quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
ik wilde het net vragen of het een bong isquote:Op woensdag 25 februari 2009 00:58 schreef NoelGallagher het volgende:
en aan het uiteinde zat een gaatje en daar zat een dikke joint in
Nee het was een didgeridoo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik wilde het net vragen of het een bong is
quote:
Wil je m'n foto uit de OP halen?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:04 schreef Acinonyx het volgende:
kut-topic, slotje !
aah zeurpiet, nou je zin ? tis dat ik zo aardig ben eh..quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wil je m'n foto uit de OP halen?
oeps...quote:
Foto van mezelf op fok vind ik niet erg, totaal nietquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:06 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
aah zeurpiet, nou je zin ? tis dat ik zo aardig ben eh..
Jouw ultieme fantasiequote:
nee dat is allang geen fantasie meer. been there, done that.quote:
wat? joints?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:14 schreef reetveter het volgende:
Whehe ik kan draaien, bitches
Finally
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
nee dat is allang geen fantasie meer. been there, done that.
Hey, ben jij niet die DJ ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:14 schreef reetveter het volgende:
Whehe ik kan draaien, bitches
Finally
Grapjasquote:
kan je ook al binnenste buiten draaien?quote:
ik geloof dat rimmen in het vorige topic langs kwamquote:
...Sprak hij uit ervaring.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:27 schreef remlof het volgende:
Je kan je lul er in steken, da's ook al niks
ik heb 'em er overal ingestoken, maar niet in een keukenrolquote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik heb 'em er overal ingestoken, maar niet in een keukenrol
Zijn jullie echt zo fantasieloos seksueel gezien?quote:
Nee juist niet. Ik was en ben heel experimenteel sexueel gezien. maar een keukenrol is nooit bij me opgekomen. Keukenrol geeft niet de frictie.quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie echt zo fantasieloos seksueel gezien?
Nee, maar je moet alles proberen toch?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee juist niet. Ik was en ben heel experimenteel sexueel gezien. maar een keukenrol is nooit bij me opgekomen. Keukenrol geeft niet de frictie.
Nee, wel in een pot asperges, een open blik ragout, een zak tuinaarde, een literbak huzarensalade, een stuk piepschuim, een bos bloemen, de opening van een vuilniszak, schapenvacht, pot duo penotti, zak met stroopwafelkruimels, een suikerspin, smurfensnot, een waterballon en de rug van een slapende kat.quote:
tuurlijk boys will be boysquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar je moet alles proberen toch?
pot asperges? daar ging mijn wijn over het toetsenbord hahahahahquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, wel in een pot asperges, een open blik ragout, een zak tuinaarde, een literbak huzarensalade, een stuk piepschuim, een bos bloemen, de opening van een vuilniszak, schapenvacht, pot duo penotti, zak met stroopwafelkruimels, een suikerspin, smurfensnot, een waterballon en de rug van een slapende kat.
Maar nee, nog nooit in een lege keukenrol.
Toen al?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:40 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
pot asperges? daar ging mijn wijn over het toetsenbord hahahahah
Een zaklamp in je kont douwen en hem dan aanzetten in de hoop dat er dan licht uit je mond komt ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
tuurlijk boys will be boys![]()
maar een fleshlight lijkt me beter dan een keukenrol hahaha
en dan http://upload.wikimedia.o(...)lbb11116-article.ogg die stemquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:40 schreef wolvendagen het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w(...)rxvclmnckssqlbb11116
HAHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:40 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAHA
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:40 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAHA
Die audio-versie blijft briljant!quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:40 schreef wolvendagen het volgende:
HAHAHAHAHAHA
er gaat van alles in, maar ik heb nog geen zaklamp geprobeerd hahahaquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Een zaklamp in je kont douwen en hem dan aanzetten in de hoop dat er dan licht uit je mond komt ?
Bomen, snelbinders, lantaarnpalen, rookworsten, pikhouwelen, kaaschaven, omgebogen lepels van Uri Geller, Uri Geller zelf, balpennen, violen, kantoorartikelen, bureaustoelen, dwergen...?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
er gaat van alles in, maar ik heb nog geen zaklamp geprobeerd hahaha
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Bomen, snelbinders, lantaarnpalen, rookworsten, pikhouwelen, kaaschaven, omgebogen lepels van Uri Geller, Uri Geller zelf, balpennen, violen, kantoorartikelen, bureaustoelen, dwergen...?
toetsenbord, computermuis, bierfles, speen van de baby, fles van de baby, rammelaar van de baby, de baby zelf, blikje fanta, deurklink, kettingzaag, kaktus, speelgoedautootje, hondenkluif ?quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:46 schreef IQM het volgende:
[..]
Bomen, snelbinders, lantaarnpalen, rookworsten, pikhouwelen, kaaschaven, omgebogen lepels van Uri Geller, Uri Geller zelf, balpennen, violen, kantoorartikelen, bureaustoelen, dwergen...?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 01:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan http://upload.wikimedia.o(...)lbb11116-article.ogg die stem
I know man, I know. I just laughed my lungs out.quote:
for ur sake, hoop ik niet dat je het over mij hebt.quote:
die laatstequote:Op woensdag 25 februari 2009 02:07 schreef IQM het volgende:
Epic foto's. Hier komen ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:13 schreef IQM het volgende:
[..]
wd en ik gaan drie doen. At the same time.
o fuck, ik las dat je alle drie tegelijk ging doen hahahquote:
Jij doet het met je eigen bloed. Zij gewoon met sap, speciaal voor de foto.quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Had mijn moeder kunnen zijn.
Bonen in blik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 02:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij doet het met je eigen bloed. Zij gewoon met sap, speciaal voor de foto.
peuken, checkquote:Op woensdag 25 februari 2009 09:19 schreef Florian_ het volgende:
bureau, check
koffie, check
saai werk, check
Ik ben er weer klaar voor
Ik schrijf een klachtenbrief voor school, mar dat is niet echt interessant ofzoquote:
jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 10:51 schreef Gupje het volgende:
Moet ik eerst weer met ziektes gaan smijten voordat mensen hier gaan posten
Ja ik hoor het net op de radio...quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:00 schreef Florian_ het volgende:
[Update] Vliegtuig neergestort op Schiphol
godmiljaarquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:00 schreef Florian_ het volgende:
M'n BT dar ging weer af en ja hoor, ze is er weer!quote:
Nice.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:00 schreef Florian_ het volgende:
Ik heb de nacht weer overleefdquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
M'n BT dar ging weer af en ja hoor, ze is er weer!
Ja?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb de nacht weer overleefd!
Maar dat is toch niet zo moeilijk om dat te overleven? Ik dacht dat je een heftige nacht had gehad met achtervolgingen, sirenes, politie en Jack Bauer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging dus slapenen toen werd ik ook weer wakker.
Telefonie en internet de bronnen voor snelle nieuws verspreidingquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef Florian_ het volgende:
Echt grappig hoe snel dat gaat. Een collega aan de telefoon "ik sta in de file, vliegtuig neergestort op schiphol".Kijk je op internet, en binnen vijf minuten overal op het nieuws, foto's, twitter etc.
In mn dromen wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zo moeilijk om dat te overleven? Ik dacht dat je een heftige nacht had gehad met achtervolgingen, sirenes, politie en Jack Bauer.
hihi, je zei kom eens.quote:
MUWHAHAHA. Hate to say I told you so.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef De_Ananas het volgende:
Hasj & Wiet: Vragen en Antwoorden Deel: LVI
GODVER MIJN DROOM
Ah okee!quote:
Hey, er ligt een vliegtuig in m'n tuin.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef De_Ananas het volgende:
GODVER MIJN DROOM
Maurits en wiet, wat een combinatiequote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef De_Ananas het volgende:
GODVER MIJN DROOM
Ik ga het wel een keer proberenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MUWHAHAHA. Hate to say I told you so.
Matthijs en sportquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maurits en wiet, wat een combinatie
Oh kutquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kom naar spelpunt.nl gaan we potje schaken tegen elkaar.
Dat het ze maar goed mag smaken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
'
Chinezen eten zulkse beesten
Die vent zou nog zeggen dat je aan het werk moet als er een atoombom afgaat zeker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:34 schreef behangplakker het volgende:
Heb ik een nieuwsbericht voor me dat er een vliegtuig is verongelukt op schiphol, vind de leraar dat niet eens interessant en moet ik aan het werk
Is best lekker hoor. Vooral zo'n pup.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat het ze maar goed mag smaken.
Sorryquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat het ze maar goed mag smaken.
Tis een vrouw, en ze mag er best wezenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die vent zou nog zeggen dat je aan het werk moet als er een atoombom afgaat zeker.
Dan heet zoiets een lerares.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:39 schreef behangplakker het volgende:
Tis een vrouw, en ze mag er best wezenStraks thuis eens kijken of ik een foto heb ofzo
is ze lesbisch dan?quote:
Hopen van niet hequote:
Kusje op je bipsquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef De_Ananas het volgende:
IK HEB FLORIAN INGEMAAKT!!!!
in een weckpot?quote:
goede zaakquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
'
Chinezen eten zulkse beesten
Ben je nou nog niet klaar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:52 schreef De_Ananas het volgende:
EY BOBBY.
JE ZIET ER NOG WAT SLAPERIG UIT, JE OGEN ZITTEN HELEMAAL DICHT!
!
!
Ja ik dacht eerst dat het iets met seks te maken had aangezien jij er om moest lachen maar toen ging ik ff googlenquote:
Toch vreemd he, dat zulke dingen dan als eerste in ons opkomen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat het iets met seks te maken had aangezien jij er om moest lachen maar toen ging ik ff googlen
Ga die vervelende BT maar pesten of zo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
WAT?
KAN JE GEEN NEDERLANDS OFZO?
WTF IS ''BEN JE NOU NOG NIET KLAAL?''!
!
!
Nohhhquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat het iets met seks te maken had aangezien jij er om moest lachen maar toen ging ik ff googlen
Voor mij om niet te lerenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Zo'n vliegtuigongeluk vormt voor mij gelijk weer een excuus om niet aan het werk te gaan, maar het nieuws te volgen
WIE DAN?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ken nog een meisje dat ''nooohhhhhhh'' zegt
is die sjit nu nog niet afgelopenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Pas maar op Bobby-B!
Leuk voor NG.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ken je niet![]()
NG had haar wel gezien
ik gok dat niet zo veel eet als haar naamgenootquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:12 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
LOL DAT WIJF HEET MAO KOBAYASHI
Over het feit dat Ananas denkt dat alle Aziaten geel zijn, spleetogen hebben etc.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:10 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB, waar gaan die 'grapjes' van D_A over
Jongen, je ziet toch aan al die plaatjes hier dat dat kloptquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over het feit dat Ananas denkt dat alle Aziaten geel zijn, spleetogen hebben etc.
Blijkt dat ik heel goed zing onder de douche.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef Florian_ het volgende:
Die jappen zijn overal fan van
Als jij een cd uitbrengt en daar gaat optreden krijg jij ook fans
das leuk als je live gaat optredenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Blijkt dat ik heel goed zing onder de douche.
Voor de vrouwtjes wel jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
das leuk als je live gaat optreden_!
ZEG BEN JIJ NIET DIE CHINEES??quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef McFearless het volgende:
Hey, hallo.
Neen, 100% Nederlandsch.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ZEG BEN JIJ NIET DIE CHINEES??
godzijdank is je ui terugquote:
Ja, ik wou ook weer kijken naar die tieten van Shay en dat gejank van sommige users was ik ook zat.quote:
Nu Bt nog.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, ik wou ook weer kijken naar die tieten van Shay en dat gejank van sommige users was ik ook zat.
I wish.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:29 schreef McFearless het volgende:
Verdomme, d_a is een Aziaat.
Doe die pop weer eens terug zetten? Ik word misselijk van deze UI.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, ik wou ook weer kijken naar die tieten van Shay en dat gejank van sommige users was ik ook zat.
Ik heb besloten niet meer met BT te praten zolang ze deze lelijke UI heeft.quote:
Jij hebt liever een UI met loempia's ofzo zeker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb besloten niet meer met BT te praten zolang ze deze lelijke UI heeft.
Nee, met broodje bapaoquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij hebt liever een UI met loempia's ofzo zeker.
Dan hoop ik dat je van stilte houdt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe die pop weer eens terug zetten? Ik word misselijk van deze UI.Daarbij kan ik er niet zo goed tegen als je je UI steeds veranderd.
[..]
Ik heb besloten niet meer met BT te praten zolang ze deze lelijke UI heeft.
EEEEEEEGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je van stilte houdt.
Ziezo, opgelost.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je van stilte houdt.
Abo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een Chinees met een abo
ZEKER NAGEMAAKT VOOR 2 DUBBELTJES DOOR ARME KINDJES
Nee, ik zie nu gewoon haar oude UI.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je drukte toch op een mute knop? Dat kan toch alleen met een abo?
How?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik zie nu gewoon haar oude UI.
Briljant!quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3811
Kan ook inderdaad.quote:
quote:
Welnee, dit gaat verder dan alleen een UI. Het gaat om het principe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
En daar ging het me eigenlijk ook om.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef BobbyB het volgende:
Nu kloppen reetTaking en de_Breathwachter tenminste ook weer.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad.Maar we mogen hier geen adblock installeren.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:59 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Of is het daar nog te vroeg voor?
U riepquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef BobbyB het volgende:
Nu kloppen reetTaking en de_Breathwachter tenminste ook weer.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:59 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Of is het daar nog te vroeg voor?
Bedoel niet zozeer hier als in FOK! maar het is niet handig als je als webdesign bureau je eigen banners niet kan zien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Merken ze toch niet?
Je bent zelf een kankerlayout.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef reetTaking het volgende:
Godverdomme wat heeft D_A toch overal een kankerlayout.
Je werkt bij een webdesign-bureau?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoel niet zozeer hier als in FOK! maar het is niet handig als je als webdesign bureau je eigen banners niet kan zien.
Ja weet ik, maar ze hebben het liever gewoon helemaal niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Je werkt bij een webdesign-bureau?Wat is jouw functie?
En je hebt toch filters. Je kan ook dingen toelaten met één druk op de knop.
quote:
Oh en mijn functie is programmeur/ontwikkelaar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Je werkt bij een webdesign-bureau?Wat is jouw functie?
Wat is jouw functie? Ben je oost-Indisch (whehehe) blind ofzo!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ze hebben het liever gewoon helemaal niet.
Aha, oké!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh en mijn functie is programmeur/ontwikkelaar.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is jouw functie? Ben je oost-Indisch (whehehe) blind ofzo!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Oom en tante van me zitten in dat vliegtuig, dus ik ga zo weer, naar dat bezoekerscentrum
Wie ben jij?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja, ik ga even een Franse brief pwnenciao
!
Daaaag!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
!
Nou ik heb geen vakantie hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:10 schreef Lakitu het volgende:
wtf is er mis met jullie het is vakantie
Zo'n nieuwe kutnoob.quote:
Je bent zoveel leuker nu je je Skeletor-avatar weer terughebt!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ik ook niet, maar ik heb vakantie genomen.quote:
Eens!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent zoveel leuker nu je je Skeletor-avatar weer terughebt!
Was het maar zoquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:10 schreef Lakitu het volgende:
wtf is er mis met jullie het is vakantie
Wat een NB praktijken.quote:
Jij woont toch ook in Noord-Holland? Het is deze week vakantie hoor.quote:
Ik heb geen vakantie hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Noord-Holland? Het is deze week vakantie hoor.
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb vakantie genomen.![]()
Ja, die zou ik ook wel eens heerlijk willen penetreren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:28 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)at-niet-dakloos-1061
[ afbeelding ]
Britt van Flabber!![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoeveel drukknopen moet je nog zetten vandaag?
Bek dicht, kut jong.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoeveel drukknopen moet je nog zetten vandaag?
Wat doe jij lachen?quote:
Sorry. Ik vind je nog steeds lievig hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bek dicht, kut jong.![]()
[..]
Wat doe jij lachen?
quote:
Je krijgt niks. Ja, trap in je kut kan je krijgen bitch.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef Lakitu het volgende:
Wel rozijnen erin doen, he. Anders vind ik hem niet lekker.
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
Of in jou, als je liever niet hebt dat de appeltaart verpest wordt.
Ik ben minder warm dan de appeltaart.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je dat vraagt, begin ik te twijfelen...
Daarna niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben minder warm dan de appeltaart.
HATERquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je krijgt niks. Ja, trap in je kut kan je krijgen bitch.
Maar appeltaart blaf je ook niet vol met een zee van kinderen, waarom mij wel dan?quote:
Hoezo? Ik vroeg om rozijnen, niet een trap in m'n edele deel.quote:
Omdat appel(taart).quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar appeltaart blaf je ook niet vol met een zee van kinderen, waarom mij wel dan?
Appeltaart zonder rozijnen is geen motherfucking appeltaart.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vroeg om rozijnen, niet een trap in m'n edele deel.
Omdat jij er meer van zal genieten dan de appeltaart, denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar appeltaart blaf je ook niet vol met een zee van kinderen, waarom mij wel dan?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Appeltaart zonder rozijnen is geen motherfucking appeltaart.
Fijn om te weten dat je dan aan anderen denkt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat jij er meer van zal genieten dan de appeltaart, denk ik.
Ik denk ook heus wel aan anderen, hoor.
Vind je het niet lekker om volgeblaft te worden dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat je dan aan anderen denkt.
Met de gedachte dat je bedpartner met zijn hoofd bij andere meisjes zit niet, nee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind je het niet lekker om volgeblaft te worden dan?
Links van je.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
Waar is het niveau jongens, ik kan het niet vinden
quote:
Volblaffen is volblaffen. No big deal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met de gedachte dat je bedpartner met zijn hoofd bij andere meisjes zit niet, nee.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volblaffen is volblaffen. No big deal.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met de gedachte dat je bedpartner met zijn hoofd bij andere meisjes zit niet, nee.
Echt, he. Fagottenquote:
Kutdingen iddquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt, he. Fagotten
[ afbeelding ]
Beetje wel, hè.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
[..]Ik doelde met "anderen" dus op jou, aangezien jij er meer van zal voelen dan de appeltaart.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |