Ik ga dat niet onthouden, en ik kan mijn emoties nu niet meer uiten... Tenminste degene die ik niet ken nietquote:
Wat denk ik dan?quote:
Ik ken alleen diegene die ik nodig hebquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:43 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ga dat niet onthouden, en ik kan mijn emoties nu niet meer uiten... Tenminste degene die ik niet ken niet
Ik hoor wel ruis, uit mijn boxen komenquote:
Nu een nieuwe topic met mij als scenegirl.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dees hè:quote:Op woensdag 25 februari 2009 22:53 schreef Daniane het volgende:
[..]
Bij mij wel quote
maar geen spoilaaahhszzz.
Holy shit, de tweede aflevering is ge-ni-aaaaaaaaalquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:37 schreef Desunoto het volgende:
[..]
En het wordt per aflevering beter en beter, reken daar maar op.
Jawel, alles werktquote:
Death Note is gewoon geniaalquote:Op woensdag 25 februari 2009 22:59 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Holy shit, de tweede aflevering is ge-ni-aaaaaaaaal
kankerdetyfus
Hoi noortjequote:
Na een bepaald punt wordt het iets minder inderdaad. Het einde is ook niet helemaal geweldig.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:01 schreef prodygee het volgende:
[..]
AAHAHA het einde van Death Note
Hihi hoiquote:
Van het einde werd ik heel erg emotioneel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 23:02 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Na een bepaald punt wordt het iets minder inderdaad. Het einde is ook niet helemaal geweldig.
Maar verder
Veel afleveringen zijn gewoon perfect.
Wie weetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |