Dan hebben Van Wijk en Etwi zeker een goede indruk gemaakt tijdens de oefenwedstrijd van afgelopen zaterdag tegen ons. Als alle geruchten waar zijn gaan er bij Spakenburg volgend seizoen veel spelers uit de zondaghoofdklasse rondlopen.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:47 schreef methodmich het volgende:
Volgens de site van AFC gaan drie spelers van FC Omniworld (de amateurtak) komend seizoen in B spelen. Dwight Eind naar Sparta Nijkerk, Jordy van Wijk en Iry Etwi naar Spakenburg.
Guus Reurink van Sparta Nijkerk naar NVC.
quote:Op woensdag 25 maart 2009 21:30 schreef Wunderlichius het volgende:
[..]
Dan hebben Van Wijk en Etwi zeker een goede indruk gemaakt tijdens de oefenwedstrijd van afgelopen zaterdag tegen ons. Als alle geruchten waar zijn gaan er bij Spakenburg volgend seizoen veel spelers uit de zondaghoofdklasse rondlopen.
Hoorde trouwens ook een gerucht dat Spakenburg volgend jaar in C wil gaan voetballen. Ik hoop niet dat dat waar is.
Frederiksen gaat overigens niet naar IJsselmeervogels. Was gisteren toevallig bij Sparta Nijkerk en daar hebben ze geen goed woord over voor wat betreft de handelswijze van IJsselmeervogels. Buiten Frederiksen zijn ook Joris van Rooijen en Niels Buitenhuijs (allemaal met een doorlopend contract) benaderd. Van Rooijen en Buitenhuijs hebben direct aangegeven bij Sparta Nijkerk te willen blijven, Frederiksen nu dus ook.
Of de handelswijze van IJsselmeervogels echt laakbaar is weet ik niet. Inmiddels ken ik alleen de kant van Sparta Nijkerk.
Ja Frederiksen blijft gelukkig...
Kent iemand Dwight Eind?
quote:Op dinsdag 24 maart 2009 19:26 schreef deejaylethal het volgende:
Kooijman trouwens de rest van het seizoen geblesseerd... Hoe scheur je je nier?!
DOVO moet eens een schop onder de kont krijgen; sinds ik weg ben is het er niet echt beter op geworden... Volgend jaar dan maar weer kampioen.
Hoe doet hij het bij jullie? Bij Nunspeet kan hij dan samen gaan spelen met z'n broertje die zeer knap speelt voor een debutant in het 1e.quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:
Micthell Poot verkast waarschijnlijk toch naar Nunspeet.
Maar wat een irritante vent...quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:52 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:
Ja vraag het Aguilar Aguilera die met een vieze gestrekte been de buik van Dick Kooijman opzocht,hij moet zo 4 weken in het ziekenhuis lblijven maar Sparta heeft al wel een nieuw contract voor hem klaar liggen want is dit seizoen 1 van de uitblinkers...![]()
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:49 schreef HPayne het volgende:
[..]
Hoe doet hij het bij jullie? Bij Nunspeet kan hij dan samen gaan spelen met z'n broertje die zeer knap speelt voor een debutant in het 1e.
Sparta verder goed bezig inderdaad. Volgend jaar op zeker een kandidaat voor de topklasse.
Waar gaat Henar heen denk je?quote:Op woensdag 25 maart 2009 22:49 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:
Raoul Henar en Gary Spier zullen Sparta Nijkerk waarschijnlijk verlaten.
Die zou enkele jaren geleden al eens naar DOVO komen...quote:Op zondag 29 maart 2009 23:00 schreef SpaRtaNijKerk het volgende:
Ik hoorde get gerucht dat Sparta Nijkerk ook bezig is met Hans v/d Haar...
En naar Spakenburg.......quote:Op maandag 30 maart 2009 21:15 schreef deejaylethal het volgende:
[..]
Die zou enkele jaren geleden al eens naar DOVO komen...
Hij komt samen met Rottiné, omdat jullie het meeste betalen.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:23 schreef Wunderlichius het volgende:
[..]
En naar Spakenburg.......
Overigens weet iemand op ons forum te melden dat Klaas Vriend van Hollandia zijn ja-woord aan Spakenburg heeft gegeven. De officiele site rept echter nog nergens over. We zullen dus zien.
Wat dacht je dan? Dat ze naar Spakenburg of IJsselmeervogels komen omdat het kunstgras zo mooi groeit? Clubliefde of iets in die geest bestaat allang niet meer bij spelers van Spakenburg of IJsselmeervogels. Deze "amateurs" gaat het voornamelijk om de centen. Ik zal je voorspellen dat dit met de invoering van de topklasse alleen nog maar erger zal worden. Of je daar blij mee moet zijn is een andere vraag.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:38 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij komt samen met Rottiné, omdat jullie het meeste betalen.
Dat snap ik ook wel maar de één betaalt meer dan de ander, dan is die keuze makkelijk.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:39 schreef Wunderlichius het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ze naar Spakenburg of IJsselmeervogels komen omdat het kunstgras zo mooi groeit? Clubliefde of iets in die geest bestaat allang niet meer bij spelers van Spakenburg of IJsselmeervogels. Deze "amateurs" gaat het voornamelijk om de centen. Ik zal je voorspellen dat dit met de invoering van de topklasse alleen nog maar erger zal worden. Of je daar blij mee moet zijn is een andere vraag.
Maar van welk geld? Lijkt me niet echt geloofwaardig om die reden.quote:Op maandag 30 maart 2009 21:23 schreef Wunderlichius het volgende:
Deejaylethal, het schijnt dat DOVO serieuze interesse heeft in Maurice van der Wilt, zou voor DOVO een leuke aanwinst zijn.
quote:Op donderdag 26 maart 2009 02:49 schreef HPayne het volgende:
[..]
Hoe doet hij het bij jullie? Bij Nunspeet kan hij dan samen gaan spelen met z'n broertje die zeer knap speelt voor een debutant in het 1e.
Sparta verder goed bezig inderdaad. Volgend jaar op zeker een kandidaat voor de topklasse.
Ik weet niet wie jou informatie is, maar NEE DAT BEN IK NIETquote:Op woensdag 1 april 2009 16:25 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie ben jij dat Nunspeet-supportertje dat steeds rare dingen over mij schrijft op het forum van IJsselmeervogels. En dat terwijl jij mij niet eens kent. Flinke vent hoor, thuis zeker weinig te vertellen?
Als dat zo is, heb ik niets gezegd en bied ik mijn excuses aan. Het is in ieder geval een heel vervelend mannetje, die kennelijk een beetje populair wil doen.quote:Op woensdag 1 april 2009 16:47 schreef HPayne het volgende:
[..]
Ik weet niet wie jou informatie is, maar NEE DAT BEN IK NIET![]()
Dat is iemand anders die ik overigens wel ken, maar waar ik het zelfs bijna nooit mee eens ben, en waar ik me ook aan erger.
Wel jammer hoor om dit te veronderstellen!!
Tja ik weet het. Hij zit ook op andere forums.quote:Op woensdag 1 april 2009 18:10 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Als dat zo is, heb ik niets gezegd en bied ik mijn excuses aan. Het is in ieder geval een heel vervelend mannetje, die kennelijk een beetje populair wil doen.
Ja, ik kan niet zeggen dat de overgang van Rottiné echt als een verrassing komtquote:Op donderdag 2 april 2009 17:30 schreef methodmich het volgende:
Ivo Rottiné zoals verwacht dus ook naar Spakenburg.
Thijs van Tent Beking blijft bij DOVO.
Hoek heeft een goed aanvallende ploeg, met de 1-1 kan ik wel leven al hebben we zelf ook grote kansen gemist.quote:Op zaterdag 4 april 2009 19:38 schreef methodmich het volgende:
De Vogels winnen niet, maar lopen toch uit.
Jouw mening neem ik niet serieus. Als je die wedstrijd van gister had gezien had je wel wat anders gezegd, alhoewel iets anders dan een pro-blauwe mening zal je niet snel kunnen geven.quote:Op zondag 5 april 2009 15:58 schreef Angstgegner het volgende:
En o ja, slechte scheidsrechters treffen we allemaal F1 Bas. Spakenburg heeft Jan Smit, de leidsman die IJsselmeervogels-Hoek floot, op Tweede Paasdag tegen Purmersteijn (beker). Wij hebben nooit problemen met hem.
Je dacht toch niet dat ik jou wel serieus nam. Als Spakenburg slecht speelt, ben ik de eerste die dat signaleert, dus je lult weer gigantisch uit je nek. IJsselmeervogels heeft geen punten verspeeld door de scheidsrechter van zaterdag. Dat is de essentie van het verhaal, al wil jij de mensen anders doen geloven.. Het wordt tijd dat je die foeilijke rode bril eens een keer afzet en tegengas krijgt, want je bazelt al jaren de grootst mogelijke onzin. Zelfs fanatieke Vogels-supporters die ik ken en die jou kennen beamen dat.quote:Op zondag 5 april 2009 16:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jouw mening neem ik niet serieus. Als je die wedstrijd van gister had gezien had je wel wat anders gezegd, alhoewel iets anders dan een pro-blauwe mening zal je niet snel kunnen geven.
Ik heb ook nog wel wat verhalen over jou hoor, beautycasequote:Op zondag 5 april 2009 17:07 schreef Angstgegner het volgende:
[..]
Je dacht toch niet dat ik jou wel serieus nam. Als Spakenburg slecht speelt, ben ik de eerste die dat signaleert, dus je lult weer gigantisch uit je nek. IJsselmeervogels heeft geen punten verspeeld door de scheidsrechter van zaterdag. Dat is de essentie van het verhaal, al wil jij de mensen anders doen geloven.. Het wordt tijd dat je die foeilijke rode bril eens een keer afzet en tegengas krijgt, want je bazelt al jaren de grootst mogelijke onzin. Zelfs fanatieke Vogels-supporters die ik ken en die jou kennen beamen dat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |