Is die zichzelf aan het insoppen?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan moet je maar even wachten tot Bt terugkomt.
Ja, wedden dat het dan druk wordt.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:25 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan moet je maar even wachten tot Bt terugkomt.
Nee, wijvenseries aan het kijken.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Is die zichzelf aan het insoppen?
Maar ze kijkt met mama Taking.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tsk, zelfs ik kan tv kijken en interwebzen.
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tsk, zelfs ik kan tv kijken en interwebzen.
Volgens mij is mama Taking het enige familielid waarvan ik niet weet hoe die eruit ziet.quote:
Dat vroeg je moeder ook vannacht.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
HAHAHAH KAN JE NIET MULTITASKEN?
Wil je ruilen?quote:
Dan faal jij in bed. Mijn moeder niet.quote:
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan faal jij in bed. Mijn moeder niet.
Godverquote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.
quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Joh. Leg 'm nog even uit voor de kijkers thuis.
Ben jij goed in multi-tasken ?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan faal jij in bed. Mijn moeder niet.
Dat "je moeder" gedoe is alles behalve grappig.quote:
Goede grap.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 21:40 schreef Fascination het volgende:
Waarom ben ik de enige met een goed gevoel voor humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |