Wat een NB praktijken.quote:
Jij woont toch ook in Noord-Holland? Het is deze week vakantie hoor.quote:
Ik heb geen vakantie hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Noord-Holland? Het is deze week vakantie hoor.
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb vakantie genomen.![]()
Ja, die zou ik ook wel eens heerlijk willen penetreren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:28 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)at-niet-dakloos-1061
[ afbeelding ]
Britt van Flabber!![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoeveel drukknopen moet je nog zetten vandaag?
Bek dicht, kut jong.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoeveel drukknopen moet je nog zetten vandaag?
Wat doe jij lachen?quote:
Sorry. Ik vind je nog steeds lievig hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bek dicht, kut jong.![]()
[..]
Wat doe jij lachen?
quote:
Je krijgt niks. Ja, trap in je kut kan je krijgen bitch.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef Lakitu het volgende:
Wel rozijnen erin doen, he. Anders vind ik hem niet lekker.
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
Of in jou, als je liever niet hebt dat de appeltaart verpest wordt.
Ik ben minder warm dan de appeltaart.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je dat vraagt, begin ik te twijfelen...
Daarna niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben minder warm dan de appeltaart.
HATERquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je krijgt niks. Ja, trap in je kut kan je krijgen bitch.
Maar appeltaart blaf je ook niet vol met een zee van kinderen, waarom mij wel dan?quote:
Hoezo? Ik vroeg om rozijnen, niet een trap in m'n edele deel.quote:
Omdat appel(taart).quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar appeltaart blaf je ook niet vol met een zee van kinderen, waarom mij wel dan?
Appeltaart zonder rozijnen is geen motherfucking appeltaart.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vroeg om rozijnen, niet een trap in m'n edele deel.
Omdat jij er meer van zal genieten dan de appeltaart, denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar appeltaart blaf je ook niet vol met een zee van kinderen, waarom mij wel dan?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Appeltaart zonder rozijnen is geen motherfucking appeltaart.
Fijn om te weten dat je dan aan anderen denkt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat jij er meer van zal genieten dan de appeltaart, denk ik.
Ik denk ook heus wel aan anderen, hoor.
Vind je het niet lekker om volgeblaft te worden dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat je dan aan anderen denkt.
Met de gedachte dat je bedpartner met zijn hoofd bij andere meisjes zit niet, nee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind je het niet lekker om volgeblaft te worden dan?
Links van je.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
Waar is het niveau jongens, ik kan het niet vinden
quote:
Volblaffen is volblaffen. No big deal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met de gedachte dat je bedpartner met zijn hoofd bij andere meisjes zit niet, nee.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volblaffen is volblaffen. No big deal.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met de gedachte dat je bedpartner met zijn hoofd bij andere meisjes zit niet, nee.
Echt, he. Fagottenquote:
Kutdingen iddquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt, he. Fagotten
[ afbeelding ]
Beetje wel, hè.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
[..]Ik doelde met "anderen" dus op jou, aangezien jij er meer van zal voelen dan de appeltaart.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |