ja maar daarom kan je er nog wel een foto mee maken waarop we inieder geval kunnen zien hoe je eruit ziet. hoeft het nog geen professionele foto om te zijn ofzoquote:
Ik vind prodygeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'tje toch wel 't beste.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:06 schreef DownPoison het volgende:
[..]
![]()
weet nog niet of ik het nou gewoon met 2 e`s moet doen of met meer.. wat staat leuker? prodygeeeee`tje of prodygee`tje?
whahahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Er zit iets in de weg, ik zie je nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is n kutfoto
dit ben ik
(de beste&recentste foto die ik opt moment heb)
die van jou kan niet erger zain.
Zie je, op die foto gister, dat was jij wel!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
KIJK HOE FUCKING LELIJK IK BEN! [ afbeelding ]
En nu jij! [ afbeelding ]
Cutequote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:09 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ik vind prodygeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'tje toch wel 't beste.whaha had je niet moet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
prodygeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'tje, prodygeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'tje![]()
You were poison, spinning round my mind...
Pubertje.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat is n flits...quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Er zit iets in de weg, ik zie je niet
Wat een flitsquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is n kutfoto
dit ben ik
Nee, ik heb geen twee onderkinnen, en dat was gewoon een random foto op hyvesquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef prodygee het volgende:
[..]
Zie je, op die foto gister, dat was jij wel!
Of toch niet..
CHICKIEEEEEquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:11 schreef Daniane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is n kutfoto
dit ben ik
Hoe moet ik dit nu opnemen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef prodygee het volgende:
[..]
CHICKIEEEEEnee zo ben ik niet. Zeer interessant.
uhu, zeer zeker.
Als je 's nachts steeds wakker moet worden gemaakt, ben je morgen op. Hoe kan je dan normaal werken?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij heb ik de symptomen van een hersenschudding![]()
# Bewusteloosheid, kort of langdurig, meestal direct in aansluiting aan het ongeval. Bij een hersenschudding is de bewusteloosheid in het algemeen zeer kort van duur, dat wil zeggen enkele seconden tot ongeveer 10 minuten.
# Misselijkheid en braken; vaak treedt het braken spoedig na het ongeval op en in het algemeen hangen beide symptomen samen. Misselijkheid en braken zijn echter weinig specifieke symptomen.
# Retrograde amnesie; na weer tot bewustzijn te zijn gekomen bestaat bij het slachtoffer een geheugenverlies met betrekking tot de tijd die aan het ongeval vooraf ging. Men weet dus niet meer of maar zeer vaag te vertellen hoe het ongeval heeft plaatsgevonden. De amnesie is bij een hersenschudding meestal licht van aard of soms afwezig en in elk geval niet langer dan 24 uur.
# Er zijn geen neurologische uitvalsverschijnselen.
Eerste, check..
Tweede, toen ik het net had gehad was ik vrij misselijk... En de hele dag door niet heel erg okay, dus check.
Derde, check..
Vierde, denk ook check...
nooooit opzoeken op internet naar symptonen,, dat is altijd zo deprimerend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:12 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij heb ik de symptomen van een hersenschudding![]()
# Bewusteloosheid, kort of langdurig, meestal direct in aansluiting aan het ongeval. Bij een hersenschudding is de bewusteloosheid in het algemeen zeer kort van duur, dat wil zeggen enkele seconden tot ongeveer 10 minuten.
# Misselijkheid en braken; vaak treedt het braken spoedig na het ongeval op en in het algemeen hangen beide symptomen samen. Misselijkheid en braken zijn echter weinig specifieke symptomen.
# Retrograde amnesie; na weer tot bewustzijn te zijn gekomen bestaat bij het slachtoffer een geheugenverlies met betrekking tot de tijd die aan het ongeval vooraf ging. Men weet dus niet meer of maar zeer vaag te vertellen hoe het ongeval heeft plaatsgevonden. De amnesie is bij een hersenschudding meestal licht van aard of soms afwezig en in elk geval niet langer dan 24 uur.
# Er zijn geen neurologische uitvalsverschijnselen.
Eerste, check..
Tweede, toen ik het net had gehad was ik vrij misselijk... En de hele dag door niet heel erg okay, dus check.
Derde, check..
Vierde, denk ook check...
Niet, maar ik laat me ook niet wakker maken. Heb officieel geen hersenschuddingquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:14 schreef prodygee het volgende:
[..]
Als je 's nachts steeds wakker moet worden gemaakt, ben je morgen op. Hoe kan je dan normaal werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |