abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70449985
Wanneer zal de nieuwe spits van Spakenburg bekend worden? Ben wel benieuwd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70450000
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 18:47 schreef Wunderlichius het volgende:
Zelfs "onze" Christy Bonevacia gaat het proberen via het VVCS team. Ik hoop van ganser harte dat hij ergens onderdak weet te vinden

Ik mis een degelijke onderbouwing in je bericht. Maar zo vreemd is het niet dat Bonevacia dit gaat proberen, omdat hij in het afgelopen seizoen ook een paar keer heeft geprobeerd om weg te komen. Bovendien heeft Spakenburg hem vorig seizoen uit dit elftal geplukt. Na de wedstrijd tegen IJsselmeervogels heeft hij al aangekondigd weer wedstrijden te gaan spelen voor het VVCS-team.
pi_70450062
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:43 schreef methodmich het volgende:
Wanneer zal de nieuwe spits van Spakenburg bekend worden? Ben wel benieuwd.

Ik hoop zo spoedig mogelijk, want we kunnen na het vertrek van Maurice van der Wilt nog wel een goede aanvaller gebruiken. Het ziet er naar uit dat ook rechtsback Richard Rademaker, dit seizoen door het nodige blessureleed geveld, de start van de competitie niet gaat halen. Dit heeft alles te maken met een onwillige knie. Verwacht dat er voor hem geen nieuwe speler wordt binnengehaald.
pi_70471602
lijkt me ook geen verassing dat er geen nieuwe speler komt, want er komen meer spelers dan dat er gaan bij spakenburg. en dat zijn ook nog eens vooral verdedigers. bovendien kan barantes ook op back
pi_70526420
quote:
Op zondag 28 juni 2009 16:44 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Ik mis een degelijke onderbouwing in je bericht. Maar zo vreemd is het niet dat Bonevacia dit gaat proberen, omdat hij in het afgelopen seizoen ook een paar keer heeft geprobeerd om weg te komen. Bovendien heeft Spakenburg hem vorig seizoen uit dit elftal geplukt. Na de wedstrijd tegen IJsselmeervogels heeft hij al aangekondigd weer wedstrijden te gaan spelen voor het VVCS-team.
Je weet dat onderbouwen niet mijn sterkste punt is . Ik zal het toch eens proberen... Bonevacia heeft op mij geen onuitwisbare indruk gemaakt vorig seizoen. Met de versterkingen voor komend seizoen (bv. Rottiné en Roodbeen) verwacht ik dat Bonevacia niet heel erg veel aan spelen toe zal komen (omdat ik bijvoorbeeld zelfs Jos Bouw, ook een speler die het komend seizoen waarschijnlijk lastig zal krijgen, liever zie spelen dan Bonevacia). Als laatste vind ik Bonevacia ook iemand die zich meer buiten dan in de groep begeeft.

Maar goed, dit is slechts mijn mening. Wellicht zijn er ook supporters die Bonevacia op handen dragen en hem één van de beste spelers van Spakenburg vinden.

Is de knieblessure van Rademaker overigens een nieuwe blessure? Is zijn enkel inmiddels weer helemaal genezen?

[ Bericht 5% gewijzigd door Wunderlichius op 30-06-2009 21:26:37 ]
pi_70763383
Maarten Woudenberg naar Spakenburg

De 25-jarige middenvelder Maarten Woudenberg heeft overschrijving aangevraagd naar Spakenburg. Woudenberg is afkomstig van Veendam, waarvoor hij in de twee afgelopen twee seizoenen 64 competitieduels speelde, waarin hij in totaal acht keer scoorde. Daarvoor speelde hij vijf seizoenen voor Volendam, de Jupiler League-club uit zijn woonplaats. Bij de wijdbroeken kwam Woudenberg 87 keer in actie in een competitiewedstrijd, waarin hij vijf keer doel trof. Momenteel maakt hij deel uit van het VVCS-team voor werkloze profs. Als zich geen betaalde club meldt voor Woudenberg, speelt hij in het nieuwe seizoen voor Spakenburg

bron: website s.v. Spakenburg

Dus nog een nieuwe aanwinst voor Spakenburg, maar niet de gewenste spits. Op hoofdklasse.org lees ik dat Woudenberg ook als rechtsback uit de voeten kan. Misschien toch een vervanger/back-up voor Richard Rademaker?

Overigens speelt Spakenburg in de eerste ronde van de KNVB beker een uitwedstrijd tegen Hilversum. Bij winst spelen de Blauwen in de tweede ronde thuis tegen MVV.
pi_70765284
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Wunderlichius het volgende:

Overigens speelt Spakenburg in de eerste ronde van de KNVB beker een uitwedstrijd tegen Hilversum. Bij winst spelen de Blauwen in de tweede ronde thuis tegen MVV.
MVV thuis moeten jullie kunnen pakken, Hilversum al helemaal.

Van HSC'21 weet ik niks, Roda JC thuis lijkt mij niet haalbaar, al weet je maar nooit.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:40:42 #283
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_70774742
De geruchtenstroom dat Andre Paus als assistent naar Twente gaat begint steeds sterker te worden.
pi_70804313
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef 5-Sterren het volgende:
De geruchtenstroom dat Andre Paus als assistent naar Twente gaat begint steeds sterker te worden.
Gerucht ontkracht:

André Paus: “Ik in beeld bij FC Twente? Complete onzin!”

Onze nieuwe trainer André Paus ontzenuwt geruchten dat hij in beeld zou zijn bij FC Twente als assistent-trainer. Dat heeft hij vandaag vanaf zijn vakantie adres laten weten.

“Ik weet nergens van! Ik concentreer mij maar op één club en dat is SV Spakenburg, al het overige is “broodje aap”, aldus de geboren Twentenaar.

pi_71099145
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 09:49 schreef Wunderlichius het volgende:

[..]

Gerucht ontkracht:

André Paus: “Ik in beeld bij FC Twente? Complete onzin!”

Onze nieuwe trainer André Paus ontzenuwt geruchten dat hij in beeld zou zijn bij FC Twente als assistent-trainer. Dat heeft hij vandaag vanaf zijn vakantie adres laten weten.

“Ik weet nergens van! Ik concentreer mij maar op één club en dat is SV Spakenburg, al het overige is “broodje aap”, aldus de geboren Twentenaar.

Komt er nog een spits voor jullie?
pi_71323668
Van hoofdklasse.org
quote:
Hoek test twee spelers

25 juli 2009 - 19:19

ZAT B - Mogelijk wordt de selectie van Hoek de komende tijd nog aangevuld. Trainer Paul Telussa laat vanaf vandaag namelijk twee spelers meetrainen met zijn groep, zo meldt de club op de eigen website. De Zeeuwen trainden vandaag voor het eerst, inclusief de twee testers. Het gaat om Joachim de Wilde en Mahamed Habib N'Diaye.

De Wilde is een 21-jarige middenvelder, die na een beenbreuk niet meer wist door te breken bij Lokeren en op zoek moest naar een nieuwe club. Hij is een neef van voormalig Rode Duivel en Anderlecht-goalie Filip de Wilde. N'Diaye is een 23-jarige linksback uit Mali, die vorig seizoen voor Hamme speelde. Ook stond hij enige tijd onder contract bij AA Gent en KV Kortrijk, waar hij meetrainde met voormalig Hoek-linksbuiten Istvan Bakx.
www.thuisuiteten.nl
pi_71402040
Zwaluwen '30 moet verder zonder Sergio Parris. Die kan vanwege zijn werk niet meer op zaterdag spelen en gaat dus bij AFC, dat na het vertrek van Malcolm Esajas naar MVV een aanvaller zocht, aan de slag.
www.thuisuiteten.nl
pi_71412490
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 17:35 schreef methodmich het volgende:
Zwaluwen '30 moet verder zonder Sergio Parris. Die kan vanwege zijn werk niet meer op zaterdag spelen en gaat dus bij AFC, dat na het vertrek van Malcolm Esajas naar MVV een aanvaller zocht, aan de slag.
Parris vond ik trouwens een erg goede speler, viel als enige op bij Zwaluwen.
pi_71428060
Zou ooit naar Lisse gaan, maar daar is ie nooit komen opdagen uiteindelijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_71493447
De Vogels hebben de nummers voor komend seizoen al bekend gemaakt:

1 keeper
2 Jasper Bolland
3 Lion Axwijk
4 Bas Mooij
5 Henri de Graaf
6 Kevin Winter
7 Raymond Bronkhorst
8 Ferdinand Katipana
9 Jeffrey Winter
10 Johan Pater
11 Andr? Kemper
12 Iwan Axwijk
13 Yannick Cornelisz
14 Wouter van Hoof
15 Tony Tol
16 Geoffrey Verweij
17 Maikel de Harder
18 Djuric Ascencion
19 Kwong Wah Steinraht
20 Robbert de Graaf
21 Hilmi Mihci
22 reservekeeper
23 Kevin Balvers
24 Guido de Graaf
25 Peter Vastenhouw
www.thuisuiteten.nl
pi_71554365
quote:
IJsselmeervogels oefent tegen Jong FC Twente
Zaterdag 1 augustus 2009
Aanstaande woensdag oefent IJsselmeervogels op de eigen Westmaat tegen het beloftenelftal van FC Twente. Het duel tussen het team van Rene Hake, hij volgde half juli Cees Lok op, en het IJsselmeervogels van Roy Wesseling zal om 19.30 aanvangen.
Dan ben je er vast bij of niet Angstgegner?

[ Bericht 4% gewijzigd door F1Bas op 03-08-2009 01:01:43 ]
pi_71568160
Het wordt tijd voor een nieuw topic. Gaat F1Bas aan de slag zoals in Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2009/10 of iemand anders? Zo niet, maak ik er later deze week wel één.
www.thuisuiteten.nl
pi_71577134
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:56 schreef methodmich het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuw topic. Gaat F1Bas aan de slag zoals in Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2009/10 of iemand anders? Zo niet, maak ik er later deze week wel één.
Sorry, ik heb helaas te weinig tijd.
pi_71583625
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 00:55 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dan ben je er vast bij of niet Angstgegner?

Hoezo, ben je bang om me tegen te komen of zo?
pi_71588984
ik ben benieuwd dit seizoen. er hebben veel ploegen zich erg versterkt. hoek, sparta nijkerk, ijsselmeervogels, spakenburg en gvvv als titelkandidaten. kozakken boys, jodan boys, zwaluwen, dovo en sdc putten gaan strijden om de subtop en de rest krijgt het moeilijk

mijn voorspelling voor komend seizoen is
1 ijsselmeervogels
2 hsv hoek
3 spakenburg
4 sparta nijkerk
5 gvvv
6 zwaluwen
7 sdc putten
8 dovo
9 bennekom
10 jodan boys
11 kozakken boys
12 odin
13 lrc leerdam
14 volendam

wie volgt????
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:00:13 #296
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_71589445
wat verdienen rottine en vriend dan?

beetje goede spelers?
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_71598183
Kozakken Boys gaat vol voor de Topklasse, liet Van Seeters zaterdag na de eerste training weten. Ik ben benieuwd of LRC zich, zonder al te noemenswaardige versterkingen, weet te redden. Zal van de week wel eens zien of ik een nieuw topic kan maken.
www.thuisuiteten.nl
pi_71620183
dan nog zie ik het niet gebeuren methodmich dat kozakken boys het haalt. het scheelde vorig jaar weinig of het ging mis voor de boys. dit jaar hebben ze broers en opschoor er dan bij, maar samuel vertrekt naar spakenburg. ik zie die jongen niet snel vervangen worden door hun of van den steenhoven of perrier.

maar we zullen het zien natuurljik
pi_71626180
Van den Steenhoven is een prima speler, kan de hoofdklasse wel aan denk ik. Maar goed, altijd afwachten.

Hoe dan ook, volgers kunnen zich Hoofdklasse B zaterdagamateurs seizoen 2009/10 daar melden!

Dan kan dit topic wegzakken.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')