Dat doet imageshack volgens mijquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef prodygee het volgende:
[..]
Christus, houdt 't effe klein ofzo.
ok dat slaat nergens op ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn moeder vind dat als ik niet ga werken ik mijn rijbewijs niet mag ophalen... "Als ze je zien fietsen ben je de pineut"
Ik hoef ook niet langs de winkel om bij het gemeentehuis te komenquote:
Hij zal 'm toch eerst moeten laden, en dat is eerst groot. Bovendien laadt hij enorm traag. En als Fok 'm sowieso verkleint, kan je 'm net zo goed even resizenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat doet imageshack volgens mij
Maar je moet ook niet vergroten, op deze Fok pagina staat ie goed
Hihi, m'n naam wordt in Japans uitgesproken als Denisuquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef prodygee het volgende:
't Is eigenlijk Desunooto. Als in デスノート. Jwz.
als je dan langs de winkel komt kan je altijd zeggen dat je op weg was naar de dokterquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet langs de winkel om bij het gemeentehuis te komen..
Als ik langs de winkel fiets dan ben ik al te ver voor de dokterquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:45 schreef DownPoison het volgende:
[..]
als je dan langs de winkel komt kan je altijd zeggen dat je op weg was naar de dokter![]()
maar ik ben weg.
Eens. Dat slaat nergens op.quote:
Bukken is in ieder geval een drama, laat je dat nou ernstig vaak doen in een supermarkt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Eens. Dat slaat nergens op.
Uren achter elkaar werken of even iets ophalen als je ziek bent is toch een heel verschil
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bukken is in ieder geval een drama, laat je dat nou ernstig vaak doen in een supermarkt.
Door je rug gegaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bukken is in ieder geval een drama, laat je dat nou ernstig vaak doen in een supermarkt.
Flauwgevallen en onderuit gegaan, waarbij mijn hoofd een betegelde muur en vloer heeft geraakt.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Flauwgevallen en onderuit gegaan, waarbij mijn hoofd een betegelde muur en vloer heeft geraakt.
Achja het is vast niks ernstigs... Alleen al de hele fucking dag hoofdpijn... En een beurse plek bij mijn hoofd door het vallen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:52 schreef Probinski het volgende:
[..]das kut man, sterkte d'r mee dan maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |