quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:47 schreef Wunderlichius het volgende:
Zelfs "onze" Christy Bonevacia gaat het proberen via het VVCS team. Ik hoop van ganser harte dat hij ergens onderdak weet te vinden
quote:Op zondag 28 juni 2009 16:43 schreef methodmich het volgende:
Wanneer zal de nieuwe spits van Spakenburg bekend worden? Ben wel benieuwd.
Je weet dat onderbouwen niet mijn sterkste punt isquote:Op zondag 28 juni 2009 16:44 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Ik mis een degelijke onderbouwing in je bericht. Maar zo vreemd is het niet dat Bonevacia dit gaat proberen, omdat hij in het afgelopen seizoen ook een paar keer heeft geprobeerd om weg te komen. Bovendien heeft Spakenburg hem vorig seizoen uit dit elftal geplukt. Na de wedstrijd tegen IJsselmeervogels heeft hij al aangekondigd weer wedstrijden te gaan spelen voor het VVCS-team.
MVV thuis moeten jullie kunnen pakken, Hilversum al helemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:11 schreef Wunderlichius het volgende:
Overigens speelt Spakenburg in de eerste ronde van de KNVB beker een uitwedstrijd tegen Hilversum. Bij winst spelen de Blauwen in de tweede ronde thuis tegen MVV.
Gerucht ontkracht:quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef 5-Sterren het volgende:
De geruchtenstroom dat Andre Paus als assistent naar Twente gaat begint steeds sterker te worden.
Komt er nog een spits voor jullie?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:49 schreef Wunderlichius het volgende:
[..]
Gerucht ontkracht:
André Paus: “Ik in beeld bij FC Twente? Complete onzin!”
Onze nieuwe trainer André Paus ontzenuwt geruchten dat hij in beeld zou zijn bij FC Twente als assistent-trainer. Dat heeft hij vandaag vanaf zijn vakantie adres laten weten.
“Ik weet nergens van! Ik concentreer mij maar op één club en dat is SV Spakenburg, al het overige is “broodje aap”, aldus de geboren Twentenaar.
bron: website s.v. Spakenburg
quote:Hoek test twee spelers
25 juli 2009 - 19:19
ZAT B - Mogelijk wordt de selectie van Hoek de komende tijd nog aangevuld. Trainer Paul Telussa laat vanaf vandaag namelijk twee spelers meetrainen met zijn groep, zo meldt de club op de eigen website. De Zeeuwen trainden vandaag voor het eerst, inclusief de twee testers. Het gaat om Joachim de Wilde en Mahamed Habib N'Diaye.
De Wilde is een 21-jarige middenvelder, die na een beenbreuk niet meer wist door te breken bij Lokeren en op zoek moest naar een nieuwe club. Hij is een neef van voormalig Rode Duivel en Anderlecht-goalie Filip de Wilde. N'Diaye is een 23-jarige linksback uit Mali, die vorig seizoen voor Hamme speelde. Ook stond hij enige tijd onder contract bij AA Gent en KV Kortrijk, waar hij meetrainde met voormalig Hoek-linksbuiten Istvan Bakx.
Parris vond ik trouwens een erg goede speler, viel als enige op bij Zwaluwen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 17:35 schreef methodmich het volgende:
Zwaluwen '30 moet verder zonder Sergio Parris. Die kan vanwege zijn werk niet meer op zaterdag spelen en gaat dus bij AFC, dat na het vertrek van Malcolm Esajas naar MVV een aanvaller zocht, aan de slag.
Dan ben je er vast bij of niet Angstgegner?quote:IJsselmeervogels oefent tegen Jong FC Twente
Zaterdag 1 augustus 2009
Aanstaande woensdag oefent IJsselmeervogels op de eigen Westmaat tegen het beloftenelftal van FC Twente. Het duel tussen het team van Rene Hake, hij volgde half juli Cees Lok op, en het IJsselmeervogels van Roy Wesseling zal om 19.30 aanvangen.
Sorry, ik heb helaas te weinig tijd.quote:Op maandag 3 augustus 2009 16:56 schreef methodmich het volgende:
Het wordt tijd voor een nieuw topic. Gaat F1Bas aan de slag zoals in Hoofdklasse A zaterdagamateurs 2009/10 of iemand anders? Zo niet, maak ik er later deze week wel één.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 00:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dan ben je er vast bij of niet Angstgegner?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |