quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:48 schreef Milou__ het volgende:
Voor mij is dat niet zo natuurlijk hoor
Speculatiesquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:49 schreef Yesse het volgende:
Maar ze hadden het er over dat ie zo "mooi" lagDat ie daarom moeilijk afgebroken kon zijn tijdens het neerkomen... Maarja dat zijn journlisten..
Kan het niet zo zijn dat ie gewoon een foutje heeft gemaakt?
Oeh, spannendquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
betrilbare betrouwbare bronnen
jah of ik was hier al een tijdje niet meer geweest en kwam toevallig even kijkenquote:
Die is mooi...quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Californium het volgende:
[..]
jah of ik was hier al een tijdje niet meer geweest en kwam toevallig even kijkendan ga ik wel niet vragen hoe het hier is ... ben alweer weg hoor.... sjeez
Wat heeft iedereen hier opeens een kort lontje zegquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:54 schreef Californium het volgende:
[..]
jah of ik was hier al een tijdje niet meer geweest en kwam toevallig even kijkendan ga ik wel niet vragen hoe het hier is ... ben alweer weg hoor.... sjeez
ik had het gezien jahquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef PieterBas het volgende:
Cali.. een topic voor jou
Studeren in Schotland
Ik wil stiekem bij de verkeerspolitie.. achter wegmisbruikers aan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Alleen om dat soort dingen te mogen doen zou ik dan weer wel agent willen worden
Dat lijkt me ook wel gaaf jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil stiekem bij de verkeerspolitie.. achter wegmisbruikers aan.
Ik heb helemaal geen kort lontjequote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier opeens een kort lontje zeg
ik heb geen kort lontje... vind die opmerking gewoon raar.... EN jah Piles ik doe het erom.... ik zit elke seconde van de dag SES te checken om te kijken of het topic al bijna vol isquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier opeens een kort lontje zeg
Het komt op mij de laatste tijd alleen nogal over dat je het er om doet
Die heb je wel, maar je bent een kerel en ontkent dat dusquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen kort lontje![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
preices!! legaal 200+ rijdenquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:59 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik wil stiekem bij de verkeerspolitie.. achter wegmisbruikers aan.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Die heb je wel, maar je bent een kerel en ontkent dat dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meneer vindt dat ik achter boeven aan moet, nou ik zie dat u nog een paar openstaande boetes heeft.. dus ga maar mee..quote:
quote:
Dan kost het vingersquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:07 schreef Psychonikeo het volgende:
nou allemaal die korte lontjes weer bewaren tot december enzo
ik wou eerst niet gaan reageren..maar toen vond ik toch dat het een beetje een belachelijke opmerking was dus besloot ik toch maar diequote:Op woensdag 25 februari 2009 15:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, duurde me nog verrassend lang
Nu kost het ook gezelligheidquote:
Zo belachelijk is het toch niet als iemand het eens is met de ander? Ik ben het ook eens met Paula en Piles namelijk..quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wou eerst niet gaan reageren..maar toen vond ik toch dat het een beetje een belachelijke opmerking was dus besloot ik toch maar diete posten... maar goed... ik ben blijkbaar niet gewenst... dan ga ik maar eens wat werk doen ofzo
Succes.quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:08 schreef Californium het volgende:
[..]
ik wou eerst niet gaan reageren..maar toen vond ik toch dat het een beetje een belachelijke opmerking was dus besloot ik toch maar diete posten... maar goed... ik ben blijkbaar niet gewenst... dan ga ik maar eens wat werk doen ofzo
heb ik toch liever al me vingers dan het hier gezelligquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nu kost het ook gezelligheid
[..]
Zo belachelijk is het toch niet als iemand het eens is met de ander? Ik ben het ook eens met Paula en Piles namelijk..
werkse!
rellen dan!!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
heb ik toch liever al me vingers dan het hier gezellig
ik ook, ben wel benieuwd naar een vrolijke rel eigenlijkquote:
mmm nee niet echtquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik ook, ben wel benieuwd naar een vrolijke rel eigenlijk
Maar speciale reden dat je vrolijk bent of niet?
Altijd lief? Is dat niet verschrikkelijk saai? Zonee, waar vind je vrouwen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:15 schreef mash_ het volgende:
[..]
mmm nee niet echtme vriendin is lief
maarja dat is ook altijd wel
nee het is alles behalve saaiquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Altijd lief? Is dat niet verschrikkelijk saai? Zonee, waar vind je vrouwen?
hmm ok.. misschien moet ik mezelf maar eens te vondeling aanbieden danquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:17 schreef mash_ het volgende:
[..]
nee het is alles behalve saaien ik vind ze nergens
moet je overkomen of tegen komen hoe je het ook wilt noemen
Niet zo wanhopigquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. misschien moet ik mezelf maar eens te vondeling aanbieden dan
Zo erg is het gelukkig niet hoorquote:
quote:
Lacômequote:
Ja en we hebben je hier verdomd weinig gezienquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
Zo anders is de dag alweer bijna voorbij
Nog drie kwartierquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
Zo anders is de dag alweer bijna voorbij
Ik heb in de vorige SC nog wel gereageerdquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja en we hebben je hier verdomd weinig gezien
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige SC nog wel gereageerd![]()
Korte samenvatting van waarom ik hier niet gesignaleerd was:
- Er was werk voor meDus ik was druk aan het werk
- Totdat de stroom uitviel op de derde verdiepingBij ons lag alleen het netwerk plat, maar dat betekende wel dat je niks kon doen omdat de programma's niet werkten, de telefoonlijn plat lag en internet het niet deed
- Toen de storing voorbij was had ik twee vergaderingen van de medezeggenschapsraad
- En nu ben ik weer een uurtje op kantoor bezig met werken
Tevreden?
"Hij is al genoeg gestraft, want hij is zn baan kwijt"quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
Zal Bart al zijn post wel gehad hebben? Postbode brengt wekenlang geen post in Delft
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:14 schreef Yesse het volgende:
Ik ben ook vrolijk maar eensch met Pili en Puala.. de laatste tijd hangt hier een stressvolle sfeer..
Wat is er Cees?quote:
Dat je niet zo moet zeurenquote:
Ik stress niet hoorquote:
Ik weetquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik stress niet hoorIk heb er alleen een hekel aan dat een debiele actie van zo'n man weken kan/mag duren, that's all
Dat magquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weetVond het alleen wel toepasselijk
Ja, heb je je horloge alquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:05 schreef Psychonikeo het volgende:
En als de TNT bijna 300 euro van je steelt, mag je dan wel stressen?
De fout ligt toch echt bij de postontvanger want zodra er een melding binnenkomt moet er verplicht langs gegaan worden en het geheel worden onderzocht. Als er geen melding van wordt gemaakt blijft dat dus gaan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik stress niet hoorIk heb er alleen een hekel aan dat een debiele actie van zo'n man weken kan/mag duren, that's all
En jij denkt dat 20 straten wekenlang niet klagen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
De fout ligt toch echt bij de postontvanger want zodra er een melding binnenkomt moet er verplicht langs gegaan worden en het geheel worden onderzocht. Als er geen melding van wordt gemaakt blijft dat dus gaan.
Ga aanbellen bij Sandd / Netwerk etc. Dit was vroeger allemaal perfect geregeld (door postbodes met opleiding) totdat alles goedkoper werd omdat ze geen monopolie meer hadden en dus moesten concurreren met prijzen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:09 schreef Bravebart het volgende:
Ik vind dat TNT compleet wanbeleid voert op sommige punten. Ze zetten mensen op de pakjesdienst, waaraan je je brieven nog niet eens toevertrouwdIk zou toch denken dat je voor vrij belangrijk werk als pakjes wel capabele mensen zoekt
nope.. Volgens mij zei jij het nog.. Ik moet bewijzen dat mijn horloge is verdwenen en dat kan dus gewoon niet. Ik had mijn pakketje beter moeten controleren met de postbode naast me, maar wie doet dat nouquote:
Dat is serieus niet waar. Als je pakketje niet verzekerd verzonden is, nemen ze alleen een klacht aan en doen ze verder helemaal niets. Net zoals bij briefpost dus.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:09 schreef Yesse het volgende:
[..]
De fout ligt toch echt bij de postontvanger want zodra er een melding binnenkomt moet er verplicht langs gegaan worden en het geheel worden onderzocht. Als er geen melding van wordt gemaakt blijft dat dus gaan.
Ik verwacht nog meer kutheid.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:09 schreef Piles het volgende:
Vanaf 1 april wordt het leuk, wordt de postmarkt volledig vrij
Blijkbaar, want ik weet 100% zeker dat zodra men ook maar "iets" binnenkrijgt er meteen bovenop wordt gezeten. Je wilt niet weten hoe vaak mijn vader weer eens ergens langs moet omdat iemand "POST" heeft zien liggen in bosjes ofzo.. Blijken achteraf zeer vaak folders of kranten te zijn die niet van TNT komen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En jij denkt dat 20 straten wekenlang niet klagen?
Nog steeds is TNT toch verantwoordelijk dat de boel goed wordt geregeld?? Ik heb niets met die ingehuurde bedrijven te maken, ik betaal TNT om iets goed af te leveren. Of dat nou iets van 2 euro of 200 euro is.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ga aanbellen bij Sandd / Netwerk etc. Dit was vroeger allemaal perfect geregeld (door postbodes met opleiding) totdat alles goedkoper werd omdat ze geen monopolie meer hadden en dus moesten concurreren met prijzen.
Daarnaast zijn de pakjesbezorgers ingehuurde bedrijven.
Ja want jij werkt bij TNT dus je weet precies wat ermee gebeurd. Ik weet dat ze bij TNT stricte richtlijnen hebben welke klachten wel en welke niet worden behandeld. En dit zou dan echt wel zijn ontdekt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nope.. Volgens mij zei jij het nog.. Ik moet bewijzen dat mijn horloge is verdwenen en dat kan dus gewoon niet. Ik had mijn pakketje beter moeten controleren met de postbode naast me, maar wie doet dat nou
[..]
Dat is serieus niet waar. Als je pakketje niet verzekerd verzonden is, nemen ze alleen een klacht aan en doen ze verder helemaal niets. Net zoals bij briefpost dus.
Alleen bij verzekerde verzending willen ze verder kijken dan hun neus lang is, maar nog steeds niet echt intensief. Er moet gewoon echte concurrentie komen voor TNT. Als ik zou kunnen, maak ik nooit mee gebruik van hun diensten namelijk!
Maakt me niks uit dat het ingehuurde bedrijven zijn, al waren het Polen met een spraakgebrek, als ze maar geen dingen flikken als pakketjes voor mn deur zetten zonder aanbellenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ga aanbellen bij Sandd / Netwerk etc. Dit was vroeger allemaal perfect geregeld (door postbodes met opleiding) totdat alles goedkoper werd omdat ze geen monopolie meer hadden en dus moesten concurreren met prijzen.
Daarnaast zijn de pakjesbezorgers ingehuurde bedrijven.
DHL is net zo achterlijk hoor. Die lezen bijvoorbeeld straat A. en leveren het netjes af in straat B. wanneer de persoon van straat B. zo netjes is dit bij straat A. af te leveren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nog steeds is TNT toch verantwoordelijk dat de boel goed wordt geregeld?? Ik heb niets met die ingehuurde bedrijven te maken, ik betaal TNT om iets goed af te leveren. Of dat nou iets van 2 euro of 200 euro is.
Nou, dan zijn ze een stuk lakser blijkbaar in Delftquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:12 schreef Yesse het volgende:
[..]
Blijkbaar, want ik weet 100% zeker dat zodra men ook maar "iets" binnenkrijgt er meteen bovenop wordt gezeten. Je wilt niet weten hoe vaak mijn vader weer eens ergens langs moet omdat iemand "POST" heeft zien liggen in bosjes ofzo.. Blijken achteraf zeer vaak folders of kranten te zijn die niet van TNT komen.
Daarnaast wordt er ook iemand ontslagen omdat ze er vorige week achter kwamen dat hij het huis-aan-huis niet liep, alleen de post.
Ik werk niet bij TNT, maar ik heb wel geprobeerd om een probleem met een pakketje van mij (ter waarde van bijna 300 euro) op te lossen en dat lukt me dus niet vanwege de regels die ik net vertel. Of ik wordt voorgelogen over de telefoonquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja want jij werkt bij TNT dus je weet precies wat ermee gebeurd. Ik weet dat ze bij TNT stricte richtlijnen hebben welke klachten wel en welke niet worden behandeld. En dit zou dan echt wel zijn ontdekt.
En die "echte" concurrentie mag dan wel komen in de vorm van postbedrijven die hun medewerkers niet als slaven gebruiken!!
En dan nog moet ik kunnen verwachten dat TNT het wel goed doet toch? Omdat DHL het achterlijk doet, hoeft TNT dat ook niet te doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:15 schreef Yesse het volgende:
[..]
DHL is net zo achterlijk hoor. Die lezen bijvoorbeeld straat A. en leveren het netjes af in straat B. wanneer de persoon van straat B. zo netjes is dit bij straat A. af te leveren.
En die reageren ook niet op klachten.
Zie mijn post boven je.. Ik weet niet hoe het er in het bedrijf aan toe gaat, maar ik weet wel wat mijn eigen ervaring ermee is. En die is gewoon erg slecht.. Ook als ik wel een klacht indien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:17 schreef Yesse het volgende:
Mensen die niet weten hoe het in een bedrijf er aan toe gaat moeten er eens niet over oordelenJe wilt niet weten hoe fucking streng het op dit moment bij TNT er aan toe gaat. Vroeger was het allemaal nog netjes geregeld. Tegenwoordig loopt iedereen op zn tenen om zijn baan maar niet te verliezen. Verder is dit echt allemaal de schuld van het afnemen van de monopolie...
Er worden jaarlijk miljarden pakketjes verzonden. Het is mogelijk dat zo'n pakketje ook echt kwijtraakt. En inderdaad, als je het niet verzekerd ben je het kwijt. Lijkt me ook niet meer dan logisch. Als ik een brief wil sturen omdat ik ergens vanaf wil stuur ik hem ook aangetekend.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik werk niet bij TNT, maar ik heb wel geprobeerd om een probleem met een pakketje van mij (ter waarde van bijna 300 euro) op te lossen en dat lukt me dus niet vanwege de regels die ik net vertel. Of ik wordt voorgelogen over de telefoon
Ik probeer jou niet aan te vallen met de kennis die je van TNT hebt, maar dit is simpelweg mijn eigen ervaring..
Uhm, nee, dat lijkt me niet logischquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:20 schreef Yesse het volgende:
Er worden jaarlijk miljarden pakketjes verzonden. Het is mogelijk dat zo'n pakketje ook echt kwijtraakt. En inderdaad, als je het niet verzekerd ben je het kwijt. Lijkt me ook niet meer dan logisch.
Hoezo niet? Hoe meer concurrentie hoe beter je kwaliteit moet zijn om aantrekkelijk te blijven toch?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Verder zeg jij dat TNT meer concurrentie nodig heeft, en daar ben ik het totaal niet mee eens.
Als je het verzekerd verstuurd kun je er op aan dat alles netjes wordt verzonden. Daarnaast is het juist de concurrentie die er voor heeft gezorgd dat TNT de controle gewoon heeft verloren. Vroeger gebeurde dit gewoon door de normale postbode die er voor had geleerd.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En dan nog moet ik kunnen verwachten dat TNT het wel goed doet toch? Omdat DHL het achterlijk doet, hoeft TNT dat ook niet te doen.
En ja, ik heb het inderdaad net over die echte concurrentie, maar dan zeg je nu dus dat ik eigenlijk nooit meer iets met de post moet verzenden.
Dat is toch gewoon gek? Als ik iemand betaal om iets af te leveren, dan zou dat toch ook gewoon afgeleverd moeten worden?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:20 schreef Yesse het volgende:
[..]
Er worden jaarlijk miljarden pakketjes verzonden. Het is mogelijk dat zo'n pakketje ook echt kwijtraakt. En inderdaad, als je het niet verzekerd ben je het kwijt. Lijkt me ook niet meer dan logisch. Als ik een brief wil sturen omdat ik ergens vanaf wil stuur ik hem ook aangetekend.
Verder zeg jij dat TNT meer concurrentie nodig heeft, en daar ben ik het totaal niet mee eens.
Nee, mensen kijken niet naar kwaliteit maar naar de prijs. Dat moet je zelf toch ook wel wetenquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo niet? Hoe meer concurrentie hoe beter je kwaliteit moet zijn om aantrekkelijk te blijven toch?
Er bestaat een risicofactor. Deze risicofactor kun je voor lief nemen of je er tegen verzekeren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Uhm, nee, dat lijkt me niet logischAls ik een pakket verstuur, dan betaal ik er voor om dat op de juiste bestemming te krijgen, verzekering of niet
Als het om pakketjes gaat? Van honderden euro's soms? Neehoor, dan kijk ik puur naar kwaliteit...quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, mensen kijken niet naar kwaliteit maar naar de prijs. Dat moet je zelf toch ook wel weten![]()
Nouja, het is mij logisch hoor:quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar goed.. laten we er maar over ophouden.. we komen er toch niet uit...
Dan verzeker je het. Heb je 100% kwaliteit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als het om pakketjes gaat? Van honderden euro's soms? Neehoor, dan kijk ik puur naar kwaliteit...
Komt dan niet een rastaman hem brengen maar een capabele Ollander?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan verzeker je het. Heb je 100% kwaliteit.
Voor mij is het niet logisch, maar zoals gezegd, ik ga niet meer in discussie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, het is mij logisch hoor:
Je hebt een risicofactor, die kun je voor lief nemen of je ertegen verzekeren.
Voor het versturen van pakjes heb je al lang concurrentie --> DHL etc. dus je hebt al keus
Voor het versturen van briefpost is de concurrentie totaal scheef:
Een postbode bij TNT krijgt: pensioenfonds, geld per uur, de logische/normale secundaire voorwaarden etc. en een opleiding
Een postbode bij Sandd o.i.d. krijgt: geld per brief. ook als je maar 2 brieven hebt. Krijg je 4 cent. Hoera.
Hierdoor kan Sandd enorm goedkoop zijn, TNT probeert dit nu ook met postbezorgers (die het nog beter hebben dan de postbodes bij sandd e.d.) maar die zijn minder betrouwbaar.
Of een betrouwbare, capabele Rastamanquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt dan niet een rastaman hem brengen maar een capabele Ollander?
Die zijn er nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of een betrouwbare, capabele Rastaman
Neequote:
Bedankt hé! Je hoort bij 3 kwart van de Nederlanders die er voor zorgt dat mijn vader straks óf 25% minder geld gaat verdienen óf zijn baan verliest. De angst waar wij al 5 jaar in leven terwijl mijn vader altijd heel veel lol had in zijn baan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Voor mij is het niet logisch, maar zoals gezegd, ik ga niet meer in discussie.
Wil iemand mij vertellen hoe TNT hiertegen kan concurreren? OP EEN GEZONDE MANIER?quote:In ieder geval bij Sandd komt menig besteller zelfs nooit aan die acht euro per uur toe. Sandd laat een derde van de post door onderaannemers verspreiden. „En wij hebben geen directe controle op de manier waarop zij met bezorgers omgaan”, aldus directeur B. Stomphorst van Sandd. In de praktijk blijkt een geroutineerde bezorger dan soms voor 4,17 euro per uur te werken. Bij Sandd moeten hier álle sociale lasten, ziektekostenverzekering en dergelijk nog vanaf.
Als jij op vakantie gaat kun je er ook voor kiezen een verzekering te nemen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je koffers kwijt raakt. Dan heb je geen recht op vergoeding. Maar dat vind je dan toch ook niet raar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Heb net tegen mijn baas gezegd dat de helft van mij werk kwijt is en dat ik 200 euro per maand extra wil om dat risico uit te bannen
sorry.. ik zou einde discussie doen..
Ik kan er niets aan doen dat ik geen vertrouwen meer heb in de TNT? Als het altijd goed ging of goed opgelost werd, dan had er geen problemen mee gehad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef Yesse het volgende:
Bedankt hé! Je hoort bij 3 kwart van de Nederlanders die er voor zorgt dat mijn vader straks óf 25% minder geld gaat verdienen óf zijn baan verliest. De angst waar wij al 5 jaar in leven terwijl mijn vader altijd heel veel lol had in zijn baan.
Het gaat er mij om dat jij vraagt om "concurrentie". Terwijl deze concurrentie er juist voor zorgt dat TNT nog slechter gaat werken. Verder is er voor pakketpost allang genoeg concurrentie omdat TNT daar nooit monopolie had. Dus snap ik niet waarom je TNT sowieso niet te vertrouwen vind om gewoon briefpost te versturen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat ik geen vertrouwen meer heb in de TNT? Als het altijd goed ging of goed opgelost werd, dan had er geen problemen mee gehad.
Mijn als consument maakt het toch niet uit waarom die problemen er zijn? Als ik geen vertrouwen in een bedrijf heb, dan doe ik geen zaken meer met ze. Of als ik niet kan leven met hun risicofactoren, dan verstuur ik gewoon helemaal niets meer.
En ik wil even zeggen dat ik niets tegen je vader heb (laten we het niet te persoonlijk maken)... Ik zou het erg vinden als daardoor iemand zijn baan kwijt raakt, maar daar draait dit hele verhaal niet om voor mij.
Dat vind ik wel raar. Belachelijk zelfs, maar blijkbaar is het zo en kan ik er niets tegen doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als jij op vakantie gaat kun je er ook voor kiezen een verzekering te nemen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je koffers kwijt raakt. Dan heb je geen recht op vergoeding. Maar dat vind je dan toch ook niet raar?
Nou ja, ik kan niet kiezen als ik bij een webshop iets bestel. Die verzenden bijvoorbeeld alleen via TNT, dus dan houdt het voor mij al meteen op.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat jij vraagt om "concurrentie". Terwijl deze concurrentie er juist voor zorgt dat TNT nog slechter gaat werken. Verder is er voor pakketpost allang genoeg concurrentie omdat TNT daar nooit monopolie had. Dus snap ik niet waarom je TNT sowieso niet te vertrouwen vind om gewoon briefpost te versturen.
quote:Bedankt voor het invullen van de enquête. Hieronder leest u of u een prijs heeft gewonnen.
U heeft helaas geen prijs gewonnen.
Dat komt omdat er standaard een risicofactor is. Nu hebben we ooit met z'n allen afgesproken dat je kunt kiezen tussen het voor lief nemen van dit risico of er voor betalen. Als deze regels er niet zouden zijn zou alles standaard duurder worden omdat bedrijven dit risico echt wel uitrekenen en rekening mee houden in de prijs.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat vind ik wel raar. Belachelijk zelfs, maar blijkbaar is het zo en kan ik er niets tegen doen.
Een vriend van me moest laatst ook een taxi hebben die om 5 uur precies voor zijn deur stond. Daarvoor belde hij een week eerder op, maar dat konden ze niet garanderen. Maar als hij 20 euro extra betaalde, dan was hij er wel zeker. Dat is ook weer een zelfde situatie..
Ik snap niet dat jij dat niet gek vindt. Ik betaal voor een dienst, maar om zeker te zijn dat het goed gaat betaal ik extra.
Ik wil er trouwens nog even aan toevoegen dat ik TNT als 1 bedrijf zie.. Als ze de mist ingaan met mijn pakketjes, dan wil ik ook geen brieven meer met ze versturen. Het vertrouwen in dat bedrijf is dan beschadigd..quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat jij vraagt om "concurrentie". Terwijl deze concurrentie er juist voor zorgt dat TNT nog slechter gaat werken. Verder is er voor pakketpost allang genoeg concurrentie omdat TNT daar nooit monopolie had. Dus snap ik niet waarom je TNT sowieso niet te vertrouwen vind om gewoon briefpost te versturen.
tja.. en toch vind ik het raar. Ik heb het niet afgesproken. Dat bedoel ik dus met het feit dat we er toch niet uitkomen in deze discussie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat komt omdat er standaard een risicofactor is. Nu hebben we ooit met z'n allen afgesproken dat je kunt kiezen tussen het voor lief nemen van dit risico of er voor betalen. Als deze regels er niet zouden zijn zou alles standaard duurder worden omdat bedrijven dit risico echt wel uitrekenen en rekening mee houden in de prijs.
Als je drukwerk besteld kan het voorkomen dat je 10% overlevering hebt, zelfde verhaal.
Tja.. dat zal het zijn. Ik hoop echt van harte dat je vader gewoon zijn baan houdt enzo, maar ik kan er niets aan doen dat TNT niet meer mijn vertrouwen heeft. En 'if it matters', geen enkel postbedrijf.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:50 schreef Yesse het volgende:
Nouja, conclusie: de nieuwe mensen bij TNT hebben totaal geen binding met het bedrijf en zorgen voor het slechte imago van TNT wat weer zorgt voor minder werk en uiteindelijk meer bezuiniging en nieuwe mensen.
Leuk cirkeltje
OK.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Tja.. dat zal het zijn. Ik hoop echt van harte dat je vader gewoon zijn baan houdt enzo, maar ik kan er niets aan doen dat TNT niet meer mijn vertrouwen heeft. En 'if it matters', geen enkel postbedrijf.
Ik hou ook even heel verstandig mijn mond.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Doen jullie lekker discussieren, hou ik mn mond even
Dan is het alsnog 'wij' denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
OK.
Heb ik iedereen weggejaagd btw?
haha.. dat ken ik zo goedquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef PieterBas het volgende:
mm.. ik moet mijn cadeau'tje nog inpakken.. Hoewel mijn moeder allang weet hoe laat het is, als ik naar de inpakpapier gaat vragen
We zijn nou toch klaar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Doen jullie lekker discussieren, hou ik mn mond even
Vliegtuigen? WIDM?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom reageerde ik toch ook weer
[..]
Waarover
Mijn tent is top! Hoewel die in Delft niet echt top isquote:
Die van mij (gelukkig) ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:09 schreef Psychonikeo het volgende:
Hoewel ik er zo vandoor ga. Mijn werkdag zit er weer zo goed als op
Ik erger me rot deze weekquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:10 schreef Piles het volgende:
Wees blij dat jullie wat te doen hebben, verveel me rot deze week
Hagenezen die maar iets in Delft beginnen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn tent is top! Hoewel die in Delft niet echt top is
Mjaquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hagenezen die maar iets in Delft beginnen...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die van mij (gelukkig) ook.
Werken en afstuderen tegelijk![]()
Geeft niets Roosquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik erger me rot deze week![]()
misschien reden waarom ik zo tnt gericht was![]()
quote:
Wat een plaat manquote:
Lekker hequote:
Gisteren even wat er van gezien.. beter maar dat kunnen kijken ipv Inter - Manchester Uquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaNaja opzich, de tent was al soort van failliet, dus erger kon het niet worden
Eh jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker heOok fijn voor onder de douche!
Dat klinkt heel fout[ afbeelding ]
Hoezo, was het zo slecht?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisteren even wat er van gezien.. beter maar dat kunnen kijken ipv Inter - Manchester U
HOE BEVALT JE MOBIELOOOOO????quote:
Heldquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Vliegtuig-nerd
En ik ben er trots op![]()
Tofquote:Op woensdag 25 februari 2009 18:06 schreef Maraca het volgende:
Mijn activiteitenplan is goedgekeurdNu even wat eten bij elkaar sprokkelen en kijken of ik er iets van kan maken..
Ieder zo z'n hobby hèquote:
Ooit wel gehad, maar nu MS Outlook 2007quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:50 schreef Puala het volgende:
Iemand hier toevallig met verstand van Mozilla Thunderbird?
Weet jij hoe ik al mijn mailtjes kan bewaren? Ga zo opnieuw installeren en wil bepaalde dingen wel bewaren eigenlijk..quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Ooit wel gehad, maar nu MS Outlook 2007![]()
Zit toch wel een optie importeren/exporteren op?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Weet jij hoe ik al mijn mailtjes kan bewaren? Ga zo opnieuw installeren en wil bepaalde dingen wel bewaren eigenlijk..
importeren wel, exporteren niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 18:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit toch wel een optie importeren/exporteren op?
heel goedquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:27 schreef jna het volgende:
vandaag zowel op de heen als terugreis wakker gebleven
quote:Op woensdag 25 februari 2009 20:05 schreef Houniet het volgende:
Wat een telefoon!
Nu nog mooie wallpaper zoeken.
Ik weet dat ik lelijk ben, maar je hoeft het er niet zo in te wrijvenquote:
Jazzquote:
rock on!!quote:Op woensdag 25 februari 2009 21:33 schreef The_Dean het volgende:
Ja hey... ik weet ook niet meer waar we zijn hoor
[ afbeelding ]
tisser??quote:
Neen, een Ibanez BTB4nogwat.quote:
Dat was nog niet het probleem, maar die lullo heeft nicomart opnieuw geregistreerd, en daarmee gepostquote:
Lief doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was nog niet het probleem, maar die lullo heeft nicomart opnieuw geregistreerd, en daarmee gepost
Ik ben de klapper van de maandquote:
Same herequote:Op donderdag 26 februari 2009 08:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Slaperig. Gisteravond om 1 uur gaan slapen, half 8 ging de wekker weer![]()
En hoe is het met jou?
Peukquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Same here
Dadelijk werken, nu ff peuk, koffie en tv
sorry pilliequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was nog niet het probleem, maar die lullo heeft nicomart opnieuw geregistreerd, en daarmee gepost
gezelligquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Peuk![]()
Ik denk dat ik zo mijn bed maar weer is in ga
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:18 schreef Maraca het volgende:
Volgens mijn teamleider heb ik in de afgelopen dagen 2 kantjes vol met minnetjes en 1 plusje gekregenmisschien wat vaker koffie halen
Das niet heel erg best..quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:18 schreef Maraca het volgende:
Volgens mijn teamleider heb ik in de afgelopen dagen 2 kantjes vol met minnetjes en 1 plusje gekregenmisschien wat vaker koffie halen
Niet echt nee.. en ik krijg ook geen pluspuntje omdat ik de vroegere keeper van het Nederlands elftal wistquote:
Ja ik bedoel jou ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Milou__
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je mij ook bedoeld
Hans van Breukelen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet echt nee.. en ik krijg ook geen pluspuntje omdat ik de vroegere keeper van het Nederlands elftal wist
Ik mag hopen van nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:22 schreef Maraca het volgende:
Ik denk trouwens niet dat hij serieus is
quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet echt nee.. en ik krijg ook geen pluspuntje omdat ik de vroegere keeper van het Nederlands elftal wist
Van der Sarquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hans van Breukelen?
[..]
Ik mag hopen van niet
[..]
en straks.. maar ik had het helemaal niet zo bedoeld... nadat je wat laxeermiddel in zijn koffie stoptquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Van der SarEn als hij serieus was dan moet ik in de afgelopen 24 uur wel iets heel erg fout hebben gedaan. Gisteren had ik nog een positieve instelling en was het prettig om met mij samen te werken
Maar ik denk dat dit vooral mannelijk gedrag is. "kijk mij eens de baas zijn over de stagiaire"-gedrag
mannen generaliserenquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Van der SarEn als hij serieus was dan moet ik in de afgelopen 24 uur wel iets heel erg fout hebben gedaan. Gisteren had ik nog een positieve instelling en was het prettig om met mij samen te werken
Maar ik denk dat dit vooral mannelijk gedrag is. "kijk mij eens de baas zijn over de stagiaire"-gedrag
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:33 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben vandaag van plan om aan mijn stage verslag te beginnen. Dus ik dacht, ik begin met de simpele dingen. Nu loop ik al vast bij het nawoord
Dat is wel beterquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:35 schreef PieterBas het volgende:
Goed hoor.. gelukkig is het minder gekneusd dat in eerste instantie gedacht..
Veel plezier bootjequote:Op donderdag 26 februari 2009 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen, ik ga afscheid van jullie nemen! om 10 uur komt de auto ons ophalen voor een rit naar Schiphol. Dan ben ik 9 maart vroeg in de ochtend weer terug.
Het gaat jullie allen goed en onthoud: Boem = ho, plons = water, rinkeldekinkel = glas!![]()
We zullen je missen Boot!! Veel plezier en ik zal in de tussentijd een paar Bootjes doen ter ere van jou!!!quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
Mensen, ik ga afscheid van jullie nemen! om 10 uur komt de auto ons ophalen voor een rit naar Schiphol. Dan ben ik 9 maart vroeg in de ochtend weer terug.
Het gaat jullie allen goed en onthoud: Boem = ho, plons = water, rinkeldekinkel = glas!![]()
Veel plezierquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
Wasnt me.. Misschien mn moeder of mn vader, ik iig nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Veel plezier
Reed jij toevallig rond 8 uur vanmorgen in je Toyota? Want ik stond misschien achter jou bij het verkeerslicht
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
We zullen je missen Boot!! Veel plezier en ik zal in de tussentijd een paar Bootjes doen ter ere van jou!!!
Tnx Milou! zal aan je denkenquote:
Teen tegen een randje aan stoot verhaal.. nadat ik de folder van evolutie of scheppingsverhaal weggooidequote:Op donderdag 26 februari 2009 09:45 schreef Psychonikeo het volgende:
Is dit een teen tegen een randje aan stoot verhaal? Of is tie op een andere manier gekneusd?
Moest namelijk even mijn zusje wegbrengen bij het Rabobank kantoorquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wasnt me.. Misschien mn moeder of mn vader, ik iig niet
Als het nummerbord TZ-BZ heeft, dan is de kans 1 op 99 dat ik het benquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moest namelijk even mijn zusje wegbrengen bij het Rabobank kantoor
Dus jij hebt de schepper daarna flinkt vervloekt neem ik aan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Teen tegen een randje aan stoot verhaal.. nadat ik de folder van evolutie of scheppingsverhaal weggooide
Die folder was ook bullshitquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Teen tegen een randje aan stoot verhaal.. nadat ik de folder van evolutie of scheppingsverhaal weggooide
Die folderquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is niet bewezen dat het niet waar is, dus het is gewoon waar johquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die folder
Ik (als iemand die wel het een en ander van evolutie afweet) heb in een scheur gelegen
het staat toch geschrevenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:11 schreef Yesse het volgende:
Ik vind het vooral onzin omdat ze zeggen "JE KUNT HET NIET BEWIJZEN"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar kun je God en de zondvloed wel bewijzen dan?Beetje hypocriet vond ik het.
Een zin gaat letterlijk:quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:11 schreef Yesse het volgende:
Ik vind het vooral onzin omdat ze zeggen "JE KUNT HET NIET BEWIJZEN"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar kun je God en de zondvloed wel bewijzen dan?Beetje hypocriet vond ik het.
En dat hele scheppingsverhaal dan? En de aanval op de twin towers dan? Ook niet te bewijzen omdat het in het verleden is gebeurd?quote:Het is technisch niet te bewijzen of de mense op aarde gekomen is door schepping of evolutie, want het is een gebeurtenis uit het verleden.
ik gewoonquote:
Ja maar.. dan is het scheppingsverhaal toch veel aannemelijker?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een zin gaat letterlijk:
[..]
En dat hele scheppingsverhaal dan? En de aanval op de twin towers dan? Ook niet te bewijzen omdat het in het verleden is gebeurd?
Nigga plzquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik gewoon
[..]
Ja maar.. dan is het scheppingsverhaal toch veel aannemelijker?
Zelfde als jehova getuigequote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef Yesse het volgende:
Waar zijn de mensen die zich niet bemoeien met anderen en gewoon geloven wat zij willen geloven en niet een ander ermee opzadelen?
Zo zou het moeten zijn dus..quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef Yesse het volgende:
Waar zijn de mensen die zich niet bemoeien met anderen en gewoon geloven wat zij willen geloven en niet een ander ermee opzadelen?
Weet ik tochquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens he, maar ik speel even 'advocaat van de duivel'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |