abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69914781
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef ABZH het volgende:

[..]

-edit-

Mijn vraag was en is of je zo sportief bent om ons te feliciteren als hij de winnende scoort tegen jullie. graag een inhoudelijke reactie, indien mogelijk.

Verder wil ik je er vriendelijk op wijzen dat IJsselmeervogels geen laaste maar 2e is geworden in de strijd om de zaterdagtitel. Dus ik weet niet zo goed waar je "het lachtertje van" op baseert.

Daarnaast zou het je sieren om iets minder neerbuigend te spreken over de beste amateurclub van Nederland.
1. Als jij hier normaal post en niet persoonlijk wordt in mijn richting, zoals in je vorige bericht en zoals dat rooie vriendje van je met die belachelijke forumnaam ook dikwijls reageert jegens mij, zal ik je antwoord geven op je vragen. Als Mihci de winnende scoort tegen Spakenburg zal ik niet zo sportief zijn om jullie te feliciteren. Ik zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom ik rooien zou moeten feliciteren. De kans is zeer groot dat Mihci er bij de eerste derby niet eens meer is, zoals ik in mijn vorige post reeds verwoordde.

2. Ik heb nergens gemeld dat IJsselmeervogels laatste is geworden in de strijd om de zaterdagtitel. Een club die het voor het seizoen als doelstelling had om de algemeen amateurtitel te halen mag echter met recht het lachertje in de strijd om de zaterdagtitel worden genoemd, als er op eigen veld twee kansloze en dikverdiende nederlagen worden geleden.

3. Er staat nergens geschreven dat ik niet neerbuigend mag spreken over jouw club. Zolang jij en je vriendje neerbuigend spreken over mij, zal ik neerbuigend spreken over IJsselmeervogels. En even voor de goede orde: het zou jou sieren als je niet alles voor waar aanneemt wat hier over mij wordt neergekalkt.

4. Verder zou ik graag zien dat je inhoudelijk ingaat op mijn verhaal over Mihci, maar ik zeg er gelijk bij, dat je dit niet kunt, omdat de feiten reeds voor zich spreken. Ik moest erg lachen toen ik het verhaal in VI las vanmiddag, omdat hij de ware toedracht van zijn afwijzing door Spakenburg wijselijk voor zich houdt. Meerdere rooie supporters denken met hem een kat in de zak te hebben binnengehaald.
pi_69917719
Rooien,

Laat je niet zo ontzettend kennen hier. Het wangedrag van rooie fans op de fora is om van te janken. Van Hoofdklasse.org tot Fok.nl, het beeld wat regelmatig door de media wordt geschetst wordt hier eer aan gedaan. Persoonlijke aanvallen onder de naam van de club zijn walgelijk, neem contact met elkaar op, praat het uit onder het genot van een biertje en klaar.

Overigens zijn enkelen ook zeer slecht geinformeerd over het wel en wee bij de mooiste club van het land maar dit terzijde.

Ik hoop dat iedereen zich hier volwassen en IJsselmeervogels waardig gedraagd in de nabije toekomst!
  donderdag 11 juni 2009 @ 11:45:07 #228
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_69929563
Dat hoop ik ook... Want dit is natuurlijk niet best.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_69943663
Misschien kan Indelingen hoofdklasse 2009/10 dit de discussie weer wat vriendelijker maken?

Roept u maar, wie zijn de kanshebbers voor de topklasse? Wat kunnen de promovendi?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69948571
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:44 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan Indelingen hoofdklasse 2009/10 dit de discussie weer wat vriendelijker maken?

Roept u maar, wie zijn de kanshebbers voor de topklasse? Wat kunnen de promovendi?
Jammer, had best naar A gewild(niet dat het aan de orde was). Hou wel van een paar 'nieuwe' clubs erbij.

Denk dat er dit seizoen niet weer zo heel veel concurrentie is, zie alleen Sparta en Svs nog in de buurt komen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:24:47 #231
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_69958098
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:10 schreef Angstgegner het volgende:
-edit-

Het grote IJsselmeervogels zou met twee vingers in de neus even de zaterdagtitel winnen en daarna ook nog even de algemeen amateurtitel meepakken. We hebben allemaal kunnen zien hoe het afgelopen is.
Ik praat over twee bepalende spitsen, die in normale doen goed zijn voor veertig goals, twintig per persoon om precies te zijn. Als bij IJsselmeervogels Kevin Winter aan banden wordt gelegd, kunnen de overige spelers er net zo goed mee stoppen, want dan is het voetbal niet om aan te zien. Harkemase Boys en Rijnsburgse Boys legden de zwakke plekken genadeloos bloot en schakelden Winter keurig uit. Ook met Bas Mooij in de gelederen zou IJsselmeervogels kansloos zijn geweest.

Weer laat je in deze post zien dat je er niet veel van snapt, dat je alleen maar indruk probeert te maken met feitenkennis. Op basis van die feitenkennis trek je de raarste conclusies, zonder visie, zonder inzicht ongenuanceerd zwetsen. Niet zo gek dat je nergens meer welkom bent.

Wat jij over ons zegt deden jullie vorig jaar twee keer zo hard. Er werd in het blauwe kamp zeer neerbuigend gedaan over Lisse en HHC. Maar nu met Houwing en Wilson waren jullie kansloos.
Vervolgens praat je alleen maar over de grote Miel. Is Miel buiten beeld hoor je jou niet meer. Of toch wel, Maar dan met smoesjes over de blesures van Wilson en Houwing.
Nou feitenkenner, die topspitsen waar jij het over hebt daar ken ik er ook twee van. Kemper en Steinrath. Daar ga je het in je betoog natuurlijk niet over hebben. Alleen Bas Mooij weet je te noemen.
Weer kan ik al je woorden simpel weerleggen. Het wordt wat eentonig.

BTW: Goed opgemerkt dat IJsselmeervogels groot is. 30 titels is niet niks.

[ Bericht 0% gewijzigd door 5-Sterren op 11-06-2009 23:37:41 ]
pi_69961969
Je snapt er zelf niets van, met Steinraht (weet je nu nog steeds niet hoe je die naam schrijft??), die al maanden uit vorm is en Kemper (al maandenlang geblesseerd en bovendien flink aan slijtage onderhevig) zou IJsselmeervogels ook geen zaterdagtitel hebben. Jullie grote mond is voorlopig gesnoerd. Spakenburg heeft nooit beweerd dat FC Lisse en HHC wel even verslagen zouden worden. Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar in ieder geval niet van een betrouwbare bron. Maar dat is natuurlijk al vaker gebleken. Het feit dat je ook nergens inhoudelijk op in durft te gaan (reageer eens op Mihci en niet te vergeten de nieuwe keeper Stefan Postma) of durf je dat niet aan. Jij hebt gewoon een KD-complex. Ik weet ondertussen ook al wie je bent, dat supportertje met dat brilletje op dat mij na die heerlijke thuiswedstrijden van je cluppie tegen HB en RB even gefrustreerd aansprak. Je werd er snel uitgeluld, maar dat was natuurlijk geen nieuws voor je. F1 Bas behoort ook tot je vriendjes.

Maar hoe dan ook, de hoop van de rooien dat de Blauwen in C zouden gaan is sinds gisteren flink de bodem ingeslagen. Waar die hoop op gebaseerd was, dat zal wel weer te moeilijk voor je zijn om uit te leggen. Met de versterkingen die de Blauwen hebben ingehaald, is de topklasse verzekerd en gaat de ploeg tot het laatste moment om de titel meedoen. Jouw cluppie heeft geen enkele versterking binnengehaald, waarvan ik op voorhand zeg, die gaat het helemaal maken. Nee, ook Johan Pater met zijn twaalf goals in 128 duels of iets in die geest, zelfs al helemaal niet. Bovendien rommelt het al weken in de spelersgroep (zie dat kleuterforumpje van de rooien) en ligt Wesseling zwaar onder vuur. De macht van de gebroeders Winter lijkt tanende. De 31-ste titel is verder weg dan ooit....

[ Bericht 5% gewijzigd door Angstgegner op 12-06-2009 09:11:51 ]
pi_69961980
Hoezo nergens welkom? Ik ben gisteren nog in de altijd gezelllige kantine van Spakenburg geweest, waar de grappen over Stefan Postma en de tot op het bot versleten Mihci met de minuut leuker werden. Je hebt de klok weer horen luiden, maar je weet niet waar de klepel hangt. Als ik niet niet meer wil samenwerken met bepaalde figuren, werk ik gewoon niet meer met ze samen. Daar heb ik zeer goede redenen voor. Ben ik nu eindelijk duidelijk? En loop geen verhaaltjes in de wereld te brengen, want inmiddels weet iedereen hoe het zit. En de PR-man van de Vogels die tevens de grote man is van hoofdklasse.org, (die dubbele pet gaat hem in de toekomst zeker opbreken) weet nog veel beter hoe het zit. Vraag jij maar eens aan hem wat het woord geloofwaardigheid betekent. Ik heb tenminste ruggengraat, een woord waarvan jij niet eens weet hoe je het schrijft, laat staan dat je weet wat het betekent.

[ Bericht 3% gewijzigd door Angstgegner op 12-06-2009 09:13:44 ]
pi_69961989
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:51 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jammer, had best naar A gewild(niet dat het aan de orde was). Hou wel van een paar 'nieuwe' clubs erbij.

Denk dat er dit seizoen niet weer zo heel veel concurrentie is, zie alleen Sparta en Svs nog in de buurt komen.

Niet zo veel concurrentie? Jullie eindigen volgend seizoen gewoon op de tweede of derde plaats hoor, dus waar hebben we het over? Jij bent waarschijnlijk de enige rooie (maar ja, je woont dan ook niet in Spakenburg, dus je weet nergens van en laat zich informeren door mensen die ook maar wat roepen) die zich geen zorgen maakt over het aankoopbeleid van de rooien.... Terwijl de Blauwen alleen maar sterker uit de transferperiode zijn gekomen en binnenkort nog een spits erbij krijgen, waarvan ik de naam nog niet kan onthullen. In ieder geval is hij een klasse beter dan de eeuwig geblesseerde Mihci. Dus blaas hier nou niet zo hoog van de toren, want daar is geen enkele aanleiding toe.
pi_69979338
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 19:51 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hoek is ook niet slecht. En Kozakken Boys heeft ook weer hoge verwachtingen. Ben wel benieuwd wie voor de eerste vier gaan spelen. Ook GVVV is altijd lastig te bespelen en Zwaluwen '30 / Henver hoopt zelf te kunnen gaan verrassen.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 12 juni 2009 @ 18:20:12 #236
231308 5-Sterren
Kevin in Oranje !!!
pi_69980407
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 06:35 schreef Angstgegner het volgende:
Je snapt er zelf niets van, met Steinraht (weet je nu nog steeds niet hoe je die naam schrijft??), die al maanden uit vorm is en Kemper (al maandenlang geblesseerd en bovendien flink aan slijtage onderhevig) zou IJsselmeervogels ook geen zaterdagtitel hebben. Jullie grote mond is voorlopig gesnoerd. Spakenburg heeft nooit beweerd dat FC Lisse en HHC wel even verslagen zouden worden. Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt, maar in ieder geval niet van een betrouwbare bron. Maar dat is natuurlijk al vaker gebleken. Het feit dat je ook nergens inhoudelijk op in durft te gaan (reageer eens op Mihci en niet te vergeten de nieuwe keeper Stefan Postma) of durf je dat niet aan. Jij hebt gewoon een KD-complex. Ik weet ondertussen ook al wie je bent, dat supportertje met dat brilletje op dat mij na die heerlijke thuiswedstrijden van je cluppie tegen HB en RB even gefrustreerd aansprak. Je werd er snel uitgeluld, maar dat was natuurlijk geen nieuws voor je. F1 Bas behoort ook tot je vriendjes.

Maar hoe dan ook, de hoop van de rooien dat de Blauwen in C zouden gaan is sinds gisteren flink de bodem ingeslagen. Waar die hoop op gebaseerd was, dat zal wel weer te moeilijk voor je zijn om uit te leggen. Met de versterkingen die de Blauwen hebben ingehaald, is de topklasse verzekerd en gaat de ploeg tot het laatste moment om de titel meedoen. Jouw cluppie heeft geen enkele versterking binnengehaald, waarvan ik op voorhand zeg, die gaat het helemaal maken. Nee, ook Johan Pater met zijn twaalf goals in 128 duels of iets in die geest, zelfs al helemaal niet. Bovendien rommelt het al weken in de spelersgroep (zie dat kleuterforumpje van de rooien) en ligt Wesseling zwaar onder vuur. De macht van de gebroeders Winter lijkt tanende. De 31-ste titel is verder weg dan ooit....
Dat bedoel ik. Volgens jou kun je Kemper niet als argument gebruiken, maar zelf voer je Miel Mans op als argument. Hoe bedoel je kronkel in je hoofd.
-edit-

Dat de blauwen naar C zouden gaan hebt ik nooit beweerd, sterker nog ik heb al gelijk na de vergadering gehoord dat beide clubs hun voorkeur voor B hebben ingediend met dien verstande de derby niet meer als laatste wedstrijd van de competitieronde te plannen.

Het rommelt helemaal niet in de spelergroep. Er is 1x, na Chebab, een flinke woordenwisseling geweest. Vind je het gek. Als je als de kampioen van de hoofdklasse tegen een 1e klasser verliest is het heel normaal dat er wat rake dingen gezegd worden over en weer. Daar zijn het sportmannen voor, die willen alles winnen.
Voer voor de blauwen. Lekker opblazen de boel zodat het niet opvalt dat wij Westera ontslaan en dat daar nog veel meer onrust heerst. Daar heb ik je trouwens helemaal niet over gehoord.

Ik ken Pater niet als speler, kan ik dus ook geen oordeel over geven.
-edit-

[ Bericht 6% gewijzigd door BliksemSchigt op 12-06-2009 18:30:18 ]
pi_69980623
Moet ik alle kleine persoonlijke verwijzingen in elke post echt woord voor woord gaan editten of kunnen we elkaar met rust laten en gewoon normaal discussiëren hier zonder de sfeer te verpesten met de persoonlijke rivaliteit?
pi_69997523
Stukje over onze Werkendamse vrienden:
quote:
'Kozakken Boys-gevoel zit diep bij sponsors’

WERKENDAM - De aanhang van Kozakken Boys kreeg vorige week de gelegenheid kennis te maken met de nieuwe selectie.
En ze waren er allemaal. Zelfs Frank Broers (Go Ahead Eagles) was ondanks privéomstandigheden even naar De Zwaaier gekomen. Broers, ooit basisspeler bij NAC Breda, wordt samen met Christian Opschoor (140 wedstrijden voor IJsselmeervogels) gezien als de nieuwe leider van de Werkendamse ‘boys’. ,,Dat ontbrak er in de afgelopen competitie nog wel eens aan,’’ stelde technisch manager Cor van Randwijk tijdens de presentatie van de spelersgroep. ,,Daarom was het ook wisselvalligheid troef. En dat willen wij komend seizoen, dat uiterst belangrijk wordt door de versterkte promotie naar de topklasse, voorkomen.’’

Kozakken Boys is klaar voor de topklasse. Trainer Ad van Seeters: ,,Ik vind dat wij onze selectie zowel kwalitatief als in de breedte goed versterkt hebben. Goed beschouwd is er slechts één basisspeler (Michael Samuel, red.) vertrokken en zijn er vijf potentiële basisspelers bijgekomen.’’ Van Seeters somde het rijtje nog maar eens op. Behalve Opschoor en Broers, zijn dat Christiaan Perrier (Unitas) en Frans van den Steenhoven (Roda Boys). Bovendien lijkt Pascal Ippel na een jaar blessureleed eindelijk inzetbaar. Kozakken Boys houdt zich tevens bezig met het opleiden van talenten. Met name Ger Klop, trainer van het tweede elftal en op maandag assistent van Van Seeters, krijgt een voorname rol. Ruud Boons (18) is een talent uit Waspik, Eyton Scheimann (19) - jawel, de jongere broer van voormalig ‘Kozak’ Samuel Scheimann - komt van Alexandria’66, Gerko Nijhof is eigen kweek. Dit trio kan zich komend seizoen via de Kozakken Boys-opleiding in de kijker spelen. Quentin Jacoba werd ook in het rijtje nieuwe spelers gepresenteerd. De Bredanaar traint echter al vanaf de winterstop met de groep mee. Hij liet in een aantal vriendschappelijke wedstrijden zien straks in aanmerking te komen voor een basisplaats. ,,Ik kan centraal achterin spelen, maar de trainer kan mij ook gebruiken als rechtsback en verdedigende middenvelder.’’ Jacoba doorliep tien jaar lang de opleiding bij Willem II om daarna naar FC Eindhoven te vertrekken. ,,Het is jammer dat de KNVB mijn overschrijving per 1 januari niet honoreerde. Dan had ik bij Kozakken Boys al eerder kunnen laten zien wat ik waard ben.’’

Van Randwijk herinnerde de 150 supporters er nog maar eens aan dat Kozakken Boys minder last heeft van de financiële crisis dan andere clubs in de hoofdklasse. ,,Ik weet dat er clubs zijn die met hun budget dertig procent terug moeten. Bij ons is de achteruitgang marginaal. Bij Kozakken Boys-sponsors zit het gevoel dieper. Zij laten de club niet snel vallen.’’

Van Seeters zorgde nog voor een stevige uitsmijter. ,,Allereerst bied ik aan de supporters mijn verontschuldigingen aan voor het belabberde afgelopen seizoen. En kijk naar de toekomst: ik lik mijn vingers af bij deze selectie. Mijn koppie mag er na vier seizoen af als ik komend seizoen met deze groep niet bij de top-zes presteer. Kozakken Boys moet naar de topklasse.’’ De coach voegde daar wel enkele voorwaarden aan toe. ,,De selectie moet wel redelijk intact blijven en niet met extreem veel schorsingen en blessures te maken krijgen.’’
Uit AD / De Dordtenaar
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 13 juni 2009 @ 12:40:41 #239
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_69998489
zwaluwen'30 is hoofdsponsor kwijt ivm faillisement
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_70007635
Hmm is het nu dus zonder Henver in de clubnaam?? Wat voor gevolgen heeft dat denk je Fortitudo?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 16 juni 2009 @ 23:03:28 #241
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_70078673
Bij DOVO gaat het weer ruig deze zomer. De "initiatiefgroep" heeft een officiële bijeenkomst gehouden waarin veel gezegd is. De website van de d-side is nu ook offline, waaronder ook het gastenboek én de mededeling is er dat men achter de initiatiefgroep staat. Ik weet het allemaal niet zo. Zeker na gehoord te hebben dat de initiatiefgroep aan het geld van de vereniging zelf wil gaan zitten.
Het contract van Erik vd Meer is trouwens verlengd.
Be your best
pi_70079544
quote:
Op vrijdag 12 juni 2009 06:35 schreef Angstgegner het volgende:

-edit- Of al die rotte appels moeten bij jullie uit de selectie worden gegooid. en dat legioen Volendammers dat komt zal ook alleen maar voor onrust zorgen omdat 'hun' trainer is weggestuurd

[ Bericht 1% gewijzigd door BliksemSchigt op 17-06-2009 16:53:08 ]
pi_70084971
-edit- De selectie van Spakenburg is er kwalitatief enorm op vooruit gegaan en dat kan ik van die van jullie niet zeggen. Daarnaast is Sven Baas, één van de spelers die niet goed lag bij het publiek gelukkig vertrokken.Dat je bepaald geen kenner bent, blijkt wel uit je opmerkingen over het zogenaamde legioen Volendammers en 'hun' trainer die is opgestapt. Er zitten exact twee Volendammers in de A-selectie, Visscher en Zwarthoed, waarvan laatstgenoemde al was aangetrokken voordat Dick de Boer in beeld kwam. Dus wat bazel je nou. Spelers zoals Vriend en Rottiné, die wel uit Noord-Holland komen maar niet uit Volendam, zijn echt niet op voorspraak van Dick de Boer naar Spakenburg gekomen. Voordat je hier weet wat neerkalkt, laat je dan eerst wat beter informeren, want je betoog komt nu wel heel erg lachwekkend over.

[ Bericht 26% gewijzigd door BliksemSchigt op 17-06-2009 16:53:34 ]
  woensdag 17 juni 2009 @ 10:43:03 #244
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_70087845
Bah, wat begin ik toch ineens een hekel te krijgen aan IJsselmeervogels en Spakenburg supporters op deze manier. En dat lijkt me niet nodig... Oplossing volgt

En hier is dan de oplossing!

Het grote IJsselmeervogels en Spakenburg haat-topic

Veel plezier allen.

[ Bericht 38% gewijzigd door deejaylethal op 17-06-2009 10:47:32 (toevoeging der genie) ]
Be your best
pi_70101540
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 23:03 schreef deejaylethal het volgende:
Bij DOVO gaat het weer ruig deze zomer. De "initiatiefgroep" heeft een officiële bijeenkomst gehouden waarin veel gezegd is. De website van de d-side is nu ook offline, waaronder ook het gastenboek én de mededeling is er dat men achter de initiatiefgroep staat. Ik weet het allemaal niet zo. Zeker na gehoord te hebben dat de initiatiefgroep aan het geld van de vereniging zelf wil gaan zitten.
Het contract van Erik vd Meer is trouwens verlengd.
Zag het inderdaad, uiteindelijk elkaar toch gevonden. Jij was wel voorstander toch?

Volendam zal het komend seizoen zonder Tol en Molenaar moeten doen, die gaan naar de BVO in het dorp. Maakten afgelopen seizoen allebei dertien goals, dus een behoorlijke aderlating.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 17 juni 2009 @ 17:08:00 #246
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_70102152
quote:
Op zaterdag 13 juni 2009 19:12 schreef methodmich het volgende:
Hmm is het nu dus zonder Henver in de clubnaam?? Wat voor gevolgen heeft dat denk je Fortitudo?
zwaluwen heeft nu allemaal relatief jonge onervaren jongens gehaald, ik denk dat ze ervan uitgaan dat na aankomend seizoen veel ervaren (dure) krachten de club verlaten. Tenzij er een nieuwe hoofdsponsor komt die er veel geld in pompt, alleen dat is in deze tijden niet waarschijnlijk.
zwaluwen speelt trouwens vanaf aankomend seizoen op kunstgras, gesponsord door gemeente Hoorn.
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  woensdag 17 juni 2009 @ 18:10:16 #247
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_70104016
quote:
Op woensdag 17 juni 2009 17:08 schreef Fortitudo het volgende:

zwaluwen speelt trouwens vanaf aankomend seizoen op kunstgras, gesponsord door gemeente Hoorn.
Evenals DOVO en GVVV, al heeft de gemeente Hoorn daar weer weinig mee te maken .

Welke clubs spelen er dan nog wél op gras? LRC neem ik aan?
Be your best
pi_70105252
LRC, Kozakken Boys, Hoek en SDC Putten zijn de enige vier verenigingen in B die nog een gewone mat hebben liggen.
www.thuisuiteten.nl
pi_70106121
En de mat van Sparta Nijkerk is ook niet echt kunstgras te noemen

Verwachten de diverse supporters van hier nog spectaculaire zomeraankopen? Ik wacht bij ons (Soakenburg) nog met smart op een nieuwe spits.
  woensdag 17 juni 2009 @ 23:29:30 #250
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_70116370
Ik reken bij DOVO nog op spelers daar er een bakje geld vrijgekomen is...
Be your best
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')