Dus jij hebt de schepper daarna flinkt vervloekt neem ik aan?quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Teen tegen een randje aan stoot verhaal.. nadat ik de folder van evolutie of scheppingsverhaal weggooide
Die folder was ook bullshitquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Teen tegen een randje aan stoot verhaal.. nadat ik de folder van evolutie of scheppingsverhaal weggooide
Die folderquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het is niet bewezen dat het niet waar is, dus het is gewoon waar johquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die folder
Ik (als iemand die wel het een en ander van evolutie afweet) heb in een scheur gelegen
het staat toch geschrevenquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:11 schreef Yesse het volgende:
Ik vind het vooral onzin omdat ze zeggen "JE KUNT HET NIET BEWIJZEN"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar kun je God en de zondvloed wel bewijzen dan?Beetje hypocriet vond ik het.
Een zin gaat letterlijk:quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:11 schreef Yesse het volgende:
Ik vind het vooral onzin omdat ze zeggen "JE KUNT HET NIET BEWIJZEN"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar kun je God en de zondvloed wel bewijzen dan?Beetje hypocriet vond ik het.
En dat hele scheppingsverhaal dan? En de aanval op de twin towers dan? Ook niet te bewijzen omdat het in het verleden is gebeurd?quote:Het is technisch niet te bewijzen of de mense op aarde gekomen is door schepping of evolutie, want het is een gebeurtenis uit het verleden.
ik gewoonquote:
Ja maar.. dan is het scheppingsverhaal toch veel aannemelijker?quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een zin gaat letterlijk:
[..]
En dat hele scheppingsverhaal dan? En de aanval op de twin towers dan? Ook niet te bewijzen omdat het in het verleden is gebeurd?
Nigga plzquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik gewoon
[..]
Ja maar.. dan is het scheppingsverhaal toch veel aannemelijker?
Zelfde als jehova getuigequote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef Yesse het volgende:
Waar zijn de mensen die zich niet bemoeien met anderen en gewoon geloven wat zij willen geloven en niet een ander ermee opzadelen?
Zo zou het moeten zijn dus..quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef Yesse het volgende:
Waar zijn de mensen die zich niet bemoeien met anderen en gewoon geloven wat zij willen geloven en niet een ander ermee opzadelen?
Weet ik tochquote:Op donderdag 26 februari 2009 10:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens he, maar ik speel even 'advocaat van de duivel'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |