Als er een minimale huurperiode in het contract staat, gaat dat natuurlijk niet op.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:14 schreef r_one het volgende:
Zeg voor 1-3 je contract op en neem 1 maand huur op het zere been.
Dat is bij een koopcontract zo.. geen idee of dat met een huurcontract ook is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:18 schreef Koekz het volgende:
Meen ergens te hebben gelezen dat je een contract binnen 3 dagen kan annuleren... weet het alleen niet zeker.
Morgenochtend even rechtswinkel bellen, denk dat zij je veel meer kunnen vertellen. En natuurlijk even het contract 30 keer doorlezen!
Ik heb het gister getekend^^ weet iemand het zeker als dit ook voor een huurcontract geld?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:18 schreef Koekz het volgende:
Meen ergens te hebben gelezen dat je een contract binnen 3 dagen kan annuleren... weet het alleen niet zeker.
Morgenochtend even rechtswinkel bellen, denk dat zij je veel meer kunnen vertellen. En natuurlijk even het contract 30 keer doorlezen!
Achter 'minimaal' staat niks ingevuld?quote:en derhalve minimaal lopend tot en met minimaal.
dat viel mij ook al op..quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Achter 'minimaal' staat niks ingevuld?
Ja.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:21 schreef Qualize het volgende:
Ik heb het gister getekend^^ weet iemand het zeker als dit ook voor een huurcontract geld?
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:21 schreef Qualize het volgende:
[..]
Ik heb het gister getekend^^ weet iemand het zeker als of dit ook voor een huurcontract geld?
+tquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:25 schreef Psychonikeo het volgende:
excuus.. maar als voor of gebruiken is gewoon irritantquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:27 schreef r_one het volgende:
[..]
+t
Als je dan toch verbetert, wees dan ook compleet![]()
Ja de verhuurder heeft vaker dingen weggehaald in het contract tijdens het lezen van het contract.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:22 schreef r_one het volgende:
[..]
Achter 'minimaal' staat niks ingevuld?
-het dan ook nog...quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:27 schreef r_one het volgende:
[..]
+t
Als je dan toch verbetert, wees dan ook compleet![]()
Dat heb ik nou met werkwoordvervoegingen stam+tquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef Psychonikeo het volgende:
excuus.. maar als voor of gebruiken is gewoon irritant
Welke 'het'?quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:31 schreef Dromer het volgende:
-het dan ook nog...
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef Qualize het volgende:
[..]
Ja de verhuurder heeft vaker dingen weggehaald in het contract tijdens het lezen van het contract.
Bij dit gedeelte stond eerst 12 maanden minimale huur, ik was niet akkoord en toen heeft hij met dat typex rol een stuk weggehaald, blijkbaar te veel?![]()
Als er niks achter sta, doordat hij gewoon domweg te veel heeft weggehaald door het gebruikt van typex, heb ik dan dus geen minimale periode? zoals 1 maand van te voren maar nu gewoon 00:00 ? Huurcontract heeft gekopieerd.
Nee, maar hij is er dit weekend niet. Ik kan nog wel bij me oudere kamer blijven, maar mijn vriendin betaald elke maand rond de 280 euro voor transport (trein) voor haar werk. Bij de nieuwe kamer was er geen internet + wil geen abonnement hebben voor internet als ik weet dat dit geen langdurige verblijf is.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:27 schreef Strani het volgende:
Waarom ga je er niet gewoon in en zoek je in de tussentijd wat nieuws? Wat als je deze opzegt en daarna geen kamer meer kunt vinden?
En heb je het ook al met de huiseigenaar besproken? Kan weinig kwaad.
Geen minimumperiodequote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:29 schreef Qualize het volgende:
Ja de verhuurder heeft vaker dingen weggehaald in het contract tijdens het lezen van het contract.
Bij dit gedeelte stond eerst 12 maanden minimale huur, ik was niet akkoord en toen heeft hij met dat typex rol een stuk weggehaald, blijkbaar te veel?![]()
Als er niks achter sta, doordat hij gewoon domweg te veel heeft weggehaald door het gebruikt van typex, heb ik dan dus geen minimale periode? zoals 1 maand van te voren maar nu gewoon 00:00 ? Huurcontract heeft gekopieerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |