Je past je wel gauw aan hèquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:30 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik hapte alweer
Maar waar is dasunoto eigenlijk?
okeey das best gestoord...quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Het punt was, de huisarts had me niet nagekeken.. Bij de balie zeiden ze dat ik de volgende dag maar terug moest komen.
Kwam ik de volgende dag, andere assistente: "Maar er staat helemaal geen afspraak voor vandaag, ga maar even zitten er komt zo iemand bij je."quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef DownPoison het volgende:
[..]
okeey das best gestoord...
straks was je daar gekomen dikke beroerte gehad ofzo en hadden ze nog niks gedaan O.o
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:32 schreef Sjoegerd het volgende:
Het is wel rustig hier, heeft iedereen een leven ofzo...
volgende keer gewoon half gaan zitten slijmen beetje scheel kijken enzo misschien helpen ze dan snellerquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kwam ik de volgende dag, andere assistente: "Maar er staat helemaal geen afspraak voor vandaag, ga maar even zitten er komt zo iemand bij je."
Dus het kan wel
Er zitten ook wat labiele mutsen, daar niet vanquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:34 schreef DownPoison het volgende:
[..]
volgende keer gewoon half gaan zitten slijmen beetje scheel kijken enzo misschien helpen ze dan sneller
Je gaat potverdrie toch niet zomaar weg zonder het uberhaupt te melden!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben niet anime kijken
Was wel eventjes weg, mag dat niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook te boeken voor feestjes en partijen
Fappen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben niet anime kijken
Was wel eventjes weg, mag dat niet?
mmm .quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:36 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er zitten ook wat labiele mutsen, daar niet van..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Je gaat potverdrie toch niet zomaar weg zonder het uberhaupt te melden!S-ss-s-s-so-o-so rr-ry?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie wel of ik ga, ik ga in ieder geval niet werken... Dan maar een dag later mijn rijbewijsquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:39 schreef DownPoison het volgende:
[..]
mmm .
bij mij zijn ze keertje hartdossier kwijtgeraakt. gaan ze eerst vertellen dat echo`s een momentopname zijn en dat de vorigen slecht waren enzo. maar toen waren ze hem dus kwijt en gingen ze echo maken en die was goed en toen stopten ze maar, geen controles enzo meer want het was nu wel goed ¬¬ en dat zijn dan paar van de beste doktoren van NL.
maargoed ik hoop dat ze je morgen wel helpen
ok dat lijkt me inieder geval verstandig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik zie wel of ik ga, ik ga in ieder geval niet werken... Dan maar een dag later mijn rijbewijs
Christus, houdt 't effe klein ofzo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, die mond moet anders
Ik zou het niet beter kunnenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:41 schreef Onorgineel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet het, die mond moet anders
Mijn moeder vind dat als ik niet ga werken ik mijn rijbewijs niet mag ophalenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ok dat lijkt me inieder geval verstandig.
hoezo heeft werken trouwens met je rijbewijs te maken?
Dat doet imageshack volgens mijquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef prodygee het volgende:
[..]
Christus, houdt 't effe klein ofzo.
ok dat slaat nergens op ofzoquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Mijn moeder vind dat als ik niet ga werken ik mijn rijbewijs niet mag ophalen... "Als ze je zien fietsen ben je de pineut"
Ik hoef ook niet langs de winkel om bij het gemeentehuis te komenquote:
Hij zal 'm toch eerst moeten laden, en dat is eerst groot. Bovendien laadt hij enorm traag. En als Fok 'm sowieso verkleint, kan je 'm net zo goed even resizenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat doet imageshack volgens mij
Maar je moet ook niet vergroten, op deze Fok pagina staat ie goed
Hihi, m'n naam wordt in Japans uitgesproken als Denisuquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:42 schreef prodygee het volgende:
't Is eigenlijk Desunooto. Als in デスノート. Jwz.
als je dan langs de winkel komt kan je altijd zeggen dat je op weg was naar de dokterquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:44 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet langs de winkel om bij het gemeentehuis te komen..
Als ik langs de winkel fiets dan ben ik al te ver voor de dokterquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:45 schreef DownPoison het volgende:
[..]
als je dan langs de winkel komt kan je altijd zeggen dat je op weg was naar de dokter![]()
maar ik ben weg.
Eens. Dat slaat nergens op.quote:
Bukken is in ieder geval een drama, laat je dat nou ernstig vaak doen in een supermarkt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Eens. Dat slaat nergens op.
Uren achter elkaar werken of even iets ophalen als je ziek bent is toch een heel verschil
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bukken is in ieder geval een drama, laat je dat nou ernstig vaak doen in een supermarkt.
Door je rug gegaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:48 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Bukken is in ieder geval een drama, laat je dat nou ernstig vaak doen in een supermarkt.
Flauwgevallen en onderuit gegaan, waarbij mijn hoofd een betegelde muur en vloer heeft geraakt.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Flauwgevallen en onderuit gegaan, waarbij mijn hoofd een betegelde muur en vloer heeft geraakt.
Achja het is vast niks ernstigs... Alleen al de hele fucking dag hoofdpijn... En een beurse plek bij mijn hoofd door het vallen..quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:52 schreef Probinski het volgende:
[..]das kut man, sterkte d'r mee dan maar
Wat heb je uitgespookt?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja het is vast niks ernstigs... Alleen al de hele fucking dag hoofdpijn... En een beurse plek bij mijn hoofd door het vallen..
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Flauwgevallen en onderuit gegaan, waarbij mijn hoofd een betegelde muur en vloer heeft geraakt.
Dat is kut inderdaad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef Onorgineel het volgende:
Verdomme, ik denk een goede videosite te hebben voor death note, is het nu ineens alleen voor mensen in de US
Lees de postquote:
Neem morgen vrij danquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Achja het is vast niks ernstigs... Alleen al de hele fucking dag hoofdpijn... En een beurse plek bij mijn hoofd door het vallen..
En had je überhaupt wel tegen je ouders gezegd dat je flauw was gevallen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neem morgen vrij dan, het zal je alleen maar goed doen.
Was ik ook van planquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:55 schreef Hyman het volgende:
[..]
Neem morgen vrij dan, het zal je alleen maar goed doen.
Ah k, gewoon rustig aan doen en niet te druk makenquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:53 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik was ook maagdelijk daarin voor vandaagquote:
Dan bewaar ik hem wel voor iemand andersquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef MarkM het volgende:
[..]
Ik heb d'r vandaag al ééntje gehad!
Weer een maagdelijkheid minderquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik was ook maagdelijk daarin voor vandaag
Nou joepiequote:
Een paar zegt ie danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ik had t zo die vrijdag voor de vakantie, moest 45 mins op de bus wachten in H'wijk. En 10minuten voor ie kwam lagk ineens op de stoepquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik was ook maagdelijk daarin voor vandaag
Toch welquote:
Ja ik lag opeens ook in een vrij ongemakkelijke houding in de badkamer...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:00 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ik had t zo die vrijdag voor de vakantie, moest 45 mins op de bus wachten in H'wijk. En 10minuten voor ie kwam lagk ineens op de stoep
Echt vaag, want je wordt zo iets van "wakker" en lig je daarquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ja ik lag opeens ook in een vrij ongemakkelijke houding in de badkamer...
Ja ik had echt zoiets van... What the..quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:02 schreef Probinski het volgende:
[..]
Echt vaag, want je wordt zo iets van "wakker" en lig je daar
Niet aan te raden, ik ben me echt verrot geschrokken toen ik bijkwam..quote:
Is t ook wel ja, heb t al een aantal keer gehad, te hoge bloeddruk alsk me druk maak enz : /quote:
Inderdaad. Is best wel kut.quote:
Mijn bloeddruk is soms heel hoog 160/90 is ie 1 keer geweestquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:05 schreef Probinski het volgende:
[..]
Is t ook wel ja, heb t al een aantal keer gehad, te hoge bloeddruk alsk me druk maak enz : /
Doe maar!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan bewaar ik hem wel voor iemand anders
Dat kan ik dan weer heel goed hebbenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:07 schreef Onorgineel het volgende:
Ik ben nog nooit flauwgevallen, thank god. Maar ik had een meisje in m'n klas en die viel snel flauw van 'vieze' dingen. Hadden we biologie over het skelet en daar kon je blijkbaar niet tegen, viel ze vol met d'r kop tegen d'r tafel aan.
Mocht ze in de gang gaan staan en de bioles skippen, horen we ineens een doffe klap, weer flauwgevallen in de gang vol tegen de muur aan
Maar da's dan ook wel weer grappig om te zienquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Dat kan ik dan weer heel goed hebben, ik was degene die vooraan stond bij de ontledingen enzo
Grappig... mwuaquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Maar da's dan ook wel weer grappig om te zien![]()
De PV waar ik m'n UI vandaan heb is dus niets voor jou.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:13 schreef prodygee het volgende:
Organen en operaties enzo, ik kan er wel naar kijken. Niet dat ik dat nou graag doe. Maar ik ga niet over m´n nek ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De PV waar ik m'n UI vandaan heb is dus niets voor jou.
Zelf vond ik hem ook echt té ziek gewoon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.uhm. Niets voor mij? Maar ik kan er juist tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef prodygee het volgende:
OMG tof. In The Day The Earth Stood Still gebruiken ze Windows 7
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:15 schreef prodygee het volgende:
[..]uhm. Niets voor mij? Maar ik kan er juist tegen
Oh oke, ik las het verkeerd denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |