1. Als jij hier normaal post en niet persoonlijk wordt in mijn richting, zoals in je vorige bericht en zoals dat rooie vriendje van je met die belachelijke forumnaam ook dikwijls reageert jegens mij, zal ik je antwoord geven op je vragen. Als Mihci de winnende scoort tegen Spakenburg zal ik niet zo sportief zijn om jullie te feliciteren. Ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom ik rooien zou moeten feliciteren. De kans is zeer groot dat Mihci er bij de eerste derby niet eens meer is, zoals ik in mijn vorige post reeds verwoordde.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef ABZH het volgende:
[..]
-edit-
Mijn vraag was en is of je zo sportief bent om ons te feliciteren als hij de winnende scoort tegen jullie. graag een inhoudelijke reactie, indien mogelijk.
Verder wil ik je er vriendelijk op wijzen dat IJsselmeervogels geen laaste maar 2e is geworden in de strijd om de zaterdagtitel. Dus ik weet niet zo goed waar je "het lachtertje van" op baseert.
Daarnaast zou het je sieren om iets minder neerbuigend te spreken over de beste amateurclub van Nederland.
Jammer, had best naar A gewild(niet dat het aan de orde was). Hou wel van een paar 'nieuwe' clubs erbij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:44 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan Indelingen hoofdklasse 2009/10 dit de discussie weer wat vriendelijker maken?
Roept u maar, wie zijn de kanshebbers voor de topklasse? Wat kunnen de promovendi?
Weer laat je in deze post zien dat je er niet veel van snapt, dat je alleen maar indruk probeert te maken met feitenkennis. Op basis van die feitenkennis trek je de raarste conclusies, zonder visie, zonder inzicht ongenuanceerd zwetsen. Niet zo gek dat je nergens meer welkom bent.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:10 schreef Angstgegner het volgende:
-edit-
Het grote IJsselmeervogels zou met twee vingers in de neus even de zaterdagtitel winnen en daarna ook nog even de algemeen amateurtitel meepakken. We hebben allemaal kunnen zien hoe het afgelopen is.
Ik praat over twee bepalende spitsen, die in normale doen goed zijn voor veertig goals, twintig per persoon om precies te zijn. Als bij IJsselmeervogels Kevin Winter aan banden wordt gelegd, kunnen de overige spelers er net zo goed mee stoppen, want dan is het voetbal niet om aan te zien. Harkemase Boys en Rijnsburgse Boys legden de zwakke plekken genadeloos bloot en schakelden Winter keurig uit. Ook met Bas Mooij in de gelederen zou IJsselmeervogels kansloos zijn geweest.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jammer, had best naar A gewild(niet dat het aan de orde was). Hou wel van een paar 'nieuwe' clubs erbij.
Denk dat er dit seizoen niet weer zo heel veel concurrentie is, zie alleen Sparta en Svs nog in de buurt komen.
Hoek is ook niet slecht. En Kozakken Boys heeft ook weer hoge verwachtingen. Ben wel benieuwd wie voor de eerste vier gaan spelen. Ook GVVV is altijd lastig te bespelen en Zwaluwen '30 / Henver hoopt zelf te kunnen gaan verrassen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:51 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jammer, had best naar A gewild(niet dat het aan de orde was). Hou wel van een paar 'nieuwe' clubs erbij.
Denk dat er dit seizoen niet weer zo heel veel concurrentie is, zie alleen Sparta en Svs nog in de buurt komen.
Dat bedoel ik. Volgens jou kun je Kemper niet als argument gebruiken, maar zelf voer je Miel Mans op als argument. Hoe bedoel je kronkel in je hoofd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:35 schreef Angstgegner het volgende:
Je snapt er zelf niets van, met Steinraht (weet je nu nog steeds niet hoe je die naam schrijft??), die al maanden uit vorm is en Kemper (al maandenlang geblesseerd en bovendien flink aan slijtage onderhevig) zou IJsselmeervogels ook geen zaterdagtitel hebben. Jullie grote mond is voorlopig gesnoerd. Spakenburg heeft nooit beweerd dat FC Lisse en HHC wel even verslagen zouden worden. Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar in ieder geval niet van een betrouwbare bron. Maar dat is natuurlijk al vaker gebleken. Het feit dat je ook nergens inhoudelijk op in durft te gaan (reageer eens op Mihci en niet te vergeten de nieuwe keeper Stefan Postma) of durf je dat niet aan. Jij hebt gewoon een KD-complex. Ik weet ondertussen ook al wie je bent, dat supportertje met dat brilletje op dat mij na die heerlijke thuiswedstrijden van je cluppie tegen HB en RB even gefrustreerd aansprak. Je werd er snel uitgeluld, maar dat was natuurlijk geen nieuws voor je. F1 Bas behoort ook tot je vriendjes.
Maar hoe dan ook, de hoop van de rooien dat de Blauwen in C zouden gaan is sinds gisteren flink de bodem ingeslagen. Waar die hoop op gebaseerd was, dat zal wel weer te moeilijk voor je zijn om uit te leggen. Met de versterkingen die de Blauwen hebben ingehaald, is de topklasse verzekerd en gaat de ploeg tot het laatste moment om de titel meedoen. Jouw cluppie heeft geen enkele versterking binnengehaald, waarvan ik op voorhand zeg, die gaat het helemaal maken. Nee, ook Johan Pater met zijn twaalf goals in 128 duels of iets in die geest, zelfs al helemaal niet. Bovendien rommelt het al weken in de spelersgroep (zie dat kleuterforumpje van de rooien) en ligt Wesseling zwaar onder vuur. De macht van de gebroeders Winter lijkt tanende.De 31-ste titel is verder weg dan ooit....
Uit AD / De Dordtenaarquote:'Kozakken Boys-gevoel zit diep bij sponsors’
WERKENDAM - De aanhang van Kozakken Boys kreeg vorige week de gelegenheid kennis te maken met de nieuwe selectie.
En ze waren er allemaal. Zelfs Frank Broers (Go Ahead Eagles) was ondanks privéomstandigheden even naar De Zwaaier gekomen. Broers, ooit basisspeler bij NAC Breda, wordt samen met Christian Opschoor (140 wedstrijden voor IJsselmeervogels) gezien als de nieuwe leider van de Werkendamse ‘boys’. ,,Dat ontbrak er in de afgelopen competitie nog wel eens aan,’’ stelde technisch manager Cor van Randwijk tijdens de presentatie van de spelersgroep. ,,Daarom was het ook wisselvalligheid troef. En dat willen wij komend seizoen, dat uiterst belangrijk wordt door de versterkte promotie naar de topklasse, voorkomen.’’
Kozakken Boys is klaar voor de topklasse. Trainer Ad van Seeters: ,,Ik vind dat wij onze selectie zowel kwalitatief als in de breedte goed versterkt hebben. Goed beschouwd is er slechts één basisspeler (Michael Samuel, red.) vertrokken en zijn er vijf potentiële basisspelers bijgekomen.’’ Van Seeters somde het rijtje nog maar eens op. Behalve Opschoor en Broers, zijn dat Christiaan Perrier (Unitas) en Frans van den Steenhoven (Roda Boys). Bovendien lijkt Pascal Ippel na een jaar blessureleed eindelijk inzetbaar. Kozakken Boys houdt zich tevens bezig met het opleiden van talenten. Met name Ger Klop, trainer van het tweede elftal en op maandag assistent van Van Seeters, krijgt een voorname rol. Ruud Boons (18) is een talent uit Waspik, Eyton Scheimann (19) - jawel, de jongere broer van voormalig ‘Kozak’ Samuel Scheimann - komt van Alexandria’66, Gerko Nijhof is eigen kweek. Dit trio kan zich komend seizoen via de Kozakken Boys-opleiding in de kijker spelen. Quentin Jacoba werd ook in het rijtje nieuwe spelers gepresenteerd. De Bredanaar traint echter al vanaf de winterstop met de groep mee. Hij liet in een aantal vriendschappelijke wedstrijden zien straks in aanmerking te komen voor een basisplaats. ,,Ik kan centraal achterin spelen, maar de trainer kan mij ook gebruiken als rechtsback en verdedigende middenvelder.’’ Jacoba doorliep tien jaar lang de opleiding bij Willem II om daarna naar FC Eindhoven te vertrekken. ,,Het is jammer dat de KNVB mijn overschrijving per 1 januari niet honoreerde. Dan had ik bij Kozakken Boys al eerder kunnen laten zien wat ik waard ben.’’
Van Randwijk herinnerde de 150 supporters er nog maar eens aan dat Kozakken Boys minder last heeft van de financiële crisis dan andere clubs in de hoofdklasse. ,,Ik weet dat er clubs zijn die met hun budget dertig procent terug moeten. Bij ons is de achteruitgang marginaal. Bij Kozakken Boys-sponsors zit het gevoel dieper. Zij laten de club niet snel vallen.’’
Van Seeters zorgde nog voor een stevige uitsmijter. ,,Allereerst bied ik aan de supporters mijn verontschuldigingen aan voor het belabberde afgelopen seizoen. En kijk naar de toekomst: ik lik mijn vingers af bij deze selectie. Mijn koppie mag er na vier seizoen af als ik komend seizoen met deze groep niet bij de top-zes presteer. Kozakken Boys moet naar de topklasse.’’ De coach voegde daar wel enkele voorwaarden aan toe. ,,De selectie moet wel redelijk intact blijven en niet met extreem veel schorsingen en blessures te maken krijgen.’’
-edit- Of al die rotte appels moeten bij jullie uit de selectie worden gegooid. en dat legioen Volendammers dat komt zal ook alleen maar voor onrust zorgen omdat 'hun' trainer is weggestuurdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 06:35 schreef Angstgegner het volgende:
Je snapt er zelf niets van, met Steinraht (weet je nu nog steeds niet hoe je die naam schrijft??), die al maanden uit vorm is en Kemper (al maandenlang geblesseerd en bovendien flink aan slijtage onderhevig) zou IJsselmeervogels ook geen zaterdagtitel hebben. Jullie grote mond is voorlopig gesnoerd. Spakenburg heeft nooit beweerd dat FC Lisse en HHC wel even verslagen zouden worden. Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar in ieder geval niet van een betrouwbare bron. Maar dat is natuurlijk al vaker gebleken. Het feit dat je ook nergens inhoudelijk op in durft te gaan (reageer eens op Mihci en niet te vergeten de nieuwe keeper Stefan Postma) of durf je dat niet aan. Jij hebt gewoon een KD-complex. Ik weet ondertussen ook al wie je bent, dat supportertje met dat brilletje op dat mij na die heerlijke thuiswedstrijden van je cluppie tegen HB en RB even gefrustreerd aansprak. Je werd er snel uitgeluld, maar dat was natuurlijk geen nieuws voor je. F1 Bas behoort ook tot je vriendjes.
Maar hoe dan ook, de hoop van de rooien dat de Blauwen in C zouden gaan is sinds gisteren flink de bodem ingeslagen. Waar die hoop op gebaseerd was, dat zal wel weer te moeilijk voor je zijn om uit te leggen. Met de versterkingen die de Blauwen hebben ingehaald, is de topklasse verzekerd en gaat de ploeg tot het laatste moment om de titel meedoen. Jouw cluppie heeft geen enkele versterking binnengehaald, waarvan ik op voorhand zeg, die gaat het helemaal maken. Nee, ook Johan Pater met zijn twaalf goals in 128 duels of iets in die geest, zelfs al helemaal niet. Bovendien rommelt het al weken in de spelersgroep (zie dat kleuterforumpje van de rooien) en ligt Wesseling zwaar onder vuur. De macht van de gebroeders Winter lijkt tanende.De 31-ste titel is verder weg dan ooit....
Zag het inderdaad, uiteindelijk elkaar toch gevonden. Jij was wel voorstander toch?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef deejaylethal het volgende:
Bij DOVO gaat het weer ruig deze zomer. De "initiatiefgroep" heeft een officiële bijeenkomst gehouden waarin veel gezegd is. De website van de d-side is nu ook offline, waaronder ook het gastenboek én de mededeling is er dat men achter de initiatiefgroep staat. Ik weet het allemaal niet zo. Zeker na gehoord te hebben dat de initiatiefgroep aan het geld van de vereniging zelf wil gaan zitten.
Het contract van Erik vd Meer is trouwens verlengd.
zwaluwen heeft nu allemaal relatief jonge onervaren jongens gehaald, ik denk dat ze ervan uitgaan dat na aankomend seizoen veel ervaren (dure) krachten de club verlaten. Tenzij er een nieuwe hoofdsponsor komt die er veel geld in pompt, alleen dat is in deze tijden niet waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 19:12 schreef methodmich het volgende:
Hmm is het nu dus zonder Henver in de clubnaam?? Wat voor gevolgen heeft dat denk je Fortitudo?
Evenals DOVO en GVVV, al heeft de gemeente Hoorn daar weer weinig mee te makenquote:Op woensdag 17 juni 2009 17:08 schreef Fortitudo het volgende:
zwaluwen speelt trouwens vanaf aankomend seizoen op kunstgras, gesponsord door gemeente Hoorn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |