Maar dat is toch niet zo moeilijk om dat te overleven? Ik dacht dat je een heftige nacht had gehad met achtervolgingen, sirenes, politie en Jack Bauer.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ging dus slapenen toen werd ik ook weer wakker.
Telefonie en internet de bronnen voor snelle nieuws verspreidingquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:05 schreef Florian_ het volgende:
Echt grappig hoe snel dat gaat. Een collega aan de telefoon "ik sta in de file, vliegtuig neergestort op schiphol".Kijk je op internet, en binnen vijf minuten overal op het nieuws, foto's, twitter etc.
In mn dromen wel.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet zo moeilijk om dat te overleven? Ik dacht dat je een heftige nacht had gehad met achtervolgingen, sirenes, politie en Jack Bauer.
hihi, je zei kom eens.quote:
MUWHAHAHA. Hate to say I told you so.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef De_Ananas het volgende:
Hasj & Wiet: Vragen en Antwoorden Deel: LVI
GODVER MIJN DROOM
Ah okee!quote:
Hey, er ligt een vliegtuig in m'n tuin.quote:
quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef De_Ananas het volgende:
GODVER MIJN DROOM
Maurits en wiet, wat een combinatiequote:Op woensdag 25 februari 2009 11:11 schreef De_Ananas het volgende:
GODVER MIJN DROOM
Ik ga het wel een keer proberenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
MUWHAHAHA. Hate to say I told you so.
Matthijs en sportquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maurits en wiet, wat een combinatie
Oh kutquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Kom naar spelpunt.nl gaan we potje schaken tegen elkaar.
Dat het ze maar goed mag smaken.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
'
Chinezen eten zulkse beesten
Die vent zou nog zeggen dat je aan het werk moet als er een atoombom afgaat zeker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:34 schreef behangplakker het volgende:
Heb ik een nieuwsbericht voor me dat er een vliegtuig is verongelukt op schiphol, vind de leraar dat niet eens interessant en moet ik aan het werk
Is best lekker hoor. Vooral zo'n pup.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat het ze maar goed mag smaken.
Sorryquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat het ze maar goed mag smaken.
Tis een vrouw, en ze mag er best wezenquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die vent zou nog zeggen dat je aan het werk moet als er een atoombom afgaat zeker.
Dan heet zoiets een lerares.quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:39 schreef behangplakker het volgende:
Tis een vrouw, en ze mag er best wezenStraks thuis eens kijken of ik een foto heb ofzo
is ze lesbisch dan?quote:
Hopen van niet hequote:
Kusje op je bipsquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:51 schreef De_Ananas het volgende:
IK HEB FLORIAN INGEMAAKT!!!!
in een weckpot?quote:
goede zaakquote:Op woensdag 25 februari 2009 11:35 schreef behangplakker het volgende:
[..]
'
Chinezen eten zulkse beesten
Ben je nou nog niet klaar?quote:Op woensdag 25 februari 2009 11:52 schreef De_Ananas het volgende:
EY BOBBY.
JE ZIET ER NOG WAT SLAPERIG UIT, JE OGEN ZITTEN HELEMAAL DICHT!
!
!
Ja ik dacht eerst dat het iets met seks te maken had aangezien jij er om moest lachen maar toen ging ik ff googlenquote:
Toch vreemd he, dat zulke dingen dan als eerste in ons opkomen.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat het iets met seks te maken had aangezien jij er om moest lachen maar toen ging ik ff googlen
Ga die vervelende BT maar pesten of zo.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
WAT?
KAN JE GEEN NEDERLANDS OFZO?
WTF IS ''BEN JE NOU NOG NIET KLAAL?''!
!
!
Nohhhquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat het iets met seks te maken had aangezien jij er om moest lachen maar toen ging ik ff googlen
Voor mij om niet te lerenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Zo'n vliegtuigongeluk vormt voor mij gelijk weer een excuus om niet aan het werk te gaan, maar het nieuws te volgen
WIE DAN?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ken nog een meisje dat ''nooohhhhhhh'' zegt
is die sjit nu nog niet afgelopenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Pas maar op Bobby-B!
Leuk voor NG.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ken je niet![]()
NG had haar wel gezien
ik gok dat niet zo veel eet als haar naamgenootquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:12 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
LOL DAT WIJF HEET MAO KOBAYASHI
Over het feit dat Ananas denkt dat alle Aziaten geel zijn, spleetogen hebben etc.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:10 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB, waar gaan die 'grapjes' van D_A over
Jongen, je ziet toch aan al die plaatjes hier dat dat kloptquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over het feit dat Ananas denkt dat alle Aziaten geel zijn, spleetogen hebben etc.
Blijkt dat ik heel goed zing onder de douche.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:20 schreef Florian_ het volgende:
Die jappen zijn overal fan van
Als jij een cd uitbrengt en daar gaat optreden krijg jij ook fans
das leuk als je live gaat optredenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:21 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Blijkt dat ik heel goed zing onder de douche.
Voor de vrouwtjes wel jaquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
das leuk als je live gaat optreden_!
ZEG BEN JIJ NIET DIE CHINEES??quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:23 schreef McFearless het volgende:
Hey, hallo.
Neen, 100% Nederlandsch.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
ZEG BEN JIJ NIET DIE CHINEES??
godzijdank is je ui terugquote:
Ja, ik wou ook weer kijken naar die tieten van Shay en dat gejank van sommige users was ik ook zat.quote:
Nu Bt nog.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, ik wou ook weer kijken naar die tieten van Shay en dat gejank van sommige users was ik ook zat.
I wish.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:29 schreef McFearless het volgende:
Verdomme, d_a is een Aziaat.
Doe die pop weer eens terug zetten? Ik word misselijk van deze UI.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:27 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ja, ik wou ook weer kijken naar die tieten van Shay en dat gejank van sommige users was ik ook zat.
Ik heb besloten niet meer met BT te praten zolang ze deze lelijke UI heeft.quote:
Jij hebt liever een UI met loempia's ofzo zeker.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:38 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb besloten niet meer met BT te praten zolang ze deze lelijke UI heeft.
Nee, met broodje bapaoquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij hebt liever een UI met loempia's ofzo zeker.
Dan hoop ik dat je van stilte houdt.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Doe die pop weer eens terug zetten? Ik word misselijk van deze UI.Daarbij kan ik er niet zo goed tegen als je je UI steeds veranderd.
[..]
Ik heb besloten niet meer met BT te praten zolang ze deze lelijke UI heeft.
EEEEEEEGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je van stilte houdt.
Ziezo, opgelost.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je van stilte houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |