Wat heb je uitgespookt?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja het is vast niks ernstigs... Alleen al de hele fucking dag hoofdpijn... En een beurse plek bij mijn hoofd door het vallen..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Flauwgevallen en onderuit gegaan, waarbij mijn hoofd een betegelde muur en vloer heeft geraakt.
Dat is kut inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef Onorgineel het volgende:
Verdomme, ik denk een goede videosite te hebben voor death note, is het nu ineens alleen voor mensen in de US
Lees de postquote:
Neem morgen vrij danquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja het is vast niks ernstigs... Alleen al de hele fucking dag hoofdpijn... En een beurse plek bij mijn hoofd door het vallen..
En had je überhaupt wel tegen je ouders gezegd dat je flauw was gevallen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neem morgen vrij dan, het zal je alleen maar goed doen.
Was ik ook van planquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neem morgen vrij dan, het zal je alleen maar goed doen.
Ah k, gewoon rustig aan doen en niet te druk makenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik was ook maagdelijk daarin voor vandaagquote:
Dan bewaar ik hem wel voor iemand andersquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb d'r vandaag al ééntje gehad!
Weer een maagdelijkheid minderquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik was ook maagdelijk daarin voor vandaag
Nou joepiequote:
Een paar zegt ie danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ik had t zo die vrijdag voor de vakantie, moest 45 mins op de bus wachten in H'wijk. En 10minuten voor ie kwam lagk ineens op de stoepquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik was ook maagdelijk daarin voor vandaag
Toch welquote:
Ja ik lag opeens ook in een vrij ongemakkelijke houding in de badkamer...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:00 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ik had t zo die vrijdag voor de vakantie, moest 45 mins op de bus wachten in H'wijk. En 10minuten voor ie kwam lagk ineens op de stoep
Echt vaag, want je wordt zo iets van "wakker" en lig je daarquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja ik lag opeens ook in een vrij ongemakkelijke houding in de badkamer...
Ja ik had echt zoiets van... What the..quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:02 schreef Probinski het volgende:
[..]
Echt vaag, want je wordt zo iets van "wakker" en lig je daar
Niet aan te raden, ik ben me echt verrot geschrokken toen ik bijkwam..quote:
Is t ook wel ja, heb t al een aantal keer gehad, te hoge bloeddruk alsk me druk maak enz : /quote:
Inderdaad. Is best wel kut.quote:
Mijn bloeddruk is soms heel hoog 160/90 is ie 1 keer geweestquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:05 schreef Probinski het volgende:
[..]
Is t ook wel ja, heb t al een aantal keer gehad, te hoge bloeddruk alsk me druk maak enz : /
Doe maar!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan bewaar ik hem wel voor iemand anders
Dat kan ik dan weer heel goed hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:07 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ben nog nooit flauwgevallen, thank god. Maar ik had een meisje in m'n klas en die viel snel flauw van 'vieze' dingen. Hadden we biologie over het skelet en daar kon je blijkbaar niet tegen, viel ze vol met d'r kop tegen d'r tafel aan.
Mocht ze in de gang gaan staan en de bioles skippen, horen we ineens een doffe klap, weer flauwgevallen in de gang vol tegen de muur aan
Maar da's dan ook wel weer grappig om te zienquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer heel goed hebben, ik was degene die vooraan stond bij de ontledingen enzo
Grappig... mwuaquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Maar da's dan ook wel weer grappig om te zien![]()
De PV waar ik m'n UI vandaan heb is dus niets voor jou.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:13 schreef prodygee het volgende:
Organen en operaties enzo, ik kan er wel naar kijken. Niet dat ik dat nou graag doe. Maar ik ga niet over m´n nek ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De PV waar ik m'n UI vandaan heb is dus niets voor jou.
Zelf vond ik hem ook echt té ziek gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uhm. Niets voor mij? Maar ik kan er juist tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef prodygee het volgende:
OMG tof. In The Day The Earth Stood Still gebruiken ze Windows 7
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef prodygee het volgende:
[..]uhm. Niets voor mij? Maar ik kan er juist tegen
Oh oke, ik las het verkeerd denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |