Je past je wel gauw aan hèquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik hapte alweer
Maar waar is dasunoto eigenlijk?
okeey das best gestoord...quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het punt was, de huisarts had me niet nagekeken.. Bij de balie zeiden ze dat ik de volgende dag maar terug moest komen.
Kwam ik de volgende dag, andere assistente: "Maar er staat helemaal geen afspraak voor vandaag, ga maar even zitten er komt zo iemand bij je."quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
okeey das best gestoord...
straks was je daar gekomen dikke beroerte gehad ofzo en hadden ze nog niks gedaan O.o
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Het is wel rustig hier, heeft iedereen een leven ofzo...
volgende keer gewoon half gaan zitten slijmen beetje scheel kijken enzo misschien helpen ze dan snellerquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kwam ik de volgende dag, andere assistente: "Maar er staat helemaal geen afspraak voor vandaag, ga maar even zitten er komt zo iemand bij je."
Dus het kan wel
Er zitten ook wat labiele mutsen, daar niet vanquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:34 schreef DownPoison het volgende:
[..]
volgende keer gewoon half gaan zitten slijmen beetje scheel kijken enzo misschien helpen ze dan sneller
Je gaat potverdrie toch niet zomaar weg zonder het uberhaupt te melden!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben niet anime kijken
Was wel eventjes weg, mag dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook te boeken voor feestjes en partijen
Fappen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben niet anime kijken
Was wel eventjes weg, mag dat niet?
mmm .quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er zitten ook wat labiele mutsen, daar niet van..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je gaat potverdrie toch niet zomaar weg zonder het uberhaupt te melden!S-ss-s-s-so-o-so rr-ry?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie wel of ik ga, ik ga in ieder geval niet werken... Dan maar een dag later mijn rijbewijsquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:39 schreef DownPoison het volgende:
[..]
mmm .
bij mij zijn ze keertje hartdossier kwijtgeraakt. gaan ze eerst vertellen dat echo`s een momentopname zijn en dat de vorigen slecht waren enzo. maar toen waren ze hem dus kwijt en gingen ze echo maken en die was goed en toen stopten ze maar, geen controles enzo meer want het was nu wel goed ¬¬ en dat zijn dan paar van de beste doktoren van NL.
maargoed ik hoop dat ze je morgen wel helpen
ok dat lijkt me inieder geval verstandig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zie wel of ik ga, ik ga in ieder geval niet werken... Dan maar een dag later mijn rijbewijs
Christus, houdt 't effe klein ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, die mond moet anders
Ik zou het niet beter kunnenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, die mond moet anders
Mijn moeder vind dat als ik niet ga werken ik mijn rijbewijs niet mag ophalenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ok dat lijkt me inieder geval verstandig.
hoezo heeft werken trouwens met je rijbewijs te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |