quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:16 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh oke, ik las het verkeerd denk ik
Voor 10 minuten.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:17 schreef prodygee het volgende:
Fock dat is gaaf. Mobieltje op 't scherm leggen en foto's rondschuiven. Kan je echt interessant en professorisch mee doen.
quote:
Komtie hèquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En om meteen op het gruwelijkste stukje te komen skip je even naar 4:00 of zo![]()
Video lijkt gemaakt te zijn puur om te shockeren denk ik
Waarschuwing:
In de video: naakt, 18+ dus, heel veel bloed, sadisme, etc
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:23 schreef prodygee het volgende:
[..]
Komtie hè
"Ielll gadverrr. Japanners zijn echt gestoord. Echt een kutvolk. Echt lomp. Japan is een wc!"
Nee
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:21 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En om meteen op het gruwelijkste stukje te komen skip je even naar 4:00 of zo![]()
Video lijkt gemaakt te zijn puur om te shockeren denk ik
Waarschuwing:
In de video: naakt, 18+ dus, heel veel bloed, sadisme, etc
Gastquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:27 schreef prodygee het volgende:
Hmm. Zeker nasty en freaky. Maar nergens last van
Whehe, jij bent ook niks gewendquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gast![]()
![]()
Toen ik deze voor het eerst zag (had hem gedownload op HQ) ging ik zowat over m'n nek
Dat dusquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Whehe, jij bent ook niks gewend
Heb net 5 Saw films achter de rugquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:29 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Gast![]()
![]()
Toen ik deze voor het eerst zag (had hem gedownload op HQ) ging ik zowat over m'n nek
Ik heb wel wat nasty spul gezien maar ik raak er nooit aan gewend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Whehe, jij bent ook niks gewend
Wéér zoiets Heimquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:32 schreef Hyman het volgende:
Ik krijg kriebels over mn rug van Heroes, dat betekent dat het facking goed is, dat krijg ik alleen bij heel goede muziek, of bij heel goede films
Ik had dat een paar keer bij Ride of the Valkyries... Prachtnummerquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:32 schreef Hyman het volgende:
Ik krijg kriebels over mn rug van Heroes, dat betekent dat het facking goed is, dat krijg ik alleen bij heel goede muziek, of bij heel goede films
En hoezo dat?quote:
We zouden zo kunnen meespelen in heroesquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:34 schreef prodygee het volgende:
[..]
Wéér zoiets HeimHeb ik nou ook altijd.
En de film die ik nu kijk is ook phat.
Ik heb rapekrachtenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
We zouden zo kunnen meespelen in heroes
Alsquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:37 schreef Onorgineel het volgende:
Eerste death note aflevering gezien, nog beter als ik verwachtte
En het wordt per aflevering beter en beter, reken daar maar op.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:37 schreef Onorgineel het volgende:
Eerste death note aflevering gezien, nog beter als ik verwachtte
quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Moehaha, ik kan in de toekomst kijken.
Ik ga straks hoi Sjoerd zeggen
watquote:
Neequote:Op woensdag 25 februari 2009 22:39 schreef Desunoto het volgende:
Wie wilt zometeen de lapo in het Scenegirls #2 topic en de nieuwe aanmaken?
Nu 298 posts
Je hoort ze ook allang uit je hoofd te kennenquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:39 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik kan niet meer de emoticons aanklikken om ze in mijn bericht te krijgen..
...quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hoort ze ook allang uit je hoofd te kennen
Watquote:
Ik kan gedachtes lezen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
We zouden zo kunnen meespelen in heroes
Bij mij welquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:42 schreef Noortje. het volgende:
Mijn quickreply werkt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |