Ja weet ik Pikhoofd... Ben er zelf geweest. Maar van de zondag bedoelde ik! Westlandia en Baronie dus!quote:Op maandag 18 mei 2009 10:44 schreef Pikhoofd het volgende:
Rijnsburgse Boys met 5-4.
Lulkop!quote:Op maandag 18 mei 2009 13:48 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Ja weet ik Pikhoofd... Ben er zelf geweest. Maar van de zondag bedoelde ik! Westlandia en Baronie dus!
Nee, uitje4life :pquote:
Gescheurd en speelt helemaal niet meer(lijkt mij).quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:09 schreef uitje4life het volgende:
Bij Rijnsburgse Boys heeft Joost Kuhlmann iets met zijn enkelbanden, dus die speelt waarschijnlijk niet zaterdag. En ik hoorde ook dat Ascencion zaterdag boos weg is gegaan omdat hij niet in de basis stond en dat hij niet meer terugkomt... Ben benieuwd hoe dit opgelost gaat worden!
Oh, dinsdag zeiden ze niet gescheurd... Maar goed, dan wordt het tijd voor André 'de slinger' van Egmond.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gescheurd en speelt helemaal niet meer(lijkt mij).
Geef dat even door aan de spelers, dan hoeven we niet teveel te doen dinsdag tegen een toch wat zwakker IJsselmeervogels, door 4 schorsingen! Wie heeft trouwens de penaltyserie gewonnen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 22:23 schreef F1Bas het volgende:
dan maar die Uien!
5-4 voor Harkema...quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Geef dat even door aan de spelers, dan hoeven we niet teveel te doen dinsdag tegen een toch wat zwakker IJsselmeervogels, door 4 schorsingen! Wie heeft trouwens de penaltyserie gewonnen?
Grappige 'foto van de week' op VoZ, als je alleen let op Cairo en de RBB-speler op de grond (volgens mij Danny van der Vijver).
Ik neem aan data Leitoe er ook bij is, of is hij ook al geblesseerd?quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:08 schreef uitje4life het volgende:
knappe prestatie van de Boys! Nu hopen dat RBB zich niet laat verrassen door de Harekieten... ik ben benieuwd wie er voorin staan naast Cairo. Ik gok op André van Egmond en Dick Zwarthoed!
Ach, leuk die kansen voor de Boysquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:20 schreef Sybesma het volgende:
Dik verdiende overwinning voor de Boys.
Ik vond IJsselmeervogels behalve vlak voor en na rust erg zwak al moet gezegd worden dat de Boys zeer goed speelden. Het had ook zomaar 6-1 kunnen worden. Een misser van de Boys alleen op de keeper in de eerste helft en in de tweede helft ook nog een aardige kans. De Vogels zetten hier niet veel tegenover.
Wel of geen Slager? Anders pas ik het even aan in de gegevens. Op VoZ geven ze hem nog altijd aan Slager.quote:
1e goal was van van der Heijden, de rest van Slager. Barto heeft niet gescoord.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:47 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wel of geen Slager? Anders pas ik het even aan in de gegevens. Op VoZ geven ze hem nog altijd aan Slager.
Nou F1BAS, ik (ondanks mijn username hier) heb 100% de voorkeuer voor de Vogels. Ik schreef dit dus niet als supporter van de Boys of zo. Nee als liefhebber van IJsselmeervogels.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:03 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ach, leuk die kansen voor de Boysmaar als Opschoor een paar minuten naar rust de 2-2 erin knalt(die MOET er gewoon in) was het gewoon weer gelijk. En nee, dan zag ik de Boys niet meer winnen.
Maar goed de nederlaag was terecht omdat onze verdediging liep te schutteren. En Axwijk is normaal gewoon samen met Bas Mooij erg goed. Nee, dinsdag winnen we ook niet hoor, gewoon volgend jaar weer beter want echt veel concurrentie is er momenteel niet in de Hoofdklasse B.
Volgend jaar hopelijk met een betere vorm en een complete voorhoede.
Twee schorsingen, Tosch en Bronckhorst.quote:Op donderdag 21 mei 2009 23:07 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Geef dat even door aan de spelers, dan hoeven we niet teveel te doen dinsdag tegen een toch wat zwakker IJsselmeervogels, door 4 schorsingen! Wie heeft trouwens de penaltyserie gewonnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |