Dat was nog niet het probleem, maar die lullo heeft nicomart opnieuw geregistreerd, en daarmee gepostquote:
Lief doenquote:Op woensdag 25 februari 2009 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was nog niet het probleem, maar die lullo heeft nicomart opnieuw geregistreerd, en daarmee gepost
Ik ben de klapper van de maandquote:
Same herequote:Op donderdag 26 februari 2009 08:56 schreef Puala het volgende:
[..]
Slaperig. Gisteravond om 1 uur gaan slapen, half 8 ging de wekker weer![]()
En hoe is het met jou?
Peukquote:Op donderdag 26 februari 2009 08:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Same here
Dadelijk werken, nu ff peuk, koffie en tv
sorry pilliequote:Op woensdag 25 februari 2009 23:55 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was nog niet het probleem, maar die lullo heeft nicomart opnieuw geregistreerd, en daarmee gepost
gezelligquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Peuk![]()
Ik denk dat ik zo mijn bed maar weer is in ga
quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:18 schreef Maraca het volgende:
Volgens mijn teamleider heb ik in de afgelopen dagen 2 kantjes vol met minnetjes en 1 plusje gekregenmisschien wat vaker koffie halen
Das niet heel erg best..quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:18 schreef Maraca het volgende:
Volgens mijn teamleider heb ik in de afgelopen dagen 2 kantjes vol met minnetjes en 1 plusje gekregenmisschien wat vaker koffie halen
Niet echt nee.. en ik krijg ook geen pluspuntje omdat ik de vroegere keeper van het Nederlands elftal wistquote:
Ja ik bedoel jou ookquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Milou__
Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je mij ook bedoeld
Hans van Breukelen?quote:Op donderdag 26 februari 2009 09:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niet echt nee.. en ik krijg ook geen pluspuntje omdat ik de vroegere keeper van het Nederlands elftal wist
Ik mag hopen van nietquote:Op donderdag 26 februari 2009 09:22 schreef Maraca het volgende:
Ik denk trouwens niet dat hij serieus is
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |