Dan moet je het niet doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:51 schreef prodygee het volgende:
Ik deed fipo'en. En ik ben er gewoon helemaal niet trots op
Bedankt voor de bevestiging. Ik dacht dat het aan mij lag.quote:
Ik van joú!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik wil 's een foto van jou zien.
Waaromquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
No worriesquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging. Ik dacht dat het aan mij lag.
Toen ik dit topic wilde maken viel ie bijna helemaal stil.. dus ik zo van "neeeeee straks worden ze boos op mij omdat ze 5 minuten hebben lopen F5'en voor het nieuwe topic"
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:53 schreef Tremium het volgende:
Ik heb ondertussen al een week niet meer gerookt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Kom je op je werk... Moet je nog verdomme 4 containers vracht doen exclusief bier en nog actie bijvullen. Datums van de zuivel doen, vegen... Dan om 5 voor 8 als je de groenten wilt doen word er gezegd, "Oh je moet de kopstellingen ook nog spiegelen".. En telkens als ik bukte was ik vrij duizelig enzo, dankzij mijn flauwvalincidentje van vandaag.
Kom ik thuis, zeg ik tegen mijn moeder: "Ik denk niet dat ik morgen ga werken"... Komt ze aan met "Neem maar wat aspirines dan is het morgen vast wel over.. Oh en als je niet gaat werken mag je ook je rijbewijs niet ophalen"
![]()
Vrij lullig, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het kan erger, ik moet vrijdag 6 uur beginnen, zaterdag half 7
Ook te boeken voor feestjes en partijen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |