Dan moet je het niet doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:51 schreef prodygee het volgende:
Ik deed fipo'en. En ik ben er gewoon helemaal niet trots op
Bedankt voor de bevestiging. Ik dacht dat het aan mij lag.quote:
Ik van joú!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik wil 's een foto van jou zien.
Waaromquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
No worriesquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging. Ik dacht dat het aan mij lag.
Toen ik dit topic wilde maken viel ie bijna helemaal stil.. dus ik zo van "neeeeee straks worden ze boos op mij omdat ze 5 minuten hebben lopen F5'en voor het nieuwe topic"
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:53 schreef Tremium het volgende:
Ik heb ondertussen al een week niet meer gerookt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Kom je op je werk... Moet je nog verdomme 4 containers vracht doen exclusief bier en nog actie bijvullen. Datums van de zuivel doen, vegen... Dan om 5 voor 8 als je de groenten wilt doen word er gezegd, "Oh je moet de kopstellingen ook nog spiegelen".. En telkens als ik bukte was ik vrij duizelig enzo, dankzij mijn flauwvalincidentje van vandaag.
Kom ik thuis, zeg ik tegen mijn moeder: "Ik denk niet dat ik morgen ga werken"... Komt ze aan met "Neem maar wat aspirines dan is het morgen vast wel over.. Oh en als je niet gaat werken mag je ook je rijbewijs niet ophalen"
![]()
Vrij lullig, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het kan erger, ik moet vrijdag 6 uur beginnen, zaterdag half 7
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Punt is dat ze maar iemand extra hadden moeten laten komen vanavond, dan had ik er minder moeite mee gehad... Ze hebben het geweten ook, totaal niet gespiegeld en slordig schoongemaakt..quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vrij lullig, ja
Maar het kan erger, ik moet vrijdag 6 uur beginnen, zaterdag half 7
Stuur dan op msnquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom
Ik plaats liever geen foto van mezelf op internet.![]()
Had ik ook geen zin in nee, toch gedaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom
hebben we bijna allemaal hier dus wat maakt het uitquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom
Ja nou, gewoon!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lamp fel in je gezicht mikken, dan is de foto meteen goed.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:
Nou hou
Misschien zet ik ooit wel een foto in m'n fobo of dat ene topic in PUB... als ik een leuke foto heb dan..
Want nu heb ik sowieso geen leuke fotoomdat kutcamera mobieltje
Die smoes gebruik ik ook altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:
Nou hou
Misschien zet ik ooit wel een foto in m'n fobo of dat ene topic in PUB... als ik een leuke foto heb dan..
Zit je House te kijken of zo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom moet iemand met een hersenschudding eigenlijks eens in de zoveel tijd wakker worden gemaakt?
Nee, ik heb misschien zelf een lichte hersenschudding..quote:
Het is geen smoesquote:
Misschien iets met bloedingen te maken? lmgtfy.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom moet iemand met een hersenschudding eigenlijks eens in de zoveel tijd wakker worden gemaakt?
slechte smoesquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:
Nou hou
LAU IS ER NIET!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is geen smoes![]()
Vraag Xalo of Lauriëtte maar wat voor een kutfoto's dat warendat zijn de enigen die wten hoe ik eruit zie denk ik.
Ohquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, ik heb misschien zelf een lichte hersenschudding..
Ik heb ook altijd kutfoto'squote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:
Nou hou
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar om antwoord op je vraag te geven: geen idee.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ja nou, gewoon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet nog niet of ik het nou gewoon met 2 e`s moet doen of met meer.. wat staat leuker? prodygeeeee`tje of prodygee`tje?
whahahahahaha
You were poison, spinning round my mind...
Zou het?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:05 schreef prodygee het volgende:
[..]
Misschien iets met bloedingen te maken? lmgtfy.
ja maar daarom kan je er nog wel een foto mee maken waarop we inieder geval kunnen zien hoe je eruit ziet. hoeft het nog geen professionele foto om te zijn ofzoquote:
Ik vind prodygeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'tje toch wel 't beste.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:06 schreef DownPoison het volgende:
[..]
![]()
weet nog niet of ik het nou gewoon met 2 e`s moet doen of met meer.. wat staat leuker? prodygeeeee`tje of prodygee`tje?
whahahahahaha
quote:
Er zit iets in de weg, ik zie je nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is n kutfoto
dit ben ik
(de beste&recentste foto die ik opt moment heb)
die van jou kan niet erger zain.
Zie je, op die foto gister, dat was jij wel!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
KIJK HOE FUCKING LELIJK IK BEN! [ afbeelding ]
En nu jij! [ afbeelding ]
Cutequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:09 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ik vind prodygeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'tje toch wel 't beste.whaha had je niet moet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
prodygeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'tje, prodygeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'tje![]()
You were poison, spinning round my mind...
Pubertje.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat is n flits...quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Er zit iets in de weg, ik zie je niet
Wat een flitsquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is n kutfoto
dit ben ik
Nee, ik heb geen twee onderkinnen, en dat was gewoon een random foto op hyvesquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef prodygee het volgende:
[..]
Zie je, op die foto gister, dat was jij wel!
Of toch niet..
CHICKIEEEEEquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is n kutfoto
dit ben ik
Hoe moet ik dit nu opnemen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef prodygee het volgende:
[..]
CHICKIEEEEEnee zo ben ik niet. Zeer interessant.
uhu, zeer zeker.
Als je 's nachts steeds wakker moet worden gemaakt, ben je morgen op. Hoe kan je dan normaal werken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij heb ik de symptomen van een hersenschudding![]()
# Bewusteloosheid, kort of langdurig, meestal direct in aansluiting aan het ongeval. Bij een hersenschudding is de bewusteloosheid in het algemeen zeer kort van duur, dat wil zeggen enkele seconden tot ongeveer 10 minuten.
# Misselijkheid en braken; vaak treedt het braken spoedig na het ongeval op en in het algemeen hangen beide symptomen samen. Misselijkheid en braken zijn echter weinig specifieke symptomen.
# Retrograde amnesie; na weer tot bewustzijn te zijn gekomen bestaat bij het slachtoffer een geheugenverlies met betrekking tot de tijd die aan het ongeval vooraf ging. Men weet dus niet meer of maar zeer vaag te vertellen hoe het ongeval heeft plaatsgevonden. De amnesie is bij een hersenschudding meestal licht van aard of soms afwezig en in elk geval niet langer dan 24 uur.
# Er zijn geen neurologische uitvalsverschijnselen.
Eerste, check..
Tweede, toen ik het net had gehad was ik vrij misselijk... En de hele dag door niet heel erg okay, dus check.
Derde, check..
Vierde, denk ook check...
nooooit opzoeken op internet naar symptonen,, dat is altijd zo deprimerend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij heb ik de symptomen van een hersenschudding![]()
# Bewusteloosheid, kort of langdurig, meestal direct in aansluiting aan het ongeval. Bij een hersenschudding is de bewusteloosheid in het algemeen zeer kort van duur, dat wil zeggen enkele seconden tot ongeveer 10 minuten.
# Misselijkheid en braken; vaak treedt het braken spoedig na het ongeval op en in het algemeen hangen beide symptomen samen. Misselijkheid en braken zijn echter weinig specifieke symptomen.
# Retrograde amnesie; na weer tot bewustzijn te zijn gekomen bestaat bij het slachtoffer een geheugenverlies met betrekking tot de tijd die aan het ongeval vooraf ging. Men weet dus niet meer of maar zeer vaag te vertellen hoe het ongeval heeft plaatsgevonden. De amnesie is bij een hersenschudding meestal licht van aard of soms afwezig en in elk geval niet langer dan 24 uur.
# Er zijn geen neurologische uitvalsverschijnselen.
Eerste, check..
Tweede, toen ik het net had gehad was ik vrij misselijk... En de hele dag door niet heel erg okay, dus check.
Derde, check..
Vierde, denk ook check...
Niet, maar ik laat me ook niet wakker maken. Heb officieel geen hersenschuddingquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:14 schreef prodygee het volgende:
[..]
Als je 's nachts steeds wakker moet worden gemaakt, ben je morgen op. Hoe kan je dan normaal werken?
Misschien doe ik dat morgen ook wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:14 schreef DownPoison het volgende:
[..]
nooooit opzoeken op internet naar symptonen,, dat is altijd zo deprimerend.
Ik heb ooit eens opgezocht wat ik had op google,, en lees je alleen maar dingen van alle baby`s gaan eraan dood enzo >.>
miss gewoon eens een dokter opzoeken? ^^
lijkt me slimquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:16 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat morgen ook wel.
Moet ik natuurlijk eerst bellen voor een afspraak, en kun je de volgende dag pas terechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook te boeken voor feestjes en partijen
met zoiets meestal niet hoor ..quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:19 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Moet ik natuurlijk eerst bellen voor een afspraak, en kun je de volgende dag pas terecht
Toen ik opeens doof was aan één oor wel...quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:20 schreef DownPoison het volgende:
[..]
met zoiets meestal niet hoor ..
echt?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:20 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Toen ik opeens doof was aan één oor wel...
Huisarts, was een kwestie van uit laten spuiten... Maar het is een ongelooflijk irritant gevoel..quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:23 schreef DownPoison het volgende:
[..]
echt?ga je dan naar huisarts of naar ziekenhuis??
Met ijskoud water. Dat voelt kudt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Huisarts, was een kwestie van uit laten spuiten... Maar het is een ongelooflijk irritant gevoel..
Lauwig, het uitspuiten heb ik geen moeite mee... Dat is sindsdien een ritueel wat ik elk jaar wel laat doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:24 schreef prodygee het volgende:
[..]
Met ijskoud water. Dat voelt kudt.
oh okeey,, echt doof aan 1 oor of even oor uit laten spuiten is nog wel net iets anders (mijn broertje had dat toevallig gister ofzo ook,, direct aaaaah ik ben doof >.>)quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Huisarts, was een kwestie van uit laten spuiten... Maar het is een ongelooflijk irritant gevoel..
Het punt was, de huisarts had me niet nagekeken.. Bij de balie zeiden ze dat ik de volgende dag maar terug moest komen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:26 schreef DownPoison het volgende:
[..]
oh okeey,, echt doof aan 1 oor of even oor uit laten spuiten is nog wel net iets anders (mijn broertje had dat toevallig gister ofzo ook,, direct aaaaah ik ben doof >.>)
maar ik denk dat ze je met deze symptomen zegmaar wel eerder willen zien ofzo
Ik hapte alweerquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:28 schreef Daniane het volgende:
IK HEB DE FOTO VAN DESUNOTOOOOO!!!!!!!!
[ afbeelding ]
LEUGENS!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:28 schreef Daniane het volgende:
IK HEB DE FOTO VAN DESUNOTOOOOO!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Je past je wel gauw aan hèquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik hapte alweer
Maar waar is dasunoto eigenlijk?
okeey das best gestoord...quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het punt was, de huisarts had me niet nagekeken.. Bij de balie zeiden ze dat ik de volgende dag maar terug moest komen.
Kwam ik de volgende dag, andere assistente: "Maar er staat helemaal geen afspraak voor vandaag, ga maar even zitten er komt zo iemand bij je."quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
okeey das best gestoord...
straks was je daar gekomen dikke beroerte gehad ofzo en hadden ze nog niks gedaan O.o
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Het is wel rustig hier, heeft iedereen een leven ofzo...
volgende keer gewoon half gaan zitten slijmen beetje scheel kijken enzo misschien helpen ze dan snellerquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kwam ik de volgende dag, andere assistente: "Maar er staat helemaal geen afspraak voor vandaag, ga maar even zitten er komt zo iemand bij je."
Dus het kan wel
Er zitten ook wat labiele mutsen, daar niet vanquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:34 schreef DownPoison het volgende:
[..]
volgende keer gewoon half gaan zitten slijmen beetje scheel kijken enzo misschien helpen ze dan sneller
Je gaat potverdrie toch niet zomaar weg zonder het uberhaupt te melden!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben niet anime kijken
Was wel eventjes weg, mag dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook te boeken voor feestjes en partijen
Fappen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben niet anime kijken
Was wel eventjes weg, mag dat niet?
mmm .quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er zitten ook wat labiele mutsen, daar niet van..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je gaat potverdrie toch niet zomaar weg zonder het uberhaupt te melden!S-ss-s-s-so-o-so rr-ry?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie wel of ik ga, ik ga in ieder geval niet werken... Dan maar een dag later mijn rijbewijsquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:39 schreef DownPoison het volgende:
[..]
mmm .
bij mij zijn ze keertje hartdossier kwijtgeraakt. gaan ze eerst vertellen dat echo`s een momentopname zijn en dat de vorigen slecht waren enzo. maar toen waren ze hem dus kwijt en gingen ze echo maken en die was goed en toen stopten ze maar, geen controles enzo meer want het was nu wel goed ¬¬ en dat zijn dan paar van de beste doktoren van NL.
maargoed ik hoop dat ze je morgen wel helpen
ok dat lijkt me inieder geval verstandig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zie wel of ik ga, ik ga in ieder geval niet werken... Dan maar een dag later mijn rijbewijs
Christus, houdt 't effe klein ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, die mond moet anders
Ik zou het niet beter kunnenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, die mond moet anders
Mijn moeder vind dat als ik niet ga werken ik mijn rijbewijs niet mag ophalenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ok dat lijkt me inieder geval verstandig.
hoezo heeft werken trouwens met je rijbewijs te maken?
Dat doet imageshack volgens mijquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef prodygee het volgende:
[..]
Christus, houdt 't effe klein ofzo.
ok dat slaat nergens op ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn moeder vind dat als ik niet ga werken ik mijn rijbewijs niet mag ophalen... "Als ze je zien fietsen ben je de pineut"
Ik hoef ook niet langs de winkel om bij het gemeentehuis te komenquote:
Hij zal 'm toch eerst moeten laden, en dat is eerst groot. Bovendien laadt hij enorm traag. En als Fok 'm sowieso verkleint, kan je 'm net zo goed even resizenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat doet imageshack volgens mij
Maar je moet ook niet vergroten, op deze Fok pagina staat ie goed
Hihi, m'n naam wordt in Japans uitgesproken als Denisuquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef prodygee het volgende:
't Is eigenlijk Desunooto. Als in デスノート. Jwz.
als je dan langs de winkel komt kan je altijd zeggen dat je op weg was naar de dokterquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet langs de winkel om bij het gemeentehuis te komen..
Als ik langs de winkel fiets dan ben ik al te ver voor de dokterquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:45 schreef DownPoison het volgende:
[..]
als je dan langs de winkel komt kan je altijd zeggen dat je op weg was naar de dokter![]()
maar ik ben weg.
Eens. Dat slaat nergens op.quote:
Bukken is in ieder geval een drama, laat je dat nou ernstig vaak doen in een supermarkt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Eens. Dat slaat nergens op.
Uren achter elkaar werken of even iets ophalen als je ziek bent is toch een heel verschil
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bukken is in ieder geval een drama, laat je dat nou ernstig vaak doen in een supermarkt.
Door je rug gegaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bukken is in ieder geval een drama, laat je dat nou ernstig vaak doen in een supermarkt.
Flauwgevallen en onderuit gegaan, waarbij mijn hoofd een betegelde muur en vloer heeft geraakt.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Flauwgevallen en onderuit gegaan, waarbij mijn hoofd een betegelde muur en vloer heeft geraakt.
Achja het is vast niks ernstigs... Alleen al de hele fucking dag hoofdpijn... En een beurse plek bij mijn hoofd door het vallen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:52 schreef Probinski het volgende:
[..]das kut man, sterkte d'r mee dan maar
Wat heb je uitgespookt?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja het is vast niks ernstigs... Alleen al de hele fucking dag hoofdpijn... En een beurse plek bij mijn hoofd door het vallen..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Flauwgevallen en onderuit gegaan, waarbij mijn hoofd een betegelde muur en vloer heeft geraakt.
Dat is kut inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef Onorgineel het volgende:
Verdomme, ik denk een goede videosite te hebben voor death note, is het nu ineens alleen voor mensen in de US
Lees de postquote:
Neem morgen vrij danquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja het is vast niks ernstigs... Alleen al de hele fucking dag hoofdpijn... En een beurse plek bij mijn hoofd door het vallen..
En had je überhaupt wel tegen je ouders gezegd dat je flauw was gevallen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neem morgen vrij dan, het zal je alleen maar goed doen.
Was ik ook van planquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neem morgen vrij dan, het zal je alleen maar goed doen.
Ah k, gewoon rustig aan doen en niet te druk makenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik was ook maagdelijk daarin voor vandaagquote:
Dan bewaar ik hem wel voor iemand andersquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb d'r vandaag al ééntje gehad!
Weer een maagdelijkheid minderquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik was ook maagdelijk daarin voor vandaag
Nou joepiequote:
Een paar zegt ie danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ik had t zo die vrijdag voor de vakantie, moest 45 mins op de bus wachten in H'wijk. En 10minuten voor ie kwam lagk ineens op de stoepquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik was ook maagdelijk daarin voor vandaag
Toch welquote:
Ja ik lag opeens ook in een vrij ongemakkelijke houding in de badkamer...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:00 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ik had t zo die vrijdag voor de vakantie, moest 45 mins op de bus wachten in H'wijk. En 10minuten voor ie kwam lagk ineens op de stoep
Echt vaag, want je wordt zo iets van "wakker" en lig je daarquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja ik lag opeens ook in een vrij ongemakkelijke houding in de badkamer...
Ja ik had echt zoiets van... What the..quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:02 schreef Probinski het volgende:
[..]
Echt vaag, want je wordt zo iets van "wakker" en lig je daar
Niet aan te raden, ik ben me echt verrot geschrokken toen ik bijkwam..quote:
Is t ook wel ja, heb t al een aantal keer gehad, te hoge bloeddruk alsk me druk maak enz : /quote:
Inderdaad. Is best wel kut.quote:
Mijn bloeddruk is soms heel hoog 160/90 is ie 1 keer geweestquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:05 schreef Probinski het volgende:
[..]
Is t ook wel ja, heb t al een aantal keer gehad, te hoge bloeddruk alsk me druk maak enz : /
Doe maar!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan bewaar ik hem wel voor iemand anders
Dat kan ik dan weer heel goed hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:07 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ben nog nooit flauwgevallen, thank god. Maar ik had een meisje in m'n klas en die viel snel flauw van 'vieze' dingen. Hadden we biologie over het skelet en daar kon je blijkbaar niet tegen, viel ze vol met d'r kop tegen d'r tafel aan.
Mocht ze in de gang gaan staan en de bioles skippen, horen we ineens een doffe klap, weer flauwgevallen in de gang vol tegen de muur aan
Maar da's dan ook wel weer grappig om te zienquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer heel goed hebben, ik was degene die vooraan stond bij de ontledingen enzo
Grappig... mwuaquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Maar da's dan ook wel weer grappig om te zien![]()
De PV waar ik m'n UI vandaan heb is dus niets voor jou.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:13 schreef prodygee het volgende:
Organen en operaties enzo, ik kan er wel naar kijken. Niet dat ik dat nou graag doe. Maar ik ga niet over m´n nek ofzo.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De PV waar ik m'n UI vandaan heb is dus niets voor jou.
Zelf vond ik hem ook echt té ziek gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uhm. Niets voor mij? Maar ik kan er juist tegen
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef prodygee het volgende:
OMG tof. In The Day The Earth Stood Still gebruiken ze Windows 7
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef prodygee het volgende:
[..]uhm. Niets voor mij? Maar ik kan er juist tegen
Oh oke, ik las het verkeerd denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh oke, ik las het verkeerd denk ik
Voor 10 minuten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:17 schreef prodygee het volgende:
Fock dat is gaaf. Mobieltje op 't scherm leggen en foto's rondschuiven. Kan je echt interessant en professorisch mee doen.
quote:
Komtie hèquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En om meteen op het gruwelijkste stukje te komen skip je even naar 4:00 of zo![]()
Video lijkt gemaakt te zijn puur om te shockeren denk ik
Waarschuwing:
In de video: naakt, 18+ dus, heel veel bloed, sadisme, etc
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:23 schreef prodygee het volgende:
[..]
Komtie hè
"Ielll gadverrr. Japanners zijn echt gestoord. Echt een kutvolk. Echt lomp. Japan is een wc!"
Nee
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En om meteen op het gruwelijkste stukje te komen skip je even naar 4:00 of zo![]()
Video lijkt gemaakt te zijn puur om te shockeren denk ik
Waarschuwing:
In de video: naakt, 18+ dus, heel veel bloed, sadisme, etc
Gastquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:27 schreef prodygee het volgende:
Hmm. Zeker nasty en freaky. Maar nergens last van
Whehe, jij bent ook niks gewendquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gast![]()
![]()
Toen ik deze voor het eerst zag (had hem gedownload op HQ) ging ik zowat over m'n nek
Dat dusquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Whehe, jij bent ook niks gewend
Heb net 5 Saw films achter de rugquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gast![]()
![]()
Toen ik deze voor het eerst zag (had hem gedownload op HQ) ging ik zowat over m'n nek
Ik heb wel wat nasty spul gezien maar ik raak er nooit aan gewend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Whehe, jij bent ook niks gewend
Wéér zoiets Heimquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:32 schreef Hyman het volgende:
Ik krijg kriebels over mn rug van Heroes, dat betekent dat het facking goed is, dat krijg ik alleen bij heel goede muziek, of bij heel goede films
Ik had dat een paar keer bij Ride of the Valkyries... Prachtnummerquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:32 schreef Hyman het volgende:
Ik krijg kriebels over mn rug van Heroes, dat betekent dat het facking goed is, dat krijg ik alleen bij heel goede muziek, of bij heel goede films
En hoezo dat?quote:
We zouden zo kunnen meespelen in heroesquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:34 schreef prodygee het volgende:
[..]
Wéér zoiets HeimHeb ik nou ook altijd.
En de film die ik nu kijk is ook phat.
Ik heb rapekrachtenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
We zouden zo kunnen meespelen in heroes
Alsquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:37 schreef Onorgineel het volgende:
Eerste death note aflevering gezien, nog beter als ik verwachtte
En het wordt per aflevering beter en beter, reken daar maar op.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:37 schreef Onorgineel het volgende:
Eerste death note aflevering gezien, nog beter als ik verwachtte
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Moehaha, ik kan in de toekomst kijken.
Ik ga straks hoi Sjoerd zeggen
watquote:
Neequote:Op woensdag 25 februari 2009 22:39 schreef Desunoto het volgende:
Wie wilt zometeen de lapo in het Scenegirls #2 topic en de nieuwe aanmaken?
Nu 298 posts
Je hoort ze ook allang uit je hoofd te kennenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:39 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik kan niet meer de emoticons aanklikken om ze in mijn bericht te krijgen..
...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hoort ze ook allang uit je hoofd te kennen
Watquote:
Ik kan gedachtes lezen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
We zouden zo kunnen meespelen in heroes
Bij mij welquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:42 schreef Noortje. het volgende:
Mijn quickreply werkt niet.
Ik ga dat niet onthouden, en ik kan mijn emoties nu niet meer uiten... Tenminste degene die ik niet ken nietquote:
Wat denk ik dan?quote:
Ik ken alleen diegene die ik nodig hebquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga dat niet onthouden, en ik kan mijn emoties nu niet meer uiten... Tenminste degene die ik niet ken niet
Ik hoor wel ruis, uit mijn boxen komenquote:
Nu een nieuwe topic met mij als scenegirl.quote:
Ja dees hè:quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Bij mij wel quote
maar geen spoilaaahhszzz.
Holy shit, de tweede aflevering is ge-ni-aaaaaaaaalquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En het wordt per aflevering beter en beter, reken daar maar op.
Jawel, alles werktquote:
Death Note is gewoon geniaalquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Holy shit, de tweede aflevering is ge-ni-aaaaaaaaal
kankerdetyfus
Hoi noortjequote:
Na een bepaald punt wordt het iets minder inderdaad. Het einde is ook niet helemaal geweldig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:01 schreef prodygee het volgende:
[..]
AAHAHA het einde van Death Note
Hihi hoiquote:
Van het einde werd ik heel erg emotioneel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Na een bepaald punt wordt het iets minder inderdaad. Het einde is ook niet helemaal geweldig.
Maar verder
Veel afleveringen zijn gewoon perfect.
Wie weetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |