Abo?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Een Chinees met een abo
ZEKER NAGEMAAKT VOOR 2 DUBBELTJES DOOR ARME KINDJES
Nee, ik zie nu gewoon haar oude UI.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je drukte toch op een mute knop? Dat kan toch alleen met een abo?
How?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik zie nu gewoon haar oude UI.
Briljant!quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/3811
Kan ook inderdaad.quote:
quote:
Welnee, dit gaat verder dan alleen een UI. Het gaat om het principe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
En daar ging het me eigenlijk ook om.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef BobbyB het volgende:
Nu kloppen reetTaking en de_Breathwachter tenminste ook weer.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kan ook inderdaad.Maar we mogen hier geen adblock installeren.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:59 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Of is het daar nog te vroeg voor?
U riepquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:57 schreef BobbyB het volgende:
Nu kloppen reetTaking en de_Breathwachter tenminste ook weer.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:59 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Of is het daar nog te vroeg voor?
Bedoel niet zozeer hier als in FOK! maar het is niet handig als je als webdesign bureau je eigen banners niet kan zien.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Merken ze toch niet?
Je bent zelf een kankerlayout.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef reetTaking het volgende:
Godverdomme wat heeft D_A toch overal een kankerlayout.
Je werkt bij een webdesign-bureau?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bedoel niet zozeer hier als in FOK! maar het is niet handig als je als webdesign bureau je eigen banners niet kan zien.
Ja weet ik, maar ze hebben het liever gewoon helemaal niet.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Je werkt bij een webdesign-bureau?Wat is jouw functie?
En je hebt toch filters. Je kan ook dingen toelaten met één druk op de knop.
quote:
Oh en mijn functie is programmeur/ontwikkelaar.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Je werkt bij een webdesign-bureau?Wat is jouw functie?
Wat is jouw functie? Ben je oost-Indisch (whehehe) blind ofzo!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ze hebben het liever gewoon helemaal niet.
Aha, oké!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh en mijn functie is programmeur/ontwikkelaar.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat is jouw functie? Ben je oost-Indisch (whehehe) blind ofzo!
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Oom en tante van me zitten in dat vliegtuig, dus ik ga zo weer, naar dat bezoekerscentrum
Wie ben jij?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
Nouja, ik ga even een Franse brief pwnenciao
!
Daaaag!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
!
Nou ik heb geen vakantie hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:10 schreef Lakitu het volgende:
wtf is er mis met jullie het is vakantie
Zo'n nieuwe kutnoob.quote:
Je bent zoveel leuker nu je je Skeletor-avatar weer terughebt!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:10 schreef Breathtaking het volgende:
!
Ik ook niet, maar ik heb vakantie genomen.quote:
Eens!quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Je bent zoveel leuker nu je je Skeletor-avatar weer terughebt!
Was het maar zoquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:10 schreef Lakitu het volgende:
wtf is er mis met jullie het is vakantie
Wat een NB praktijken.quote:
Jij woont toch ook in Noord-Holland? Het is deze week vakantie hoor.quote:
Ik heb geen vakantie hoorquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij woont toch ook in Noord-Holland? Het is deze week vakantie hoor.
quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb vakantie genomen.![]()
Ja, die zou ik ook wel eens heerlijk willen penetreren.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:28 schreef IQM het volgende:
http://www.flabber.nl/web(...)at-niet-dakloos-1061
[ afbeelding ]
Britt van Flabber!![]()
quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoeveel drukknopen moet je nog zetten vandaag?
Bek dicht, kut jong.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hoeveel drukknopen moet je nog zetten vandaag?
Wat doe jij lachen?quote:
Sorry. Ik vind je nog steeds lievig hoor.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bek dicht, kut jong.![]()
[..]
Wat doe jij lachen?
quote:
Je krijgt niks. Ja, trap in je kut kan je krijgen bitch.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef Lakitu het volgende:
Wel rozijnen erin doen, he. Anders vind ik hem niet lekker.
Weet je het zeker?quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:56 schreef IQM het volgende:
Of in jou, als je liever niet hebt dat de appeltaart verpest wordt.
Ik ben minder warm dan de appeltaart.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Als je dat vraagt, begin ik te twijfelen...
Daarna niet meer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 13:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben minder warm dan de appeltaart.
HATERquote:Op woensdag 25 februari 2009 13:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je krijgt niks. Ja, trap in je kut kan je krijgen bitch.
Maar appeltaart blaf je ook niet vol met een zee van kinderen, waarom mij wel dan?quote:
Hoezo? Ik vroeg om rozijnen, niet een trap in m'n edele deel.quote:
Omdat appel(taart).quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar appeltaart blaf je ook niet vol met een zee van kinderen, waarom mij wel dan?
Appeltaart zonder rozijnen is geen motherfucking appeltaart.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hoezo? Ik vroeg om rozijnen, niet een trap in m'n edele deel.
Omdat jij er meer van zal genieten dan de appeltaart, denk ik.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:01 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar appeltaart blaf je ook niet vol met een zee van kinderen, waarom mij wel dan?
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Appeltaart zonder rozijnen is geen motherfucking appeltaart.
Fijn om te weten dat je dan aan anderen denkt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat jij er meer van zal genieten dan de appeltaart, denk ik.
Ik denk ook heus wel aan anderen, hoor.
Vind je het niet lekker om volgeblaft te worden dan?quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat je dan aan anderen denkt.
Met de gedachte dat je bedpartner met zijn hoofd bij andere meisjes zit niet, nee.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vind je het niet lekker om volgeblaft te worden dan?
Links van je.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:09 schreef Florian_ het volgende:
Waar is het niveau jongens, ik kan het niet vinden
quote:
Volblaffen is volblaffen. No big deal.quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met de gedachte dat je bedpartner met zijn hoofd bij andere meisjes zit niet, nee.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volblaffen is volblaffen. No big deal.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Met de gedachte dat je bedpartner met zijn hoofd bij andere meisjes zit niet, nee.
Echt, he. Fagottenquote:
Kutdingen iddquote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Echt, he. Fagotten
[ afbeelding ]
Beetje wel, hè.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:13 schreef IQM het volgende:
[..]Ik doelde met "anderen" dus op jou, aangezien jij er meer van zal voelen dan de appeltaart.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |