelder Bas Dreef) heeft in feite niets in de hoofdklasse te zoeken. En als ik DOVO-supporter was zou ik van de aankopen tot nu toe ook niet bepaald vrolijk worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |