Nohhhquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ja ik dacht eerst dat het iets met seks te maken had aangezien jij er om moest lachen maar toen ging ik ff googlen
Voor mij om niet te lerenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef Florian_ het volgende:
Zo'n vliegtuigongeluk vormt voor mij gelijk weer een excuus om niet aan het werk te gaan, maar het nieuws te volgen
WIE DAN?quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:07 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ken nog een meisje dat ''nooohhhhhhh'' zegt
is die sjit nu nog niet afgelopenquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:06 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
Pas maar op Bobby-B!
Leuk voor NG.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:08 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ken je niet![]()
NG had haar wel gezien
ik gok dat niet zo veel eet als haar naamgenootquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:12 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
LOL DAT WIJF HEET MAO KOBAYASHI
Over het feit dat Ananas denkt dat alle Aziaten geel zijn, spleetogen hebben etc.quote:Op woensdag 25 februari 2009 12:10 schreef Florian_ het volgende:
BobbyB, waar gaan die 'grapjes' van D_A over
Jongen, je ziet toch aan al die plaatjes hier dat dat kloptquote:Op woensdag 25 februari 2009 12:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Over het feit dat Ananas denkt dat alle Aziaten geel zijn, spleetogen hebben etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |