Als het om pakketjes gaat? Van honderden euro's soms? Neehoor, dan kijk ik puur naar kwaliteit...quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee, mensen kijken niet naar kwaliteit maar naar de prijs. Dat moet je zelf toch ook wel weten![]()
Nouja, het is mij logisch hoor:quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:24 schreef Psychonikeo het volgende:
Maar goed.. laten we er maar over ophouden.. we komen er toch niet uit...
Dan verzeker je het. Heb je 100% kwaliteit.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als het om pakketjes gaat? Van honderden euro's soms? Neehoor, dan kijk ik puur naar kwaliteit...
Komt dan niet een rastaman hem brengen maar een capabele Ollander?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan verzeker je het. Heb je 100% kwaliteit.
Voor mij is het niet logisch, maar zoals gezegd, ik ga niet meer in discussie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:27 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, het is mij logisch hoor:
Je hebt een risicofactor, die kun je voor lief nemen of je ertegen verzekeren.
Voor het versturen van pakjes heb je al lang concurrentie --> DHL etc. dus je hebt al keus
Voor het versturen van briefpost is de concurrentie totaal scheef:
Een postbode bij TNT krijgt: pensioenfonds, geld per uur, de logische/normale secundaire voorwaarden etc. en een opleiding
Een postbode bij Sandd o.i.d. krijgt: geld per brief. ook als je maar 2 brieven hebt. Krijg je 4 cent. Hoera.
Hierdoor kan Sandd enorm goedkoop zijn, TNT probeert dit nu ook met postbezorgers (die het nog beter hebben dan de postbodes bij sandd e.d.) maar die zijn minder betrouwbaar.
Of een betrouwbare, capabele Rastamanquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt dan niet een rastaman hem brengen maar een capabele Ollander?
Die zijn er nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Of een betrouwbare, capabele Rastaman
Neequote:
Bedankt hé! Je hoort bij 3 kwart van de Nederlanders die er voor zorgt dat mijn vader straks óf 25% minder geld gaat verdienen óf zijn baan verliest. De angst waar wij al 5 jaar in leven terwijl mijn vader altijd heel veel lol had in zijn baan.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:30 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Voor mij is het niet logisch, maar zoals gezegd, ik ga niet meer in discussie.
Wil iemand mij vertellen hoe TNT hiertegen kan concurreren? OP EEN GEZONDE MANIER?quote:In ieder geval bij Sandd komt menig besteller zelfs nooit aan die acht euro per uur toe. Sandd laat een derde van de post door onderaannemers verspreiden. „En wij hebben geen directe controle op de manier waarop zij met bezorgers omgaan”, aldus directeur B. Stomphorst van Sandd. In de praktijk blijkt een geroutineerde bezorger dan soms voor 4,17 euro per uur te werken. Bij Sandd moeten hier álle sociale lasten, ziektekostenverzekering en dergelijk nog vanaf.
Als jij op vakantie gaat kun je er ook voor kiezen een verzekering te nemen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je koffers kwijt raakt. Dan heb je geen recht op vergoeding. Maar dat vind je dan toch ook niet raar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef Psychonikeo het volgende:
Heb net tegen mijn baas gezegd dat de helft van mij werk kwijt is en dat ik 200 euro per maand extra wil om dat risico uit te bannen
sorry.. ik zou einde discussie doen..
Ik kan er niets aan doen dat ik geen vertrouwen meer heb in de TNT? Als het altijd goed ging of goed opgelost werd, dan had er geen problemen mee gehad.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:32 schreef Yesse het volgende:
Bedankt hé! Je hoort bij 3 kwart van de Nederlanders die er voor zorgt dat mijn vader straks óf 25% minder geld gaat verdienen óf zijn baan verliest. De angst waar wij al 5 jaar in leven terwijl mijn vader altijd heel veel lol had in zijn baan.
Het gaat er mij om dat jij vraagt om "concurrentie". Terwijl deze concurrentie er juist voor zorgt dat TNT nog slechter gaat werken. Verder is er voor pakketpost allang genoeg concurrentie omdat TNT daar nooit monopolie had. Dus snap ik niet waarom je TNT sowieso niet te vertrouwen vind om gewoon briefpost te versturen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doen dat ik geen vertrouwen meer heb in de TNT? Als het altijd goed ging of goed opgelost werd, dan had er geen problemen mee gehad.
Mijn als consument maakt het toch niet uit waarom die problemen er zijn? Als ik geen vertrouwen in een bedrijf heb, dan doe ik geen zaken meer met ze. Of als ik niet kan leven met hun risicofactoren, dan verstuur ik gewoon helemaal niets meer.
En ik wil even zeggen dat ik niets tegen je vader heb (laten we het niet te persoonlijk maken)... Ik zou het erg vinden als daardoor iemand zijn baan kwijt raakt, maar daar draait dit hele verhaal niet om voor mij.
Dat vind ik wel raar. Belachelijk zelfs, maar blijkbaar is het zo en kan ik er niets tegen doen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
Als jij op vakantie gaat kun je er ook voor kiezen een verzekering te nemen. Doe je dit niet dan kan het zijn dat je koffers kwijt raakt. Dan heb je geen recht op vergoeding. Maar dat vind je dan toch ook niet raar?
Nou ja, ik kan niet kiezen als ik bij een webshop iets bestel. Die verzenden bijvoorbeeld alleen via TNT, dus dan houdt het voor mij al meteen op.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat jij vraagt om "concurrentie". Terwijl deze concurrentie er juist voor zorgt dat TNT nog slechter gaat werken. Verder is er voor pakketpost allang genoeg concurrentie omdat TNT daar nooit monopolie had. Dus snap ik niet waarom je TNT sowieso niet te vertrouwen vind om gewoon briefpost te versturen.
quote:Bedankt voor het invullen van de enquête. Hieronder leest u of u een prijs heeft gewonnen.
U heeft helaas geen prijs gewonnen.
Dat komt omdat er standaard een risicofactor is. Nu hebben we ooit met z'n allen afgesproken dat je kunt kiezen tussen het voor lief nemen van dit risico of er voor betalen. Als deze regels er niet zouden zijn zou alles standaard duurder worden omdat bedrijven dit risico echt wel uitrekenen en rekening mee houden in de prijs.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat vind ik wel raar. Belachelijk zelfs, maar blijkbaar is het zo en kan ik er niets tegen doen.
Een vriend van me moest laatst ook een taxi hebben die om 5 uur precies voor zijn deur stond. Daarvoor belde hij een week eerder op, maar dat konden ze niet garanderen. Maar als hij 20 euro extra betaalde, dan was hij er wel zeker. Dat is ook weer een zelfde situatie..
Ik snap niet dat jij dat niet gek vindt. Ik betaal voor een dienst, maar om zeker te zijn dat het goed gaat betaal ik extra.
Ik wil er trouwens nog even aan toevoegen dat ik TNT als 1 bedrijf zie.. Als ze de mist ingaan met mijn pakketjes, dan wil ik ook geen brieven meer met ze versturen. Het vertrouwen in dat bedrijf is dan beschadigd..quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat jij vraagt om "concurrentie". Terwijl deze concurrentie er juist voor zorgt dat TNT nog slechter gaat werken. Verder is er voor pakketpost allang genoeg concurrentie omdat TNT daar nooit monopolie had. Dus snap ik niet waarom je TNT sowieso niet te vertrouwen vind om gewoon briefpost te versturen.
tja.. en toch vind ik het raar. Ik heb het niet afgesproken. Dat bedoel ik dus met het feit dat we er toch niet uitkomen in deze discussie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat komt omdat er standaard een risicofactor is. Nu hebben we ooit met z'n allen afgesproken dat je kunt kiezen tussen het voor lief nemen van dit risico of er voor betalen. Als deze regels er niet zouden zijn zou alles standaard duurder worden omdat bedrijven dit risico echt wel uitrekenen en rekening mee houden in de prijs.
Als je drukwerk besteld kan het voorkomen dat je 10% overlevering hebt, zelfde verhaal.
Tja.. dat zal het zijn. Ik hoop echt van harte dat je vader gewoon zijn baan houdt enzo, maar ik kan er niets aan doen dat TNT niet meer mijn vertrouwen heeft. En 'if it matters', geen enkel postbedrijf.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:50 schreef Yesse het volgende:
Nouja, conclusie: de nieuwe mensen bij TNT hebben totaal geen binding met het bedrijf en zorgen voor het slechte imago van TNT wat weer zorgt voor minder werk en uiteindelijk meer bezuiniging en nieuwe mensen.
Leuk cirkeltje
OK.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Tja.. dat zal het zijn. Ik hoop echt van harte dat je vader gewoon zijn baan houdt enzo, maar ik kan er niets aan doen dat TNT niet meer mijn vertrouwen heeft. En 'if it matters', geen enkel postbedrijf.
Ik hou ook even heel verstandig mijn mond.quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Doen jullie lekker discussieren, hou ik mn mond even
Dan is het alsnog 'wij' denk ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
OK.
Heb ik iedereen weggejaagd btw?
haha.. dat ken ik zo goedquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:02 schreef PieterBas het volgende:
mm.. ik moet mijn cadeau'tje nog inpakken.. Hoewel mijn moeder allang weet hoe laat het is, als ik naar de inpakpapier gaat vragen
We zijn nou toch klaar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 16:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Doen jullie lekker discussieren, hou ik mn mond even
Vliegtuigen? WIDM?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Daarom reageerde ik toch ook weer
[..]
Waarover
Mijn tent is top! Hoewel die in Delft niet echt top isquote:
Die van mij (gelukkig) ook.quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:09 schreef Psychonikeo het volgende:
Hoewel ik er zo vandoor ga. Mijn werkdag zit er weer zo goed als op
Ik erger me rot deze weekquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:10 schreef Piles het volgende:
Wees blij dat jullie wat te doen hebben, verveel me rot deze week
Hagenezen die maar iets in Delft beginnen...quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mijn tent is top! Hoewel die in Delft niet echt top is
Mjaquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hagenezen die maar iets in Delft beginnen...
quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Die van mij (gelukkig) ook.
Werken en afstuderen tegelijk![]()
Geeft niets Roosquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:11 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik erger me rot deze week![]()
misschien reden waarom ik zo tnt gericht was![]()
quote:
Wat een plaat manquote:
Lekker hequote:
Gisteren even wat er van gezien.. beter maar dat kunnen kijken ipv Inter - Manchester Uquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
MjaNaja opzich, de tent was al soort van failliet, dus erger kon het niet worden
Eh jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lekker heOok fijn voor onder de douche!
Dat klinkt heel fout[ afbeelding ]
Hoezo, was het zo slecht?quote:Op woensdag 25 februari 2009 17:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisteren even wat er van gezien.. beter maar dat kunnen kijken ipv Inter - Manchester U
HOE BEVALT JE MOBIELOOOOO????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |