quote:Kozakken Boys mag bij DOVO geen averij oplopen
WERKENDAM - Het inhaalduel bij DOVO beslist zaterdag welke kant Kozakken Boys op mag kijken in de slotfase van het seizoen: naar boven of naar beneden.
,,Het is een cruciaal treffen,’’ beaamt trainer Ad van Seeters. ,,DOVO staat op de twaalfde plek, maar heeft maar vier punten minder. We mogen dus geen averij oplopen. Dan zal de beleving wel in orde moeten zijn, want ik vond dat we op dat gebied in de laatste thuiswedstrijd tegen Ajax tekort schoten.’’
DOVO daarentegen verzamelde de voorbije weken op basis van pure werklust belangrijke punten. In Veenendaal missen de ‘boys’ de geschorsten Michael Samuel en Elroy Boonstoppel. De Brabantse club is in beroep gegaan tegen de extra straf van twee wedstrijden voor Arie Lock, naar aanleiding van diens rode kaart in de uitwedstrijd tegen Volendam.

Er zijn leukere plekken om kampioen te worden, in ieder geval alvast gefeliciteerdquote:Op zondag 12 april 2009 00:35 schreef F1Bas het volgende:
Eindelijk weer eens een goede wedstrijd gezien! De vorm begint net op tijd weer te komen.
Volgende weekend kampioen worden, uit bij Geinoord.

Klopt maar de busreis terug wordt zeker gezellig.quote:Op zondag 12 april 2009 00:56 schreef HPayne het volgende:
[..]
Er zijn leukere plekken om kampioen te worden, in ieder geval alvast gefeliciteerd

Als je het hele seizoen bekijkt is het niet zo vreemd hoor dat Spakenburg heeft verloren bij SDC Putten. Op de één of andere manier krijgt trainer Dick de Boer de ploeg niet aan het voetballen. Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij de juiste man is voor Spakenburg. Of het verlies tegen SDC Putten nou in jullie voor- of nadeel is boeit me niet zo, dan moet DOVO zelf de punten ook maar pakken tegen Spakenburgquote:Op zaterdag 11 april 2009 20:36 schreef deejaylethal het volgende:
Vreemd vooral dat Spakenburg het laat liggen. En zeker in ons nadeel!
DOVO heeft vandaag een geweldige 3-2 overwinning geboekt na twee maal op achterstand te zijn gekomen. Eindelijk een keer de wedstrijd van Thijs van Tent Beking.

quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:22 schreef methodmich het volgende:
IJsselmeervogels kampioen geworden. F1Bas, gefeliciteerd!!!
Geinoord na vier jaar gedegradeerd. Morgen de update etc.

Leuk team, met aardige voetballers. En best een leuk sportpark. Ze zijn helaas echter nog niet veilig, al zit rechtstreeks degraderen er niet meer in.quote:Op maandag 20 april 2009 09:59 schreef knars het volgende:
En daar pakt de goudse trots toch weer mooi een puntje in Spakenburg. Mooi hoor.
Leuk dat ze het zo degelijk blijven doen, dat besef begint nu ook een beetje tot de gouwenaren door te dringen. De kinderen uit de buurt willen tegenwoordig ook bij Jodan Boys voetballen ipv de "wijk" clubs Olympia, ONA, DONK en GSV, terwijl Jodan Boys altijd een wat saaier (christelijk) imago had. Jodan Boys heeft, voor zover ik begreep, onlangs al een ledenstop voor de pupillen af moeten kondigen

RTV Utrecht berichtte over die Tony Tol.quote:Op dinsdag 21 april 2009 22:57 schreef 5-Sterren het volgende:
IJsselmeervogels zou dan Tony Tol van Jong Utrecht hebben gestrikt. Of dit klopt?
Hmmm, mij onbekend.
Er staan in ieder gevel twee spelers met de dezelfde achternaam in de belangstelling. Het zijn geen broers.
IJsselmeervogels gaat tot de kampioenscompetitie niet meer trainen op maandag. Wesseling zal dan wel bij de jong bvo competitiewedstrijden gaan kijken.

Ja, zo heb ik gehoord inderdaad. Volgende week kan ik het zelf weer een keer zien tegen Ajax, dan moeten toch écht drie punten gepakt worden.quote:Op zondag 26 april 2009 10:37 schreef Wunderlichius het volgende:
Nou deejaylethal, als DOVO-supporter zou ik me nu wel ernstig zorgen maken. Wat een zwakke vertoning gisteren. Wij speelden wel een redelijke pot voetbal, maar werden werkelijk geen centimeter dwars gezeten door DOVO. Aan niets was te zien dat de Veenendalers voor lijfsbehoud voetbalden.

Dat is wel erg, maar ik zie de relevante link met de zaterdaghoofdklasse niet...quote:Op woensdag 29 april 2009 01:08 schreef knars het volgende:
Dat van die minderjarige aanranders in Gouda was overigens achter het voetbalveld tijdens Jodan Boys - Ajax

Dus DOVO in de halve finale tegen FC Chabab. Hebben gisteren met 3-0 gewonnen van IJsselmeervogels. Alle drie de doelpunten werden gescoord door Nick Soolsma. Soolsma speelt volgend jaar overigens voor het ambitieuze Young Boys uit Haarlem.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:53 schreef deejaylethal het volgende:
Simpele winst in de kwartfinale van de beker vanavond: 3-0 gewonnen van 1A kampioenskandidaat Odin '59. Nu wordt het DOVO tegen de Vogels of FC Kebab...

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |