Niet zo wanhopigquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm ok.. misschien moet ik mezelf maar eens te vondeling aanbieden dan
Zo erg is het gelukkig niet hoorquote:
quote:
Lacômequote:
Ja en we hebben je hier verdomd weinig gezienquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
Zo anders is de dag alweer bijna voorbij
Nog drie kwartierquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:40 schreef Daph_ het volgende:
Zo anders is de dag alweer bijna voorbij
Ik heb in de vorige SC nog wel gereageerdquote:Op woensdag 25 februari 2009 15:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja en we hebben je hier verdomd weinig gezien
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb in de vorige SC nog wel gereageerd![]()
Korte samenvatting van waarom ik hier niet gesignaleerd was:
- Er was werk voor meDus ik was druk aan het werk
- Totdat de stroom uitviel op de derde verdiepingBij ons lag alleen het netwerk plat, maar dat betekende wel dat je niks kon doen omdat de programma's niet werkten, de telefoonlijn plat lag en internet het niet deed
- Toen de storing voorbij was had ik twee vergaderingen van de medezeggenschapsraad
- En nu ben ik weer een uurtje op kantoor bezig met werken
Tevreden?
"Hij is al genoeg gestraft, want hij is zn baan kwijt"quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:58 schreef Psychonikeo het volgende:
Zal Bart al zijn post wel gehad hebben? Postbode brengt wekenlang geen post in Delft
quote:Op woensdag 25 februari 2009 15:14 schreef Yesse het volgende:
Ik ben ook vrolijk maar eensch met Pili en Puala.. de laatste tijd hangt hier een stressvolle sfeer..
Wat is er Cees?quote:
Dat je niet zo moet zeurenquote:
Ik stress niet hoorquote:
Ik weetquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik stress niet hoorIk heb er alleen een hekel aan dat een debiele actie van zo'n man weken kan/mag duren, that's all
Dat magquote:Op woensdag 25 februari 2009 16:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik weetVond het alleen wel toepasselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |