Dan moet je het niet doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:51 schreef prodygee het volgende:
Ik deed fipo'en. En ik ben er gewoon helemaal niet trots op
Bedankt voor de bevestiging. Ik dacht dat het aan mij lag.quote:
Ik van joú!quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ik wil 's een foto van jou zien.
Waaromquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
No worriesquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging. Ik dacht dat het aan mij lag.
Toen ik dit topic wilde maken viel ie bijna helemaal stil.. dus ik zo van "neeeeee straks worden ze boos op mij omdat ze 5 minuten hebben lopen F5'en voor het nieuwe topic"
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:53 schreef Tremium het volgende:
Ik heb ondertussen al een week niet meer gerookt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:52 schreef Daniane het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:54 schreef Sjoegerd het volgende:
Kom je op je werk... Moet je nog verdomme 4 containers vracht doen exclusief bier en nog actie bijvullen. Datums van de zuivel doen, vegen... Dan om 5 voor 8 als je de groenten wilt doen word er gezegd, "Oh je moet de kopstellingen ook nog spiegelen".. En telkens als ik bukte was ik vrij duizelig enzo, dankzij mijn flauwvalincidentje van vandaag.
Kom ik thuis, zeg ik tegen mijn moeder: "Ik denk niet dat ik morgen ga werken"... Komt ze aan met "Neem maar wat aspirines dan is het morgen vast wel over.. Oh en als je niet gaat werken mag je ook je rijbewijs niet ophalen"
![]()
Vrij lullig, jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar het kan erger, ik moet vrijdag 6 uur beginnen, zaterdag half 7
Ook te boeken voor feestjes en partijen
Punt is dat ze maar iemand extra hadden moeten laten komen vanavond, dan had ik er minder moeite mee gehad... Ze hebben het geweten ook, totaal niet gespiegeld en slordig schoongemaakt..quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Vrij lullig, ja
Maar het kan erger, ik moet vrijdag 6 uur beginnen, zaterdag half 7
Stuur dan op msnquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom
Ik plaats liever geen foto van mezelf op internet.![]()
Had ik ook geen zin in nee, toch gedaanquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom
hebben we bijna allemaal hier dus wat maakt het uitquote:Op woensdag 25 februari 2009 20:58 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Waarom
Ja nou, gewoon!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een lamp fel in je gezicht mikken, dan is de foto meteen goed.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:
Nou hou
Misschien zet ik ooit wel een foto in m'n fobo of dat ene topic in PUB... als ik een leuke foto heb dan..
Want nu heb ik sowieso geen leuke fotoomdat kutcamera mobieltje
Die smoes gebruik ik ook altijd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:
Nou hou
Misschien zet ik ooit wel een foto in m'n fobo of dat ene topic in PUB... als ik een leuke foto heb dan..
Zit je House te kijken of zo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom moet iemand met een hersenschudding eigenlijks eens in de zoveel tijd wakker worden gemaakt?
Nee, ik heb misschien zelf een lichte hersenschudding..quote:
Het is geen smoesquote:
Misschien iets met bloedingen te maken? lmgtfy.quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:03 schreef Sjoegerd het volgende:
Waarom moet iemand met een hersenschudding eigenlijks eens in de zoveel tijd wakker worden gemaakt?
slechte smoesquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:
Nou hou
LAU IS ER NIET!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is geen smoes![]()
Vraag Xalo of Lauriëtte maar wat voor een kutfoto's dat warendat zijn de enigen die wten hoe ik eruit zie denk ik.
Ohquote:Op woensdag 25 februari 2009 21:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nee, ik heb misschien zelf een lichte hersenschudding..
Ik heb ook altijd kutfoto'squote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef Desunoto het volgende:
Nou hou
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oh![]()
Maar om antwoord op je vraag te geven: geen idee.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:02 schreef prodygee het volgende:
[..]
Ja nou, gewoon!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
weet nog niet of ik het nou gewoon met 2 e`s moet doen of met meer.. wat staat leuker? prodygeeeee`tje of prodygee`tje?
whahahahahaha
You were poison, spinning round my mind...
Zou het?quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:05 schreef prodygee het volgende:
[..]
Misschien iets met bloedingen te maken? lmgtfy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |