abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67375629
2-4 gewonnen na penalty's van Hilversum. Hilversum stelt niet zoveel voor, had je al ruim voor tijd moet beslissen. Hoop voor ze dat ze met veel reserves speelden, anders is het erg treurig dat ze 2e staan in de zondag hoofdklasse.

Maar ****. wat was het koud.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  woensdag 25 maart 2009 @ 01:06:38 #52
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_67380149
DOVO heeft een oefenwedstrijd tegen Woudenberg met 2-5 gewonnen... Toen Blauwendraad (keeper) erin kwam gelijk weer 2 goals tegen. 10x niks die vent.
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_67398137
Volgens de site van AFC gaan drie spelers van FC Omniworld (de amateurtak) komend seizoen in B spelen. Dwight Eind naar Sparta Nijkerk, Jordy van Wijk en Iry Etwi naar Spakenburg.

Guus Reurink van Sparta Nijkerk naar NVC.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_67408943
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 16:47 schreef methodmich het volgende:
Volgens de site van AFC gaan drie spelers van FC Omniworld (de amateurtak) komend seizoen in B spelen. Dwight Eind naar Sparta Nijkerk, Jordy van Wijk en Iry Etwi naar Spakenburg.

Guus Reurink van Sparta Nijkerk naar NVC.
Dan hebben Van Wijk en Etwi zeker een goede indruk gemaakt tijdens de oefenwedstrijd van afgelopen zaterdag tegen ons. Als alle geruchten waar zijn gaan er bij Spakenburg volgend seizoen veel spelers uit de zondaghoofdklasse rondlopen.

Hoorde trouwens ook een gerucht dat Spakenburg volgend jaar in C wil gaan voetballen. Ik hoop niet dat dat waar is.

Frederiksen gaat overigens niet naar IJsselmeervogels. Was gisteren toevallig bij Sparta Nijkerk en daar hebben ze geen goed woord over voor wat betreft de handelswijze van IJsselmeervogels. Buiten Frederiksen zijn ook Joris van Rooijen en Niels Buitenhuijs (allemaal met een doorlopend contract) benaderd. Van Rooijen en Buitenhuijs hebben direct aangegeven bij Sparta Nijkerk te willen blijven, Frederiksen nu dus ook.

Of de handelswijze van IJsselmeervogels echt laakbaar is weet ik niet. Inmiddels ken ik alleen de kant van Sparta Nijkerk.
pi_67411924
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 21:30 schreef Wunderlichius het volgende:

[..]

Dan hebben Van Wijk en Etwi zeker een goede indruk gemaakt tijdens de oefenwedstrijd van afgelopen zaterdag tegen ons. Als alle geruchten waar zijn gaan er bij Spakenburg volgend seizoen veel spelers uit de zondaghoofdklasse rondlopen.

Hoorde trouwens ook een gerucht dat Spakenburg volgend jaar in C wil gaan voetballen. Ik hoop niet dat dat waar is.

Frederiksen gaat overigens niet naar IJsselmeervogels. Was gisteren toevallig bij Sparta Nijkerk en daar hebben ze geen goed woord over voor wat betreft de handelswijze van IJsselmeervogels. Buiten Frederiksen zijn ook Joris van Rooijen en Niels Buitenhuijs (allemaal met een doorlopend contract) benaderd. Van Rooijen en Buitenhuijs hebben direct aangegeven bij Sparta Nijkerk te willen blijven, Frederiksen nu dus ook.

Of de handelswijze van IJsselmeervogels echt laakbaar is weet ik niet. Inmiddels ken ik alleen de kant van Sparta Nijkerk.

Ja Frederiksen blijft gelukkig ...

Kent iemand Dwight Eind?
pi_67412563
Amersfoorter Franklin Harmsen verruilt aan het eind van dit seizoen zondag-vierdeklasser Amsvorde voor Sparta Nijkerk, dat uitkomt in de hoofdklasse B van het zaterdagvoetbal.

De aanvaller krijgt een zogenoemde stageplek in de A-selectie en hoopt zich via die weg te bewijzen bij de oranjehemden en een plaats in de hoofdmacht te bemachtigen. ,,Of ik het red of juist niet, ligt aan mijzelf,'' aldus de voormalig speler van AFC Quick. ,,Ik ben heel blij met deze kans, want mijn doel is op een zo hoog mogelijk niveau te spelen.'' Harmsen trainde enkele weken geleden al een aantal keer mee met de selectie van coach Henny Lee. Verder legde Sparta Nijkerk Marco van Rooijen (22), die zowel in de aanval als op het middenveld uit de voeten kan, vast voor komend seizoen. De voormalig speler van SDC Putten en Spakenburg komt over van klassegenoot DOVO.

Vraag me af hij het het redt....

Ruben De Goede zo goed als zeker ook naar Sparta Nijkerk..

Dwight Eind is op een haar na rond met Sparta Nijkerk.

Micthell Poot verkast waarschijnlijk toch naar Nunspeet.

Raoul Henar en Gary Spier zullen Sparta Nijkerk waarschijnlijk verlaten.

Lopes Dinis Magalhaes is in gesprek met Sdc Putten en Sdv Barneveld.

Sparta is zich goed aan het versterken als ik de aankopen zie!!!
pi_67412720
Ja vraag het Aguilar Aguilera die met een vieze gestrekte been de buik van Dick Kooijman opzocht,hij moet zo 4 weken in het ziekenhuis lblijven maar Sparta heeft al wel een nieuw contract voor hem klaar liggen want is dit seizoen 1 van de uitblinkers...
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:26 schreef deejaylethal het volgende:
Kooijman trouwens de rest van het seizoen geblesseerd... Hoe scheur je je nier?!

DOVO moet eens een schop onder de kont krijgen; sinds ik weg ben is het er niet echt beter op geworden... Volgend jaar dan maar weer kampioen.
pi_67418180
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:

Micthell Poot verkast waarschijnlijk toch naar Nunspeet.

Hoe doet hij het bij jullie? Bij Nunspeet kan hij dan samen gaan spelen met z'n broertje die zeer knap speelt voor een debutant in het 1e.

Sparta verder goed bezig inderdaad. Volgend jaar op zeker een kandidaat voor de topklasse.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
  donderdag 26 maart 2009 @ 16:50:06 #59
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_67435333
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:
Ja vraag het Aguilar Aguilera die met een vieze gestrekte been de buik van Dick Kooijman opzocht,hij moet zo 4 weken in het ziekenhuis lblijven maar Sparta heeft al wel een nieuw contract voor hem klaar liggen want is dit seizoen 1 van de uitblinkers...
[..]

Maar wat een irritante vent...
Be your best
pi_67436299
Mwah.. wisselvallige voetballer laat weleens wat leuks zien en dat is het ook,dus een echte versterking ik denk het niet!
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 02:49 schreef HPayne het volgende:

[..]

Hoe doet hij het bij jullie? Bij Nunspeet kan hij dan samen gaan spelen met z'n broertje die zeer knap speelt voor een debutant in het 1e.

Sparta verder goed bezig inderdaad. Volgend jaar op zeker een kandidaat voor de topklasse.
pi_67436754
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:

Raoul Henar en Gary Spier zullen Sparta Nijkerk waarschijnlijk verlaten.

Waar gaat Henar heen denk je?
www.thuisuiteten.nl
pi_67447662
Leon Toonen nieuwe versterking DVS'33 Ermelo
  vrijdag 27 maart 2009 @ 04:51:28 #63
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_67452553
Klopt... hoewel ik geen idee heb of het een echte versterking is. Hij is te wisselvallig en heeft dit seizoen bij DOVO helemaal niets kunnen doen!
Be your best
pi_67472810
Hoek-goalie Robbie de Moor na dit seizoen terug naar België. Was al voor het tweede jaar op rij reserve achter Joan van Belzen. Hij gaat naar Olsa Brakel.
www.thuisuiteten.nl
pi_67500085
Bij Putten gewonnen in de blessuretijd

De meeste laffe ploeg die ik de laatste 2 jaar heb zien spelen, moet je nagaan dat ik de laatste tijd er al veel gezien heb maar dit sloeg alles. Vooral tijdrekken en om de 2 minuten over de grond gaan rollen
Vreselijk wat een ploeg, die kregen dus in de laatste minuut gerechtigheid.

Die scheids was ook weer een drama. Over de grens maar niet te spreken, die begon te lachen bij elke overtreding die wij tegen kregen, de eikel.

SDCP, ik hoop dat ze degraderen

En ja, we misten zelf genoeg kansen en het spel kon ook veel beter.
pi_67512836
Voor ons eindelijk weer eens drie punten in een thuiswedstrijd. Nou moet ik zeggen dat Ajax daar ook wel de perfecte tegenstander voor was. Na een dramatische eerste helft kreeg Spakenburg in het tweede bedrijf een strafschop. Duncan van Moll schoot die echter op de paal. Op dat moment zag ik de bui al weer hangen, helemaal toen een doelpunt van Salim Amerzgiou ook nog eens (terecht) werd afgekeurd. Gelukkig ging het nu wel een keer goed en scoorde Maurice van der Wilt de 1-0. In blessuretijd scoorde Karim Elkaddouri met een prachtige kopbal de 2-0. Nu maar hopen dat deze overwinning de jongens weer het broodnodige vertrouwen geeft.
pi_67514425
Mick Stefels wisselt na dit seizoen van Volendam naar Zwaluwen '30.

Speelronde 21

Bennekom - Sparta Nijkerk 4-2 (2-0)
15. 1-0 Martin van Eck 43. 2-0 Clint van der Wal 84. 2-1 Ivo te Velthuis 85. 3-1 Wouter Lamers 89. 3-2 Stefan Fredriksen 90 (+3). 4-2 Roy de Ruiter

Geinoord - DOVO 2-4 (1-1)
31. 0-1 Thijs van Tent Beking 42. 1-1 Niels Maat 52. 1-2 Remko Pieterse 55. 2-2 Niels Maat 65. 2-3 Marco van Rooijen 90. 2-4 Daniël Kops

GVVV - Jodan Boys 0-0 (0-0)
Bijzonderheid: Antonio Aguilar Aguilera (GVVV) mist strafschop

Hoek - Zwaluwen '30 / Henver 1-1 (1-0)
41. 1-0 Stijn Mahieu 58. 1-1 Sergio Parris

SDC Putten - IJsselmeervogels 0-1 (0-0)
90 (+3). 0-1 Kwong-Wah Steinraht

Spakenburg - AFC Ajax 2-0 (0-0)
77. 1-0 Maurice van der Wilt 90 (+2). 2-0 Karim Elkaddouri
Bijzonderheid: Duncan van Moll (Spakenburg) mist strafschop, doelpunt Salim Amerzgiou (Spakenburg) afgekeurd

Volendam - Kozakken Boys 2-0 (1-0)
30. 1-0 Nick Tol 73. 2-0 Jaap Molenaar
Rood: Ben Zwarthoed (Volendam, 2 x geel), Michael Samuel (Kozakken Boys, 2 x geel), Arie Lock (Kozakken Boys)

STAND

1. IJsselmeervogels 20-45
2. Bennekom 20-36
3. Sparta Nijkerk 20-35
4. Hoek 20-34
5. Spakenburg 20-30 (+8) *
6. GVVV 20-30 (+7) *
7. Volendam 20-29
8. Kozakken Boys 20-26
9. Zwaluwen '30 / Henver 20-23
10. Jodan Boys 20-22
11. SDC Putten 20-20 (-15)
12. DOVO 20-20 (-17)
13. AFC Ajax 20-17
14. Geinoord 20-15

*= één punt in mindering

Topscorers:

1. Dennis van Meegdenburg (GVVV) 14
=. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 14
3. Stijn Mahieu (Hoek) 11
4. Thijs Houwing (Spakenburg) 10
=. Jaap Molenaar (Volendam) 10
=. Clint van der Wal (Bennekom) 10

"King Kwong" scoorde in blessuretijd de enige treffer voor de Vogels in Putten, belangrijk in de race richting de titel en bovendien komt Steinraht weer op de gedeelde eerste plek van de topscorerslijst

Uitslagen zaterdaghoofdklasse
www.thuisuiteten.nl
  zondag 29 maart 2009 @ 17:33:35 #68
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_67522920
Eindelijk, DOVO heeft weer een keertje weten te winnen. Lijfsbehoud is dan ook nog goed mogelijk, helemaal via een p/d-wedstrijd. Ajax staat nog op de lijst (laatste wedstrijd) en dan kan het gat met hen tot zes punten vergroot worden. Eerlijk gezegd zie ik ook nog wel punten tegen Spakenburg en Kozakken Boys komen. Bennekom is normaal een makkelijke prooi, maar zij doen het nu erg goed. En GVVV? Tsja, ik moet toch vrezen voor wederom een afstraffing volgende week, al zijn de blauwen wel heel erg aan het kwakkelen de laatste weken. Weinig punten en criminele middenvelders... Hopen dat die nare vent volgende week geschorst is, hoewel ik daar geen zicht op heb. Wel heeft die notoire viezerik een penalty gemist, dat is dan wel weer een opsteker voor DOVO. GVVV is mentaal aangeslagen, en dat is precies waar zij nou juist altijd het verschil in maken: mentale kracht is het speerpunt van de blauwen. Mocht DOVO volgende week winnen dan spelen ze zich een stuk veilig(er) en zal het zelfvertrouwen als logisch groeien. Remco Pieterse is in ieder geval geschorst, die moest natuurlijk weer geel pakken.
Be your best
pi_67532394
Henar, Hij is al 36 als ik het goed heb dus denk dat hij het voor gezien houdt!
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 17:30 schreef methodmich het volgende:

[..]

Waar gaat Henar heen denk je?
pi_67532514
Sparta Nijkerk speelde een slappe wedstrijd , zat misschien wat meer in maar als je na de aansluitingstreffer meteen weer een goal om je oren krijgt wordt het moeilijk.: Nummer 10 van Bennekom speelde erg goed.

Ik hoorde get gerucht dat Sparta Nijkerk ook bezig is met Hans v/d Haar...
  maandag 30 maart 2009 @ 21:15:59 #71
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_67559105
quote:
Op zondag 29 maart 2009 23:00 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:
Ik hoorde get gerucht dat Sparta Nijkerk ook bezig is met Hans v/d Haar...
Die zou enkele jaren geleden al eens naar DOVO komen...
Be your best
pi_67559354
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:15 schreef deejaylethal het volgende:

[..]

Die zou enkele jaren geleden al eens naar DOVO komen...
En naar Spakenburg.......

Overigens weet iemand op ons forum te melden dat Klaas Vriend van Hollandia zijn ja-woord aan Spakenburg heeft gegeven. De officiele site rept echter nog nergens over. We zullen dus zien.

Deejaylethal, het schijnt dat DOVO serieuze interesse heeft in Maurice van der Wilt, zou voor DOVO een leuke aanwinst zijn.
pi_67559902
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:23 schreef Wunderlichius het volgende:

[..]

En naar Spakenburg.......

Overigens weet iemand op ons forum te melden dat Klaas Vriend van Hollandia zijn ja-woord aan Spakenburg heeft gegeven. De officiele site rept echter nog nergens over. We zullen dus zien.
Hij komt samen met Rottiné, omdat jullie het meeste betalen.
pi_67584728
Zwaluwen '30 haalt Mick Stefels van Volendam en ex-TOP Oss-vleugelspits Wouter van den Herik, geen idee waar die dit seizoen heeft gelopen.

Nick de Graaf verruilt Spakenburg voor SVZW.

DOVO ziet ook Frank Bosman vertrekken, bestemming onbekend.
www.thuisuiteten.nl
pi_67592914
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:38 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hij komt samen met Rottiné, omdat jullie het meeste betalen.
Wat dacht je dan? Dat ze naar Spakenburg of IJsselmeervogels komen omdat het kunstgras zo mooi groeit? Clubliefde of iets in die geest bestaat allang niet meer bij spelers van Spakenburg of IJsselmeervogels. Deze "amateurs" gaat het voornamelijk om de centen. Ik zal je voorspellen dat dit met de invoering van de topklasse alleen nog maar erger zal worden. Of je daar blij mee moet zijn is een andere vraag.
pi_67593536
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 21:39 schreef Wunderlichius het volgende:

[..]

Wat dacht je dan? Dat ze naar Spakenburg of IJsselmeervogels komen omdat het kunstgras zo mooi groeit? Clubliefde of iets in die geest bestaat allang niet meer bij spelers van Spakenburg of IJsselmeervogels. Deze "amateurs" gaat het voornamelijk om de centen. Ik zal je voorspellen dat dit met de invoering van de topklasse alleen nog maar erger zal worden. Of je daar blij mee moet zijn is een andere vraag.
Dat snap ik ook wel maar de één betaalt meer dan de ander, dan is die keuze makkelijk.
  woensdag 1 april 2009 @ 13:01:03 #77
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_67609356
quote:
Op maandag 30 maart 2009 21:23 schreef Wunderlichius het volgende:
Deejaylethal, het schijnt dat DOVO serieuze interesse heeft in Maurice van der Wilt, zou voor DOVO een leuke aanwinst zijn.
Maar van welk geld? Lijkt me niet echt geloofwaardig om die reden.
Be your best
pi_67616537
quote:
Op donderdag 26 maart 2009 02:49 schreef HPayne het volgende:

[..]

Volgens mijn informatie ben jij dat Nunspeet-supportertje dat steeds rare dingen over mij schrijft op het forum van IJsselmeervogels. En dat terwijl jij mij niet eens kent. Flinke vent hoor, thuis zeker weinig te vertellen?
pi_67617340
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:25 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Volgens mijn informatie ben jij dat Nunspeet-supportertje dat steeds rare dingen over mij schrijft op het forum van IJsselmeervogels. En dat terwijl jij mij niet eens kent. Flinke vent hoor, thuis zeker weinig te vertellen?
Ik weet niet wie jou informatie is, maar NEE DAT BEN IK NIET
Dat is iemand anders die ik overigens wel ken, maar waar ik het zelfs bijna nooit mee eens ben, en waar ik me ook aan erger.
Wel jammer hoor om dit te veronderstellen!!
pi_67617551
Klaas Vriend dus naar Spakenburg, aldus VoZ.

Ook Roberto van der Tier vertrekt bij DOVO.

En een leuke 1 april grap bij Hoek: http://www.hsvhoek.nl/news.asp?newsid=5724
www.thuisuiteten.nl
pi_67619882
quote:
Op woensdag 1 april 2009 16:47 schreef HPayne het volgende:

[..]

Ik weet niet wie jou informatie is, maar NEE DAT BEN IK NIET
Dat is iemand anders die ik overigens wel ken, maar waar ik het zelfs bijna nooit mee eens ben, en waar ik me ook aan erger.
Wel jammer hoor om dit te veronderstellen!!
Als dat zo is, heb ik niets gezegd en bied ik mijn excuses aan. Het is in ieder geval een heel vervelend mannetje, die kennelijk een beetje populair wil doen.
pi_67634502
quote:
Op woensdag 1 april 2009 18:10 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Als dat zo is, heb ik niets gezegd en bied ik mijn excuses aan. Het is in ieder geval een heel vervelend mannetje, die kennelijk een beetje populair wil doen.
Tja ik weet het. Hij zit ook op andere forums.
pi_67651108
Ivo Rottiné zoals verwacht dus ook naar Spakenburg.

Thijs van Tent Beking blijft bij DOVO.
www.thuisuiteten.nl
pi_67653003
quote:
Op donderdag 2 april 2009 17:30 schreef methodmich het volgende:
Ivo Rottiné zoals verwacht dus ook naar Spakenburg.

Thijs van Tent Beking blijft bij DOVO.
Ja, ik kan niet zeggen dat de overgang van Rottiné echt als een verrassing komt . Ben er wel blij mee overigens.
  vrijdag 3 april 2009 @ 18:07:26 #85
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_67683010
Verder gaan er een hoop bij DOVO weer weg. Veel daarvan zijn echter wel spelers die het niveau niet (meer) hebben, dus ik zie geen problemen. Enkel vd Tier had ik nog wel een kans willen geven...
Be your best
pi_67685062
Giovanni Zebeda is de volgende die DOVO verlaat, maar valt denk ik ook in de categorie spelers die deejaylethal bedoelt.

Tim Faassen van Terneuzense Boys naar Hoek, Donovan Mijnals weg bij Spakenburg.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 4 april 2009 @ 13:38:09 #87
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_67702475
Het schijnt dat er veel spelers wel oren naar DOVO hebben, maar onze TC onder leiding van ene van Bruxvoort schijnt nogal koppig te zijn en moeilijk te doen... Weg met die vent.
Ook blijkt maar weer eens dat DOVO zonder geld zit: men kan nu "vriend van DOVO" worden. Naast de tegel die we al konden kopen moet dit dus wat geld in het laadje brengen.
Vanmiddag de derby. Ik voorspel "gewoon" verlies voor DOVO, maar ik blijf hopen! Nog een klein uurtje!
Be your best
pi_67710287
Nou ja, geen verlies dus, maar een zege!! Putten, Jodan Boys en Zwaluwen winnen echter ook, Ajax pakt een puntje bij het ook nog zeker niet veilige Kozakken Boys. Geinoord lijkt het nu toch echt niet meer te redden, na een al verrassend lang verblijf in de hoofdklasse.

De Vogels winnen niet, maar lopen toch uit.
www.thuisuiteten.nl
pi_67711834
Jammer van Volendam. Volendam was beter putten weigert te voetballen en wat een irritante ploeg dat putten.
Nog nooit zo erg duidelijke rode kaart gezien en de keeper van putten vondhet nodig om op de grond liggende Japie Molenaar te gaan staan.
pi_67713123
quote:
Op zaterdag 4 april 2009 19:38 schreef methodmich het volgende:
De Vogels winnen niet, maar lopen toch uit.
Hoek heeft een goed aanvallende ploeg, met de 1-1 kan ik wel leven al hebben we zelf ook grote kansen gemist.

Vooral de nummer 10 was wel goed bij Hoek en hun goal zag er ook goed uit.

Middenveld is gewoon een stuk minder zonder Kevin Winter en Wouter van Hoof.

Yannick Cornelisz(a1) mocht ook invallen, toppertje wordt dat. Hoorde dat hij naar een aantal eredivisie clubs kon maar toch bij ons blijft.

En die scheidsrechter, ik dacht dat die van vorige week de slechtste van de laatste tijd was maar deze van vandaag deed het nog eens dunnetjes over en was 2/3 keer zo slecht. Het niveau scheidsrechters wordt met de week erger. Volgende week nog geen kampioenschap maar die week erna wellicht al wel.
  zaterdag 4 april 2009 @ 23:00:17 #91
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_67715892
DOVO inderdaad eindelijk weer eens van GVVV gewonnen, en wát was het een spannende wedstrijd, ook over de radio! Had ik nu toch maar dat vliegticket geboekt... Wellicht dat ik nog naar de laatste wedstrijd tegen Ajax ga (hoewel het daar niet zoveel is, maar het wel dé mogelijkheid is je veilig te spelen). Kost me alleen een euro'tje of 50, dus moet nog maar even kijken . De wedstrijd tegen Sparta Nijkerk komt me een week te laat helaas.

Belangrijk en opvallend is dat de verdediging van DOVO (de zwakste in jaren) het eindelijk weer een keer gehouden heeft. En zeker tegen GVVV is dat knap, waar DOVO-jongen van Doorn het ons toch elk jaar weer moeilijk maakt.
Ik ben benieuwd hoe we het seizoen nu af gaan maken. P/D lijkt me wel zeker nu, maar natuurlijk is helemaal veilig spelen stukken beter.
Be your best
pi_67720772
Gisteren voor het eerst sinds mensenheugenis weer eens gewonnen bij Sparta Nijkerk, het was volgens mij vijf seizoenen geleden dat we daar voor het laatst een doelpunt scoorde. Ex-Spartaan Salim Amerzgiou deed zijn oude club met twee goals de das om. Vond Sparta N. overigens erg zwak spelen. Complimenten (mag ook wel eens gezegd worden) voor scheidsrechter Harry van Beek. In mijn ogen is dit één van de beste scheidsrechters in de hoofdklasse, misschien niet toevallig dat deze man in 8 wedstrijden pas 18 gele kaarten heeft gegeven.
pi_67730883
Welke Harry van Beek Wunderlichius? Die kale uit Cothen of de ex-prof?

Speelronde 22

DOVO - GVVV 3-1 (1-0)
23. 1-0 Bas Dreef 60. 2-0 Bas Dreef (strafschop) 78. 2-1 Kevin Tom 90 (+3). 3-1 Luciën Dors
Rood: Dennis Schaap (GVVV, 2 x geel)

Jodan Boys - Bennekom 4-0 (2-0)
1. 1-0 Sander van Gool 8. 2-0 Aziz El Bouazatti 46. 3-0 Kees Graafland 74. 4-0 Peter Graafland

Kozakken Boys - AFC Ajax 0-0 (0-0)
Rood: Guus Uhlenbeek (AFC Ajax, 2 x geel), Sven Onclin (AFC Ajax)

Sparta Nijkerk - Spakenburg 0-2 (0-2)
19. 0-1 Salim Amerzgiou 39. 0-2 Salim Amerzgiou

Volendam - SDC Putten 1-2 (1-0)
26. 1-0 Nick Tol 42. 1-1 Harry Hamstra 73. 1-2 Marchel Kamphuis

IJsselmeervogels - Hoek 1-1 (0-1)
11. 0-1 Ferry Alfons 72. 1-1 Jeffrey Winter

Zwaluwen '30 / Henver - Geinoord 4-1 (2-0)
27. 1-0 Marcel Koning 44. 2-0 Niels Joren 72. 2-1 Jeffrey Lammers 77. 3-1 Ferdy Kaleveld 87. 4-1 Ferdy Kaleveld

STAND

1. IJsselmeervogels 21-46
2. Bennekom 21-36
3. Hoek 21-35 (+10)
4. Sparta Nijkerk 21-35 (+4)
5. Spakenburg 21-33 *
6. GVVV 21-30 *
7. Volendam 21-29
8. Kozakken Boys 21-27
9. Zwaluwen '30 / Henver 21-26
10. Jodan Boys 21-25
11. SDC Putten 21-23 (-14)
12. DOVO 21-23 (-15)
13. AFC Ajax 21-18
14. Geinoord 21-15

*= één punt in mindering

Topscorers:

1. Dennis van Meegdenburg (GVVV) 14
=. Kwong-Wah Steinraht (IJsselmeervogels) 14
3. Stijn Mahieu (Hoek) 11
4. Thijs Houwing (Spakenburg) 10
=. Jaap Molenaar (Volendam) 10
=. Nick Tol (Volendam) 10
=. Clint van der Wal (Bennekom) 10
=. Jeffrey Winter (IJsselmeervogels) 10

Bas Dreef had geen betere wedstrijd kunnen kiezen voor zijn eerste twee seizoensgoals dan de derby tegen GVVV, want hij hielp zijn ploeg DOVO aan drie belangrijke punten

Uitslagen zaterdaghoofdklasse
www.thuisuiteten.nl
pi_67731256
Hij bedoelt de kale Van Beek, die inderdaad een voortreffelijke wedstrijd floot, de derby prima aanvoelde en de kaarten op zak hield. In vergelijking met zijn soortgenoten is deze scheidsrechter, die alleen een kaart trekt als het echt niet anders kan, een verademing.

Spakenburg speelde trouwens, op een korte fase voor de rust na, als een kampioenskandidaat. Verdedigend zeer sterk, op het middenveld slim schakelend en in aanvallend opzicht zeer dreigend. De beide vleugelspitsen Elkaddouri en Amerzgiou lijken weer in vorm te komen, al moet Elkaddouri, vorig seizoen nog goed voor tien goals in de competitie en vier in de kampioenscompetitie, nog wel op de afronding oefenen. En dan te bedenken dat klassespitsen als Houwing en Wilson al een tijdje niet meedoen..

De vele onnodige punten die Spakenburg echter heeft laten liggen tegen ploegen als Volendam, Hoek, GVVV en Kozakken Boys, komen de ploeg duur te staan. Zeker nu blijkt dat IJsselmeervogels niet meer de geoliede machine is als voor de winterstop. Gelet op het spelersmateriaal had Spakenburg er nu gewoon bij moeten staan. Ik verwacht weinig problemen voor Rijnsburgse Boys in de strijd om de zaterdagtite, sterker nog men wordt waarschijnlijk met twee vingers in de neus zaterdagkampioen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Angstgegner op 07-04-2009 04:11:08 ]
pi_67731361
En o ja, slechte scheidsrechters treffen we allemaal F1 Bas. Spakenburg heeft Jan Smit, de leidsman die IJsselmeervogels-Hoek floot, op Tweede Paasdag tegen Purmersteijn (beker). Wij hebben nooit problemen met hem.
pi_67731450
quote:
Op zondag 5 april 2009 15:58 schreef Angstgegner het volgende:
En o ja, slechte scheidsrechters treffen we allemaal F1 Bas. Spakenburg heeft Jan Smit, de leidsman die IJsselmeervogels-Hoek floot, op Tweede Paasdag tegen Purmersteijn (beker). Wij hebben nooit problemen met hem.
Jouw mening neem ik niet serieus. Als je die wedstrijd van gister had gezien had je wel wat anders gezegd, alhoewel iets anders dan een pro-blauwe mening zal je niet snel kunnen geven.

[ Bericht 13% gewijzigd door F1Bas op 05-04-2009 16:10:35 ]
pi_67731659
De kale Van Beek vind ik ook altijd wel een goede inderdaad. Hij fluit ons nooit zo vaak eigenlijk, meestal maar één keer per jaar, maar valt zelden wat op aan te merken.
www.thuisuiteten.nl
pi_67733339
quote:
Op zondag 5 april 2009 16:01 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jouw mening neem ik niet serieus. Als je die wedstrijd van gister had gezien had je wel wat anders gezegd, alhoewel iets anders dan een pro-blauwe mening zal je niet snel kunnen geven.
Je dacht toch niet dat ik jou wel serieus nam. Als Spakenburg slecht speelt, ben ik de eerste die dat signaleert, dus je lult weer gigantisch uit je nek. IJsselmeervogels heeft geen punten verspeeld door de scheidsrechter van zaterdag. Dat is de essentie van het verhaal, al wil jij de mensen anders doen geloven.. Het wordt tijd dat je die foeilijke rode bril eens een keer afzet en tegengas krijgt, want je bazelt al jaren de grootst mogelijke onzin. Zelfs fanatieke Vogels-supporters die ik ken en die jou kennen beamen dat.
pi_67733438
quote:
Op zondag 5 april 2009 17:07 schreef Angstgegner het volgende:

[..]

Je dacht toch niet dat ik jou wel serieus nam. Als Spakenburg slecht speelt, ben ik de eerste die dat signaleert, dus je lult weer gigantisch uit je nek. IJsselmeervogels heeft geen punten verspeeld door de scheidsrechter van zaterdag. Dat is de essentie van het verhaal, al wil jij de mensen anders doen geloven.. Het wordt tijd dat je die foeilijke rode bril eens een keer afzet en tegengas krijgt, want je bazelt al jaren de grootst mogelijke onzin. Zelfs fanatieke Vogels-supporters die ik ken en die jou kennen beamen dat.
Ik heb ook nog wel wat verhalen over jou hoor, beautycase

En waar zeg ik dat wij punten hebben verspeeld door de scheids? Nergens. Ik zeg het elke week als die vent weer eens waardeloos is, ook vorige week toen we nog in de laatste minuut wonnen.
pi_67735686
Ruben de Goede komt weer terug bij Sparta Nijkerk...

Overigens komt er deze week meer duidelijkheid over de volgende spelers Teixeira,Van De Haar , als die komen dan schat ik Sparta Nijkerk erg hoog in volgend seizoen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')