abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 maart 2009 @ 14:35:10 #26
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_67039113
Zit wellicht wat bij inderdaad. Maar Ruizendaal geschorst, rood gekregen laatst. Waarschjinlijk ook nog wel deze wedstrijd, maar dat weet ik niet precies.
Ik ben benieuwd wat Sparta-GVVV wordt, kan best wel eens een leuke wedstrijd worden.

Vreemd trouwens dat Molenaar op de bank zit bij Volendam. Hadden ze dat nou maar tegen DOVO ook gedaan .
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_67047882
Spectaculair duel, Jodan Boys - Geinoord, 4-4!

Verder de Vogels weer niet gewonnen, Spakenburg verliest bij Kozakken Boys, DOVO pakt een punt tegen Hoek en Nijkerk - GVVV ook 0-0. Dikke zege voor Zwaluwen '30 thuis tegen SDCP!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 14 maart 2009 @ 22:14:45 #28
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_67053234
SDCP is ook absoluut geen wonderploeg. Die gasten willen niet voetballen, zelfs niet voor eigen publiek.
Be your best
pi_67063738
Kozakken Boys haalt Frank Broers van Go Ahead Eagles. IJsselmeervogels zou volgens hun forum gaan shoppen bij Hollandia (Ivo Rottiné, Klaas Vriend) en daarnaast de profs Said Bakkati (Go Ahead Eagles) en Etienne Shew-Atjon (FC Utrecht) willen halen.

Volgende week een belangrijke pot voor DOVO, uit bij Zwaluwen '30 inhalen!
www.thuisuiteten.nl
pi_67063762
Speeldag 20

AFC Ajax - Bennekom 0-1 (0-0)
48. 0-1 Vincent Zuiderwijk
Rood: Furghill Lie-A-Kwie (AFC Ajax)

DOVO - Hoek 1-1 (1-0)
43. 1-0 Leon Toonen 76. 1-1 Stijn Mahieu
Bijzonderheid: Ferry Alfons (Hoek) mist strafschop

Jodan Boys - Geinoord 4-4 (2-3)
8. 0-1 Oussama Belkaraouia 11. 0-2 Paul Roestenburg 29. 1-2 Aziz El Bouazatti 31. 1-3 Elvin Hardeveld 33. 2-3 Mitchel Heerkens 53. 2-4 Mark Daalderop 67. 3-4 Sander van Gool 85. 4-4 Aziz El Bouazatti
Bijzonderheid: Twee treffers Jodan Boys afgekeurd

Kozakken Boys - Spakenburg 2-1 (0-0)
69. 1-0 Dennis Verhoef 84. 2-0 Richie Basoski 90. 2-1 Robert Verschraagen

Sparta Nijkerk - GVVV 0-0 (0-0)

IJsselmeervogels - Volendam 0-0 (0-0)

Zwaluwen '30 / Henver - SDC Putten 5-0 (2-0)
1. 1-0 Sergio Parris 16. 2-0 Sergio Parris 49. 3-0 Hans van de Woude 76. 4-0 Sylvanus Owusu 82. 5-0 Niels Joren

STAND

1. IJsselmeervogels 19-42
2. Sparta Nijkerk 19-35
3. Hoek 19-33 (+10)
4. Bennekom 19-33 (+8)
5. GVVV 19-29 *
6. Spakenburg 19-27 *
7. Kozakken Boys 19-26 (+2)
8. Volendam 19-26 (+1)
9. Jodan Boys 19-21
10. SDC Putten 19-20
11. Zwaluwen '30 / Henver 18-19
12. DOVO 18-17
13. AFC Ajax 19-17
14. Geinoord 19-15

*= één punt in mindering

Topscorers:

1. Dennis van Meegdenburg (GVVV) 14
2. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 13
3. Thijs Houwing (Spakenburg) 10
=. Stijn Mahieu (Hoek) 9
5. Jaap Molenaar (Volendam) 9
=. Albert van Nijhuis (SDC Putten) 9
=. Clint van der Wal (Bennekom) 9
=. Jeffrey Winter (IJsselmeervogels) 9
=. Marruchen Zimmerman (Kozakken Boys) 9

Aziz El Bouazatti maakte er twee voor Jodan Boys bij de spectaculaire 4-4 tegen Geinoord

Uitslagen zaterdaghoofdklasse
www.thuisuiteten.nl
pi_67074660
quote:
Op zondag 15 maart 2009 11:48 schreef methodmich het volgende:
IJsselmeervogels zou volgens hun forum gaan shoppen bij Hollandia (Ivo Rottiné, Klaas Vriend) en daarnaast de profs Said Bakkati (Go Ahead Eagles) en Etienne Shew-Atjon (FC Utrecht) willen halen.
De meesten namen kloppen niet. Op Ivo Rottiné na.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_67134939
Wat vinden jullie eigenlijk van het nieuwe voorstel voor wat betreft de Topklasse?
  dinsdag 17 maart 2009 @ 15:07:17 #33
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_67137548
ik vind dat ze het op regio moeten doen, ik heb geen zin in verre uitwedstrijden. En dan gewoon op zaterdag, tenzij 2 clubs die tegen elkaar spelen, op zondag willen spelen!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_67137973
Ze gaan het dus niet op regio doen, maar op zaterdag en zondag. Dat houdt dus in dat je wedstrijden kunt krijgen tussen Hoek en Harkemase Boys. Beide ploegen liggen 341 km bij elkaar vandaan. Persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken dat ik zo'n eind in de bus zou moeten zitten.

De reisafstanden worden dus inderdaad een stuk groter. Ben ik ff blij dat Spakenburg lekker centraal ligt (Ow ja, we moeten ons wel eerst nog ff plaatsen natuurlijk)
pi_67175824
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 15:19 schreef Wunderlichius het volgende:
Ze gaan het dus niet op regio doen, maar op zaterdag en zondag. Dat houdt dus in dat je wedstrijden kunt krijgen tussen Hoek en Harkemase Boys. Beide ploegen liggen 341 km bij elkaar vandaan. Persoonlijk zou ik er niet aan moeten denken dat ik zo'n eind in de bus zou moeten zitten.

Gewoon onderweg stoppen bij de Raayberg onderweg dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_67181037
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 17:17 schreef methodmich het volgende:

[..]

Gewoon onderweg stoppen bij de Raayberg onderweg dan.
Het risico dat je daar dan blijft hangen met een paar goudgele rakkers is dan veel te groot

Lees overigens op hoofdklasse.org dat Spakenburg en IJsselmeervogels beiden interesse hebben in Ivo Rottiné. Spakenburg heeft verder interesse in Klaas Vriend van Hollandia. Zowel Dick de Boer als Roy Wesseling zijn in Hoorn wezen kijken naar de spelers.

[ Bericht 4% gewijzigd door Wunderlichius op 18-03-2009 21:18:59 ]
pi_67208914
Shane Arana Barrantes van FC Omniworld (BVO) naar Spakenburg
  donderdag 19 maart 2009 @ 18:51:43 #38
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_67214069
Voor zover je Omniworld nog als BVO kunt bestempelen .

Belangrijke wedstrijd voor DOVO zaterdag, die waarschijnlijk niet in winst omgezet gaat worden. Ben ook wel benieuwd naar de wedstrijd tegen GVVV, zeker wanneer DOVO zou winnen en GVVV nog een keer verliest. Dan wordt t écht leuk! Jammer dat ik er niet ben, en om nou 50 euro te gaan betalen om heen en weer te komen vliegen... Daar moet ik nog maar over nadenken. Wellicht als ik t met werk kan combineren. Dus wanneer iemand nog iets te werken weet dat een beetje betaalt kan ik naar de derby .
Be your best
pi_67272951
Tsjonge, DOVO weer verloren. Het begint daar nu echt 5 voor 12 te worden. De trainerswissel lijkt ook nog niet echt veel effect te sorteren. Waarom gaat het zo slecht aan de rode kant in Veenendaal? Het spelersmateriaal is toch niet zo beroerd.
pi_67274739
Volgens het stukje op VoZ waren ze beter, maar kunnen ze geen degradatievoetbal spelen. Zwaluwen '30 is daar natuurlijk wat bekender mee.

Hier nog een artikel uit de Dordtenaar over Kozakken Boys-aanwinst Frank Broers:
quote:
Kozakken Boys-aanwinst Frank Broers was al vroeg volwassen

Hij debuteerde op twintigjarige leeftijd met NAC in de Arena tegen Ajax. Elf seizoenen, bijna 250 wedstrijden, drie promoties en vier clubs (FC Emmen, Sparta, VVV-Venlo en Go Ahead Eagles) verder, kiest de ervaren verdediger Frank Broers voor zijn eigen bedrijfje én Kozakken Boys. Een nadere kennismaking.

JAN VOLWERK

OOSTERHOUT

Zijn jeugd. ,,Ik ben in Alkmaar geboren, maar in Brabant opgegroeid. Mijn vader, mijn ooms en mijn neven, ze zaten allemaal op hockey. Ik vond alles leuk en deed aan tennis, hockey en vanaf mijn vijfde jaar aan voetbal. Bij de kabouters van SV Eendracht uit Groesbeek, mijn eerste club. Nadat ik rond mijn tiende verhuisde naar Oosterhout, moest ik kiezen. Die keus was voor mij niet moeilijk: voetbal. Ik kwam bij TSC Oosterhout in D1. In de spits of als linksbuiten. NAC had al snel belangstelling, maar ik moest van mijn vader mijn school afmaken. Als vroege leerling was ik op mijn vijftiende klaar en mocht ik naar het CIOS in Sittard. En naar NAC. In die tijd ben ik snel volwassen geworden. Ik woonde al op mezelf, al ging ik na de training bij NAC en voor de terugreis per trein naar Sittard nog wel even thuis eten. Ik heb het CIOS afgemaakt, inclusief mijn trainersdiploma’s TC3 en TC2. Voor TC1 had ik helaas geen tijd meer, omdat ik in die tijd in NAC 1 kwam.’’

Zijn debuut. ,,Als je bij de A-selectie van een profclub komt, begint je opleiding opnieuw. In de jeugd was ik gewend om de beste te zijn. Nu was ik de slechtste. Ogen open houden en hard knokken en niet de arrogante of bijdehante meneer uithangen. Ik heb wat op mijn flikker gehad in het begin. Van ervaren spelers als John Karelse, Alfred Schreuder, Geert Brusselers en Jeffrey van As. Ik stond niet meer voorin. Bij de beloften werd ik tegen Ajax in de Meer als linksachter getest. Ik schakelde toen Márcio Santos uit, dat jaar Ajax duurste aankoop in de historie, en bleef daarna verdediger. Mijn debuut in het eerste elftal was ook tegen Ajax. In de Arena, kwartfinale beker. We verloren wel, maar het debuut was onvergetelijk.’’

Zijn blessure. ,,In het tweede seizoen in NAC 1 raakte ik zwaar geblesseerd. Bij een tackle op de training raakte mijn enkel bekneld en scheurde ik alles af. Ik dacht einde voetballoopbaan. Acht maanden later voetbalde ik weer. Wel met beperkingen. Ik was minder snel en minder wendbaar. De reden ook dat ik voor de eredivisie net steeds tekort kwam. Ik ben er wel trots op dat ik bijna vijftig wedstrijden voor NAC heb gespeeld en jarenlang in de top van de eerste divisie heb gespeeld.’’

Zijn trainers. ,,Henk ten Cate is misschien wel de beste voetbaltrainer die ik heb meegemaakt. In sociaal opzicht en op het gebied van communicatie was hij echter zeker niet mijn trainer. De beste trainer in alle opzichten vind ik Ruud Brood. Een dolletje als het kan, serieus als het moet. En Ten Cate hebben we trouwens een keer flink te pakken gehad. Tijdens een trainingskamp met NAC op de Canarische Eilanden. We kregen permissie om ’s avonds te stappen. Als we maar om half elf thuis in het hotel waren. Keurig op tijd meldden we ons bij Ten Cate in de lobby en wensten hem welterusten. Een man of acht klom vervolgens uit het raam en stapte in taxi’s die nog stonden te wachten en dook het nachtleven weer in tot een uur of vier. De derde nacht ging Brian Roy voor het eerst mee. Maar toen hij zich van zijn balkon af liet glijden, kwam hij verkeerd neer. Het gevolg: een barst in zijn voet. Op de training de dag erna hoorden we een schreeuw. Brian gilde het uit. Trainer ik ben op een steen gaan staan. Ten Cate schold direct manager Jan Rab uit. Hoe kun jij zo stom zijn om zo’n slecht veld te regelen? Wij gierden het uit van de pret.’’

Nieuw begin. ,,Ik kan terugkijken op een heerlijk voetballeven. Hoogtepunt? De wedstrijd met NAC in de Kuip tegen Feyenoord. In 1999, 2-2 en Feyenoord werd kampioen. Wat een sfeer. Nu is het genoeg. Ik ben vorig jaar voor de derde keer aan mijn enkel geopereerd. Acht, negen keer trainen per week is te veel. En ik run een eigen bedrijfje.’’
En:
quote:
’Ik heb Van Seeters vast gewaarschuwd’

OOSTERHOUT - Frank Broers (31) kijkt uit naar zijn avontuur bij Kozakken Boys.

,,Een mooie club met een fanatieke trouwe aanhang. Ik heb ook met IJsselmervogels gesproken. Maar ik heb geen zin meer om ver te reizen en Kozakken Boys is ook een topamateurclub. De fans kunnen gerust zijn. Ik kom niet naar Werkendam om af te bouwen. Ik wil ook zeker mijn verantwoordelijkheid nemen. Samen met Christian Opschoor, met wie ik bij NAC nog samen heb gespeeld, ga ik de zeker de kar trekken. Ik heb Kozakken Boys al een paar keer zien spelen. Een leuke ploeg. Alleen in tactisch en organisatorisch opzicht zie ik nog wel verbeterpunten. Ik heb trainer Ad van Seeters, met wie ik een prima gesprek heb gehad, al gewaarschuwd. Ik zal vaak de confrontatie met hem opzoeken. Maar wel positief hoor, en alleen met de bedoeling om het elftal beter te maken. Ik ben ook wel een leiderstype en de dialoog met trainers heb ik heel mijn voetballeven al gezocht. Als tien spelers iets vonden, was ik altijd de boodschapper. Ik wil later ook zelf trainer worden. Ik ben benieuwd hoe ik met een selectie van twintig mensen kan omgaan.’’
www.thuisuiteten.nl
pi_67295431
Inhaalduel

DOVO - Zwaluwen '30 / Henver 0-1 (0-1)
4. 0-1 Marcel Koning

STAND

1. IJsselmeervogels 19-42
2. Sparta Nijkerk 19-35
3. Hoek 19-33 (+10)
4. Bennekom 19-33 (+8)
5. GVVV 19-29 *
6. Spakenburg 19-27 *
7. Kozakken Boys 19-26 (+2)
8. Volendam 19-26 (+1)
9. Zwaluwen '30 / Henver 19-22
10. Jodan Boys 19-21
11. SDC Putten 19-20
12. AFC Ajax 19-17 (-14)
13. DOVO 19-17 (-19)
14. Geinoord 19-15

*= één punt in mindering

Topscorers:

1. Dennis van Meegdenburg (GVVV) 14
2. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 13
3. Thijs Houwing (Spakenburg) 10
=. Stijn Mahieu (Hoek) 9
5. Jaap Molenaar (Volendam) 9
=. Albert van Nijhuis (SDC Putten) 9
=. Clint van der Wal (Bennekom) 9
=. Jeffrey Winter (IJsselmeervogels) 9
=. Marruchen Zimmerman (Kozakken Boys) 9

De curieuze eerste seizoensgoal van Marcel Koning was genoeg voor Zwaluwen '30 om het degradatieduel bij DOVO te winnen

Uitslagen zaterdaghoofdklasse
www.thuisuiteten.nl
pi_67321877
Wat nieuws over Sparta Nijkerk,

Guus Reurink stopt, is chirurg en kan dat met het voetbal niet goed combineren,was de laatste tijd belangrijk voor Sparta.
Frank Corba vertrekt naar Roda 46, stond altijd wissel dus logische keus.
Voor de rest hebben de meeste bij getekend.

Ijsselmeervogels heeft vorige week gesprek gehad met Stefan Fredriksen,het is nog onduidelijk of de rappe aanvaller blijft of vertrekt.Overigens wilde Ijsselmeervogels ook Niels Buijtenhuis en Joris van Rooijen maar die blijven bij Sparta Nijkerk.

Maurice van der Wilt , Die vertrekt bij Spakenburg staat in de belangstelling van Sparta Nijkerk en Dovo.

Op dit moment traint Mustafa Aydin verleden bij Go Ahead Eagles mee bij Sparta Nijkerk,hij heeft nog geen besluit genomen wat hij gaat doen na dit seizoen.
pi_67322118
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:15 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:

Guus Reurink stopt, is chirurg en kan dat met het voetbal niet goed combineren,was de laatste tijd belangrijk voor Sparta.

Ijsselmeervogels heeft vorige week gesprek gehad met Stefan Fredriksen,het is nog onduidelijk of de rappe aanvaller blijft of vertrekt.Overigens wilde Ijsselmeervogels ook Niels Buijtenhuis en Joris van Rooijen maar die blijven bij Sparta Nijkerk.

Maurice van der Wilt , Die vertrekt bij Spakenburg staat in de belangstelling van Sparta Nijkerk en Dovo.

Op dit moment traint Mustafa Aydin verleden bij Go Ahead Eagles mee bij Sparta Nijkerk,hij heeft nog geen besluit genomen wat hij gaat doen na dit seizoen.
Hallo SpartaNijkerk!
Weet jij iets van dat Mitchell Poot na dit seizoen naar Nunspeet gaat?
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_67338786
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:15 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:

Van der Wilt zal voor zowel Sparta N. als DOVO een prima aanwinst zijn. Voor hem zelf zou het beter zijn om naar Sparta N. te gaan.

Voor wat betreft Stefan Frederiksen: die wil zelf graag naar IJsselmeervogels (een gevoel wat ik noot zal begrijpen ).

Verder ben ik benieuwd of Spakenburg op korte termijn nog nieuwe en vertrekkende spelers bekend zal maken.
pi_67362594
Dat zal ongetwijfeld. Zullen wel mikken op spelers uit de JL, het zondagvoetbal of Sparta Nijkerk denk ik?
www.thuisuiteten.nl
pi_67363905
quote:
Op maandag 23 maart 2009 13:24 schreef HPayne het volgende:

[..]

Hallo SpartaNijkerk!
Weet jij iets van dat Mitchell Poot na dit seizoen naar Nunspeet gaat?

Ja ik hoorde die geruchten ook en Sparta Nijkerk heeft al 3 aanvallers aangetrokken dus ik denk dat hij wel naar Nunspeet gaat.
pi_67363938
quote:
Op maandag 23 maart 2009 21:38 schreef Wunderlichius het volgende:

[..]

Van der Wilt zal voor zowel Sparta N. als DOVO een prima aanwinst zijn. Voor hem zelf zou het beter zijn om naar Sparta N. te gaan.

Voor wat betreft Stefan Frederiksen: die wil zelf graag naar IJsselmeervogels (een gevoel wat ik noot zal begrijpen ).

Verder ben ik benieuwd of Spakenburg op korte termijn nog nieuwe en vertrekkende spelers bekend zal maken.
Ja maar de vraag is bij Frederiksen of ihj dit seizoen gaat of volgend seizoen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:26:56 #48
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_67367298
Kooijman trouwens de rest van het seizoen geblesseerd... Hoe scheur je je nier?!

DOVO moet eens een schop onder de kont krijgen; sinds ik weg ben is het er niet echt beter op geworden... Volgend jaar dan maar weer kampioen.
Be your best
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:23:05 #49
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_67371554
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:26 schreef deejaylethal het volgende:
Kooijman trouwens de rest van het seizoen geblesseerd... Hoe scheur je je nier?!

DOVO moet eens een schop onder de kont krijgen; sinds ik weg ben is het er niet echt beter op geworden... Volgend jaar dan maar weer kampioen.
Hoe scheur je een nier? Vraag het Agilar Agilera. Ongelofelijk inderdaad.

Volgend jaar Kampioen???
Bedoel je daarmee dat ze dat in de 1e klasse worden? Dat betekent namelijk dat ze zeker de slag om de Topklasse gaan missen. Je zult dan als promovendus weer kampioen moeten worden om in de topklasse te komen.

Wonder boven wonder lekt de TC van IJsselmeervogels een keer niet. Veel van de namen die naar buiten gebracht worden kloppen niet. Tot nog toe alleen Rottiné en Frederiksen, maar die info kwam dan ook van de andere kant. Hoofdklasse.org doet zijn best om net zo onbetrouwbaar te worden als ijsselmeervogels.com.

Goed... Tipje van de sluier

B V
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:23:43 #50
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_67374133
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:23 schreef 5-Sterren het volgende:
B V
Zijn dat initialen? Is het iemand uit het Betaald Voetbal? (zou dan ook van de Vogels zelf kunnen zijn natuurlijk ) heeft hij zelf een BV?

Hoofdklasse of uit het betaalde voetbal is the question?
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')